DJ Tymbi Публикувано 30 ноември 2007 Сподели Публикувано 30 ноември 2007 Когато сменяхме маслото с мои приятел поради невежество развихме малко 2 Фиксатора :icon_blush: Дали може да е от това? :icon_blush: СЛожно ли е да се центрова на ново сега? :icon_crying: :icon_doh: :icon_doh: :icon_doh: Браво на вас............страшни сте........... :icon_doh: Трите болта един под друг дето са , тези ли болтове ги развихте и дали само сте ги разхлабили или изцяло сте ги развили???Важно е да знам , за да ви кажа какво сте направили............. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pilota_koko Публикувано 30 ноември 2007 Сподели Публикувано 30 ноември 2007 Не са те.Единия болт е отдолу и е с евреиска звезда, него само го разхлабихме и после го стегнахме,а другия болт е на най-високата точка на скорустната кутия до лосчето с механизма на жилата.Него го развихме напълно и после го завихме :icon_crying: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 30 ноември 2007 Сподели Публикувано 30 ноември 2007 Не са те.Единия болт е отдолу и е с евреиска звезда, него само го разхлабихме и после го стегнахме,а другия болт е на най-високата точка на скорустната кутия до лосчето с механизма на жилата.Него го развихме напълно и после го завихме :icon_crying:ааа.............по малката беля може би сте си отворили...............развили сте някой от болтовете на "пеперудата" на която се закачат жилата........абсолютно е възможно в този случай да не може да се превключват скоростите, тъй като от хода на пеперудата всъщност се определя как се превключват скоростите.......... :rolleyes: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pilota_koko Публикувано 30 ноември 2007 Сподели Публикувано 30 ноември 2007 ааа.............по малката беля може би сте си отворили...............развили сте някой от болтовете на "пеперудата" на която се закачат жилата........абсолютно е възможно в този случай да не може да се превключват скоростите, тъй като от хода на пеперудата всъщност се определя как се превключват скоростите.......... :rolleyes:КАк да я цетровам или да ти я дикарам през седмицата някоя вечер да я погледнеш? Имаш ли тази възможност? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 30 ноември 2007 Сподели Публикувано 30 ноември 2007 КАк да я цетровам или да ти я дикарам през седмицата някоя вечер да я погледнеш? Имаш ли тази възможност?Ми първо да видя какво може да е, след това ще решим какво ще правим...........ако можеш , докарай я в неделя по някое време.......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pilota_koko Публикувано 30 ноември 2007 Сподели Публикувано 30 ноември 2007 Ми първо да видя какво може да е, след това ще решим какво ще правим...........ако можеш , докарай я в неделя по някое време..........Ще ти драсна на лично че вече излезнахме от темата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 1 декември 2007 Сподели Публикувано 1 декември 2007 Аз вчера купих масло Q8 с тези параметри които казахте...Чудя се дали да се фана днес сам да го сменям? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tamburo Публикувано 24 декември 2007 Сподели Публикувано 24 декември 2007 Сега като се зачетох се сетих, че и аз имам лек проблем със скоростите. Когато включвам на задна обикновено не влиза. Нужно е леко да отпусна съединителя и да придърпвам лоста докато задната щракне. Чудя се това дали се брои като проблем и свързано ли е със износването на съединителя и нуждата от смяна на маслото на СК. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 24 декември 2007 Сподели Публикувано 24 декември 2007 Сега като се зачетох се сетих, че и аз имам лек проблем със скоростите. Когато включвам на задна обикновено не влиза. Нужно е леко да отпусна съединителя и да придърпвам лоста докато задната щракне. Чудя се това дали се брои като проблем и свързано ли е със износването на съединителя и нуждата от смяна на маслото на СК.И при мен е така от години, не се притеснявай ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krisi-Pisi Публикувано 25 декември 2007 Сподели Публикувано 25 декември 2007 Аз не съм забелязала да имам някакъв проблем с моя Колт (за сега :icon_clown: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 25 декември 2007 Сподели Публикувано 25 декември 2007 Аз смених маслото но нямаше никакво подобрение...А майстора ми го беше яд дето го накарах да го смени защото оригиналното ми масло било супер... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 25 декември 2007 Сподели Публикувано 25 декември 2007 Аз смених маслото но нямаше никакво подобрение...А майстора ми го беше яд дето го накарах да го смени защото оригиналното ми масло било супер...Как го определи че е супер??? :icon_bye: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 25 декември 2007 Сподели Публикувано 25 декември 2007 Може да го е вкусил Абе незнам казвам само какво ми каза и че нямаше подобрение...явно синхронизаторите...а маслото оригиналното беше зелено Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SlowDead Публикувано 25 декември 2007 Сподели Публикувано 25 декември 2007 Сега като се зачетох се сетих, че и аз имам лек проблем със скоростите. Когато включвам на задна обикновено не влиза. Нужно е леко да отпусна съединителя и да придърпвам лоста докато задната щракне. Чудя се това дали се брои като проблем и свързано ли е със износването на съединителя и нуждата от смяна на маслото на СК.И при мен също е така... вече си го знам и когато не влезе до край притискам леко и отпускам съединителя....., но в повечето случай си влиза...Някои път и при 1-ва става така... става и с леко отпускане на съединителя но аз вкарвам 2-ра и после 1-ва .. така влиза без проблем... имам едно приятелче със същия колт като моя които не влиза в форума и при него го има този ефект Един ден когато приятелката ми паркираше колата аз бях извън нея.. и като се опита да включи задна скоростта не влезе и като пусна съединителя направо се чу един звък се едно "дедо реже дърва в гората с хуск варна ..." направо ме заболя сърцето ,но след проведения от мене инструктаж и тя му фана цаката Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JVRuse Публикувано 26 декември 2007 Сподели Публикувано 26 декември 2007 Аз с моя Галант имам около 1000 км.От скоро го карам и имах лек проблем със 3-та и задна скорост.Забелязах, че не натискам съединителя до край.Погледнах помпата на съединителя, течноста беше на минимума.Долях DOT4 до макс и леко си преместих седалката напред.Не знам от течноста или от местоположението но сега нямам проблем. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 26 декември 2007 Сподели Публикувано 26 декември 2007 Може само да се радвате При мен обаче просто си е от кутията :( Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pilota_koko Публикувано 27 декември 2007 Сподели Публикувано 27 декември 2007 Може само да се радвате При мен обаче просто си е от кутията :(Споко и моята си е отишла.Някои преди мен се е правил на състезател. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 27 декември 2007 Сподели Публикувано 27 декември 2007 Споко и моята си е отишла.Някои преди мен се е правил на състезател.Защо?? Какво й е??? :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 27 декември 2007 Сподели Публикувано 27 декември 2007 Единствено ме дразни втората....голяма мъка голямо нещо...без междина газ просто нестааа :( Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
masterross Публикувано 27 декември 2007 Сподели Публикувано 27 декември 2007 Единствено ме дразни втората....голяма мъка голямо нещо...без междина газ просто нестааа :( при мен галанта така почна и след това просто стана невъзможно да минеш от 3та на втора! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 27 декември 2007 Сподели Публикувано 27 декември 2007 Ами какво да правя...като знам, че ремонта ще е маса пари :( а иначе Колта е пушка отвсякъде...това му е единствения косур. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
masterross Публикувано 27 декември 2007 Сподели Публикувано 27 декември 2007 еми ко да прая...кат знам че ремонта ще е маса пари :( а иначе колта е пушка от сякъде...това му е единствения косур баси... нема да се плашишот 1ва направо 3та включвай тва е :mitsu-smiley: :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pilota_koko Публикувано 1 януари 2008 Сподели Публикувано 1 януари 2008 Защо?? Какво й е??? :icon_hmm:Пламка откакто сменях маслото за втори път както ми каза се разхърка докато е студена, а като загрее, нямам проблеми. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pilota_koko Публикувано 16 януари 2008 Сподели Публикувано 16 януари 2008 Ровя се из нета и чета за вискозитет и спецификации на масла за скоростни кутии, но така и не мога да разбера някои неща.Навсякъде ми казват, че щом хъркат скоростите след смяната на маслото означавало че маслото било рядко(това което съм налял)Добре тогава, щом съм налял такова каквото ми дават по каталог и е рядко това значи ли че трябва да налея по-гъсто от това?Примерно 80W90 и то минерално със спецификация GL5.При тези условия би ли могло да се пре__е нещо или да пробвам пак със спецификация GL4 само че минерално?Бих сложил и добавка за намаляване на хлабините, но не знам каква. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pilota_koko Публикувано 21 януари 2008 Сподели Публикувано 21 януари 2008 Мисля мисля и не знам вече как да процедирам с тая скоростна кутия.Дразня се като я карам студена тая кола.Ако вискозитета на маслото е 75W90 това означава че 75 е при загряло положение или при студено?Може ли някой да ми каже само това? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.