Премини към съдържание

Tamburo

Потребител
  • От него общо

    58
  • Регистрация

  • Беше тук

За Tamburo

  • Рожден ден 10/07/1983

Интернет контакт

  • AIM
    greg_2b
  • ICQ
    199440269

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    Colt GLXi 96 4G13

Tamburo's Постижения

Сътрудник

Сътрудник (5/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. http://www.cars.bg/c387310 Обявата трябва да съдържа задължителна информация за: типа на автомобилния възел или резервна част, нов или втора употреба е детайла/детайлите, цена, снимка/снимки или линк към такива и форма за допълнителна връзка/освен ЛС/ с продавача/купувача...." Оправете си обявата според правилата. Пускането само на линк към сайт за продажби, не е достатъчно.
  2. Не виждам нищо сложно в това да развиеш болчетата на капака и да си ги преброиш. Гарнитурата е гумена и после само си слагаш капака и си завиваш болчетата. За 5 минути работа.
  3. Колеги, по принцип тези колтове за които говорим ABS има заводски сложен само при големия двигател 1.6. При малкия двигател не е замислено да има (за съжаление). На моята обява пишеше че има ABS ама... няма. Въпреки това един колега със същото мицу 1.3 знам, че има ABS но явно е слаган допълнително както и задните му дискови спирачки (понеже пак 1.3 е без дискови, а 1.6 е със по каталожни данни). Та на колегата с добавения ABS се намираше кутията някъде между предния ляв калник и предния ляв фар. Неговата беше правоъгълна с четри тръбички излизащи от нея.
  4. Истината рано или късно намира всички B) :mitsu-smiley:
  5. Колеги компресията проверихте ли как е ?
  6. Само да ми оправят :mitsu-smiley: до утре и идвам !
  7. Ако IASHO е прав за горивната смес то вероятно има проблем при ламбда сондата и вероятно е за смяна. Горивната смес се определя на база информацията получена от ламбда сондата за изгорелите газове а също и от TPS-a. Но преди да предприемеш смяна на тези неша първо опитай това със стрелковия волтметър и би трябвало да си покаже.
  8. Tamburo

    Губи ми вода

    Погледни случайно дали не ти се качва нивото на маслото. Ако се качва по добре да не я караш а веднага да потърсиш медицинска помощ.
  9. Колега ако си сигурен че се чува гърмежа от въздушния филтър пробвай някъде на чист въздух да го махнеш и да видиш без него как е. Според мен не е много добра идея да се върти делкото без да се гледат предваренията на осцилоскоп. Погледни какво е състоянието на дистрибуторната капачка въпреки, че не знам дали ще можеш да прецениш. Ако модела ти е CA1A и ти се занимава вземи един стрелкови волтметър и го вържи по следния начин: плюса на волтметъра го вързваш към един конектор който е със стърчащи телчета и се намира под ръчката за отваряне на предния капак в купето, другия край свържи към маса която можеш да вземеш от запалката . Дай на контакт и преброй дългите и късите импулси и ги оповести тук. Ако импулсите са с еднаква продължителност и са непрекъснати то значи няма проблем в електрониката. :good: P.S. Модела можеш да разбереш от номера на рамата ако съдържа CA1A значи е CA1A. Не съм сигурен но мисля че и при другите модели така трябва да се мери грешката.
  10. Tamburo

    Тахомерите ?!

    Датчиците мисля че са в дистрибутора някъде, но от това, че ти падат едновременно стрелките съм склонен да си мисля че проблема е някъде из таблото. Да не би като са ти слагали алармата да са бутнали някой кабел ?
  11. Колега вероятно проблема с бензиномера е свързан спроблемите с електрониката по таблото, тъй като бензиномера не е със жило. С други думи поплавъка вероятно си е наред, просто някъде из кабелите на таблото има нещо прекъснато което може и оталармаджиитеда е направено.
  12. Tamburo

    Тахомерите ?!

    По-скоро прекъснат кабел или дефектирал конектор. На мен ми се е случвало на оборотомерада ми падне стрелката, но само веднъж два пъти. и като дам малко газ се оправя. Не знам какъв е твоя мицу но на моя колт 1.3 датчика за скорост влиза в скоростната кутия, а за оборотите не съм сигурен но мисля че трябвадае някъде в двигателя. Другия вариант еда есвързан към датчиците за Top Dead Center ида отиват в процесора или както някои му викат ECU. Но пак казвам за оборотите на двигателя не съм сигурен от къдесе вземат.
  13. Tamburo

    Тахомерите ?!

    Колега мисля че и на мен ми се е случвало нещо такова но не съм сигурен дали за едно и също си говорим. Не ми става ясно дали стрелките ти падат на нула или изгасва осветлението на таблото. Това вероятно е защото не знам какво означава да угасне тахометър.
  14. Tamburo

    Колт-а ми не запали!

    Колега аз на моя колт меря кода на грешката с един стрелкови уред. Предполагам, че ще можем да измерим и твоята. Ако искаш ми пиши на ЛС да се разберем нещо.
  15. Значи трябва да е татчика или кабелите на датчика в такъв случай
×
×
  • Създаване...