Премини към съдържание

Разход на гориво


rusli

Препоръчано мнение

Е аиде и на нас ни се е случвало да караме с 200........Ама два литра са си два литра. Колега смени маслото, дано да се оправи.....че иначе се почва едно ходене по мъките......имаики предвид цените на частите. :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 526
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Коя нормална кола освен Опел Екотек гори масло ????

Всички Тойоти Европейска сглобка..... :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Коя нормална кола освен Опел Екотек гори масло ???? Какви два литра...... Че то един двигател за основен ремонт гори по-малко масло.

Нека се включа и аз ,при мен има едно сузуки балено на което му правя ремонт на двигателя ,човека спомена че му изгорило 1.5л масло от София до Бургас.Отворихме двигателя и се оказа че има скъсани гумички,и много износени сигменти така че е възможно да гори толкоз масло! :yes3:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Никои не е казал че е невъзможно......Казваме че не е нормално.

А и цените на частите не са толкоз големи 90лв са сигментите, 40лв са гумичките, гарнитурата е 54лв, биелните лагери са 40лв ,това е все едно стягаш Голф :rolleyes:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мога да взема и доста по евтини части, но това ще е ако си ремонтирам моита кола.......За клиент забрави, предпочитам да не нося излишен риск.

Я като в ХитКо-то са евтини частите Spiritmaster да каже колко пъти му сменяме шарнири и през колко време.......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Точно за ремонта на мотора евтини части не се слагат ...........дори и да е моя.Обаче скъпите части не винаги значат качествени, така че освен това ,трябва да внимаваш да не ти пробутат ментаци........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мога да взема и доста по евтини части, но това ще е ако си ремонтирам моита кола.......За клиент забрави, предпочитам да не нося излишен риск.

Я като в ХитКо-то са евтини частите Spiritmaster да каже колко пъти му сменяме шарнири и през колко време.......

Да ако става въпрос за delpfi съм съгласен, те са ментета, но аз пиша за цени на качествени части като сигмени на NPR ,гарнитура на РЕИНЗ ,гумички ЕЛРИНГ идр.

Преди седмица си взех гарнитура за глава за 4г63 от Ратола която беше на цена 54лв оригинална! така че мисля че не е толкоз скъпо.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Момчета, исках да кажа, че около 2л масло ги добавям, малко по-малко, от смяна до смяна на масло. Сега не съм точно сигурен, може и по-малко - но около2л. Но на прибиране, за пробег от 400 км София Бургас. А маслото с което карам е Дапарт 15/40.Значи колата съм я гледал - няма никъде да е избило нещо по мотора. Наливам малко под максимума и след 1000 км. виждам, че е паднало до средата.И много интерсесно пада до минимума и си стои така.Правил съм профилактика на мотора,абсолютно съм стриктен в смените, по каквото и да било.Гледам ауспуха - не е мазен, черен е така, че не мисля че го хвърля,ама аз и толкова разбирам, де.Но това ми е мисълта, която имах: -От смяна до смяна са 2 литра.Някъде бях чувал, че нагаряли по-малко масълце, затова питам .Колата в момента е на 150000км,аз я купих на 108000, незнам дали са реални обаче.Карам си колата нормално, много рядко ми се случва да я сръчкам.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Честито колега и добре дошъл. А за маслото - чак два литра са множко, ама и ако постоянно я караш както когато си се прибирал от София. Пък зависи и с какво масло си. Дай по вече описание на ситуацията, какъв ти е пробега, тука има много колеги със същия мотор и са доволни.

И да дойдеш на някоя среща да се запознаем - гледам, че си от Бургас.

 

ОК.Разбрах че се събирате всеки последен четвъртък от месеца на кафето на залата в Зорница така ли е,ако е така ще мина.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Като гледам темата май е преминала в "Разход на масло" .........:lol:..........Ей,шегувам се!

 

Моята от смяна до смяна съм и долял около 200 гр.масло..........Мисля,че е в нормите,а?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Като гледам темата май е преминала в "Разход на масло" .........:lol:..........Ей,шегувам се!

 

Моята от смяна до смяна съм и долял около 200 гр.масло..........Мисля,че е в нормите,а?

 

 

Сигурно, колега, ама при мен май не е в нормите и не знам..

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ти с какво масло я караш твоята?

 

AGIP 10 W 40.Поне познавам човека,който го предлага от малък,и му имам пълно доверие.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

AGIP 10 W 40.Поне познавам човека,който го предлага от малък,и му имам пълно доверие.

 

 

Ок.А на колко хиляди километра е твоята,че я караш с 10/40?

Моята вече е на 150,000.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Взех я на 131 000 км.,а сега е на 140 000 км.

 

Такова масло ми излиза по таблицата на дистрибутора на маслото.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Момчета, исках да кажа, че около 2л масло ги добавям, малко по-малко, от смяна до смяна на масло. Сега не съм точно сигурен, може и по-малко - но около2л.

 

Ако ауспуха не е мазен и не вади синкав пушек и като стигне към нимимума и спира да изчезва веероятно не го гори. Като прървоначална идея е добре да се закара на канал, да се махнат корите отдолу и да се провери обстойно. Другия вариант е да е станала за основен ремонт...

P.S. Моята за сега не гори никакво масло, ако става на въпрос. Считам че не е нормално дори и за опелите (там го хвърля от гарнитурата най-вече);

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

...Считам че не е нормално дори и за опелите (там го хвърля от гарнитурата най-вече);

Които са карали опел знаят, особено X16XEL, моята беше такава все едно вървеше на масло, просто си го гори ...за 1000км лапаше към 1.5литра!!! Причината - има големи допуски в леглата на клапаните фабрично, (ако не се лъжа) не е от издухан или неподдържан мотор. В багажника винаги си носех туба от 5л. :icon_crying:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с C13N не съм забелязал да има такива проблеми, това за леглата на клапаните ми се вижда леко невероятно, може да са сложени някакви други, знам ли? Аз мисля лятото да отворя капака на клапаните и да мажа здравата със силикон да видя дали ще има някакъв резултат, но почти не съм видял до сега опел, който да не хвърля (или да не е хвърлял) масло от гарнитурата.

За :mitsu-smiley: не съм сигурен, но ми намирисва на подобен проблем, щом изчезват по 2.5л без осезаеми признаци за горене на маслото...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък карах омега C20N или нещо такова беше, смених гумичките на клапаните и пак на 1000 км. наливах по 1-1,5 минимум. Трагедия от към лапане на масло, ама на возия си я биваше доста. На каризмата винаги 10w40.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако двигателя е за ремонт, определено разхода на гориво щеше да е доста по-голям, а и нямаше да откъсне тая кола.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тая тема стана "разход на масло", а не "разход на гориво". :icon_thumbup:

 

И за дозамажа офтопика да питам: Как се мери маслото? На студен или на топъл двигател? Или на хладък? :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На студен, за да падне маслото и да имаш реална представа за нивото.

И се мери на едно и също място/като наклон - по възможност на идеално равно място/.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Така,значи ще сменя маслото с 10/40 и да видя дали ще гори пак. Дано да е от това. Малко ме притеснява това, че идва лято и ще е горещо, но какво пък толкова, мисля, че не е проблем.Ако някой е на друго мнение, моля да каже.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...