Milen_z Публикувано 18 март 2009 Сподели Публикувано 18 март 2009 Е аиде и на нас ни се е случвало да караме с 200........Ама два литра са си два литра. Колега смени маслото, дано да се оправи.....че иначе се почва едно ходене по мъките......имаики предвид цените на частите. :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 18 март 2009 Сподели Публикувано 18 март 2009 Коя нормална кола освен Опел Екотек гори масло ????Всички Тойоти Европейска сглобка..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
genikar Публикувано 19 март 2009 Сподели Публикувано 19 март 2009 Коя нормална кола освен Опел Екотек гори масло ???? Какви два литра...... Че то един двигател за основен ремонт гори по-малко масло.Нека се включа и аз ,при мен има едно сузуки балено на което му правя ремонт на двигателя ,човека спомена че му изгорило 1.5л масло от София до Бургас.Отворихме двигателя и се оказа че има скъсани гумички,и много износени сигменти така че е възможно да гори толкоз масло! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 19 март 2009 Сподели Публикувано 19 март 2009 Никои не е казал че е невъзможно......Казваме че не е нормално. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
genikar Публикувано 19 март 2009 Сподели Публикувано 19 март 2009 Никои не е казал че е невъзможно......Казваме че не е нормално.А и цените на частите не са толкоз големи 90лв са сигментите, 40лв са гумичките, гарнитурата е 54лв, биелните лагери са 40лв ,това е все едно стягаш Голф :rolleyes: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 19 март 2009 Сподели Публикувано 19 март 2009 Мога да взема и доста по евтини части, но това ще е ако си ремонтирам моита кола.......За клиент забрави, предпочитам да не нося излишен риск. Я като в ХитКо-то са евтини частите Spiritmaster да каже колко пъти му сменяме шарнири и през колко време....... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 19 март 2009 Сподели Публикувано 19 март 2009 Точно за ремонта на мотора евтини части не се слагат ...........дори и да е моя.Обаче скъпите части не винаги значат качествени, така че освен това ,трябва да внимаваш да не ти пробутат ментаци........ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
genikar Публикувано 19 март 2009 Сподели Публикувано 19 март 2009 Мога да взема и доста по евтини части, но това ще е ако си ремонтирам моита кола.......За клиент забрави, предпочитам да не нося излишен риск. Я като в ХитКо-то са евтини частите Spiritmaster да каже колко пъти му сменяме шарнири и през колко време.......Да ако става въпрос за delpfi съм съгласен, те са ментета, но аз пиша за цени на качествени части като сигмени на NPR ,гарнитура на РЕИНЗ ,гумички ЕЛРИНГ идр.Преди седмица си взех гарнитура за глава за 4г63 от Ратола която беше на цена 54лв оригинална! така че мисля че не е толкоз скъпо. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Шопов Публикувано 19 март 2009 Сподели Публикувано 19 март 2009 Момчета, исках да кажа, че около 2л масло ги добавям, малко по-малко, от смяна до смяна на масло. Сега не съм точно сигурен, може и по-малко - но около2л. Но на прибиране, за пробег от 400 км София Бургас. А маслото с което карам е Дапарт 15/40.Значи колата съм я гледал - няма никъде да е избило нещо по мотора. Наливам малко под максимума и след 1000 км. виждам, че е паднало до средата.И много интерсесно пада до минимума и си стои така.Правил съм профилактика на мотора,абсолютно съм стриктен в смените, по каквото и да било.Гледам ауспуха - не е мазен, черен е така, че не мисля че го хвърля,ама аз и толкова разбирам, де.Но това ми е мисълта, която имах: -От смяна до смяна са 2 литра.Някъде бях чувал, че нагаряли по-малко масълце, затова питам .Колата в момента е на 150000км,аз я купих на 108000, незнам дали са реални обаче.Карам си колата нормално, много рядко ми се случва да я сръчкам. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Шопов Публикувано 19 март 2009 Сподели Публикувано 19 март 2009 Честито колега и добре дошъл. А за маслото - чак два литра са множко, ама и ако постоянно я караш както когато си се прибирал от София. Пък зависи и с какво масло си. Дай по вече описание на ситуацията, какъв ти е пробега, тука има много колеги със същия мотор и са доволни. И да дойдеш на някоя среща да се запознаем - гледам, че си от Бургас. ОК.Разбрах че се събирате всеки последен четвъртък от месеца на кафето на залата в Зорница така ли е,ако е така ще мина. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gepito-vt Публикувано 19 март 2009 Сподели Публикувано 19 март 2009 Като гледам темата май е преминала в "Разход на масло" .........:lol:..........Ей,шегувам се! Моята от смяна до смяна съм и долял около 200 гр.масло..........Мисля,че е в нормите,а? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pepper Публикувано 19 март 2009 Сподели Публикувано 19 март 2009 На моята като ходя да й сменям маслото, винаги майсторите казват: "Тая кола не харчи масло". Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Шопов Публикувано 19 март 2009 Сподели Публикувано 19 март 2009 Като гледам темата май е преминала в "Разход на масло" .........:lol:..........Ей,шегувам се! Моята от смяна до смяна съм и долял около 200 гр.масло..........Мисля,че е в нормите,а? Сигурно, колега, ама при мен май не е в нормите и не знам.. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Шопов Публикувано 19 март 2009 Сподели Публикувано 19 март 2009 сигурно колега ама при мен май не е в нормите и незнам Ти с какво масло я караш твоята? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gepito-vt Публикувано 19 март 2009 Сподели Публикувано 19 март 2009 Ти с какво масло я караш твоята? AGIP 10 W 40.Поне познавам човека,който го предлага от малък,и му имам пълно доверие. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Шопов Публикувано 20 март 2009 Сподели Публикувано 20 март 2009 AGIP 10 W 40.Поне познавам човека,който го предлага от малък,и му имам пълно доверие. Ок.А на колко хиляди километра е твоята,че я караш с 10/40? Моята вече е на 150,000. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gepito-vt Публикувано 20 март 2009 Сподели Публикувано 20 март 2009 Взех я на 131 000 км.,а сега е на 140 000 км. Такова масло ми излиза по таблицата на дистрибутора на маслото. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 20 март 2009 Сподели Публикувано 20 март 2009 Момчета, исках да кажа, че около 2л масло ги добавям, малко по-малко, от смяна до смяна на масло. Сега не съм точно сигурен, може и по-малко - но около2л. Ако ауспуха не е мазен и не вади синкав пушек и като стигне към нимимума и спира да изчезва веероятно не го гори. Като прървоначална идея е добре да се закара на канал, да се махнат корите отдолу и да се провери обстойно. Другия вариант е да е станала за основен ремонт...P.S. Моята за сега не гори никакво масло, ако става на въпрос. Считам че не е нормално дори и за опелите (там го хвърля от гарнитурата най-вече); Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sirko Публикувано 20 март 2009 Сподели Публикувано 20 март 2009 ...Считам че не е нормално дори и за опелите (там го хвърля от гарнитурата най-вече);Които са карали опел знаят, особено X16XEL, моята беше такава все едно вървеше на масло, просто си го гори ...за 1000км лапаше към 1.5литра!!! Причината - има големи допуски в леглата на клапаните фабрично, (ако не се лъжа) не е от издухан или неподдържан мотор. В багажника винаги си носех туба от 5л. :icon_crying: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 20 март 2009 Сподели Публикувано 20 март 2009 Аз съм с C13N не съм забелязал да има такива проблеми, това за леглата на клапаните ми се вижда леко невероятно, може да са сложени някакви други, знам ли? Аз мисля лятото да отворя капака на клапаните и да мажа здравата със силикон да видя дали ще има някакъв резултат, но почти не съм видял до сега опел, който да не хвърля (или да не е хвърлял) масло от гарнитурата. За :mitsu-smiley: не съм сигурен, но ми намирисва на подобен проблем, щом изчезват по 2.5л без осезаеми признаци за горене на маслото... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pepper Публикувано 20 март 2009 Сподели Публикувано 20 март 2009 Аз пък карах омега C20N или нещо такова беше, смених гумичките на клапаните и пак на 1000 км. наливах по 1-1,5 минимум. Трагедия от към лапане на масло, ама на возия си я биваше доста. На каризмата винаги 10w40. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pilota_koko Публикувано 20 март 2009 Сподели Публикувано 20 март 2009 Ако двигателя е за ремонт, определено разхода на гориво щеше да е доста по-голям, а и нямаше да откъсне тая кола. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dark Публикувано 20 март 2009 Сподели Публикувано 20 март 2009 Тая тема стана "разход на масло", а не "разход на гориво". :icon_thumbup: И за дозамажа офтопика да питам: Как се мери маслото? На студен или на топъл двигател? Или на хладък? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 20 март 2009 Сподели Публикувано 20 март 2009 На студен, за да падне маслото и да имаш реална представа за нивото.И се мери на едно и също място/като наклон - по възможност на идеално равно място/. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Шопов Публикувано 21 март 2009 Сподели Публикувано 21 март 2009 Така,значи ще сменя маслото с 10/40 и да видя дали ще гори пак. Дано да е от това. Малко ме притеснява това, че идва лято и ще е горещо, но какво пък толкова, мисля, че не е проблем.Ако някой е на друго мнение, моля да каже. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.