Премини към съдържание

Hq снимки на новият Lancer


Препоръчано мнение

Нямам думи :icon_clap:

 

стои ми някак си прекалено тесен и висок отзад... като кола предвидена за Индийския пазар.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Дам...отпред е много як, ама отзад не ме кефи нещо...сякаш е дачия с предница на Мицубиши. Но от друга страна като гледам джантите колко са малки значи този лансер би бил бая големичък :)

 

Отвътре е много добър! Стоповете са много добри също!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Дам...отпред е много як, ама отзад не ме кефи нещо...сякаш е дачия с предница на Мицубиши. Но от друга страна като гледам джантите колко са малки значи този лансер би бил бая големичък :)

 

Отвътре е много добър! Стоповете са много добри също!

 

 

По красив ще бъде спортбека според мен. Руснаците нещо не го хвалят отвътре.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това на снимките са американските модели, но европейското купе се оказа абсолютно същото.

Автомобилът е доста широк за представител на компактния клас - на мен например ми е неудобно да си държа лявата ръка на отворения прозорец, защото вратата идва широко встрани. Има доста пространство също така в краката както отпред, така и отзад. В едно Ауди А4 например се чувствам далеч по-клаустрофобично. Багажника на автомобила също е с много добри размери за компактния клас и ако се свалят задните седалки може да се побере страшно много багаж. На мен лично дизайна ми допада изключително добре - поне за Северна Америка е уникален (изобщо нямам идея какви прилики може да има с Дачия), но също така се наслаждавам и на техническите параметри като пъргавия двулитров двигател от 152 к.с. и най-вече забележителната шестстепенна Sportronic CVT трансмисия. :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ще те помоля да разкажеш повече за CVT трансмисията.

Защото разликата в :bg: е + 2000 лв. спрямо механичната при еднакво ниво на оборудване и + 5000 лв. спрямо по-ниското ниво (при всички случаи двигателя е 1.8 бензин).

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това на снимките са американските модели, но европейското купе се оказа абсолютно същото.

Автомобилът е доста широк за представител на компактния клас - на мен например ми е неудобно да си държа лявата ръка на отворения прозорец, защото вратата идва широко встрани. Има доста пространство също така в краката както отпред, така и отзад. В едно Ауди А4 например се чувствам далеч по-клаустрофобично. Багажника на автомобила също е с много добри размери за компактния клас и ако се свалят задните седалки може да се побере страшно много багаж. На мен лично дизайна ми допада изключително добре - поне за Северна Америка е уникален (изобщо нямам идея какви прилики може да има с Дачия), но също така се наслаждавам и на техническите параметри като пъргавия двулитров двигател от 152 к.с. и най-вече забележителната шестстепенна Sportronic CVT трансмисия. :icon_thumbup:

Здравей уважаеми колега,значи казваш бая е широчка,ама това все пак нали е американската версия?

А как е като возия с тея 18-ки?

Много се чудя между тоя Лансер и новия Сивик седан 1.8 140 коня,На цената на която е Лансера в Бг Сивика е доста базов за същите пари обаче е доста по-икономичен и ускорява по-бързо.

А тоя Лансер къде се пройзвежда? в Япония или......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Лансер се произвежда само в Япония и превъзхожда по всичко сивика!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Лансер се произвежда само в Япония и превъзхожда по всичко сивика!

 

Е, "по всичко" вече не съм съгласен. Да не забравяме ,че Хонда е най-големия производител на двигатели с вътрешно горене и когато стане дума за двигатели хонда не съм прочел в нета една лоша дума, същото важи и за двураменното им окачване. Да не говорим за дизеловия им агрегат, който не напразно се смята за най-доброто на пазара. И така, това "всичко" включва ли:

1. TUV при предходните модели?

2. разход на гориво и ускорение при настоящите Сивик и Лансер? Само човек карал Хонда знае какво се получава с ускорението над 4200 об/мин.

3. вътрешен интериор / дизайн, качество на вложените материали/ също при настоящите модели?

Всички харесваме :mitsu-smiley: , но да не отречаме успехите и на другите отлични японски марки.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ще те помоля да разкажеш повече за CVT трансмисията.

Защото разликата в :bg: е + 2000 лв. спрямо механичната при еднакво ниво на оборудване и + 5000 лв. спрямо по-ниското ниво (при всички случаи двигателя е 1.8 бензин).

 

Определено си заслужава парите. Роботизираната трансмисия е много добър избор за всеки съвременен автомобил. Далеч по-податлива е на управление за разлика от по-старите автоматици. Специално при Mitsubishi шестстепенната Sportronic CVT е нещо наистина забележително като технология. С лостовете на волана за превключване на предавките в ръчен режим човек се чувства почти като във Ферари. Лично аз смятам, че в този случай трансмисията дори дава по-добра динамика и от класическата ръчна такава.

 

Здравей уважаеми колега,значи казваш бая е широчка,ама това все пак нали е американската версия?

А как е като возия с тея 18-ки?

Много се чудя между тоя Лансер и новия Сивик седан 1.8 140 коня,На цената на която е Лансера в Бг Сивика е доста базов за същите пари обаче е доста по-икономичен и ускорява по-бързо.

А тоя Лансер къде се пройзвежда? в Япония или......

 

Както вече писах купето е абсолютно същото и в европейския вариант. Разликата е само в двигателите. С 18'' гуми возията си е определено по-спортна, т.е. по-твърда, но това си е в реда на нещата - все пак гумите са P215/45R18 и освен това окачването е по-твърдо (става въпрос за американския GTS модел). Лично аз не знам как биха му понесли дупките по улиците в България. :rolleyes:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

същото важи и за двураменното им окачване.

 

Новите сивици вече не са с такова, а с по-просто макферсънско отпред.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Вътре ми се струва твърде евтин. :( Но явно тва е положението, миналото е безвъзвратно.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Вътре ми се струва твърде евтин. :( Но явно тва е положението, миналото е безвъзвратно.

 

За какво минало говориш? Всички твърдят, че новият интериор е доста по-добър от предните модели.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За какво минало говориш? Всички твърдят, че новият интериор е доста по-добър от предните модели.

 

Ми миналото от преди почти 10 год. Едно време по таблата поне слагаха меко балатумче, сега са си направо голи пластмаси. :(

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ми миналото от преди почти 10 год. Едно време по таблата поне слагаха меко балатумче, сега са си направо голи пластмаси. :(
:mitsu-smiley: За съжаление такава е тенденцията при всички производители. :mitsu-smiley:
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 4 месеца ...

За да не добавям нова тема, реших тук да пусна един линк с Screensaver на новия Лансер от актуалната му реклама, която тече по телевизията в момента. Ето и линка Цък

Аз си украсих десктопа с долния екземпляр. А това е линк към песничката от рекламата, ако някой я иска Песента

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Уникална HDR Фотография :icon_blush: Намислил съм да направя и с нашите зверове някаква такава снимка :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Дам

И това "Burning passion" е много яко!! :icon_rock:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...