RAMPAGE Публикувано 8 октомври 2007 Сподели Публикувано 8 октомври 2007 Доста добри снимки http://cars.about.com/od/mitsubishi/ig/200...t-left-view.htm Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Boki4 Публикувано 8 октомври 2007 Сподели Публикувано 8 октомври 2007 Доста добри снимки http://cars.about.com/od/mitsubishi/ig/200...t-left-view.htmКолега много благодарности,снимките са страхотни :good: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vasetokab Публикувано 9 октомври 2007 Сподели Публикувано 9 октомври 2007 Доста добри снимки http://cars.about.com/od/mitsubishi/ig/200...t-left-view.htm Нямам думи :icon_clap: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aga Публикувано 9 октомври 2007 Сподели Публикувано 9 октомври 2007 Нямам думи :icon_clap: стои ми някак си прекалено тесен и висок отзад... като кола предвидена за Индийския пазар. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CynepMEH Публикувано 9 октомври 2007 Сподели Публикувано 9 октомври 2007 Дам...отпред е много як, ама отзад не ме кефи нещо...сякаш е дачия с предница на Мицубиши. Но от друга страна като гледам джантите колко са малки значи този лансер би бил бая големичък Отвътре е много добър! Стоповете са много добри също! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pendoc Публикувано 9 октомври 2007 Сподели Публикувано 9 октомври 2007 Дам...отпред е много як, ама отзад не ме кефи нещо...сякаш е дачия с предница на Мицубиши. Но от друга страна като гледам джантите колко са малки значи този лансер би бил бая големичък Отвътре е много добър! Стоповете са много добри също! По красив ще бъде спортбека според мен. Руснаците нещо не го хвалят отвътре. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Fan Публикувано 10 октомври 2007 Сподели Публикувано 10 октомври 2007 Това на снимките са американските модели, но европейското купе се оказа абсолютно същото. Автомобилът е доста широк за представител на компактния клас - на мен например ми е неудобно да си държа лявата ръка на отворения прозорец, защото вратата идва широко встрани. Има доста пространство също така в краката както отпред, така и отзад. В едно Ауди А4 например се чувствам далеч по-клаустрофобично. Багажника на автомобила също е с много добри размери за компактния клас и ако се свалят задните седалки може да се побере страшно много багаж. На мен лично дизайна ми допада изключително добре - поне за Северна Америка е уникален (изобщо нямам идея какви прилики може да има с Дачия), но също така се наслаждавам и на техническите параметри като пъргавия двулитров двигател от 152 к.с. и най-вече забележителната шестстепенна Sportronic CVT трансмисия. :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gig Публикувано 10 октомври 2007 Сподели Публикувано 10 октомври 2007 Ще те помоля да разкажеш повече за CVT трансмисията. Защото разликата в :bg: е + 2000 лв. спрямо механичната при еднакво ниво на оборудване и + 5000 лв. спрямо по-ниското ниво (при всички случаи двигателя е 1.8 бензин). Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Boki4 Публикувано 10 октомври 2007 Сподели Публикувано 10 октомври 2007 Това на снимките са американските модели, но европейското купе се оказа абсолютно същото. Автомобилът е доста широк за представител на компактния клас - на мен например ми е неудобно да си държа лявата ръка на отворения прозорец, защото вратата идва широко встрани. Има доста пространство също така в краката както отпред, така и отзад. В едно Ауди А4 например се чувствам далеч по-клаустрофобично. Багажника на автомобила също е с много добри размери за компактния клас и ако се свалят задните седалки може да се побере страшно много багаж. На мен лично дизайна ми допада изключително добре - поне за Северна Америка е уникален (изобщо нямам идея какви прилики може да има с Дачия), но също така се наслаждавам и на техническите параметри като пъргавия двулитров двигател от 152 к.с. и най-вече забележителната шестстепенна Sportronic CVT трансмисия. :icon_thumbup:Здравей уважаеми колега,значи казваш бая е широчка,ама това все пак нали е американската версия?А как е като возия с тея 18-ки?Много се чудя между тоя Лансер и новия Сивик седан 1.8 140 коня,На цената на която е Лансера в Бг Сивика е доста базов за същите пари обаче е доста по-икономичен и ускорява по-бързо.А тоя Лансер къде се пройзвежда? в Япония или...... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
thedivine Публикувано 10 октомври 2007 Сподели Публикувано 10 октомври 2007 Лансер се произвежда само в Япония и превъзхожда по всичко сивика! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pendoc Публикувано 10 октомври 2007 Сподели Публикувано 10 октомври 2007 Лансер се произвежда само в Япония и превъзхожда по всичко сивика! Е, "по всичко" вече не съм съгласен. Да не забравяме ,че Хонда е най-големия производител на двигатели с вътрешно горене и когато стане дума за двигатели хонда не съм прочел в нета една лоша дума, същото важи и за двураменното им окачване. Да не говорим за дизеловия им агрегат, който не напразно се смята за най-доброто на пазара. И така, това "всичко" включва ли:1. TUV при предходните модели?2. разход на гориво и ускорение при настоящите Сивик и Лансер? Само човек карал Хонда знае какво се получава с ускорението над 4200 об/мин.3. вътрешен интериор / дизайн, качество на вложените материали/ също при настоящите модели?Всички харесваме :mitsu-smiley: , но да не отречаме успехите и на другите отлични японски марки. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Fan Публикувано 10 октомври 2007 Сподели Публикувано 10 октомври 2007 Ще те помоля да разкажеш повече за CVT трансмисията. Защото разликата в :bg: е + 2000 лв. спрямо механичната при еднакво ниво на оборудване и + 5000 лв. спрямо по-ниското ниво (при всички случаи двигателя е 1.8 бензин). Определено си заслужава парите. Роботизираната трансмисия е много добър избор за всеки съвременен автомобил. Далеч по-податлива е на управление за разлика от по-старите автоматици. Специално при Mitsubishi шестстепенната Sportronic CVT е нещо наистина забележително като технология. С лостовете на волана за превключване на предавките в ръчен режим човек се чувства почти като във Ферари. Лично аз смятам, че в този случай трансмисията дори дава по-добра динамика и от класическата ръчна такава. Здравей уважаеми колега,значи казваш бая е широчка,ама това все пак нали е американската версия?А как е като возия с тея 18-ки?Много се чудя между тоя Лансер и новия Сивик седан 1.8 140 коня,На цената на която е Лансера в Бг Сивика е доста базов за същите пари обаче е доста по-икономичен и ускорява по-бързо.А тоя Лансер къде се пройзвежда? в Япония или...... Както вече писах купето е абсолютно същото и в европейския вариант. Разликата е само в двигателите. С 18'' гуми возията си е определено по-спортна, т.е. по-твърда, но това си е в реда на нещата - все пак гумите са P215/45R18 и освен това окачването е по-твърдо (става въпрос за американския GTS модел). Лично аз не знам как биха му понесли дупките по улиците в България. :rolleyes: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
93TSIAWD Публикувано 11 октомври 2007 Сподели Публикувано 11 октомври 2007 същото важи и за двураменното им окачване. Новите сивици вече не са с такова, а с по-просто макферсънско отпред. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Реконструктор Публикувано 14 октомври 2007 Сподели Публикувано 14 октомври 2007 Вътре ми се струва твърде евтин. :( Но явно тва е положението, миналото е безвъзвратно. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
93TSIAWD Публикувано 14 октомври 2007 Сподели Публикувано 14 октомври 2007 Вътре ми се струва твърде евтин. :( Но явно тва е положението, миналото е безвъзвратно. За какво минало говориш? Всички твърдят, че новият интериор е доста по-добър от предните модели. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Реконструктор Публикувано 15 октомври 2007 Сподели Публикувано 15 октомври 2007 За какво минало говориш? Всички твърдят, че новият интериор е доста по-добър от предните модели. Ми миналото от преди почти 10 год. Едно време по таблата поне слагаха меко балатумче, сега са си направо голи пластмаси. :( Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jolly_roger Публикувано 16 октомври 2007 Сподели Публикувано 16 октомври 2007 Ми миналото от преди почти 10 год. Едно време по таблата поне слагаха меко балатумче, сега са си направо голи пластмаси. :( :mitsu-smiley: За съжаление такава е тенденцията при всички производители. :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pepper Публикувано 27 февруари 2008 Сподели Публикувано 27 февруари 2008 За да не добавям нова тема, реших тук да пусна един линк с Screensaver на новия Лансер от актуалната му реклама, която тече по телевизията в момента. Ето и линка ЦъкАз си украсих десктопа с долния екземпляр. А това е линк към песничката от рекламата, ако някой я иска Песента Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Viper Публикувано 27 февруари 2008 Сподели Публикувано 27 февруари 2008 Уникална HDR Фотография :icon_blush: Намислил съм да направя и с нашите зверове някаква такава снимка :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Сивушка Публикувано 28 февруари 2008 Сподели Публикувано 28 февруари 2008 ДамИ това "Burning passion" е много яко!! :icon_rock: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.