Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Mitsubishi Lancer


Alyan

Препоръчано мнение

Здравейте на всички!

Изчетох изключително много теми, както в този форум(за което благодаря, много неща научих от коментарите), така и в други, но бих искал да чуя мнението и на хора, които са вече собственици на подобен автомобил.

От повече от една година съм в търсене на "моят" Лансър.

Попаднах на един екземпляр в Русе, който все още не е публикуван в нито един сайт, понеже преди няколко дена е бил докаран. Прикачам и снимки,но за съжалание само от екстериора. Става въпрос за 1.8/143к.с.(без газ), 2009 година, "истински" 130 000км., с оригиналната навигация, кожен салон, който по приказки на собственика от автокъщата ще бъде поправен, понеже пасажерската седалка е скъсана, ще тапицира волата и скоростният лост. Другото, което се вижда по салона, е че е смазан. Разбирам, че за кола 2009 година е нормално да има износване на коженият салон, но съм гледал и други Лансъри, чиито седалки не са били чак толкова смачкани. Днес я проверихме в доверен сервиз, където не бяха открити грешки, нито ръжда, макар че е внос от Швейцария. Вчера като отидох да я видя за пръв път, тя вече беше загряла и нямах да възможност да я чуя при студен старт. Днес отидох в 8 часа сутринта, преди собственика да е дошъл, за да я чуя - нямаше шум от вериги и т.н. Днес я покарах на паркинг и беше добре, макар че за толкова кратко разстояние няма как да се долови усещане за колата. Колата е с 18 цолови джанти, за които прочетох мнения и в двете крайности. Нещото което не ми хареса, е че предни и задни гуми са различни - предни Пирели, задни Континентал с размер 225/40 R18. Разполагам и с VIN на колата - JMBSNCY3A8U012576.

Въпросът е цената от 13 000лв. много ли е или ок(бюджета ми е около 16 000лв.)? Ще се радвам да чуя мненията Ви(положителни/отрицателни), понеже все още дори не сме преговаряли относно крайната сума, а и искам да видя какъв ще бъде резултата от освежаването на интериора.

Благодаря Ви предварително за вниманието!

 

Линк към снимките: https://drive.google.com/drive/folders/1b9lmaaoAK-71ex4YFVkovrxZzTiF_uSf?usp=sharing

Редактирано от Alyan
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей,

От тези снимки нищо не може да се прецени. Износеният интериор е признак за много километри. Аз бих се усъмнил за тези 130к.Много зависи къде е скъсана седалката, защото това може да е причинено от въздушната възглавница в седалката и следователно да е в следствие на удар.Погледни кога изтича техническия преглед на колата. Швейцарските са за 2 години и прегледа е много стриктен. Ако нещо по колата не е наред, на собственика може да му е по-евтино да я продаде вместо да я ремонтира. Ако е изтекъл или изтича скоро аз бих се усъмнил.

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей! :)

Първо, благодаря за мнението!

С точност, скъсаното е на самата седалка около 5-10см дължина, а до колкото съм запознат въздушната възглавница се намира в областта облегалката, поправи ме ако греша. А относно техническият преглед нямам информация, как мога да разбера кога изтича? Има сервизна книжка, но не съм обърнал внимание(от липса на знание в тази област) дали има подобна информация относно прегледа. Другото, което имам като информация и видях, че има годишна винетка за 2019, но надали е съществена информация.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей.

 

Моето мнение, като съдя по доста прегледани обяви преди да взема Лансъра е че тези - 130к трудно може да са реални. Има възможност колата да е употребявана от пълен човек който не пази, но това е малко вероятно. На по 300 к км съм виждал Лансъри с кожен салон в прекрасно състояние. Относно волана бих казал че почва да се изтърква на около 200к. Пак казвам всичко зависи от употребата. 13 000 биха били оправдани ако реално колата е на реални 130 000 км и е перфектна. В твоя случей мисля че цената е завишена и то доста.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте на всички!

Изчетох изключително много теми, както в този форум(за което благодаря, много неща научих от коментарите), така и в други, но бих искал да чуя мнението и на хора, които са вече собственици на подобен автомобил.

От повече от една година съм в търсене на "моят" Лансър.

Попаднах на един екземпляр в Русе, който все още не е публикуван в нито един сайт, понеже преди няколко дена е бил докаран. Прикачам и снимки,но за съжалание само от екстериора. Става въпрос за 1.8/143к.с.(без газ), 2009 година, "истински" 130 000км., с оригиналната навигация, кожен салон, който по приказки на собственика от автокъщата ще бъде поправен, понеже пасажерската седалка е скъсана, ще тапицира волата и скоростният лост. Другото, което се вижда по салона, е че е смазан. Разбирам, че за кола 2009 година е нормално да има износване на коженият салон, но съм гледал и други Лансъри, чиито седалки не са били чак толкова смачкани. Днес я проверихме в доверен сервиз, където не бяха открити грешки, нито ръжда, макар че е внос от Швейцария. Вчера като отидох да я видя за пръв път, тя вече беше загряла и нямах да възможност да я чуя при студен старт. Днес отидох в 8 часа сутринта, преди собственика да е дошъл, за да я чуя - нямаше шум от вериги и т.н. Днес я покарах на паркинг и беше добре, макар че за толкова кратко разстояние няма как да се долови усещане за колата. Колата е с 18 цолови джанти, за които прочетох мнения и в двете крайности. Нещото което не ми хареса, е че предни и задни гуми са различни - предни Пирели, задни Континентал с размер 225/40 R18. Разполагам и с VIN на колата - JMBSNCY3A8U012576.

Въпросът е цената от 13 000лв. много ли е или ок(бюджета ми е около 16 000лв.)? Ще се радвам да чуя мненията Ви(положителни/отрицателни), понеже все още дори не сме преговаряли относно крайната сума, а и искам да видя какъв ще бъде резултата от освежаването на интериора.

Благодаря Ви предварително за вниманието!

 

Линк към снимките: https://drive.google.com/drive/folders/1b9lmaaoAK-71ex4YFVkovrxZzTiF_uSf?usp=sharing

Здравей Колега.Явно бая си хлътнал по тази бройка.Не съм голям любител по даването на съвети,но по този вин виждам ,че колата е 2008 г.или в най-добрия случай първа регистрация в началото на 2009г.Не оригинални джанти и неоригинален размер гуми.За смазан салон и скъсана седалка, волан и топка ,които имат нужда от претапициране ,нищо не казвам,НО ти си прави изводи.Само малко да те освежа,във Варна продават за 16000 лв лансер ,който не е търговски.Не съм го гледал,НО ако имах 15000 лв задължиелно щях да го гледам.Той е регистриран, може да се кара,води в сервиз и т.н.Не на последно място ГАРАЖНА .Може да я провериш и в оторизирания сервиз.Поздрави.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей Колега.Явно бая си хлътнал по тази бройка.Не съм голям любител по даването на съвети,но по този вин виждам ,че колата е 2008 г.или в най-добрия случай първа регистрация в началото на 2009г.Не оригинални джанти и неоригинален размер гуми.За смазан салон и скъсана седалка, волан и топка ,които имат нужда от претапициране ,нищо не казвам,НО ти си прави изводи.Само малко да те освежа,във Варна продават за 16000 лв лансер ,който не е търговски.Не съм го гледал,НО ако имах 15000 лв задължиелно щях да го гледам.Той е регистриран, може да се кара,води в сервиз и т.н.Не на последно място ГАРАЖНА .Може да я провериш и в оторизирания сервиз.Поздрави.

..това,да съдиш на колко км пробег е една кола по волан и топка е простотия,в днешно време колите и влаганите материали за направата й не е като едно време.....сега всичко е направено така, е да се счупи и износи на определен период от време......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей! :)

Първо, благодаря за мнението!

С точност, скъсаното е на самата седалка около 5-10см дължина, а до колкото съм запознат въздушната възглавница се намира в областта облегалката, поправи ме ако греша. А относно техническият преглед нямам информация, как мога да разбера кога изтича? Има сервизна книжка, но не съм обърнал внимание(от липса на знание в тази област) дали има подобна информация относно прегледа. Другото, което имам като информация и видях, че има годишна винетка за 2019, но надали е съществена информация.

 

Въздушната възглавница е в страничната опора на облегалката от към страната на вратата.Колата идва с документи от собственика, те ще ти трябват след това за регистрацията. Търговците няма да ти ги покажат предварително ако изрично не ги поискаш.

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

..това,да съдиш на колко км пробег е една кола по волан и топка е простотия,в днешно време колите и влаганите материали за направата й не е като едно време.....сега всичко е направено така, е да се счупи и износи на определен период от време......

 

Хич не е простотия, износването на салона е показател колко е карана колата. Ти сам каза, че всичко е направено да се износва за определен период от време ;)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Хич не е простотия, износването на салона е показател колко е карана колата. Ти сам каза, че всичко е направено да се износва за определен период от време ;)

...Виждал съм коли на по 60-70 к км пробег реални и салона им е като за кола на 300 к км пробег.....виждал съм и салони на 300к км пробег и изглеждат като на по 80к км пробег.....всичко това на Мицубиши коли.....така че това не е критерии за определяне на пробега в една кола.....волан и топка на ск. лост знаеш че се износват много по бързо при по "потящи" :) хора, а седалките им също зависят от това....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей Колега,аз живея в Швейцария и мога да ти кажа че наистина има коли на малко километри,не знам тази такава ли е,а за цената изпращам ти линк за да си свериш часовника..

https://www.comparis.ch/carfinder/marktplatz/details/show/25327810

Успех в търсенето...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей Колега.Явно бая си хлътнал по тази бройка.Не съм голям любител по даването на съвети,но по този вин виждам ,че колата е 2008 г.или в най-добрия случай първа регистрация в началото на 2009г.Не оригинални джанти и неоригинален размер гуми.За смазан салон и скъсана седалка, волан и топка ,които имат нужда от претапициране ,нищо не казвам,НО ти си прави изводи.Само малко да те освежа,във Варна продават за 16000 лв лансер ,който не е търговски.Не съм го гледал,НО ако имах 15000 лв задължиелно щях да го гледам.Той е регистриран, може да се кара,води в сервиз и т.н.Не на последно място ГАРАЖНА .Може да я провериш и в оторизирания сервиз.Поздрави.

 

 

Здравей колега! :)

Тази бройка е ми направи впечетление, понеже в Русе не се срещат особено често, да не кажа изобщо. Има една вносна от Канада за 20 000лв. и един Ralliart. Относно гумите и на мен не ми хареса, че не е с оригиналните Иначе тази във Варна я видях в cars.bg, изглежда добре, съгласен съм с теб. Долу-горе и тази, която е в Русе с регистация, обслужване и т.н., ще излезе на същата цена като Варненската.

Иначе, благодаря за съвета ще я видя тази Варненската, ако все още се продава.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мога да споделя от собствен опит как установих пробега на моите 2 Мицу-та. В сервизните книжки обикновенно има изписано името на сервиза (с печат) в който е обслужвана колата. Намирате го в гугъл и намирате електронната поща на сервиза. Пишете им един съобщение че притежавате автомобил с ХХХХХХХХХХХХ рама, произведен ХХХХХ дата, марка и модел и ги питате дали е обслужван при тях и през какви интервали. Ако всичко е наред ще ви върнат че интервалите в сервизната книжка и тяхната база данни съвпада и така колата излиза "редовна". :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Според мен цената е много завишена. Купувайки Лансър на над 10 години за 13 хил., като налееш още 1-2 хиляди, които са неизбежни, просто става непродаваем след време. Вече за поправката на скъсаното трябва да си много внимателен.

 

Предната ми кола я капарирах в петък с уговорката, че автосалонът разполагат със сервиз, в който ще оправят бутоните за спускане на стъклото отзад, познай дали в понеделник, когато я купувах, я бяха оправили :) В крайна сметка и аз я продадох с развалени бутони.

 

Иначе тази бройка поне автомат ли е, което ще оправдае цената?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Според мен цената е много завишена. Купувайки Лансър на над 10 години за 13 хил., като налееш още 1-2 хиляди, които са неизбежни, просто става непродаваем след време. Вече за поправката на скъсаното трябва да си много внимателен.

 

Предната ми кола я капарирах в петък с уговорката, че автосалонът разполагат със сервиз, в който ще оправят бутоните за спускане на стъклото отзад, познай дали в понеделник, когато я купувах, я бяха оправили :) В крайна сметка и аз я продадох с развалени бутони.

 

Иначе тази бройка поне автомат ли е, което ще оправдае цената?

 

Не е автомат, ръчка е. Все още не е оправено скъсаното на седалката, но поправката ще бъде само на седлото, а не на цялата седалка. Днес като гледах какво има по обявите, салоните на другите коли са значително по запазени в сравнение с тази. А относно цената казаха, че можело да се направи лек коментар, което аз го разбирам не повече от 500-1000лв.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега! :)

Тази бройка е ми направи впечетление, понеже в Русе не се срещат особено често, да не кажа изобщо. Има една вносна от Канада за 20 000лв. и един Ralliart. Относно гумите и на мен не ми хареса, че не е с оригиналните Иначе тази във Варна я видях в cars.bg, изглежда добре, съгласен съм с теб. Долу-горе и тази, която е в Русе с регистация, обслужване и т.н., ще излезе на същата цена като Варненската.

Иначе, благодаря за съвета ще я видя тази Варненската, ако все още се продава.

Продава се още ,желая успех.

Редактирано от Гуидо
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това - доколко тези 130к км са реални би могло ДОНЯКЪДЕ да се провери.

(1) 1-вите 5 години колите се обслужват задължително в оторизиран сервиз на Мицубиши (иначе не важи гаранцията). А в Европата много често и след този период колата се обслужва в такъв сервиз.

(2) Всички оторизирани сервизи на Мицубиши (пък и на която и да е друга марка) са вързани в някаква обща информационна с-ма. И при всяко влизане в сервиза - попълват инфо в тази система - дата, пробег и какво е правено.

(3) В оторизиран сервиз на Мицубиши (срещу някаква дребна сума - не знам каква) може да ти дадат справка за историята на конкретния автомобил в тази информационна система.

Когато съм ходил в Балканстар много често е имало хора дошли точно за тази цел. Пример - от 2009-та година досега са 10 и нещо години - ако в последния регистър в тази с-ма от преди 5 г. има инфо че колата е била на 100К км - малко е вероятно тези 130К да са реални.

Редактирано от f18
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не винаги сервизите са вързани. Моя ASX беше купуван и обслужван в Балканстар в София и имаше пълна история, но в Севлиево, който пак е оторизиран сервиз нямаха никаква информация.

 

Изпратено от моят SM-A750FN с помощта на Tapatalk

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аве като се замисля.....! Да ви кажа накратко, не бих искал да си купя нашият Lancer втора ръка на повече от 150000км. !

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аве като се замисля.....! Да ви кажа накратко, не бих искал да си купя нашият Lancer втора ръка на повече от 150000км. !

Що, толкова ли е изтормозен?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ми щот, както казва и DJ Tymbi така е изчислен!

Думата “изтормозен” е много крайна. За сега не е, ама дава индикации, че отива на там.

Не бих искал да съм на мястото на човека, който е заменил старата трошка и се е надявал на нещо по-ново и безпроблемно, а да се окаже че “новата” кола не е такава !

Просто след 170000 се почват ремонтите. Тази кола не е проектирана да е качествена и вечна, както и цената говори за това!

Всъщност всички нови коли не са изчислени да са вечни, поточните производствени линии не трябва да спират.

На мен ми се струва, че колкото и да подържам, дори и най-скъпите части да слагам, колата се отпуска все повече и не може да се стегне.

DJ Tymbi да каже дали бъркам!?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички за мненията и за помощта.

Лансъра от Русе със сигурност няма да го бъде, понеже при въпрос към продавача, кога изтича годишният преглед, се почна едно философстване, с резултат, че и той самият не знаеше отговора на въпроса или поне не каза в крайна сметка. Трябвало да се рови из документи и т.н.

Миналият уикенд ми се наложи да ходя до Варна и го съчетах с приятното, като се срещнах със собственика на въпросния Лансър, за който Гуидо спомена. Определено колата е много запазена и си заслужава. Имаше и сервизна книжка, където километрите съвпадаха. Разбира се, има външни забележки по боята на определени места, където се забелязват кръгови надрасквания, които се получават при кофти измиване или пастиране, до колкото съм запознат. Относно интериора – без забележки, колата наистина е запазена и доста добре поддържана, нищо общо с тази в Русе. Имах и възможността да я покарам и да се убедя за пореден път, че усещането и позицията на шофиране е точно това, което съм търсел. Беше ден неделя и нямахме възможност да я проверим в представителството на Мицубиши, а и момчето е моряк и във Вторник заминаваше на път.

От любопитство, тази седмица ходих до представителства на различни марки, за коли на склад. Е определено, макар производство 2010 година, Лансъра си ги превъзхожда, естествено ако не търсиш глезотийки и т.н. Жалко, че са ги спрели от производство и са се насочили към различен пазар на автомобили. Дори проверих в представителство на Мицубиши Русе за бройки на склад или върнати от лизинг, но за мое разочарование нямаше.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...