Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

dan1t000

Потребител
  • От него общо

    45
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    Габрово

Информация за профила

  • Пол
    Мъж

dan1t000's Постижения

Сътрудник

Сътрудник (5/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Мерси за съветите. BDC използвам откакто притржавам колата, а преди това е живяла в Германия. Ще потърся къде имат Mut-III диагностила в Варна и ще отида.
  2. Мерси. Относно ДПФ-а, махнах го преди около 30к км кигато запопна да прави проблеми. Разбира се и софтуерно. По думите на майстора, не излизало нищо на компютъра... Може да опитам с добавка за почистване на дюзите.
  3. Забравих да спомена,че най силно вибрациите се усещат по време на turbo boost-a,от 1800 до 2300 оборота.
  4. Здравейте, колеги. Пиша тук тъй като изглежда че майсторите при които ходя не могат да открият проблема в колата. По същество: При ускорение на 4,5,6 скорост в колата се усещат силни вибрация като във един момент колата губи мощност и "забива" муцуна.Колкото по-голяма предавка, толкова по-силни са и вибрациите. Проблема го няма на по-ниските предавки. Вътрешните карета бяха първата диагноза, сменихме ги и пак същата работа. След това майстора предположи, че е съединителя, сменихме комплект съединител с лагер помпа и демферен маховик. Самия демфер беше заминал, а съеднителя почти към края си, но проблема пак си остана. Ако някой се е сблъсквал с подобно нещо и може да даде идея би било чудесно. Също, ориентирайте ме към майстор във Варна който би ми обърнал внимание. Колата е Lancer x 2.0 DID; 273k КМ П.П Следващо предположение на майстора е дюза, но не мога да си позволя да правя 3-ти доста солен ремонт без второ мнение. Мерси.
  5. dan1t000

    Mitsubishi Lancer

    Здравей. Моето мнение, като съдя по доста прегледани обяви преди да взема Лансъра е че тези - 130к трудно може да са реални. Има възможност колата да е употребявана от пълен човек който не пази, но това е малко вероятно. На по 300 к км съм виждал Лансъри с кожен салон в прекрасно състояние. Относно волана бих казал че почва да се изтърква на около 200к. Пак казвам всичко зависи от употребата. 13 000 биха били оправдани ако реално колата е на реални 130 000 км и е перфектна. В твоя случей мисля че цената е завишена и то доста.
  6. dan1t000

    Lancer X 2.0 DID - Пуши и тресе

    Когато махах ДПФ - а не сме говорили нищо за катализатор. Предполагам е още там. Ако той е запушен е възможно да има лека загуба в мощността мисля. Другия вариант е просто да съм свикнал с колата и да ми малее от към мощност.
  7. dan1t000

    Lancer X 2.0 DID - Пуши и тресе

    Здравейте, да ходих. Не съм особенно очарован. Като че ли колата стана една идея по-тиха. От към вървене и слабото пушене нищо не се промени.
  8. dan1t000

    Lancer X 2.0 DID - Пуши и тресе

    Бях хвърлил око на този тип почистване, но съм малко скиптичен. Иначе съм във Варна за момента и ще опитам с почистването като за начало.
  9. dan1t000

    Lancer X 2.0 DID - Пуши и тресе

    260 000 към момента.
  10. Здравейте колеги. От известно време имам следния проблем с Lancera. Когато запаля сутринта (студен двигател) и времето е студено (да речем под 10 градуса) колата работи 2-3 мин нормално на място и след това започва да тресе и да работи неравномерно. След 20-30 секунди се оправя и започва да работи пак нормално. Проблема при топло време го няма. Също забелязах че колата пуши малко на място и не върви както преди. ДПФ-а е премахнат преди година и половина от Ifi**k Варна и мощността увеличена до 160 к.с. На скоро си играх с едно от непосредствените Bluetooth донгълчета за диагностика ELM 327 и по спомен колата изкара грешка от сорта : "Turbo underboost". Няколко човека ме посъветваха че проблема е свързан с неправилно рботеща дюза. Също така ми казаха, че диагностиките не показвали живи данни за работатат на дюзите на Mitsubishi за разлика от VW при същия мотор (не знам до колко това е вярно). Ако някой е имал подобен проблем моля да сподели, дали трябва да се хвърлям веднага в демонтаж/почистване/настройка на дюзи, или проблема може да идва от друг компонент. До колкото четох ЕГР може също да е прецакан. Бих бил благодарен, ако някой може да ми посочи добър сервиз в Варна, където могат да диагностицират колата и да я оправят, а не просто да ми казват сменяй двигател сменя тва сменяй онова и проблема да си остане. Мерси предварително.
  11. dan1t000

    Акумулатор смяна

    Здрасти колега, преди по малко от година сменях оригиналния на моя Lancer (2.0 DID), по спомен беше 100 ампера. Мисля че пак трябва да сложиш 100. Не съм сигурен, но това може да бърка електрониките на автомобила...
  12. dan1t000

    Крушка D2S от къде?

    Мерси за отговора, последно крушките D2S ли са и някой може ли да препоръча някоя марка ?
  13. dan1t000

    Крушка D2S от къде?

    Здравейте, реших да не отварям нова тема а да пиша в тази тъй като проблема ми е подобен. Казуса е следния едната крушка на оригинални ксенон изгоря (все още не е изгоряла напълно но дава тези признаци- свети с по - лилав оттенък и при включване на фаровете свети за известно време и пак спира.) Въпроса ми е следния: Моделът на крушката за Lancer D2S ли е и има ли голямо значение дали ще взема скъпи крушки или по - евтини ? Удачно ли е да се сменят и двете крушки ? Бих се радвал ако някой минал по този път вече сподели "приключенията" си.
  14. Опитах с CD-R и с CD-RW(марката не мисля че е от значение) Записвах ги с Windows Media Player и с Ashampoo и двата пъти на най- ниската скорост. Опитах и с DVD дискове но резултата беше един и същ... И ти ли имаш подобен проблем ?
  15. Изглежда това е единственото решение, опитах с тези почистващите дискове, но без ефект. Някой свалял ли е MMCS и дали трябва да се маха лайсната като на Lancer с обикновенното CD ?
×
×
  • Създаване...