Stanislav Konstantinov Публикувано 25 юли 2019 Сподели Публикувано 25 юли 2019 Харесах си Лансър 1.8 DI-D 150 кс. Тъй като този мотор е разпространен най-вече при ASX, малко собственици на Лансъри има с този мотор точно, във форума, затова имам няколко въпроса, които са само относно двигателя: - Кое по двигателя трябва да се гледа най-вече, има ли слабо звно, турбо, помпа дюзи ? Двигателя е с директно впръскване и не знам дюзите и помпата за високо налягане лесно ли сдават багажа, ако се сипе кофти нафта. Също така и турбото с променливата геометрия как се държи? Всичко е в пъти по-скъпо, по японския дизел, от помпа дюзата на ВАГ, от това което чета ? Но аз искам, като взимам японско, да е японнско, не искам дизела на ВАГ. - Интересува ме мотора 4N13 с ангренажна верига ли е или е с ангренажен ремък ? И на какво време се сменят ? - И трябва ли да ме притеснява, че е с алуминиев блок, а не с чугунен ? - Интересно ми е също зимата колко бързо тръгва топлото и двигателя загрява ? Има дизели, които без помощно подгряване, на градско и на ниски обороти им трябва много време да загреят. А не ми се кара навлечен и посинял през зимата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Даниел Цветков Публикувано 25 юли 2019 Сподели Публикувано 25 юли 2019 Относно загряването може да им ел.нагревател в парното.Мнението на руснаците за дизел с алуминиев блок е доста лошо-ставаше въпрос за двг на ВАГините.При Ситроен Ц4 Еъркрос със същия мотор беше изключително скъп съединителя,то си е ASX. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stanislav Konstantinov Публикувано 25 юли 2019 Автор Сподели Публикувано 25 юли 2019 Като чета из Руски, Полски и Английски форуми, двигателя много го хвалят. Ама много, много.Единствен проблем са късите разстояния в съчетание с лошо гориво, което води до запушен ДПФ и утрепване на турбото. Все пре-скъпо струващи ремонти. Но това с ДПФ-а и турбото касае всеки дизел. А проблема с дизеловите горива си е наш патент най-вече. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stanislav Konstantinov Публикувано 30 юли 2019 Автор Сподели Публикувано 30 юли 2019 (редакция) Ориентирайте ме грубо за справедлива цена за такъв Лансър, 2011 г накрая, много запазен, на малко над 100 000 км, второто ниво на оборудване?Поисканата първоначална цена е била над 16 000 лв. За мен е страшно много това. Редактирано 30 юли 2019 от Stanislav Konstantinov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Даниел Цветков Публикувано 30 юли 2019 Сподели Публикувано 30 юли 2019 https://www.cars.bg/offer/c3141301 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stanislav Konstantinov Публикувано 30 юли 2019 Автор Сподели Публикувано 30 юли 2019 https://www.cars.bg/offer/c3141301 С други думи 10К е справедливо, а не 9К, както аз си мислех ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Даниел Цветков Публикувано 30 юли 2019 Сподели Публикувано 30 юли 2019 Всичко е според-зависи.Както го намериш. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stanislav Konstantinov Публикувано 31 юли 2019 Автор Сподели Публикувано 31 юли 2019 Продължава да ме притеснява експлоатацията на къси разстояния, особено когато е студено, да не почнат проблеми с DPF и геометрията на турбото и разбира се, ако случа на кофти нафта. Защото гаранция няма, въпреки че зареждам само на големите вериги. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niki nikolov Публикувано 31 юли 2019 Сподели Публикувано 31 юли 2019 Продължава да ме притеснява експлоатацията на къси разстояния, особено когато е студено, да не почнат проблеми с DPF и геометрията на турбото и разбира се, ако случа на кофти нафта. Защото гаранция няма, въпреки че зареждам само на големите вериги.вземи си бензин тогава Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 1 август 2019 Сподели Публикувано 1 август 2019 вземи си бензин тогава Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stanislav Konstantinov Публикувано 1 август 2019 Автор Сподели Публикувано 1 август 2019 Е, ако открия екземпляра, който търся, да е 1.8 или 2.0 гледам, но за сега откривам много амортизирани.Аз съм карал предимно бензин и се чуствам по-спокоен с бензинов двигател, въпреки приказката, че бензина е за мотоциклети, а за колите е нафтата. :good: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niki nikolov Публикувано 1 август 2019 Сподели Публикувано 1 август 2019 Е, ако открия екземпляра, който търся, да е 1.8 или 2.0 гледам, но за сега откривам много амортизирани.Аз съм карал предимно бензин и се чуствам по-спокоен с бензинов двигател, въпреки приказката, че бензина е за мотоциклети, а за колите е нафтата. :good: По голям кеф от бензин няма.Дизела е за камиони ама да не се отклоняваме от темата. Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
orion Публикувано 1 август 2019 Сподели Публикувано 1 август 2019 Продължава да ме притеснява експлоатацията на къси разстояния, особено когато е студено, да не почнат проблеми с DPF и геометрията на турбото и разбира се, ако случа на кофти нафта. Защото гаранция няма, въпреки че зареждам само на големите вериги.Бензин, дизел, проблеми могат да започнат винаги! Купете си това, което ви харесва и допада! Грижи създават и чисто нови, значително по-скъпи автомобили. Никой не може да ви гарантира, че колата, която изберете няма да се чупи. Дано имате късмет и ви доставя само удоволствия! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Даниел Цветков Публикувано 2 август 2019 Сподели Публикувано 2 август 2019 Ако толкова те притеснява ДПФа винаги можеш да го елиминираш когато се скапе.Аз предпочитам дизел-тягата му като се развърти турбината винаги ме е кефела ,но всеки си има предпочитания. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stanislav Konstantinov Публикувано 5 август 2019 Автор Сподели Публикувано 5 август 2019 (редакция) И мен ме кефи тази тяга. Аз не карам спортно, не се състезавам, но понякога като се наложи е добре тази тяга да я има, особено извън града. Но от дуга страна ме притеснява факта, че ползвам зимно време колата на много къси дистанции по 4 или под 4 км, гася я за за час - дав и пак така. А това скапва всеки дизел, а пък такъв с ДПФ ми се струва, че със сигурност няма да успее да изкара и една зима. Дори събота неделя да ходя и да я издухвам. В София зимата е студена и влажна и за 4 км едва ли дизела ще успее да достигне повече от 40 градуса, а ко на вън е -5. Редактирано 5 август 2019 от Stanislav Konstantinov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LiX Публикувано 8 август 2019 Сподели Публикувано 8 август 2019 Естествено, че DPF-a трябва да те притеснява. Немците защо нямат проблеми с дизелите? Много е просто, продухват ги всеки ден на аутобана. Докато ти ще си купиш колата и ще я заробиш в града, където няма как да влезе в регенерация. Скапаната нафта допълнително допринася за проблемите. А както сам можеш да провериш при дизела всичко излиза скъпо!Ще ти дам един прост пример, като бивш собственик на Лансер купен от магазина, пък ти ще си направиш изводите.Когато го пуснаха на пазара цената на дизеловия Лансер беше с няколко хиляди повече от бензинов със сходно оборудване. След 10 години когато настъпи време за продажба, дизеловия Лансер е по-евтин от бензиновите модели. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Даниел Цветков Публикувано 9 август 2019 Сподели Публикувано 9 август 2019 Градско,селско тя колата като и работи филтъра си прави регенерациите.Друг е въпроса,че предимно при градско ще го прави по често.Истерията с дизелите започна след ВАГгеита в щатите и след това уж им паднаха цените макар ,че не съм го забелязал.Иначе дизела винаги е по скъп от бензина. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stanislav Konstantinov Публикувано 12 август 2019 Автор Сподели Публикувано 12 август 2019 (редакция) Интересно ми е как Евро 5, без дюза в изпускателния колектор, която да инжектира аддблу, се прави регенерация на DPF-a ?За Евро 6 ми е ясно. Редактирано 12 август 2019 от Stanislav Konstantinov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niki nikolov Публикувано 12 август 2019 Сподели Публикувано 12 август 2019 Интересно ми е как Евро 5, без дюза в изпускателния колектор, която да инжектира аддблу, се прави регенерация на DPF-a ?За Евро 6 ми е ясно.ад блуто не е за регенерация. то се впръсква зад ДПФ и е за редуциране на азотните окиси. Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stanislav Konstantinov Публикувано 12 август 2019 Автор Сподели Публикувано 12 август 2019 (редакция) ад блуто не е за регенерация. то се впръсква зад ДПФ и е за редуциране на азотните окиси. Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk Да, ясно. Ок, тогава как се разбира че е задействан режим на регенерация на ДПФ-а ? Изписва ли нещо ? Редактирано 12 август 2019 от Stanislav Konstantinov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Даниел Цветков Публикувано 12 август 2019 Сподели Публикувано 12 август 2019 Разбира се от следното-включва вентилатора на мотора на макс даже и да не е загряла колата,вкл. нагреватели на задно стъкло и огледала.Иначе нищо не изписва ако е добре колата,изписва при проблем. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niki nikolov Публикувано 12 август 2019 Сподели Публикувано 12 август 2019 Разбира се от следното-включва вентилатора на мотора на макс даже и да не е загряла колата,вкл. нагреватели на задно стъкло и огледала.Иначе нищо не изписва ако е добре колата,изписва при проблем.на това с огледалата и задното стъкло не виждам логика Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Даниел Цветков Публикувано 12 август 2019 Сподели Публикувано 12 август 2019 (редакция) Ами при френските мотори е така.Там прави 5-ти такт на впръскване на гориво с цел изгаряне на саждите във ФАПа и за това като прекъснеш регенерацията и тика нафта в маслото при японския мотор,при 2.2 не го прави.И тогава добавя ЕОЛИС от казанчето в резервоара-при регенерация. Тъкмо я оставих за махане ФАП и смяна масло мотор със съответните филтри. Редактирано 12 август 2019 от Даниел Цветков Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stanislav Konstantinov Публикувано 15 август 2019 Автор Сподели Публикувано 15 август 2019 Какво масло е добро. Аз мисля да сложа Репсол 5-W30Или 5-W40 e по-подходящо като вискозитет ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikipp Публикувано 15 август 2019 Сподели Публикувано 15 август 2019 На 1,8 DI-D MIVEC, при регенерация вдига оборотите на 900 и при подаване на газ звучи малко по-различно, няма друга индикация. Лошото е, че вдига нивото на маслото. Вчера за последно прави регенерация, само 460 км след предната и то при положение, че повечето от тях са извънградско. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.