Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Препоръчано мнение

Харесах си Лансър 1.8 DI-D 150 кс. Тъй като този мотор е разпространен най-вече при ASX, малко собственици на Лансъри има с този мотор точно, във форума, затова имам няколко въпроса, които са само относно двигателя:

 

- Кое по двигателя трябва да се гледа най-вече, има ли слабо звно, турбо, помпа дюзи ? Двигателя е с директно впръскване и не знам дюзите и помпата за високо налягане лесно ли сдават багажа, ако се сипе кофти нафта. Също така и турбото с променливата геометрия как се държи? Всичко е в пъти по-скъпо, по японския дизел, от помпа дюзата на ВАГ, от това което чета ? Но аз искам, като взимам японско, да е японнско, не искам дизела на ВАГ.

 

- Интересува ме мотора 4N13 с ангренажна верига ли е или е с ангренажен ремък ? И на какво време се сменят ?

 

- И трябва ли да ме притеснява, че е с алуминиев блок, а не с чугунен ?

 

- Интересно ми е също зимата колко бързо тръгва топлото и двигателя загрява ? Има дизели, които без помощно подгряване, на градско и на ниски обороти им трябва много време да загреят. А не ми се кара навлечен и посинял през зимата.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 121
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Относно загряването може да им ел.нагревател в парното.Мнението на руснаците за дизел с алуминиев блок е доста лошо-ставаше въпрос за двг на ВАГините.При Ситроен Ц4 Еъркрос със същия мотор беше изключително скъп съединителя,то си е ASX.

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Като чета из Руски, Полски и Английски форуми, двигателя много го хвалят. Ама много, много.

Единствен проблем са късите разстояния в съчетание с лошо гориво, което води до запушен ДПФ и утрепване на турбото. Все пре-скъпо струващи ремонти.

Но това с ДПФ-а и турбото касае всеки дизел. А проблема с дизеловите горива си е наш патент най-вече.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ориентирайте ме грубо за справедлива цена за такъв Лансър, 2011 г накрая, много запазен, на малко над 100 000 км, второто ниво на оборудване?

Поисканата първоначална цена е била над 16 000 лв. За мен е страшно много това.

Редактирано от Stanislav Konstantinov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

 

С други думи 10К е справедливо, а не 9К, както аз си мислех ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Продължава да ме притеснява експлоатацията на къси разстояния, особено когато е студено, да не почнат проблеми с DPF и геометрията на турбото и разбира се, ако случа на кофти нафта. Защото гаранция няма, въпреки че зареждам само на големите вериги.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Продължава да ме притеснява експлоатацията на къси разстояния, особено когато е студено, да не почнат проблеми с DPF и геометрията на турбото и разбира се, ако случа на кофти нафта. Защото гаранция няма, въпреки че зареждам само на големите вериги.
вземи си бензин тогава

 

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е, ако открия екземпляра, който търся, да е 1.8 или 2.0 гледам, но за сега откривам много амортизирани.

Аз съм карал предимно бензин и се чуствам по-спокоен с бензинов двигател, въпреки приказката, че бензина е за мотоциклети, а за колите е нафтата. :good:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е, ако открия екземпляра, който търся, да е 1.8 или 2.0 гледам, но за сега откривам много амортизирани.

Аз съм карал предимно бензин и се чуствам по-спокоен с бензинов двигател, въпреки приказката, че бензина е за мотоциклети, а за колите е нафтата. :good:

По голям кеф от бензин няма.

Дизела е за камиони ама да не се отклоняваме от темата.

 

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Продължава да ме притеснява експлоатацията на къси разстояния, особено когато е студено, да не почнат проблеми с DPF и геометрията на турбото и разбира се, ако случа на кофти нафта. Защото гаранция няма, въпреки че зареждам само на големите вериги.

Бензин, дизел, проблеми могат да започнат винаги! Купете си това, което ви харесва и допада! Грижи създават и чисто нови, значително по-скъпи автомобили. Никой не може да ви гарантира, че колата, която изберете няма да се чупи. Дано имате късмет и ви доставя само удоволствия!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако толкова те притеснява ДПФа винаги можеш да го елиминираш когато се скапе.Аз предпочитам дизел-тягата му като се развърти турбината винаги ме е кефела ,но всеки си има предпочитания.

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И мен ме кефи тази тяга. Аз не карам спортно, не се състезавам, но понякога като се наложи е добре тази тяга да я има, особено извън града. Но от дуга страна ме притеснява факта, че ползвам зимно време колата на много къси дистанции по 4 или под 4 км, гася я за за час - дав и пак така. А това скапва всеки дизел, а пък такъв с ДПФ ми се струва, че със сигурност няма да успее да изкара и една зима. Дори събота неделя да ходя и да я издухвам. В София зимата е студена и влажна и за 4 км едва ли дизела ще успее да достигне повече от 40 градуса, а ко на вън е -5.

Редактирано от Stanislav Konstantinov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Естествено, че DPF-a трябва да те притеснява. Немците защо нямат проблеми с дизелите? Много е просто, продухват ги всеки ден на аутобана. Докато ти ще си купиш колата и ще я заробиш в града, където няма как да влезе в регенерация. Скапаната нафта допълнително допринася за проблемите. А както сам можеш да провериш при дизела всичко излиза скъпо!

Ще ти дам един прост пример, като бивш собственик на Лансер купен от магазина, пък ти ще си направиш изводите.Когато го пуснаха на пазара цената на дизеловия Лансер беше с няколко хиляди повече от бензинов със сходно оборудване. След 10 години когато настъпи време за продажба, дизеловия Лансер е по-евтин от бензиновите модели.

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Градско,селско тя колата като и работи филтъра си прави регенерациите.

Друг е въпроса,че предимно при градско ще го прави по често.

Истерията с дизелите започна след ВАГгеита в щатите и след това уж им паднаха цените макар ,че не съм го забелязал.

Иначе дизела винаги е по скъп от бензина.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Интересно ми е как Евро 5, без дюза в изпускателния колектор, която да инжектира аддблу, се прави регенерация на DPF-a ?

За Евро 6 ми е ясно.

Редактирано от Stanislav Konstantinov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Интересно ми е как Евро 5, без дюза в изпускателния колектор, която да инжектира аддблу, се прави регенерация на DPF-a ?

За Евро 6 ми е ясно.

ад блуто не е за регенерация. то се впръсква зад ДПФ и е за редуциране на азотните окиси.

 

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

ад блуто не е за регенерация. то се впръсква зад ДПФ и е за редуциране на азотните окиси.

 

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

 

Да, ясно.

Ок, тогава как се разбира че е задействан режим на регенерация на ДПФ-а ? Изписва ли нещо ?

Редактирано от Stanislav Konstantinov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Разбира се от следното-включва вентилатора на мотора на макс даже и да не е загряла колата,вкл. нагреватели на задно стъкло и огледала.Иначе нищо не изписва ако е добре колата,изписва при проблем.

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Разбира се от следното-включва вентилатора на мотора на макс даже и да не е загряла колата,вкл. нагреватели на задно стъкло и огледала.Иначе нищо не изписва ако е добре колата,изписва при проблем.
на това с огледалата и задното стъкло не виждам логика

 

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами при френските мотори е така.Там прави 5-ти такт на впръскване на гориво с цел изгаряне на саждите във ФАПа и за това като прекъснеш регенерацията и тика нафта в маслото при японския мотор,при 2.2 не го прави.И тогава добавя ЕОЛИС от казанчето в резервоара-при регенерация.

Тъкмо я оставих за махане ФАП и смяна масло мотор със съответните филтри.

 

Редактирано от Даниел Цветков
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Какво масло е добро. Аз мисля да сложа Репсол 5-W30

Или 5-W40 e по-подходящо като вискозитет ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На 1,8 DI-D MIVEC, при регенерация вдига оборотите на 900 и при подаване на газ звучи малко по-различно, няма друга индикация. Лошото е, че вдига нивото на маслото. Вчера за последно прави регенерация, само 460 км след предната и то при положение, че повечето от тях са извънградско.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...