Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Препоръчано мнение

На 1,8 DI-D MIVEC, при регенерация вдига оборотите на 900 и при подаване на газ звучи малко по-различно, няма друга индикация. Лошото е, че вдига нивото на маслото. Вчера за последно прави регенерация, само 460 км след предната и то при положение, че повечето от тях са извънградско.

 

 

Какво ще рече, че вдига нивото на маслото ? Незгоряло гориво влиза от горивната камера в картера ли ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 121
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Вдига се нивото на маслото при прекъсната регенерация, иначе не би трябвало.

Редактирано от Даниел Цветков
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е да, де. Имам чувството, че колегата постоянно ги прекъсва, щом му светва ламБата.

 

Изпратено от моят SM-A750FN с помощта на Tapatalk

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А, и при последните две регенерации забелязах и голямо покачване на разхода.

 

Изпратено от моят SM-A750FN с помощта на Tapatalk

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Освен 900-те оборота на празен ход и включеният вентилатор за охлаждане на мотора на максимални обороти и подгрев на задното стъкло, друга индикация няма за процеса на регенерация, така ли ?

Оранжевата лампа на компа на мотора не светва явно ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това с вентилатора и подгрева на стъклото не съм го усетил на ASX-a, колегата е с C-CROSSER, който пък е със съвсем друг мотор и явно е малко по-различно. Лампа не свети при редовна регенерация.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ходих да сменям маслото на двигателя. Механика ме светна, че на щеката има три показания. Минимум и максимум за маслото са ясни, но има още един максимум който е масло плюс нафтата, която влиза при маслото, при регенарицийте. Е това вече ме довърши. Около литър и половина нафта може да влезе при маслото. За мен двигател който обърква маслото с горивото е за ремонт, след употреба. Не ми е ясно нафтата и маслото в такова съотношение какво причиняват на всички метални повърхности в контакт.

Ако знаех това, преди да взема колата е много възможно да бях взел друго решение.

Та все пак с литър нафта в маслото какво се случва ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ох, с какъв трепет я гледам тая щека, като ученичка тест за бременност

 

Изпратено от моят SM-A750FN с помощта на Tapatalk

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ходих да сменям маслото на двигателя. Механика ме светна, че на щеката има три показания. Минимум и максимум за маслото са ясни, но има още един максимум който е масло плюс нафтата, която влиза при маслото, при регенарицийте. Е това вече ме довърши. Около литър и половина нафта може да влезе при маслото. За мен двигател който обърква маслото с горивото е за ремонт, след употреба. Не ми е ясно нафтата и маслото в такова съотношение какво причиняват на всички метални повърхности в контакт.

Ако знаех това, преди да взема колата е много възможно да бях взел друго решение.

Та все пак с литър нафта в маслото какво се случва ?

Стигне ли нивото втория максимум маслото трябва да се смени. При смяна настоявайте да ви налеят маслото до първия максимум.

 

 

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Стигне ли нивото втория максимум маслото трябва да се смени. При смяна настоявайте да ви налеят маслото до първия максимум.

 

 

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

 

Колега благодаря ти. И механика в автосервиза ми каза, че сипва до първия максимум. Предупреди ме да го следя много редовно, навик който имам.

Въпроса е, че никак спокойно няма да ми е да карам с масло, което увеличава нивото си поради наличие на гориво в него.

Интересно ми е, като прави регенерация на топъл мотор при каране в обороти дали пак качва нивото, или това става при прекъсната регенерация, в неоптимален температурен режим или такава при по-ниски обороти на място ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И аз да споделя нещо от 3 месеца съм собственик на lancer 1.8 mivec 150 к.с 2011г. За 2 месеца му навартях 8 000км и вдигна нивото на щеката до хикса масло Бардал 5W30 Diesel OMV.След което следва смяна на маслото MITSUBISHI DIAMOND EVOLUTION 5W30 Diesel Rompetrol EN590 това го пише и на капачката на резервоара,в момента съм изминал 6 000км и нивото на щеката 5мм над максимума,докато стигне хикса по моите наблюдения ще трябва са съм изминал 15 000.Аз го сменям на 10 000 което за сега е добре,така пише в книжката на mitsubishi има и 4 белег колеги на тази щека.А сега и за карането,след като влезе в регенерация ви трябват 15км отсечка 4предавка 3000 оборота да изгаря навтата,не да се стича по цилиндрите и да влиза в картера разхода на гориво се увличава когато няма обороти.Затова работи и по гърлено твърдо пр тези 900 оборота.Това са моите наблюдения за сега.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И аз да споделя нещо от 3 месеца съм собственик на lancer 1.8 mivec 150 к.с 2011г. За 2 месеца му навартях 8 000км и вдигна нивото на щеката до хикса масло Бардал 5W30 Diesel OMV.След което следва смяна на маслото MITSUBISHI DIAMOND EVOLUTION 5W30 Diesel Rompetrol EN590 това го пише и на капачката на резервоара,в момента съм изминал 6 000км и нивото на щеката 5мм над максимума,докато стигне хикса по моите наблюдения ще трябва са съм изминал 15 000.Аз го сменям на 10 000 което за сега е добре,така пише в книжката на mitsubishi има и 4 белег колеги на тази щека.А сега и за карането,след като влезе в регенерация ви трябват 15км отсечка 4предавка 3000 оборота да изгаря навтата,не да се стича по цилиндрите и да влиза в картера разхода на гориво се увличава когато няма обороти.Затова работи и по гърлено твърдо пр тези 900 оборота.Това са моите наблюдения за сега.

 

Колега, това ще рече, че от дизела на Ромпетрол си по-доволен от обикновенния на OMV ? Аз поне мисля, че това е основния фактор за по-добро изгаряне, разбира се и основно извънградското каране.

Би ли споделил дали караш основно градско или извънградско и най-вече, като запалиш да караш градско, колко км минаваша на един път ? Поне на мен механика ми каза, запаля ли колата да минавам поне 30 км, иначе да махам ДПФ-а.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А относно километрите всеки ден е различно днес съм минал 150км всеки момент трябва да вляза в регенерация и като настъпи момента излизам за 15 км извън града колата е пуснах като TAXI извън града съм минавал и по 600км на ден без да влиза в регенерация иска път.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А относно километрите всеки ден е различно днес съм минал 150км всеки момент трябва да вляза в регенерация и като настъпи момента излизам за 15 км извън града колата е пуснах като TAXI извън града съм минавал и по 600км на ден без да влиза в регенерация иска път.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А относно километрите всеки ден е различно днес съм минал 150км всеки момент трябва да вляза в регенерация и като настъпи момента излизам за 15 км извън града 3 000 оборота 4та предавка колата е пуснах като TAXI извън града съм минавал и по 600км на ден без да влиза в регенерация иска път.Със ползване на старт стоп системата при градско каране регенерацията се увеличава с 50км пробег понеже автомобила не работи на място,избягвай и задръстванията.Не барай тук което работи колата си го пказва,премахването на ДПФа ти е най малкия проблем,не я оставяй да се чисти при 900 оборота на едно място помогни и.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да, ясно.

Ок, тогава как се разбира че е задействан режим на регенерация на ДПФ-а ? Изписва ли нещо ?

Колега,

аз карам от година и половина АСХ с тоя двигател, като предимно го карам точно както описваш - 4 км до работа и 4 км обратно. Събота и неделя навън да регенерира и издуха. Ефектът обаче е, че на всеки 5 к км трябва да сменям масло, а напоследък ми омръзна - източвам, сипвам добавка Бардал, доливам масло и те така, докато дойде време за редовната смяна на масло и филтри. А това се получава точно защото се включва регенерацията на ДПФ-а, поради късото разстояние същата не може да бъде завършена и на следващото каране пак се включва и те така... Да де, ама като не може да бъде завършена влиза нафта в маслото и се вдига нивото - стигало ми е и до над Х-а. Нафтата е отврат в маслото, защото го отмива прекрасно от всички части, които следва да бъдат мазани. Трябва да се сменя маслото, ама на всеки 5 к км това никак не е рентабилно. Ония от Силвър Стар казаха че нищо не може да се направи и те така, т.е колата не е за градско на къси разстояния. Инак двигателя е много хубав и колата е много икономична, ама действително много.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Моите километри градско са още по-малко (1-2-3), но важното е да не се прекъсва регенерацията - като усетя, че е започнала и хайде навън и както колегата описа и аз на автопилот на 4та със 100 км/ч - 3000 оборота и за 10-15 километра е готово. Мисля, че профилактичното излизане извън града, когато не е в регенерация е безсмислено. Маслото ми е над максимума, но имам съмнения, че така беше още при смяната, но тогава изобщо не знаех за този таралеж и не го проследих. Но оттогава не качва повече за 8000 км, но усетя ли че ръмжи и вдигне оборотите - и хайде на разходка.

Редактирано от nikipp
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Моите километри градско са още по-малко (1-2-3), но важното е да не се прекъсва регенерацията - като усетя, че е започнала и хайде навън и както колегата описа и аз на автопилот на 4та със 100 км/ч - 3000 оборота и за 10-15 километра е готово. Мисля, че профилактичното излизане извън града, когато не е в регенерация е безсмислено. Маслото ми е над максимума, но имам съмнения, че така беше още при смяната, но тогава изобщо не знаех за този таралеж и не го проследих. Но оттогава не качва повече за 8000 км, но усетя ли че ръмжи и вдигне оборотите - и хайде на разходка.

Да, това с "разходката" е много правилно и много хубаво, само дето не се получава когато с в адско градско задръстване. За сведение - идвам на работа за 12 мин., а ронякога по същия път се прибирам за 45!? Смятай на ниски обороти и в регенерация колко е гадно за колата това. А на този етап не искам некви шарлатани да ми бъзикат, скопяват и осакатяват колата и ще си я карам така, дано не я прецакам заради "рядко" масло, ама ми се струва че добавката е направила някъв филм и мазането не е толкова зле

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Що се тормозите ами не ги махате тия филтри та да си карате спокойно колите?То само разправиите със смяната на маслото си е повод за махане.А и може да си скапете моторите по този начин.Тя,че екологията няма да стане е ясно.

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Що се тормозите ами не ги махате тия филтри та да си карате спокойно колите?То само разправиите със смяната на маслото си е повод за махане.А и може да си скапете моторите по този начин.Тя,че екологията няма да стане е ясно.

Ми щото, първо нямам доверие на майсторите дето ги махат и второ ако верно герберасите вкарат РЕАЛНО еконормите при ГТП, кво прайм? И още нещо - ако ставаше въпрос за немска бангия, ясно е че ДПФ-а е просто за камуфлаж, ама щом японеца или французина го е сложил, ми считам че колата си е идеално изчислена и напасната да си работи с него. И те така...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Така е,и аз моя го държах до последно ама кат взе да прави регенерации през стотина км и като как става мазало турбото кат се запуши и действах радикално.Добре,че поне на моята бангия не и вкарва нафта в маслото.В интерес на истината преди да го махна ауспуха беше огледало и след махането още на третия ден вече имаше сажди-вършат работа значи.

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Станислав това ти е грешката,че точиш масло при следваща регенерация вкарва повече гориво аз направих твоята грешка и го смених на 8 000км.За година и половина тази кола не можа ли да те научи как да я караш....Спри да ползваш 5 6 предавка в градски цикъл мотора е много динамичен дръж го 2000 2 500 оборота по спортно каране 3 4 пръдавка наслаждавай се на жуженето на турбинката и няма да имаш проблем. nikipp само така усетил си япончето поздравления.До X нема проблем да се кара проблема е четвъртия белег на щеката превеждай ти си книжката на mitsubishito първо.Японеца го е измислил 1литър нафта на 5.3 литра масло нищо работа,без запекли сигменти.Не оставяйте регенерация при 900 оборота равносилно е на прекъсване.Търсете обходни,околовръстни пътища.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...