Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Препоръчано мнение

Жълт реотан под стрелката на оборотомера. Сега в топлото ми светва за секунда.

 

Изпратено от моят SM-A750FN с помощта на Tapatalk

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 121
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Жълт реотан под стрелката на оборотомера. Сега в топлото ми светва за секунда.

 

Изпратено от моят SM-A750FN с помощта на Tapatalk

 

Да, видях го, сега като сутрин захладня по-сериозно се запалва за секунди.

Когато на вън беше над 25 градуса със сигурност не светваше.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с Лансер, с дизелов двигател BWC на VW, при мен реотанчето за индикация на подгрева винаги светва при завъртане на ключа и изчаквам да изгасне, преди да завъртя до край за запалване. Без значение какви са температурите навън и дали е студен или загрял двигателят, индикацията на таблото винаги светва и я изчаквам да изгасне. Ако не светне, би трябвало да даде авария, опазил господ. :icon_n_king:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Интересува ме щест степенната ръчна скоростна кутия на дизеловите митсубишита. Предполагам на ASX и на Lancer са еднакви. Здрави ли са ? Имат ли слабо място. Маслото на колко км трябва да се сменя ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...

Интересува ме щест степенната ръчна скоростна кутия на дизеловите митсубишита. Предполагам на ASX и на Lancer са еднакви. Здрави ли са ? Имат ли слабо място. Маслото на колко км трябва да се сменя ?

 

За двигател 1.8 DI-D ме интересува каква е разликата в модификация 150 hp и тази с 116 hp. Дали само в софтуера или има разлика в турбината и в газоразпределението ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 седмици ...

Имам бърз въпрос, относно профилактика на ДПФ. Някой ползвал ли е добавка XENUM In & Out. Четох доста позитивни отзиви по различни форуми. Не е евтина, но дава доста добър резултат.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Все си мисля,че такива панацеи няма,като се задръсти ФАПа или му режеш главата или нов.Има и разни фирми дето ги "перат"ама после само заминали турбини има,и пак стигаш до първото изречение.

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Радвайте се докато можете, режете ги и си свиркайте.

Някой ден, като нашите ГТП-та станат като TUV, тогава ще му мислите... :rolleyes:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За момента, поне докато не е задръстен, бих искал да го профилактирам. Не бих го давал за промиване, но поне бих опитал с добавка и издухване извънграда.

Виждам при познати с изправни дюзи и турбо, че дори с махнат ДПФ колата не пуши. Да ауспуха вече не е като с ДПФ, но поне няма наченки на димене.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Кросъра ми е без ФАП вече,само катализатора стои.Пътувахме две коли за някъде си вечерта и в един баир давам газ яко,после говорих с моя човек от другата кола дали пуши като го настъпих и оня ми вика-не,щото неговата прави димна завеса.А по принцип на фарове вечер най се вижда дали пуши една кола или не.А иначе за прегледите си прав-до като може,после...ще му мислим тогава http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_rock.gif

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Имам бърз въпрос, относно профилактика на ДПФ. Някой ползвал ли е добавка XENUM In & Out. Четох доста позитивни отзиви по различни форуми. Не е евтина, но дава доста добър резултат.

 

Ако използваш добавката бих искал да прочета за резултата.

 

Лично аз съм посещавал сервиз с машина Bardahl - 360 за почистване на инжекторите, сместа се вкарва директно след горивния филтър и няма опасност да разреди утайките от резервоара. След процедурата не съм минавал през сервиз за проверка на показателите на инжекторите. Там видях че имат смеси и за ДПФ и ЕГР, като в скоро време ще опитам процедурата за почистване на ЕГР на Колт 6 който записва грешки за клапана поради зацапване - кара се само градско.

http://www.bardahl.bg/bg/read-news/29

 

https://www.prospeed.bg/bg/blog/3/148 - списък с обекти

Редактирано от sunnyboy115
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако използваш добавката бих искал да прочета за резултата.

 

Лично аз съм посещавал сервиз с машина Bardahl - 360 за почистване на инжекторите, сместа се вкарва директно след горивния филтър и няма опасност да разреди утайките от резервоара. След процедурата не съм минавал през сервиз за проверка на показателите на инжекторите. Там видях че имат смеси и за ДПФ и ЕГР, като в скоро време ще опитам процедурата за почистване на ЕГР на Колт 6 който записва грешки за клапана поради зацапване - кара се само градско.

http://www.bardahl.bg/bg/read-news/29

 

https://www.prospeed.bg/bg/blog/3/148 - списък с обекти

 

Ще пиша. Може да е другия уикенд, на дълго каране около 800 км.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Все още не съм сипвал добавката. Карах половин резервоар с 2500 - 3000 оборота, извън града само на 3та и на 4та скорост, с обикновенна нафта. След такова продухване се усеща как колата върви с повечко лекота. Разбира се при такова каране разхода е далеч от постиганите 4.6 литра на 100 км при 1500 - 2500 оборота и ползване на предавките до 6та :drive:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Интересува ме на този двигател - 4N13 на Mitsubishni, доколко е нормално, като извадя щеката на маслото и от там да духа сравнително силно и се усеща миризма на картерни газове.

В сравнение с D4D на Тойота 2.0 110 к.с. там от щеката нищо не излиза, няма и най-малък полъх.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...

Предходната седмица минах почти 3000 км обикаляйки Гърция от София до Солун, Игуменица, Превеза, Патра, Коринт, Атина, Волос и обратно Солун - София.

Основно магистарали, по които карах със 110 макс. Забелязах че в много малко участъци максималната разрешена скорост е 120 / 130 км/ч. Магистралите са много планински с много тунели и виадукти, където макс ограничение е 80 км/ч. За пръв път карах в тунели по над 4 км, които са с 3 или с 4 ленти, с много завои, изкачвания и спускания.

Та аз държах около 2200 - 2300 оборота на шеста. Тогава двигателя работи най-спокойно и разхода по борд компютър е 4.4 - 4.6

Карах доста и в страни от магистралите, където пътищата са яко планински тип Петрохан, завои и изкачвания. Там разход не съм следил, защото се кара основно на 3та и 4та, дори понякога 2ра.

Забелязах, че обороти под 1500 изискват много повече настъпване на газта, което не е моя стил на каране, предпочитам предавка надолу и по-високи обороти.

Общо взето двигателя работи добре в диапазона 1500 - 3000 оборота, като най-оптимално 1500 - 2500, което е само 1000 оборота, но пък с дългите скорости чудото е реалност и се кара добре.

В Гърция зареждах само премиум дизел, защото разлика от 5 цента ме устройваше, цената му е 1,45 евро.

Общо взето си мислех, че след 3000 км каране и освен това доста туристически обиколки ще съм тотално скапан, но се оказа, че не стана така.

Като цяло по магистралите нямаше много движение, освен около Атина и около Солун. За сметка на това пътищата извън магистралите са доста натоварени и то с много тирове. Причината е съвсем тривиална. За магистралите се плаща доста скъпо, на всяка отсечка различно между 2 и 4 евро, а за моста над Патра цели 13,50 евро. Като сметнах, без моста, съм платил малко над 100 евро за обиколката, като не съм карал по абсолютно всички платени отсечки на магистралата, което е много скъпичко.

Масло не виждам да съм изхарчил, както и не знам включвала ли се е регенарация. Съответно не виждам маслото да е мръднало нагоре.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 година ...

Да посъживя темата. На моя Лансер 4N13 мотор, 1.8 DI-D 150 коня, същият като на ASX, при регенерация не дава никаква индикация, освен оборотите, които застават на около 900. Не се включват перките за охлаждане на двигателя. Добих навика да я следя преди да я паркирам и ако оборотите са 900, при изключен климатроник и вентилатор вътре в купето, да я разходя още малко с обороти около 2000+. До сега, за почти 15 000 км не съм отчел вдигане на нивото на маслото. Километрите са 135 000, регенерациите са по-чести, според мен, отколкото би ми се искало. Не знам каква е логиката, понякога са през 800 км, понякога са през 200, по-често през 300 км. Гледам да я издухвам, когато е загряла, а и като цяло, като загрее я карам на по-високи обороти. Нафта започнах да сипвам от бензиностанции, за които четох отзиви в някойк форуми, че като цяло с това гориво регенерациите се включват по-рядко, но това е субективно. До сега не съм слагал добавки за почистване на ДПФ от известните производители Вюрт, Ксениум или Бардал. Има и спрейове за почистване на ЕГР-а на Вюрт и на Лики Моли и се замисля след зимния сезон, дали няма да е полезна една такава профилактика на ЕГР-а да му направя.

Редактирано от Stanislav Konstantinov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако може да вметна нещо - регенерациите биват пасивна и активна. Когато се достигнат необходимите условия в ДПФ, саждите започват да си горят. Не е нужно да има късно впръскване. Това е пасивната. Теоретично през целия живот на автомобила може да няма нужда от друга. Само при активната се впръсква нафта, за да се създаде пълзящ слой в изпускателната система. И само при нея може да има покачване на нивото на маслото. Пиша го, понеже гледам доста теми, в които се обсъжда въпроса. И в някоя от другите теми беше казано, че нямало смисъл профилактично да си изкарваш колата на магистралата примерно. Еми не е точно така... Извинявам се за отклонението.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Теоретично може да няма, ама на практика между 200 и 1000 км има, и който не я усети и я прекъсва му се стъжнява живота.

 

Изпратено от моят VOG-L29 с помощта на Tapatalk

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 5 месеца ...

Софтуера на ДПФ го деактивираха в началото на 2021. ДПФ- а го прибрах, след като го махнаха и него. Карах така само градско в София и няма никакви проблеми, няма реганерации, няма увеличение в нивото на маслото. На техническият преглед мериха и казаха че е в нормата на евро 5. Обаче преди няколко дни я изкарах извънграда за първи път. София до Бургас и на обратно. Карах предимно 2600 - 3000 оборота тези 800 км. Случайно погледнах маслото и видях сериозно повишение. Веднага го източих. С 2 литра над 5-те които и бях налял седмица преди това. Та въпроса ми е как в тая жега извънградско са влезли 2 литра нафта в маслото ? Като преди това за 10 000 км градско никакво повишение в нивото не видях.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...