hristovico Публикувано 4 септември 2007 Сподели Публикувано 4 септември 2007 Здравейте, имам Каризма 1.8 GDI 2000 г., искам да попитам къде се намира горивния филтър на моята кола. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ceno83 Публикувано 4 септември 2007 Сподели Публикувано 4 септември 2007 Здравейте, имам Каризма 1.8 GDI 2000 г., искам да попитам къде се намира горивния филтър на моята кола. Може ли рамата на автомобила ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hristovico Публикувано 4 септември 2007 Автор Сподели Публикувано 4 септември 2007 рамата е XMCLNDA2AYF032521 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hristovico Публикувано 4 септември 2007 Автор Сподели Публикувано 4 септември 2007 Благодаря за помощта Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 4 септември 2007 Сподели Публикувано 4 септември 2007 Много гадно, за нашите перфектни горива..... безкрайно подходящи за този тип двигатели. :icon_blush:Аз бих си сложил допълнителен. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Noobsters Публикувано 5 септември 2007 Сподели Публикувано 5 септември 2007 Хах много интересно знащото на моята GDI-ка горивния филтър беше под бушоните и под кутията на въздушния филтър точно над носача Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aga Публикувано 5 септември 2007 Сподели Публикувано 5 септември 2007 Хах много интересно знащото на моята GDI-ка горивния филтър беше под бушоните и под кутията на въздушния филтър точно над носача ... и какво перфектно, безопасно място са избрали за този филър... :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lubenti Публикувано 5 септември 2007 Сподели Публикувано 5 септември 2007 Мястото не е опасно (няма вариант да изтече акумулатора например или нещо да го удари - мислено е върху този проблем), но смяната му е направо отвратителна. Еми те Японците с техните малки ръчички...... :icon_blush: :icon_angel: си ги слагат както и където пожелаят :mitsu-smiley: :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cop Публикувано 5 септември 2007 Сподели Публикувано 5 септември 2007 Точно днес пътувайки с моето :mitsu-smiley: ми се случи проблем с горивния филтър. Та пътувам в посока Варна и след като подминах едно село Билка /след Айтос/ изведнъж ми умаляха оборотите, падна мощността и колата взе да се узорва на равен път. Значи на равно шосе на четвърта скорост, с педал залепен за пода колата едвам държи 50-55км/ч И така едвам се добрах до Провадия. Там намерих един новопостроен сервиз и веднага на канала. Първата диагноза беше запушен филтър. Само да дпълня, че филтъра ми беше сменен скоро и може да съм навил с него около 2000км. Нафта зареждам предимно от Петрол и Лукойл. Та след като сменихме филтъра запалихме колата и веднага и дойдоха силиците. Започна да се форсира двигателя както си трябва и след като платих продължих към Варна. Веднага се качих на магистралата и до края и непаднах под 150км/ч. После по обратния път пак на магистралата и с по-нормална скорост 120-130км/ч точно наближих изхода за Провадия и изведнъж същия проблем. Добре, че сервиза беше по-наблизо и канала празен. След консултация по телефона с някого майстора извади маркуча за горивото който влиза в гор.филтър и с компресора го надува около 5-6минути. след което запали колата и мощността и пак си дойде. После 250км. докато се прибера ги минах безпроблемно. Та тия дни трябва да си сваля резервоара и да го закарам на някоя пароструйка, а тази цедка която е вътре в него явно е направила лимита си и ще трябва да се сменя. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cop Публикувано 5 септември 2007 Сподели Публикувано 5 септември 2007 Това с капачката го пробвах. Майстора от Провадия ми каза да я развия и да покарам така няколко километра. После аз бях забравил да я стегна и когато отново влязох в сервиза му той първо за нея попита дали съм я стегнал. След второто излизане от сервиза до Чирпан си карах със затегната капачка и никакъв проблем нямаше. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 6 септември 2007 Сподели Публикувано 6 септември 2007 Цедката на сондата в резервоара или запушен връщащ контур.............резервоара долу и така......... :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mupo Публикувано 26 февруари 2008 Сподели Публикувано 26 февруари 2008 Здравеите колеги, понеже трябва да си сменям горивния филтър на моята GDI-ка 99г. , та видях тук че става въпрос точно за него и реших да не правя нова тема. Разбрах че въпросният филтър не се намира на много лесно място, но не разбрах точно къде, та ще ви помоля за една снимчица, ако може. Благодаря предварително..... а и някаква ориентировъчна цена Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mupo Публикувано 26 февруари 2008 Сподели Публикувано 26 февруари 2008 номерът е : XMCLNDA2AWF110717 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mupo Публикувано 26 февруари 2008 Сподели Публикувано 26 февруари 2008 Благодаря много Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rousefff Публикувано 29 февруари 2008 Сподели Публикувано 29 февруари 2008 Дай номер на рама, не всички GDI имат външен филтър (някои имат само в резервоара).Привет! Ще можеш ли да кажеш и при мен къде се намира горивния филтър. Ето и XMCSNDA2AWF082479 Благодаря ти предварително Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 29 февруари 2008 Сподели Публикувано 29 февруари 2008 И твойта има, на същото място. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
korradi Публикувано 29 февруари 2008 Сподели Публикувано 29 февруари 2008 И твойта има, на същото място.А моята?XMCLNDG5AXF013244 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 29 февруари 2008 Сподели Публикувано 29 февруари 2008 А моята?XMCLNDG5AXF013244 Само в резервоара Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rousefff Публикувано 1 март 2008 Сподели Публикувано 1 март 2008 И твойта има, на същото място.Благодаря ТИ, Милене! Миналата година неможах да мина покрай теб в Пловдив да ми видиш колицата, но таз ще направя всичко възможно то ако не профилактичен преглед то поне да се запознаем с ТЕБ! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ивайло Нинов Публикувано 1 април 2008 Сподели Публикувано 1 април 2008 Можете ли да ми кажете къде се намира и моя горивен филтър ? Номера на рамата е: XMCLNDA2AWF135240.Благодаря предварително! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
oniq Публикувано 29 Май 2014 Сподели Публикувано 29 Май 2014 (редакция) Здравейте, бихте ли ми казали и за моята 1.8 GDI 1999 къде се намира горивният филтър понеже под бушоните се вижда само филтъра с активен въглен.XMCLNDA2AYF006213Благодаря ви. Редактирано 29 Май 2014 от oniq Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.