Премини към съдържание

Не мога да разбера


Препоръчано мнение

  • Admin

Не мога да ги разбера от Мицубиши, как може толкова много грешки да правят в маркетинга?!

Сега ходи разбери това Лансер ли е или Галант...

Кой може да ме убеди, че двете коли не са еднакви, а ги представят, като различни... :wacko:

 

:link:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако ще да е модел "Галансер", "Галантер" или "На Калинка роклята" пак бих го приел като подарък или като замяна с моя Лансер с малко доплащане. Даже и към цвета нямам претенции. :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не мога да ги разбера от Мицубиши, как може толкова много грешки да правят в маркетинга?!

 

 

Като гледам този Лансер-Галант, виждам голям стремеж и вложени усилия да направят интересна кола. Но пак нещо не е наред. Първо, закъсняла е с 2 години за да предизвика някакъв ефект. Започна гръмко със снимките на коцепта, и накрая т.нар Европейска версия ще бъде окастрена най-вероятно само до основните елементи. Не разбирам, как може да се предлага само 1 двигател и 1 трансмисия, при това такава която трудно ще бъде приета. Този факт, взет самостоятелно, е маркетингово самоубийство. Мнозина ще си кажат: Не искам да съм бета тестер на вариаторна трансмисия, която освен това не допринася за спортния дух! Искам опции които сам да си избирам, а не да взимам каквото ми предлагат! Аз съм разглезен клиент който решава какво иска и ме нервира подхода на Мицубиши! Искам дизел за ежедневието, искам бензинов 1.4 за бюджетна версия, искам V6 или V8 за хард версия! Не искам да давам 40 000 евро за Ево за Мицубиши давам до 25 000, ако дам повече ще е друга марката! Не искам изкуствена, а истинска кожа! Не искам дървени орнаменти, това не е пенсионерски Ягуар или Мерцедес, а секси спортен седан. Искам от Мицубиши: Да се научат да различават псевдо-спортен градски младежки автомобил (не Ево, а например Мазда MPS или Голф VR) от комфортен семеен такъв (Галант например) и да ги развиват във всички детайли съобразно с това. Искам дреболиите като аудио и скорости на волана да са в базовата версия, която да струва 13 000 евро.

 

:icon_dance:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Като гледам този Лансер-Галант, виждам голям стремеж и вложени усилия да направят интересна кола. Но пак нещо не е наред. Първо, закъсняла е с 2 години за да предизвика някакъв ефект. Започна гръмко със снимките на коцепта, и накрая т.нар Европейска версия ще бъде окастрена най-вероятно само до основните елементи. Не разбирам, как може да се предлага само 1 двигател и 1 трансмисия, при това такава която трудно ще бъде приета. Този факт, взет самостоятелно, е маркетингово самоубийство. Мнозина ще си кажат: Не искам да съм бета тестер на вариаторна трансмисия, която освен това не допринася за спортния дух! Искам опции които сам да си избирам, а не да взимам каквото ми предлагат! Аз съм разглезен клиент който решава какво иска и ме нервира подхода на Мицубиши! Искам дизел за ежедневието, искам бензинов 1.4 за бюджетна версия, искам V6 или V8 за хард версия! Не искам да давам 40 000 евро за Ево за Мицубиши давам до 25 000, ако дам повече ще е друга марката! Не искам изкуствена, а истинска кожа! Не искам дървени орнаменти, това не е пенсионерски Ягуар или Мерцедес, а секси спортен седан. Искам от Мицубиши: Да се научат да различават псевдо-спортен градски младежки автомобил (не Ево, а например Мазда MPS или Голф VR) от комфортен семеен такъв (Галант например) и да ги развиват във всички детайли съобразно с това. Искам дреболиите като аудио и скорости на волана да са в базовата версия, която да струва 13 000 евро.

 

:icon_dance:

 

Дам ...с право си недоволен от политиката на Мицубиши , но изглежда , че те буквално са "отсвирили" пазарния сегмент : автомобили от среден и малко над средния клас. Новият Лансер си е Лансер , може да се сравнява и според мен, е над седаните на европейските марки като : Опел - Астра, VW - Джета, или Пежо - 307, но е далеч от МБ С-класа, БМВ - 3-та серия или Ауди А4 и като цена и като лукс. Говоря за нещата, които спомена aga. Според мен мястото на Галанта е между Вектра, Пасат , 407 и автомобили от този клас и точно в този клас ще е най-силен. Трудно ще се пребори с 5-та серия , Е-класа или А6, но и цената му ще далеч по-ниска от последните три. Реално абдикирането на Мицубиши от този пазарен дял оставя врата широко отворена за Хонда Акорд, Мазда 6 (които са далеч над Опел , VW или Пежо) и Субару Outback (който от своя страна прави сериозна заявка към пазарния дял на "големите" (и по-скъпи) три). Защо го правят? Без да съм експерт по Мицубиши маркетингови стратегии, бих предположил , че Мицубиши или не са погледнали сериозно на европейския пазар за Галант-а , т.е предпочели са другите пазари на които имат традиционно силни позиции , или просто не са били доволни от маркетинговите резултати (продажбите) му в Европа и са решили , че няма да "наливат" пари и ресурси за подобряване на продаваемостта на този модел, а от там следва застоя в развитието на модела, което ултиматно може би се оказва сериозна икономия за компанията.

Семеен автомобил Мицубиши ? - единствената опция остава - Грандис.

Колкото и да неприятно като заключение : Галант Фортис според мен се оказва просто експлоатация на едно много добре познато име на въпросните "пазари с традиционно силни позиции" - как по-добре да продадеш един Лансер ? Понапудряш го малко с екстри и го кръщаваш Галант.......

И все пак , не съм маркетингов експерт и доста е вероятно да не съм прав. Времето ще покаже. За нас остава да се надяваме , че Мицубиши тихичко правят новия Галант в задния си двор и са замислили гръмко завръщане , защо не и с ново име.

 

P.S "Нямам нищо против Лансер-а , напротив много ми харесва , но за мен е малко мъничък :) "

 

P.P.S "Ето какво мислят и Хонда за техния Акорд Линк. Мисля , че посоката на развитие е достатъчно ясна."

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

P.S "Нямам нищо против Лансер-а , напротив много ми харесва , но за мен е малко мъничък :) "

 

 

Всъщност да не забравяме че Фортис е на обща платформа с Додж Калибър и е възможно да действат ограничения с правна сила за това какъв именно продукт ще разработи Мицубиши. Не знам в тези съвместни проекти коя страна "размахва тоягата", откъде се финансират проектите и т.н. Но например в електрониката за автомобили, със сигурност знам следен пример за една европейска марка: Дадена функция вградена в един електронен модул се използва във високия клас, но е "изкуствено" елиминирана (с промяна на 1 бит в паметта) за ниския клас. Само този 1 бит стига функцията да стане ефективна, т.е. нищо друго като инвестиция. Защо? Маркетинг. Целта е ясно разделяне на класовете и унификация на модулите. Подобни неща ги има дори при праховете за пране - Ариел и "обикновен прах" са всъщност един и същ прах, но "обикновеният" е предпоставка да се купува Ариел, който е по-скъп.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

aga, всяка една думичка, която казаваш си безпредлено прав. Едва ли може да се каже нещо повече. Мога да добавя само някои мои разсъждения по въпроса, което едва ли ще кажа нещо различно.

Само ми е чудно например следната неловка ситуация с имената на Галант и Лансер.

Ясно е,че галантите ни остаряват. Нямаме заместник след модела ЕА. Рано или късно ще купуваме Фортис, който стартира с нови разработки (алуминиев блок 2.0 литров с два вала MIVEC; INVECS-III 6).

Обаче колегите зад океана казват, че купуват Лансер, а аз им пиша, че карам Галант :nono:

Толкова ли не можаха малко да попроменят Галанта поне във визията? Ти как мислиш?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

В допълнение към темата.

Абсолютна прилика :icon_doh:

http://www.segabg.com/online/article.asp?i...&id=0000803

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Всъщност да не забравяме че Фортис е на обща платформа с Додж Калибър и е възможно да действат ограничения с правна сила за това какъв именно продукт ще разработи Мицубиши. Не знам в тези съвместни проекти коя страна "размахва тоягата", откъде се финансират проектите и т.н. Но например в електрониката за автомобили, със сигурност знам следен пример за една европейска марка: Дадена функция вградена в един електронен модул се използва във високия клас, но е "изкуствено" елиминирана (с промяна на 1 бит в паметта) за ниския клас. Само този 1 бит стига функцията да стане ефективна, т.е. нищо друго като инвестиция. Защо? Маркетинг. Целта е ясно разделяне на класовете и унификация на модулите. Подобни неща ги има дори при праховете за пране - Ариел и "обикновен прах" са всъщност един и същ прах, но "обикновеният" е предпоставка да се купува Ариел, който е по-скъп.

 

Съгласен съм . Унификация на модулите - да , изкуствена разлика в моделите - ок , но защо спряха разработката на голям седан ? - това така и не става ясно. Търговското име на Лансер-а , може да е всякакво - в САЩ - Галант, в Африка - Серенгети ..., така са решили , така ще го продават , това наистина си е маркетингово решение на Мицубиши, но защо (пак маркетингово) не извадят по-голям седан , та дори да е на базата на Галант , но с различна визия и име ? За пример много европейски фирми минаха през такива промени (главно в името и дизайна) - Опел Аскона стана Вектра - разликата ? Името и дизайна (мотор и шаси - същите), Кадет -> Астра , Омегата изчезна закономерно (твърде слаба за проекто-конкуретите и - А6, 5-та серия или Е-класа. Само Корсата остана със старото име . VW - те пък направо се побъркаха със смени на имената на своята Джета > Венто (маркетингов провал според мен) > Бора > Джета (пак). Въпреки малоумието на някой маркетингов шеф на VW , те все пак успяха да ограничат пораженията, връщайки старото име на този супер популярен , както в Европа , така и в САЩ , модел. Примери бол , но има една трайна тенденция в автомобилостроенето - всяка сериозна компания гледа да има модел във всеки клас и ако доскоро основните (без спортните и кабриолетите) класове бяха 3 (малка , среден клас и лимузина), то сега ако погледнем моделите на водещите компании лесно ще видим , че дори "гъзарите" от Мерцедес , БМВ и Ауди , извадиха огромна гама от коли , каквито преди 15 години сигурно щяха да нарекат кощунство за марката (А-класата примерно).

Факта е прост - Мицубиши не искат да имат големи седани , поне за сега. Както каза Светльо , нашите Галанти остаряват безмилостно и в някакъв прекрасен момент , ще се наложи да взимаме нещо ново и ще се намятаме по Хонди и Субарута (само недейте в Тойоти) , въпреки че ще си останем :mitsu-smiley: фенове :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

.......ще се намятаме по Хонди и Субарута (само недейте в Тойоти) , въпреки че ще си останем :mitsu-smiley: фенове :)

Аз съм меко казано впечатлен от компетентните мнения изложени тук. А защо не в Тойота? Лично аз съм впечатлен от този автомобил и то по-специално от модела "Camry". Карал съм го от '94 г. и баща ми до ден днешен продължава да я тормози. За мен това е един изключително надежден и сполучлив автомобил. И ако следващата ми кола не е :mitsu-smiley: , то ще е Тойота или поне друг японски автомобил. Визираш последните модели на Тойота или по принцип смяташ че не е удачен избора?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм меко казано впечатлен от компетентните мнения изложени тук. А защо не в Тойота? Лично аз съм впечатлен от този автомобил и то по-специално от модела "Camry". Карал съм го от '94 г. и баща ми до ден днешен продължава да я тормози. За мен това е един изключително надежден и сполучлив автомобил. И ако следващата ми кола не е :mitsu-smiley: , то ще е Тойота или поне друг японски автомобил. Визираш последните модели на Тойота или по принцип смяташ че не е удачен избора?

Не това беше по-скоро закачка с Тойота, не са лоши коли със сигурност , но на мен поне са ми леко безлични , т.е липсва им някакъв специфичен дух , който да спечели сърцето ми, поне на мен така ми се струва , но като натрупам още някоя годинка , може и да ме видиш в някой Avensis Verso с жената , децата и кучето ;)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За нас остава да се надяваме , че Мицубиши тихичко правят новия Галант в задния си двор и са замислили гръмко завръщане , защо не и с ново име.

версията на колегата ми допада най много че " тихичко правят новия Галант в задния си двор " :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък много се чудя, защо Галанта, който продават в момента във САЩ прилича на :icon_censored: ??? http://www.mitsubishicars.com/MMNA/jsp/gal...ex.do?loc=en-us

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък много се чудя, защо Галанта, който продават в момента във САЩ прилича на :icon_censored: ??? http://www.mitsubishicars.com/MMNA/jsp/gal...ex.do?loc=en-us

...на Хонда, Лексус и на Опел Тигра (отзад) На мен поне ми прилича на някаква такава кръстоска :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Толкова ли не можаха малко да попроменят Галанта поне във визията? Ти как мислиш?

 

Щеше много да си личи че е менте Галант. Така е по честно спрямо феновете :icon_thumbup: Нека изчакаме и да го видим на живо. Аз попитах вече моя сервиз на :mitsu-smiley: кога ще идва в Австрия, те ми казаха... че не знаят нищо?? :icon_hmm: :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Щеше много да си личи че е менте Галант. .........

Аз попитах вече моя сервиз на :mitsu-smiley: кога ще идва в Австрия, те ми казаха... че не знаят нищо?? :icon_hmm: :icon_blush:

 

Photoshop :rolleyes: , друго не ми идва на ум!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Big Boss .. остаряват си Галантите ама то не пречи да си ги караме тия железни колички. В избора на лична кола винаги трябва да има и доза любов .. това да смениш старата красавица за "младо гадже" е все едно да смениш любимата но застаряваща жена за 20 годишна .. нямам отговори на въпросите които ви тревожат, но със сигурност при добро стечение на обстоятелствата смятам да си карам Галанта поне едно 5 години занапред .. а ако дотогава не излезе нещо "по така" по нашия вкус, ще си го карам докато той ме кара

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За мен като млад шофьор, фен на марката и особено на Галант-а остава надеждата :icon_crying: , че след време ще се появи Галант като вече появилите се в Китай и Австралия (Grunder), но с визията и агресията на новия Lancer-а. Въпроса защо Mitsubishi са се изтеглили така от средния и по-горния клас на автомобили специално за европейския пазар си остава загадка или някаква маркетингова стратегия, която за нас потребителите колкото и да не ни харесва ще трябва да преглътнем. До тогава листата в този клас ще се поведе от други марки.

Забелязах, че даже и след появата на новия Галант в САЩ и модификациите му за Китай и Австралия, той все още не се е появил в Европа. Преди бях чул, че Галант-ите които караме не са отговаряли на изискване за рециклиране на части от автомобила и затова е спрян вноса и продажбата - според мен новите отговарят и то доста, но японския гигант все още не е вкарал и един нов Галант в Европа, даже за проба и проучване на пазара :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За мен като млад шофьор, фен на марката и особено на Галант-а остава надеждата :icon_crying: , че след време ще се появи Галант като вече появилите се в Китай и Австралия (Grunder), но с визията и агресията на новия Lancer-а. Въпроса защо Mitsubishi са се изтеглили така от средния и по-горния клас на автомобили специално за европейския пазар си остава загадка или някаква маркетингова стратегия, която за нас потребителите колкото и да не ни харесва ще трябва да преглътнем. До тогава листата в този клас ще се поведе от други марки.

Забелязах, че даже и след появата на новия Галант в САЩ и модификациите му за Китай и Австралия, той все още не се е появил в Европа. Преди бях чул, че Галант-ите които караме не са отговаряли на изискване за рециклиране на части от автомобила и затова е спрян вноса и продажбата - според мен новите отговарят и то доста, но японския гигант все още не е вкарал и един нов Галант в Европа, даже за проба и проучване на пазара :icon_hmm:

 

==============================================================================

 

 

Същото важи и за Еклипс и Каризма :icon_censored:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Добре де а този Galant какъв е, дето се продава в Русия?!?

Моля обърнете внимание на цената: 761 120 руб. ($ 28400)

 

Характеристики

 

Снимки

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

tmintov това е същата визия която малко по горе е дал линк dan (http://www.mitsubishicars.com/MMNA/jsp/galant/08/index.do?loc=en-us)

И този дизайн на задницата който наподобява изглед все едно не си затворил багажника, кой ненормален го вкара в мода .. ужасен е

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

В Европейския CAPS който имам от Април 07, е даден само един вариант с 2.4 4G69 двигател, като изписва като инфо че е за Русия... Явно "нашия" ще е различна модификация...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

http://zr.ru/news/157346/

На мен това ми прилича повече на новия галант ... остава да кажат истинското име на модела.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За съжаление, няколко ентусиасти не определят пазарната конюктура. Тя се определя от тъпи феминизирани лалугери с промити мозъци. Вчера се разходихме с брат ми из Горубляне, имаше точно 5 японки на кръст, не предизвикващи сериозен интерес, но за сметка на това около европейските кочини се трупаха солидни купчини народ.

Мисля, че японското автомобилостроене такова, каквото го познаваме, ще залязва постепенно, а ще изгрява "адаптираното" към кризисния соцпазар каруцо-издялкване.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За съжаление, няколко ентусиасти не определят пазарната конюктура. Тя се определя от тъпи феминизирани лалугери с промити мозъци. Вчера се разходихме с брат ми из Горубляне, имаше точно 5 японки на кръст, не предизвикващи сериозен интерес, но за сметка на това около европейските кочини се трупаха солидни купчини народ.

Мисля, че японското автомобилостроене такова, каквото го познаваме, ще залязва постепенно, а ще изгрява "адаптираното" към кризисния соцпазар каруцо-издялкване.

 

Добре казано :icon_clap: :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...