Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

MarioBros

Потребител
  • От него общо

    30
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    Русе

MarioBros's Постижения

Откривател

Откривател (4/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Здрасти Колега, Това е познат проблем, по-принцип се появява при първите години от модела, но няма значение защото решението е просто: Махаш левия отдушник на вентилацията (издърпва се напред от всички страни леко), като машнеш решетката имаш достъп до конектора на INFO бутона, откачащ, закачаш и бутона проработва. Проблема е че с времето буксата леко пада и не прави контакт. Решава се с голи ръце, но все пак INFO бутона трябва да сменя показанията на централния дисплей без значение дали двигателя работи или не. Ако след тази операция все още не работи, проблема може да е по кабелите, ECO и т.н. Поздрави!
  2. Дросела го смених, проблема го имаше преди има го и сега. Ако е от геометрията не би ли трябвало да пренадува?
  3. Здравейте колеги, За съжаление, нов проблем. Излиза ми грешка P0299 и мотора влиза в авариен режим. Прави го винаги на дълъг път. Последно от 2500км пътуване на 600км го направи 5 пъти в рамките на 20км и след това за останалите 1900км никакъв проблем. Грешката както знаете е ниско налягане в турбото. Въпроса ми е някой срещал ли е тази грешка и каква най-вероятно може да е причината за този BSY мотор? Колата е на 145000км. Благодаря!
  4. Да, трябва да е от вътрешните карета, ще се сменят.
  5. Здравейте Колеги! От няколко месеца ми се появиха следните проблеми на моето Mitsubishi Outlander 2007, 2.0d 1. Когато се движа с по-ниска скорост на висока предавка и при подаването на газ например 70км/ч - 5-та купето започва да тресе до към 90км/ч и после изчезва, така е със всички предавки при по-ниска скорост от 3-та до 6-та 2. Другият проблем е че волана тресе, понякога при подаване на газ на баир, понякога при отпускане на газта, ситуацията при която вибрира се променя и не е при постоянни условия. Понякога въобще я нама. Обикновено се получава при скорост от 80км/ч до към 140. Със сигурност не а от баланс на гуми или криви джанти, защото ги проверявах в различни гумаджииници, дори разменях колелата предни-задни, но вибрациите си остават. Правил съм и реглаж на предницата, окачването отпред: носачи, накрайници, спирачни дискове, накладки, спирачни апарати, лагери - всичко е ново. Тресенето го имаше и преди да ги сменя има го и сега. Според мен е вероятно двата проблема да са свързани и причината да е една. Като гледахме предните полуоски забелязахме, че има лек луфт във вътрешните карета и на двете, но изглежда да е в допуск. Възможно ли е да е от тях? Монтьора каза, че други автомобили имат далеч по-голям луфт но тресене/вибрации няма. Моля за съвет, все пак полуоските са 1000+, ще се радвам ако някой с опит сподели мнение. Благодаря!
  6. Така за цената на труда, смяна на тампон на амортисьор и един носач 150 евро. Трябва в понеделник вторник да взема колата и ще пиша от какво в крайна сметка е проблема с тракането.
  7. Аз лично не бих взел нещо втора употреба което е "с много специфичен двигател"
  8. Мерси за инфото! Относно моят колега с Шкодата, говорихме пак. Оказа се обаче, че я е ремапнал на 110хил. км от 170к.с. на 210к.с, а не като нова, и на 150хил. км - запушен DPF филтър. Автомобила просто не е успявал да завърши регенерацията, ремонта в оторизиран сервиз на Шкода в Париж 540 евро, смъкване на филтъра и почистването му на машина. Сега, дали има нещо общо с ремапа или не, не е сигурно, но моето мнеение е че е оказало влияния за появяването на този проблем.
  9. Задължително ще пиша, просто ми отне близо 2 месеца да намеря сервиз около Париж, който да се съгласи да ми смени частите с тези които аз си нося. Намерих най-накрая питайки един приятел, който пита брат си, който се сети, че жена му е приятелка с жената на един автомеханик, та с който говорихме и той се съгласи да ги смени с мойте.... Единственото, което не ми харесва на техните части е цената, например за носача - 300 евро. Иначе средно цена за труд тук взимат от 90 евро/час нагоре с ДДС. За моя ремонт си купих от тука: - TRW JTC2227, Носач преден десен - 75 евро с ддс - SACHS 803021 Тампон на амортисьор, комплект с лагер - 57 евро с ддс Ще закарам колата тази сряда, имаме рандеву за вечерта, човека каза - няколко дена ще отнеме. Tака че с това темпо ще имам крайна цена след кажи речи 10 дена. По-бързо е просто невъзможно.
  10. Мерси колега! Да ти кажа честно и аз така смятам като теб - по-добре си вземи конете от конезавода, а недей пришпорва магаретата. Въпреки това обаче, когато са продавали този модел от Митсубиши са предлагали фабричен чип за него на цена мисля 2800. Тука разбира се става въпрос за увеличаване на мощността от 140 на 170к.с., но не повече за което по спецификация трябват по-голямо турбо и инжектори. Въпреки, че до мен седи един колега, който има Skoda 2.0 TDI 170к.с. и като почти нова я е ремапнал на 210к.с. В момента е на 160 хил. км, и няма никакви грижи.
  11. Определено тракането се чува отпред според мен, поне аз така го определям. При теб е имало разбит тампон на носач отзад вдясно, но като че ли се е чувало отпред? Питам просто защото не бе ме изненадало да е така? P.S. не можах да сменя още частите по предницата, тука във Франция всичко отнема няколко седмици.. Но най-накрая имам рандеву за следващата седмица в Сряда и ще пиша какво е положението след това.
  12. Аз по-скоро си мислех да обсъдим евентуалните странични ефекти ако такива са наблюдавани, впечатления и т.н. Иначе относно къде ще се прави самият remap според мен е по лична преценка.
  13. Никакви коментари? Някой да сподели как са нещата след ремап?
  14. Здравей Колега, качих снимката и във форума, пиши дали сега можеш да я видиш. Благодаря!
  15. Здрасти, трябва да можеш да видиш снимката която всъщност е линк към голямо изображение което може да се разчете?!
×
×
  • Създаване...