Kokala Публикувано 26 юни 2007 Сподели Публикувано 26 юни 2007 Здравейте колеги, :mitsu-smiley: от три месеца имам Space Wagon 1999 (Colt-a също си го карам) и съм много доволен! :icon_clap: Струва ми се, че климатика не изстудява достатъчно добре, може би си въобразяваям или пък колата е много голяма, но съм решил да отида да го погледне специалист. Идеята ми е ако може да препоръчате сервиз, в който да отида или да ме посъветвате какво да правя (благодаря). Най-вероятно въпросът е обсъден в друга тема, но аз не можах да намеря такава, за което се извинявам! Лек ден. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lubenti Публикувано 26 юни 2007 Сподели Публикувано 26 юни 2007 Колега предлагам ти да отидеш в някои от лицензираните сервизи на :mitsu-smiley: и да ти направат проверка на филтъра и колко фреон имаш.На мене при паджерото имах подобен проблем,отидох в ротола в Панчарево заредиха ми колата с фреон и сега всичко си е наред. :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasko Публикувано 26 юни 2007 Сподели Публикувано 26 юни 2007 Идеята ми е ако може да препоръчате сервиз, в който да отида или да ме посъветвате какво да правя (благодаря). Лек ден. Здравей,За разлика от хладилниците и фризерите къдетофреона циркулира в херметична метална системазаварена след пълненето, при автоклиматиците имарезбови и гумени съединения през които фреона синамира път да се изпарява /ветрее/ Обикновенно на три години системата трябва да седозареди. Срока е условен и зависи от интензивността на ползване. На служебните коли всяка пролет проверяваме и дозареждаме климатиците.В системата ти на видно място трябва да има едно стъклено око през което визуално се следи за количествотофреон в нея. При включен климатик погледни в него ивиж какво става. При напълно зареден климатик систечата е пълна догоре и в "окото" най-много да има едно мехурче. Нормалното състояние е да се вижда плътна дебела струя газ. При слаба и анемична - климатика нестуди достатъчно. Ако няма нищо да се вижда - то е ясно.Всеки грамотен хладилен техник може да ти го зареди,само фреона е специален за автоклиматици.Поздрави!!! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kokala Публикувано 26 юни 2007 Автор Сподели Публикувано 26 юни 2007 Много благодаря за бързата реакция! Задължително ще отида до ратола на преглед! А знаете ли дали там има магазин, от който да си купя филтър и ако не откаде да намеря и колко може да струва? Благодаря отново! :thx: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
korradi Публикувано 11 септември 2008 Сподели Публикувано 11 септември 2008 Днес и аз реших да си проверя климатика за количеството фреон,дали трябва да се дозареди.Затова отидох при хладилен техник,който ми е приятел.Когато включихме климатика,на него не му хареса работата на комресора, а по-точно това че изключва и включва през даден период,каза ми че от това нещо може да изгори :icon_crying: включвала се някаква защита затова изключва и включва :icon_blush: Затова с някакъв уред доколкото разбрах,изпусна фреон до определено налягане и компресора започна да работи без да изключва,а и климатика започна да духа по-студено! :rolleyes: Но аз съм малко притеснен дали наистина така трябва да работи :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stankata Публикувано 11 септември 2008 Сподели Публикувано 11 септември 2008 Климатика може да не духа студено и от запушен филтър на системата.В повечето случаи се оказва,че няма достатъчно количество фреон в него.Няма специален фреон за автоклиматици. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IVAN VR4x4 Публикувано 11 септември 2008 Сподели Публикувано 11 септември 2008 Измий си питата хубаво!!! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rousefff Публикувано 12 септември 2008 Сподели Публикувано 12 септември 2008 Някой от колегите във форума беше споменал за някакъв спрей който се впръсквал в тръбите на таблото и ги почиствал от налепи и прахоляци, а и освежавал атмосферата. Щеше да пише каква е марката и от го е купил, и ако някой от колегите знае да пише!? :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 12 септември 2008 Сподели Публикувано 12 септември 2008 Има го по магазините за автоаксесоари, аз съм си го купувал от Бриколаж. Спрея е сив на цвят, пише си за профилактика на климатици и върви с дълго мъркучле с дюза накрая. Ако не се лъжа е на фирмата MOTIP. P.S. http://www.motip.com/?page=23&id=787 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
korradi Публикувано 12 септември 2008 Сподели Публикувано 12 септември 2008 Абе хора,някой от вас обърнал ли е внимание при включен климатик,компресора постоянно ли работи или включва и изключва??Поздрави :rulez: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Живко Живков Публикувано 17 септември 2008 Сподели Публикувано 17 септември 2008 Първо си смени филтъра за климатика и ако няма подобрение чак тогава виж фреона. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
n67 Публикувано 15 ноември 2008 Сподели Публикувано 15 ноември 2008 Абе хора,някой от вас обърнал ли е внимание при включен климатик,компресора постоянно ли работи или включва и изключва??Поздрави :rulez:Привет колега.чист климатик работи постоянно,а климатроник включва и изключва. ако си с климатик и не е включен постоянно, сигурно има проблем. :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
itm Публикувано 17 ноември 2008 Сподели Публикувано 17 ноември 2008 Не знам твоя климатик какъв е, но на моята машина (Space Runner 1.8 1993г.) е с превключвател за 2 степени (плюс "Изкл."). И при двете степени при достигане на определена температура в купето на колата, климатика изключва - при "икономичния" по-често, при другия по-рядко. И това (при моята машина поне) е нормално - по схема има два датчика в купето които мерят температурата на входа и на изхода и в зависимост от разликата в тях и от степента, на която си включил климатика, управляват релето вкл./изкл. на климатика. Направили са нещо като примитивен климатроник японците. :icon_clap: Освен това, при запалване на колата, при по-екстремно изпреварване (когато е по-голямо натоварването), климатика също изключва (управлението е от ECU-то). Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Malcho Публикувано 2 февруари 2009 Сподели Публикувано 2 февруари 2009 Моята е Спейс Вагон '97, все още не сме включвали климатика, но искам да попитам той само охлаждащ ли е за моделите от тази година или има и затопляне? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo Ru Публикувано 3 февруари 2009 Сподели Публикувано 3 февруари 2009 Само охлажда. Работи на 2 степени. Еко и на пълна мощност(не се сещам точно какво пишеше на втората). В еко режим охлажда по-слабо и аз го ползвам през по-малко горещите дни в годината или на дълъг път. Ако все пак е топло в колата, щраквам на 2-ра степен. През зимата изключен климатик и включено парно. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Malcho Публикувано 4 февруари 2009 Сподели Публикувано 4 февруари 2009 Ясно, мерси :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.