Andy Van Der Drift Публикувано 4 април 2015 Сподели Публикувано 4 април 2015 Aardwolf, най-добре смени носача да нямаш проблеми. Скърцането би трябвало да спре. При мен се получи.На крик не скърца, защото няма натиск на тежестта върху шарнира и той е почти без товар. Както виждаш на земята е различно. Смени го. Аз преди дни споменах Kayo и никой не каза, че съм пътник с тази марка. Една стотачка ми се върти като цена за него. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Aardwolf Публикувано 4 април 2015 Сподели Публикувано 4 април 2015 Aardwolf, най-добре смени носача да нямаш проблеми. Скърцането би трябвало да спре. При мен се получи.На крик не скърца, защото няма натиск на тежестта върху шарнира и той е почти без товар. Както виждаш на земята е различно. Смени го. Аз преди дни споменах Kayo и никой не каза, че съм пътник с тази марка. Една стотачка ми се върти като цена за него.E... Ако е счупен много ясно, че ще го сменя. Интересното е че след 40-50 километра каране днес, след процедурите сутринта, скърцането при спряла кола (на място) и въртене на волана почти изчезна, но при движение още го има. Иначе съм запланувал във вторник да я водя на доктор. :D Ама си остава странно, защо предния десен носач от както съм купил колата му няма нищо, а левия беше за смяна, смених го с най-добрия който имаха уж да е качествен и да не го сменям след няколко месеца пак, а се получава така, че се е счупил новия носач (проверих цената, 150 лв. съм дал тогава)? Кофти бройка ли съм уцелил или майстора не го е сложил както трябва? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
badcookie666 Публикувано 4 април 2015 Сподели Публикувано 4 април 2015 (редакция) Вдигнете колата леко на крик и с щангата под колелото вдигайте на горе има ли луфт смяна . Правия носач сам си го сменям аз 1-2 клипчета гледах и готово . Носач си взех от Алекс на много хубава цена доволен съм . Редактирано 4 април 2015 от badcookie666 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 5 април 2015 Сподели Публикувано 5 април 2015 При монтажа освен да се вкара с бой с чука друго няма какво да се обърка. Нито един шарнир не е направен да млатиш с чука върху него.Имам спомен, че когато натисках на калника да разклатя колата нищо не скърцаше, а в движение скърцаше при най-малкото клатене на купето. Та провери дали скърца с натискане на предницата. Ако скърца, според мен шарнирът си е здрав, а скърца нещо друго. Напъването с тръби или щанги при вдигната кола на оригиналното крикче не си е работа. Или ти трябва пън за подложка, или друг крик с по-сериозна структура и по-голяма площ на "ухото", за да може каросерията да не бъде насилвана в толкова малка точка. Каквото и да си говорим това е стара японска ламарина.А най-сигурният начин е при майстор да ти извади носача от шарнира, да го види той и да каже здрав ли е или е по-добре да се смени. Има и по-сигурно от това - нов. Виждаш какво може да стане, а последствията са неизвестни и големи. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Aardwolf Публикувано 5 април 2015 Сподели Публикувано 5 април 2015 При монтажа освен да се вкара с бой с чука друго няма какво да се обърка. Нито един шарнир не е направен да млатиш с чука върху него.Имам спомен, че когато натисках на калника да разклатя колата нищо не скърцаше, а в движение скърцаше при най-малкото клатене на купето. Та провери дали скърца с натискане на предницата. Ако скърца, според мен шарнирът си е здрав, а скърца нещо друго. Натискахме калника нагоре, надолу и скърцаше.Ще бъда много разочарован ако е отишъл на кино носача за толкова кратко време (4 000 - 5 000 километра). Напъването с тръби или щанги при вдигната кола на оригиналното крикче не си е работа. Или ти трябва пън за подложка, или друг крик с по-сериозна структура и по-голяма площ на "ухото", за да може каросерията да не бъде насилвана в толкова малка точка. Каквото и да си говорим това е стара японска ламарина.А най-сигурният начин е при майстор да ти извади носача от шарнира, да го види той и да каже здрав ли е или е по-добре да се смени. Има и по-сигурно от това - нов. Виждаш какво може да стане, а последствията са неизвестни и големи. Сам за сега няма да се наема да си го сменя. Все пак е важна част и не е за рускуване. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 5 април 2015 Сподели Публикувано 5 април 2015 95 лева съм плащал за носач Каво (холандски е). Най-чиста работа, ако ще го сменяш, е да поръчаш оригиналния за вграждане. Шефът може би е способен да ти поръча. По спомен цената франко Aardwolf е 175 лева. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Николай Николов Публикувано 20 април 2015 Сподели Публикувано 20 април 2015 Ето ви резултата от изваден шарнир при скорост 25-30 км/ч. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasko Публикувано 20 април 2015 Сподели Публикувано 20 април 2015 Значи мойта процедура е следната:Вдига се колата на крик колкото да можеш да подвреш щанга под гумата.При това положение колелото и шарнира се разтоварват от натиска на купето през магарето върху носача.Повдигаш с щангата колелото нагоре -надолу за да видиш има ли луфт в шарнира.При свалянето аз развих гайката на болта няколко оборота и пуснах от крика. Тогава тежеста на колата се мъчи да извади шарнира от леглото му в шенкела. Чука се отстрани на шенкела и болта излиза и опира на гайката. След това вдигаш на крика и развиваш докрай гайката.При сглобяването трябва да се има предвид, че двата болта които минават през гумените тампони на магарето и другия край на носача към купето, се дозатягат докрай след като колата е пусната от крика и е стъпила на гумата. Разбира се шарнира се стяга преди това. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valkanov Публикувано 25 април 2015 Сподели Публикувано 25 април 2015 (редакция) Колеги, колко ми излиза цялата предница, че един иска да ми свали и кожата?Носачите плюс шарнири и накрайниците на щангите, че нещо се е разтропало.На големите ями не мърда, няма луфтове, но като разклатя колелата дори и вдигната на крик, а на малките неравности имам чувтво, че нещо ме бие в петите :help: :icon_hmm: От какво може да е? Благодаря предварително на всички отзовали се! :help: Редактирано 27 април 2015 от somalietsa Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 25 април 2015 Сподели Публикувано 25 април 2015 Шшшшш, пич, пиши грамотно, ако искаш да ти се отговори на въпроса... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 26 април 2015 Сподели Публикувано 26 април 2015 (редакция) колеги колко ми излиза цялата предница? .... от какво може да е ? благодаря предварително на всички отзовали се :help:Предницата ти има 6 носача, всеки от които струва около 100 лева - горен носач, долен прав и долен крив. Това са ти трите носача от едната страна х 2 = 6 носача х 100 = 600 лева. Плюс работата на монтьора ... ти ги изчисли.Освен това имаш четири кормилни накрайника - два вътрешни и два външни - всичко 100 лева. Леви и десни няма, само вътрешен и външен и са по два от вид.Има и по една биалетка отляво и отдясно - 25 лв х 2 = 50 лева.Тропанията най-често са от крив носач. Цената на хубавите е около 160-70 лева за бройка (два са - ляв и десен). По-евтин вариант е да се сменят с нови само накрайниците и правите носачи. За горния носач и долния крив носач вземи шарнири и тампони. Примерно тампона на кривия носач е 40 лева и се монтира откъм купето, т.е. от задната страна. А предната му страна е шарнир, който влиза в шенкела. Този шарнир мисля е 30 лева. Значи за 70 лева единия ти е готов вместо 160-70 за нов носач, който само да монтирате.Тампоните са по 15-20 лева на бройка. Вече на стабилизиращите щанги и особено тампоните на моста към купето са доста по-скъпи, а смяната на някои от тампоните е отвратителна - ръжди, горелки и т.н. На много японски коли е така понеже не се сменят често. На мен ми тропат водачите на спирачните апарати. Клопат все едно ще се къса колело, направо страх да те хване. Но нищо не може да се случи. Само те влудяват и излагаме колите пред хора, които возим или слушат клопането на желязо отстрани. Все едно караш някакъв отпадък пред разпадане. Работя върху смяната на супортите, водачите и спирачните апарати на моя галант. Днес свърших с подготовката за боядисване. Ще слагам преобразовател, грунд и сребриста боя. Ще правя и дисковете с боя, както и ламаринките. Та да знаеш, че ако спира да клопа докато натискаш спирачката леко, най-вероятно ти клопат водачите, особено ако спирачните ти апарати са двубутални - те са по-тежки и с нископрофилни гуми и криви дискове се пре*бават много бързо. Редактирано 26 април 2015 от Andy Van Der Drift Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 27 април 2015 Сподели Публикувано 27 април 2015 Сменя се шарнира само на горния носач,на долния крив се рециклира, не може да се подмени,защото е капсулован. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 27 април 2015 Сподели Публикувано 27 април 2015 Сменя се шарнира само на горния носач,на долния крив се рециклира, не може да се подмени,защото е капсулован.Те всички шарнири са капсуловани . Не може да се подмени, защото е изработен в носача .;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
frantic_ Публикувано 27 април 2015 Сподели Публикувано 27 април 2015 за кривите носачи ...Meanwhile in Russia / Междувременно в Русияhttp://s009.radikal.ru/i309/1104/72/2e30cf2b6932.jpghttp://i060.radikal.ru/1104/f8/c760a1cad4cd.jpg Ползвали са шарнир CTR CBN-30.Но не всички носачи са пододящи, от снимките се вижда. Темата откъдето съм взел снимките - изисква регистрация. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kalin Traichev Публикувано 13 Май 2015 Сподели Публикувано 13 Май 2015 Пробвал ли е някой смяната на шарнир по този начин на последната снимка където са двата ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
painkiller Публикувано 19 Май 2015 Сподели Публикувано 19 Май 2015 (редакция) Да попитам тук за да не отварям нова тема - полуоска дясна от галант 2.5 97ма аавтоматик има ли шанс да стане на същия такъв с ръчкаА и задни амортисьори от вр 4 стават ли на обикновения 2.5 Редактирано 19 Май 2015 от painkiller Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 20 Май 2015 Сподели Публикувано 20 Май 2015 Амортисьорите стават. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.