Aardwolf Публикувано 29 март 2015 Сподели Публикувано 29 март 2015 Здравейте колеги, дойде време да подновя и "очичките" на мицуто. И ще започна от габаритите :D Има няколко варианта, някой може ли да ми каже кой е по-добър или ако въобще става. Вариант 1: CCFL габарити W5W T10Вариант 2: Диодни габарити T10 10-30V с 8 SMD LED + 1 CREE диодиВариант 3: Диодни габарити T10 с 5 SMD диода Въпросът е струва ли си да дам толкова пари за вариант 1 или 2? И за диодните, всъщност те се слагат направо или пак трябва да се купуват някакви преобразуватели за тока като тези за къси или дълги светлини? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rafaelo Публикувано 29 март 2015 Сподели Публикувано 29 март 2015 Здрасти колега, за габаритите според мен е абсолютно безсмислено да слагаш каквото и да е друго освен LED или SMD крушки които да струват повече от 5 лева. Гледай да са същия цвят като фаровете защото иначе се получава едно разминаване което дразни (жълто с бяло) и т.н. Аз съм с лед повече от 3 години и нямам ядове. Габаритите все пак не се ползват за основни фарове така че няма смисъл от нещо силно. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Traychev Публикувано 29 март 2015 Сподели Публикувано 29 март 2015 Напълно подкрепям колегата,rafaelo! Ако искаш някакъв различен габарит си вземи ксенонови лупи с диоден ринг(ангелски очи) и ксенон.Тогава хем ще имаш добра осветеност на пътя,хем ще имаш и приятен габарит. Тези крушки,които си показал за късите ме съмнява да светят силно. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sandimen Публикувано 29 март 2015 Сподели Публикувано 29 март 2015 Само аз ли съм на мнение, че ще ти трябва диод с цокъл? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
al_bandi Публикувано 29 март 2015 Сподели Публикувано 29 март 2015 Aз нa гaбaритa от три години съм с лед крушки китaйски от всичко по левче две крушки зa 1.50 и нямaм проблем.Светят тъмно синьо и слaбо колкото дa се виждa че имa нещо.И честно кaзaно съм доволен изглеждa готино ,ток не хaрчи ,a и зa левче кому плaщaш. П.П. Вярно че еднaтa изгоря нa втория ден и си купих още един комплект и сегa имaм еднa резервнa и чaкaм някоя дa изгори aмa пусти нещaт.И другото което е че трябвa дa се рaзменят пиновете нa гaбaритa инaче не свети. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rafaelo Публикувано 29 март 2015 Сподели Публикувано 29 март 2015 Само аз ли съм на мнение, че ще ти трябва диод с цокъл? Да прав си колега. Трябва да са в цокъл. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Aardwolf Публикувано 30 март 2015 Автор Сподели Публикувано 30 март 2015 Да прав си колега. Трябва да са в цокъл.И какво да разбирам, нито един от трите варианта не става? :D Кажете тогава какви бели габарити да си взема, щом диодните не стават? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lesko Публикувано 31 март 2015 Сподели Публикувано 31 март 2015 (редакция) Аз съм с диоди от 3-4 години навсякъде /габарити,стопове,мигачи,плафони,/ нямам ядове за сега.Сменяш крушките с диоди в същия цокъл и джиткай.Разтоварва се много ел.инсталацията. Поздрави! :icon_thumbup: Редактирано 31 март 2015 от lesko Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 31 март 2015 Сподели Публикувано 31 март 2015 Аз съм с диоди от 3-4 години навсякъде /габарити,стопове,мигачи,плафони,/ Да напомня - поне една крушка трябва да има отзад в стоповете със жичка, било то в трети стоп или нормалните стопове! Ако си само с диоди, в един хубав ден ще ти светне лампата за АБС и ще се чудиш защо. А ако имаше круиз и по-рано щеше да си изревал че не ти работи. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 31 март 2015 Сподели Публикувано 31 март 2015 Или поне да има един от тези,които имитират товар (нажежаема крушка),за да го следи поне него системата . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 31 март 2015 Сподели Публикувано 31 март 2015 (редакция) Ти не беше ли с диоди на габаритите?Не съм сигурен, но според мен системата не следи дали има товар. През нажежаемата жичка протича сигнал и ако всичките крушки са диодни този сигнал не може да изпълни предназначението си. Т.к. няма откъде да мине и системата ABS се обърква, в резултат на което светва оранжев надпис ABS. Не ми се е случвало, но както Любо каза, има такава тема. Подробности кога, при кого и т.н. не си спомням. Помня само, че причината за светещ ABS беше изгоряла крушка на третия стоп и сменени с доидни крушки вътре в стоповете. Темата е за габаритите, така че н.п. да се сменят с диодни. Не са нужни някакви високотехнологични, които да не се засичат от "компютъра" и да индикира за изгоряла крушка (която всъщност си свети, но понеже е диодна, харчи малко ток и се явява нещо като stealth технолоджи). Редактирано 31 март 2015 от Andy Van Der Drift Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 31 март 2015 Сподели Публикувано 31 март 2015 Ако питаш мен,да с диодни габарити съм,те не правят проблем. Говоря за задните светлини като допълвам Любо,че там ако сменя всичките да пробва да има една или всички :icon_hmm:, крушки с товар за да няма проблемите, които си споменал. За предни светлини искам лично аз да видя има ли вече толкова силни диодни H7,че да може да осветяват нормално пред колата. Ама не такива тип цял фар,който се подменя с нов,а диодна H7 за нормален монтаж . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sandimen Публикувано 31 март 2015 Сподели Публикувано 31 март 2015 Има, въпроса е в парите. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Aardwolf Публикувано 25 април 2015 Автор Сподели Публикувано 25 април 2015 Здравейте пак, имам проблем, единия фар (десния) свети доста по-ниско от левия. От контрола в купето машинката ги мести и двата нагоре надолу. Четох, че има врътки на самоте фарове (едни метални назъбени, като капачки от бира :D ), но колкото и да ги въртя не виждам разлика, а коя врътка за какво е... пак не става ясно. Малко помощ ако може. :help: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 25 април 2015 Сподели Публикувано 25 април 2015 От шестограма на моторчето го вдигни,мисля че беше 5 или 6 мм. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 25 април 2015 Сподели Публикувано 25 април 2015 Говоря за задните светлини като допълвам Любо,че там ако сменя всичките да пробва да има една или всички :icon_hmm:, крушки с товар за да няма проблемите, които си споменал. Не е до товар, ами взема маса през жичката модула. Идеята е да се отпуши един диод вътре в самия модул, на този принцип ще прочете "0". Ако е не е крушка със жичка а друг диод или резистор няма да се отпуши в модула и ще го детектне грешно. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Aardwolf Публикувано 25 април 2015 Автор Сподели Публикувано 25 април 2015 От шестограма на моторчето го вдигни,мисля че беше 5 или 6 мм.Къде се намира този шестограм...? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 26 април 2015 Сподели Публикувано 26 април 2015 На моторчето, което мърда рефлекторите. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
al_bandi Публикувано 26 април 2015 Сподели Публикувано 26 април 2015 Здравейте пак, имам проблем, единия фар (десния) свети доста по-ниско от левия. От контрола в купето машинката ги мести и двата нагоре надолу. Четох, че има врътки на самоте фарове (едни метални назъбени, като капачки от бира :D ), но колкото и да ги въртя не виждам разлика, а коя врътка за какво е... пак не става ясно. Малко помощ ако може. :help: Нa дългите моторчето не действa тaм нaстройкaтa е сaмо ръчнa нa всеки фaр имa двa болтa зa ключе 10 със нaзъбенa шaйбa. По добре ги върти със мaлкa гидория по лесно е.Зa дa ги вдигнеш или свaлиш трябвa дa въртиш и двaтa болтa последовaтелно тъй кaто кaто въртиш единия рефлекторa се премествa по диaгонaл нaгоре и нaдясно или обрaтно зa дa компенсирaш стрaничното измествaне въртиш и другия.Късите сa с едно тaковa болтче зa стрaнично измествaне и нa моторчето имa шестогрaм зa кaмък 5мм него въртиш зa нaгоре или нaдолу.Имaй в предвид че моторчето имa потенциaнометър и ще се включвa от време нa време тaкa че изчaквaй го дa изключи и пaк гледaй кaк свети и aко имa нуждa коригирaй. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dan Публикувано 26 април 2015 Сподели Публикувано 26 април 2015 А къде се продават такива ЛЕД крушки (диоди)? И цокъла отделно ли се купува или се ползва съществуващият? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
al_bandi Публикувано 26 април 2015 Сподели Публикувано 26 април 2015 А къде се продават такива ЛЕД крушки (диоди)? И цокъла отделно ли се купува или се ползва съществуващият?Имa ги в достa мaгaзини готови зa монтaж сaмо нaпиши в гогъл BA9S гaбaрит и излизaт много видове.Нa двойкaтa ги взех от МЕТРО зa 1.50лв с един диод в лупa и свети вече две години без проблеми.Зa шестaкa ги поръчaх от OLX със 10 диодa но изгоряхa и двaтa зa няколко дни кaто проблемa дойде от крушкaтa зa къси светлини твърде близо е и много грее тaкa че по добре дa е единичен диод в монолитнa отливкa. П.П. сегa нa шестaкa сa диоди които сaм сложих в цокълa от изгорелите диодни крушки.Взех червени диоди 10мм и резистор 1Ком и ги зaпоих в цокълa и светят достa готино през нощa, имитирa devil eyse.Пък и излезе всичко 0.30лв двете и десет минути рaботa. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 27 април 2015 Сподели Публикувано 27 април 2015 Ако имаш ксенон на късите,няма да ти нагрява чак толкова много габарита. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
al_bandi Публикувано 27 април 2015 Сподели Публикувано 27 април 2015 Нямaм но плaнирaм в нaй близко време дa монтирaм лупи със ксенон тaм.И дa нaпрaвя гaбaритa вътре в лупaтa отново червен кaкто колегa от форумa покaзa в другa темa. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 28 април 2015 Сподели Публикувано 28 април 2015 Нямaм но плaнирaм в нaй близко време дa монтирaм лупи със ксенон тaм.И дa нaпрaвя гaбaритa вътре в лупaтa отново червен кaкто колегa от форумa покaзa в другa темa. Червен габарит отпред? Дали това няма да доведе до проблем с полицаите? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
al_bandi Публикувано 29 април 2015 Сподели Публикувано 29 април 2015 Червен габарит отпред? Дали това няма да доведе до проблем с полицаите?Зaщо дa е проблем aз не знaм някъде дa е нaписaно с кaкъв цвят трябвa дa е гaбaритa отпред.Пък и реaлно ти го ползвaш сaмо когaто колaтa ти стои вечер през другото време си нa фaрове и гaбaритa не се виждa. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.