atanas atanasov Публикувано 23 ноември 2014 Сподели Публикувано 23 ноември 2014 Здравейте колеги, искам да попитам и ако някой може да помогне, часовника на таблото ми избързва с около 20 минути.Сверявах го ,откачах акумулатора какво ли не правих. Като го сверя върви точно и по някое време започва да избързва.От скоро забелязах че, бутоните на волана за увеличаване и намаляване, за търсене на станции и смяна на радио и CD работят когато си поискат.Говорих с един майстор и той ми каза че, имам проблем със спиралата на волана/лентовия кабел/.Може този лентов кабел да оказва влияние на часовника.Ако трябва да се смени от къде мога да го закупя и лесно ли се сменя.Предварително Ви благодаря!!!!!!! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LiX Публикувано 23 ноември 2014 Сподели Публикувано 23 ноември 2014 Първo виж дали ти е изключена опцията за сверяване по радиото. Някоя радиостанция може да ти подава грешно време и ти да си мислиш, че избързва. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
atanas atanasov Публикувано 23 ноември 2014 Автор Сподели Публикувано 23 ноември 2014 Първo виж дали ти е изключена опцията за сверяване по радиото. Някоя радиостанция може да ти подава грешно време и ти да си мислиш, че избързва. И аз така си мисля, утре ще проверя дали функцията на радиото за автоматична сверяване е включена. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
avangard Публикувано 24 ноември 2014 Сподели Публикувано 24 ноември 2014 Колеги , а някой знае ли как се настройва часовника на модела с навигация? Много дразнещо е с това американско време. В менюто за настройка има само за американско време, или поне аз не виждам друг начин за настройка. Ако някой знае нека сподели. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DqdoMraz Публикувано 24 ноември 2014 Сподели Публикувано 24 ноември 2014 Колеги , а някой знае ли как се настройва часовника на модела с навигация? Много дразнещо е с това американско време. В менюто за настройка има само за американско време, или поне аз не виждам друг начин за настройка. Ако някой знае нека сподели. Ами като гледам ти имаш 4В11 а този модел(двигател) го няма на европейския пазар и ММЦС-а ти е американски(пише N-0X под джойстика). Има начин да се префлашне с европейски фърмуер, ако ти се занимава чети по форумите(руските). Ако само часовника ти пречи, въобще няма смисъл да се занимаваш. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kesten Публикувано 24 ноември 2014 Сподели Публикувано 24 ноември 2014 Изключваш автоматичното сверяване и нямаш проблеми! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
atanas atanasov Публикувано 24 ноември 2014 Автор Сподели Публикувано 24 ноември 2014 Изключваш автоматичното сверяване и нямаш проблеми! Колегата е напълно прав изключваш автоматичното сверяване и нямаш проблеми.При мен вече часовника е напълно точен, след като тази сутрин го превключих на ръчен режим. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
avangard Публикувано 24 ноември 2014 Сподели Публикувано 24 ноември 2014 Благодаря , за отговорите, сега остана да намеря от къде се изключва автоматичното сверяване, защото търсих такова нещо ама нещо не се разбрахме с американския английски на колата :icon_blush: Нооооо трябва и с това да се сборя :icon_box: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
f18 Публикувано 26 ноември 2014 Сподели Публикувано 26 ноември 2014 Благодаря , за отговорите, сега остана да намеря от къде се изключва автоматичното сверяване, защото търсих такова нещо ама нещо не се разбрахме с американския английски на колата :icon_blush: Нооооо трябва и с това да се сборя :icon_box: В книжката тип "описание за потребитя" на колата го има това описано точно. И аз доста се чудих като взех колата докато не се усетих и не изключих тази паразитна в нашия случай (бг) опция. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
avangard Публикувано 26 ноември 2014 Сподели Публикувано 26 ноември 2014 Да ясно, но нали ако имах книжка щях да прочета и да не Ви занимавам с моите проблеми. :icon_crying: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 26 ноември 2014 Сподели Публикувано 26 ноември 2014 (редакция) Да ясно, но нали ако имах книжка щях да прочета и да не Ви занимавам с моите проблеми. :icon_crying: Натисни и задръж десния кръгъл бутон за няколко секунди. После беше със завъртане или с еднократни натискания докато стигнеш до някакво трибуквено съкращение, вече не помня какво, направи го на OFF. Редактирано 26 ноември 2014 от SLX Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LiX Публикувано 26 ноември 2014 Сподели Публикувано 26 ноември 2014 CT -> OFF Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 26 ноември 2014 Сподели Публикувано 26 ноември 2014 В книжката тип "описание за потребитя" на колата го има това описано точно. И аз доста се чудих като взех колата докато не се усетих и не изключих тази паразитна в нашия случай (бг) опция. Тя си е много хубава,ама за Америка,защото само ще си променя часа, в зависимост в коя часова зона си . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
avangard Публикувано 26 ноември 2014 Сподели Публикувано 26 ноември 2014 Сагата с часа продължава . Отдолу под бутона на навигацията пише N-01, и след описанията по-горе, тъй като нямам други кръгли бутони натискам него , задържам го , но..............до там, нищо не излиза като подменю. Може би задържането на десен бутон е за моделите без навигация, незнам . Утре ще почета малко из руските сайтове, но както каза Дядо Мраз може и да преглътнем проблема, защото само това ме дразни засега.Благодаря на всички за съветите, но ако се получи нещо пак ще пиша. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DqdoMraz Публикувано 26 ноември 2014 Сподели Публикувано 26 ноември 2014 Сагата с часа продължава . Отдолу под бутона на навигацията пише N-01, и след описанията по-горе, тъй като нямам други кръгли бутони натискам него , задържам го , но..............до там, нищо не излиза като подменю. Може би задържането на десен бутон е за моделите без навигация, незнам . Утре ще почета малко из руските сайтове, но както каза Дядо Мраз може и да преглътнем проблема, защото само това ме дразни засега.Благодаря на всички за съветите, но ако се получи нещо пак ще пиша. Мога да ти направя един европейски имидж, който да тръгне на твойта навигация. Записваш го на ЦД и ъпдейтваш на твоя отговорност. Ако имаш интерес пиши ми. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
f18 Публикувано 27 ноември 2014 Сподели Публикувано 27 ноември 2014 Да ясно, но нали ако имах книжка щях да прочета и да не Ви занимавам с моите проблеми. :icon_crying: Книжката я има и в нета.Ето какво намерих след 5 мин търсене с Гуглето:http://lancerx.ru/index.php?name=Pages&cat=18 А ето я и отгърната на страницата, която те интересува:http://lancerx.ru/index.php?name=Pages&op=page&pid=67&num=5 Верно че в случая книжката е на руски - срещал съм я нета и на ангийски и на български - порови се ако държиш на езика.;о) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 27 ноември 2014 Сподели Публикувано 27 ноември 2014 Книжката я има и в нета.Ето какво намерих след 5 мин търсене с Гуглето:http://lancerx.ru/in...me=Pages&cat=18 А ето я и отгърната на страницата, която те интересува:http://lancerx.ru/in...ge&pid=67&num=5 Верно че в случая книжката е на руски - срещал съм я нета и на ангийски и на български - порови се ако държиш на езика.;о) Това не му върши работа, защото е с навигация. По-горе точно тази технолигия на сверяване му описахме, но тя е за обикновените аудио системи, без нави. Как става с нави не е ясно, но определено е ясно, че се търси CT off. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Spawn Публикувано 3 декември 2014 Сподели Публикувано 3 декември 2014 Колегата спомена лентовия кабел та да се възползвам и аз да попитам нещо. От известно време чистачките ми и мигачите са се "сработили" и когато чистачките са на "автоматично", навил съм волана на дясно и съответно чукна десен мигач чистачките ми ми забърсват стъклото, нищо че няма кьорава капка по него. Та този лентов кабел голяма драма ли е по отношение на смяната и купуването му ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo Lenkov Публикувано 5 декември 2014 Сподели Публикувано 5 декември 2014 Колегата спомена лентовия кабел та да се възползвам и аз да попитам нещо. От известно време чистачките ми и мигачите са се "сработили" и когато чистачките са на "автоматично", навил съм волана на дясно и съответно чукна десен мигач чистачките ми ми забърсват стъклото, нищо че няма кьорава капка по него. Та този лентов кабел голяма драма ли е по отношение на смяната и купуването му ?Моя лентов кабел се беше прекъснал,но един приятел го оправи,без да има нужда да се закупува друг. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.