Премини към съдържание

atanas atanasov

Потребител
  • От него общо

    52
  • Регистрация

  • Беше тук

За atanas atanasov

  • Рожден ден 10/30/1973

Местоживеене

  • Град
    Попово

Интернет контакт

  • MSN
    atanasovpopovo@gmail.com
  • Skype
    atanasov52 0887570091

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    Мицубиши Лансер X

Посетили профила

205 посетили

atanas atanasov's Постижения

Сътрудник

Сътрудник (5/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Първа Седмица
  • Един месец
  • Една Година

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Добър вечер и здравейте, имам проблем със задните държачи на супортите, като минеш през неравности и непръкнато дрънкат. Смених държачите и нови, но не оригинални, разбиха се за 1000 км, след това поръчах оригинални от Балкан стар, те ми отрязаха главата, платих сума пари и след 5 хил. км. същия проблем. Споделете при вас как, как се спряавяте с това дрънкане. Много ми е важно. Предварително благодаря. Весели Великденски празници, бъдете здрави.
  2. Здраейте, обмисмям да сложа LED крушки на късите, а може и на дългите. Дайте съвети за марка, цени и удовлетвореност разбира се!!!
  3. Да свещите са стари, но възможно ли е от бобините да идва проблема. Колата върви на газ, но прави грешката само на бензин, сутрин като не е загряла и още не е обърнала на газ. Възможно ли е да дава проблем от газовия компютър.
  4. Здравейте, преди седмица ми светна лампата на чека, ходих на диагностика и се оказа че има проблем - "цилиндър четири има не добро запалване, прекъсва Р0304" . Смених свещите с други, но не са нови, зачестихме грешката и всичко ОК. Да ама не, след 100 -150 км. отново светна чека и так същата грешка. Днес разменихме бобините на първи и четвърти цилиндър. Ще покарам малко и ще видим дали пак ще се активира чека. Ако някои е имал подобен проблем, ще съм му благодарен да сподели как го е решил. Колата пали добре, върви, не гуми мощност, не тресе двигател. Но върви предимно на газ, в момента е на 222 030 км.
  5. А другият начин е в специализиран сервиз с програма се обучава дросела.
  6. Това адаптиране се извършва сигурно в специализиран сервиз и с подходяща програма. След като свалиш и почистиш дросела.
  7. А как се адаптира дросела.
  8. Здравейте колеги, реших проблема като смених изпарителя на газовата уредба и всичко и ок.
  9. Здравейте колеги, от два дни карам само на бензин, изразходих газта и няма проблем. Колата пали от раз всяко сутрин. Проблема ще се окаже изпарителя, защото дюзите на газта ги смених. В правилната посока ли вървя.
  10. Стартера върти добре, няма проблем. Двигателя не гори масло и върви много добре.
  11. Благодаря за отговора, но като запали няма проблеми, не глъхте върви си съвсем нормално, като се загаси мотора, след това пали без проблем, но като я оставиш за 2-3-4 часа отново пали трудно, Въртиш и не пали на втори, трети път подаваш газ и запалва. Мотора се развърта добре без проблеми.
  12. Свещите са иридиеви, според вас когато караш на газ на колко пробег е необходимо да се сменят. По принцип се сменят на 90 хил. км. Вадени са всичките 4 бр. и нямат нищо съмнително, разстоянето е 0,8 както е писано.
  13. Колеги смених газовите дюзите, и проблема с паленето сутрин си остава. Давайте съвети.
  14. Здравейте колеги, измерих налянето на бензиновата помпа , супер е 3 атмосфери, Не е от там, може да се окаже от газовите дюзи или изпаритеря - минали са 170 000 км. без нищо да е правено. Но свещите на колата са на 85 000 км. дали е възможно да е от тях.
  15. Колеги, колата има монтирана газова уредба и е минала на газ 170 хил. км. без никакъв проблем. Свещите са сменени преди 80 хил. км. Възможно е да има проблем с дюзите или изпрателя.
×
×
  • Създаване...