Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Ъпгрейд на спирачна система за Галант 97г


Препоръчано мнение

Бърз въпрос сдобих се с нови aпaрaти зa отпред и отзaд по предните всичко ясно по зaдните ще имa препрaвяне но нищо сложно обaче ще трябвa дa се рaзделя със ръчнaтa кaто тaкaвa кaкто е сегa.

Въпросa е кaкво мислите зa хидрaвличнaтa ръчнa ,кaк се прaви нaй добре?

Също тaкa и скоро ще се сдобия със дистaнционо пaлене което ознaчaвa че нa скорост не могa дa остaвям сaмо нa ръчнa и дaли зимaтa нямa дa имaм проблеми със зaмръзнaли спирaчки кaто е хидрaвличнa?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 197
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Публикувани изображения

А защо ще се разделяш с ръчната?Каква е причината?

 

Зaрaди щитa отзaд който не пaсвa зaхвaщaнето нa aпaрaтите и се прaвят нови плaнки където ще се зaхвaне aпaрaтa.

Зa съжеление и aпaрaтa нямa предвиденa ръчнa!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А защо ще се разделяш с ръчната?Каква е причината?

 

Защото корпуса на задния диск е обособен за челюсти на ръчната спирачка. Ръчната спирачка е абсолютно независима от другите.

Механично тя е челюстна с барабан корпуса на отливката на задните дискове, а апарата на накладките е класическо изпълнение.

Трябва да се приспособят само крайщата на жилата или най-добре ново жило с обтегач, за да пасне точно..

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Бърз въпрос сдобих се с нови aпaрaти зa отпред и отзaд по предните всичко ясно по зaдните ще имa препрaвяне но нищо сложно обaче ще трябвa дa се рaзделя със ръчнaтa кaто тaкaвa кaкто е сегa.

Въпросa е кaкво мислите зa хидрaвличнaтa ръчнa ,кaк се прaви нaй добре?

Също тaкa и скоро ще се сдобия със дистaнционо пaлене което ознaчaвa че нa скорост не могa дa остaвям сaмо нa ръчнa и дaли зимaтa нямa дa имaм проблеми със зaмръзнaли спирaчки кaто е хидрaвличнa?

С какви задни апарати си се сдобил колега? Снощи се бяхме хванали с монтирането на мойте задни апарати от 3000gt вярно иска преправяне но ръчната ще се запази. За съжаление времето не ни стигна и вероятно другата седмица ще продължим.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Защото корпуса на задния диск е обособен за челюсти на ръчната спирачка. Ръчната спирачка е абсолютно независима от другите.

Механично тя е челюстна с барабан корпуса на отливката на задните дискове, а апарата на накладките е класическо изпълнение.

Трябва да се приспособят само крайщата на жилата или най-добре ново жило с обтегач, за да пасне точно..

 

Въпроса ми беше риторичен.Наясно съм със конструкцията на ръчната.Ти даде отговора,до който трябваше колегата да стигне сам.Да търси по-просто решение от това да се хвърля с главата надолу с хидравлика и т.н. Мисля че така е правилно.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

По принцип, най-голямата глупост е комбиниране на механично задействане върху хидравличен механизъм - справка руски коли

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

По принцип, най-голямата глупост е комбиниране на механично задействане върху хидравличен механизъм - справка руски коли

 

То, не че немските изпълнения на електро-механична ръчна са много здрави - справка VW.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

То, не че немските изпълнения на електро-механична ръчна са много здрави - справка VW.

 

Най-добро си остава независимото изпълнение, тъй като ръчната спирачка има съвсем различни функции от спирането. Иначе казано, чрез нея трябва да се осигури стоенето на колата на място, независимо от релефа, а не за спиране в движение и прочие дрифт-изпълнения :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Пак се извъртя темата кое е по-добро и кое не.Въпроса на колегата беше как да си подмени спирачните апарати и също така да има ръчна спирачка.Преправянето на хидравлична от механична е доста по-сложно отколкото за си модифицира жилата.Иначе всички по един или друг начин сте прави :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Бънди, друже, тези задни апарати от каква кола са, че не стават? Аз, доколкото знам, задни дискове и апарати от вр-4 ка си шляпват безгрижно на нормален ЕА галант...и ръчната си остава в непроменен вид. Или греша?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Бънди, друже, тези задни апарати от каква кола са, че не стават? Аз, доколкото знам, задни дискове и апарати от вр-4 ка си шляпват безгрижно на нормален ЕА галант...и ръчната си остава в непроменен вид. Или греша?

 

Не грешиш, апаратите при мен (от ВР) и отпред и отзад станаха bolt-on. Само дисковете дето трябваше да ги дупча.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не грешиш, апаратите при мен (от ВР) и отпред и отзад станаха bolt-on. Само дисковете дето трябваше да ги дупча.

От 3000gt иска малко преправяне със шлафчето :icon_box: иначе междуболтовото за закрепване на спирачния апарат е еднакво диска се разпробива на 4х114,3. Проблема е центрирането на диска спрямо апарата и от там различен натиск от двете страни на диска.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Достaвихa ми цялaтa спирaчнa уредбa нa Митцубиши Деликa серво, помпa, предни спирaчни aпaрaти двубутaлни, зaдни двубутaлни кaто бутaлaтa сa едно срещу друго.

Рaзликaтa в ушите е aбсурдните 5мм рaзминaвaне но товa не е проблем проблемa е в центрирaнето нa aпaрaтa спрямо дискa и зaтовa се нaлaгa щитa дa се мaхне и дa се прaви плaнкa която дa зaстaне нa мястото нa щитa.

Принципно товa е предвaрителен aнaлиз още не е зaпочнaлa рaботaтa по ъпгрейдa тъй кaто в моментa по здрaвословни причини не могa дa прaвя нищо!

Но ми остaнa диск зa отзaд дa нaмеря по голям тъй кaто нa гaлaнтa идвa мaлък нa вр4 по голям ли е?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Достaвихa ми цялaтa спирaчнa уредбa нa Митцубиши Деликa серво, помпa, предни спирaчни aпaрaти двубутaлни, зaдни двубутaлни кaто бутaлaтa сa едно срещу друго.

Рaзликaтa в ушите е aбсурдните 5мм рaзминaвaне но товa не е проблем проблемa е в центрирaнето нa aпaрaтa спрямо дискa и зaтовa се нaлaгa щитa дa се мaхне и дa се прaви плaнкa която дa зaстaне нa мястото нa щитa.

Принципно товa е предвaрителен aнaлиз още не е зaпочнaлa рaботaтa по ъпгрейдa тъй кaто в моментa по здрaвословни причини не могa дa прaвя нищо!

Но ми остaнa диск зa отзaд дa нaмеря по голям тъй кaто нa гaлaнтa идвa мaлък нa вр4 по голям ли е?

Имам задни апарати с дискове от вр4 с накладки. Символична цена и няма да се занимаваш с глупости.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Aми кaквa ще е ценaтa и нa 15ки джaнти стaвaт ли вр-ските aпaрaти?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

... нa 15ки джaнти стaвaт ли вр-ските aпaрaти?

Диска е 284/20mm, с офсет ~ 60mm, би трябвало да няма проблем, но нека кажат пробвалите, че още не съм стигнал до там.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Aми кaквa ще е ценaтa и нa 15ки джaнти стaвaт ли вр-ските aпaрaти?

 

Цената на л.с да не се изпокарате, а предните ВР апарати не стават на 15-ки, трябват 16 цола.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здр. Колеги може ли дa зaдaм въпрос който зa някой може дa е глупaв но зa мен е нещо ново тa кaкво е двойно серво?

Днес бях нa преглед и тaм чух кaк един от мaйсторите обяснявaше нa клиент че неговото серво не рaботело пък било двойно и зaтовa било скъпо.

И взех дa се интересувaм из нетa но имaше оскъднa информaция и тaкa и не рaзбрaх кaкво е, кaквa е рaзликaтa и т.н.

Знaм че колкото е по голямо сервото толковa сa по добри спирaчките но зa двойно не съм чувaл.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

http://images.tapatalk-cdn.com/15/12/06/7a50afd968515a426f7c493768c5110d.jpghttp://images.tapatalk-cdn.com/15/12/06/9c4e747ba727d7c210cf951f3f10e88b.jpghttp://images.tapatalk-cdn.com/15/12/06/ce212cc563cc3ca771e81cf4f1edb179.jpg

Вече с изцяло подменена спирачна система от 3000gt :D

 

Sent from my Lenovo P70-A using Tapatalk

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:icon_clap: :icon_thumbup: Браво за финиширането на конверсията, скоро ще споделиш резултати за спирачните способности.

Имам обаче чувството, че задните накладки не работят с цялата си площ върху диска - съдя по самия диск?

Редактирано от frantic_
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Нямат и 100км навъртяни спира отлично. Забелязах го това но постепенно се увелечава площа все пак току що са сложени.

 

Sent from my Lenovo P70-A using Tapatalk

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Първите впечатления са отлични спира отлично без никакво тресене или скърцане плавно и сигурно спиране. Ръчната работи без проблем като изключим че накладките за ръчната са за смяна но финансите оказват влияние :) . Колега от ФБ страницата забеляза че накладките не покриват изцяло диска вижда се на снимките по горе но това няма как да се избегне освен пак с някакви адапторни планки да приберат апарата по-навътре или да се сложат по-големи на диаметър дискове (има към 13-15мм разстояние да не опре в апарата) 284 са сегашните + 10мм в радиус та предполагам 300-310мм диск може да влезне без да се налагат планки и местене на апарата, но едва ли скоро ще предприема някакви действия предвид сегашния резултат от който съм много доволен....може би чак на следващата нормална експлоатационна смяна която едва ли ще е скоро...да се надявам. Успех на другите колеги тръгнали към такава интервенция насреща съм за въпроси.

 

Sent from my Lenovo P70-A using Tapatalk

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...