Премини към съдържание

Градушка


Препоръчано мнение

В тази навалица сигурно така ще ги оправят. Иначе няма да отхвърлят никаква работа и клиентите ще мрънкат за забавата. От майстори съм чул, че таван на кола се прави много гадно.

Бях при един майстор, който правеше сузуки някакво, тип миниван. 1.3 дизел, сега не се сещам модела. Тавана беше набит с бухалки, както и стъкла, панели ... зле. Изпъна тавана с разтапициране, гола ламарина, дърпане с някакви сгоди, заварки, кит, шкурене, кит, шкурене ... изравни се всичко, накрая го шприцва и при вкарване в гаража по-напред и слизане от нещо като стъпало 12-14 см. с предницата, таванът се сгъна на места. Гледахме и се чудехме какво става. И наново...

Аз лятото си карам едно одеяло в багажника в случай на градушка. Не стига за цялата кола, но може да се завие тавана и предния капак (заедно с предното стъкло). Трябва да кача още едно :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

В тази навалица сигурно така ще ги оправят. Иначе няма да отхвърлят никаква работа и клиентите ще мрънкат за забавата. От майстори съм чул, че таван на кола се прави много гадно.

Бях при един майстор, който правеше сузуки някакво, тип миниван. 1.3 дизел, сега не се сещам модела. Тавана беше набит с бухалки, както и стъкла, панели ... зле. Изпъна тавана с разтапициране, гола ламарина, дърпане с някакви сгоди, заварки, кит, шкурене, кит, шкурене ... изравни се всичко, накрая го шприцва и при вкарване в гаража по-напред и слизане от нещо като стъпало 12-14 см. с предницата, таванът се сгъна на места. Гледахме и се чудехме какво става. И наново...

Аз лятото си карам едно одеяло в багажника в случай на градушка. Не стига за цялата кола, но може да се завие тавана и предния капак (заедно с предното стъкло). Трябва да кача още едно :icon_hmm:

Ами имено за такива майстори говоря, дали ще даде някой 10 хиляди евро за пълен набор инструменти , а и да е обучен да работи с тях.И вече след като е готов започва да работи и прави чудеса, виждал съм ги, но по лесно е с флекса и кита.А за одеялото не се заблуждавай, няма спасение, с тоя вятър ще го отнесе като куцо пиле домат, та стой и гледай .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Намерих майстори за стъклото , но се отказах, искаха ми около 50 -60 лв и пак щяло да си личи,че цепнатината е станала дълга. Ще го сменям с ново .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Зависи обаче как ще ги оправят, най вероятно с обратния чук и с 10 кила кит :)

 

Да му мислят БС :-D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да му мислят БС :-D

Да му мислят собствениците, пука им на сервизите , те ги издават в перфектен вид, и след година две почва да пада кит и т.н.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да му мислят собствениците, пука им на сервизите , те ги издават в перфектен вид, и след година две почва да пада кит и т.н.

 

Мда,така е!

 

Един колега днес разказваше как един "тенекиджия" се радвал на образувалата се опашка пред застрахователя :х

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Лансера се размина, че беше в гараж.

Ама на Колта почти няма детайл без поражения. На покрива мога да си возя яйца. Преден капак, странични врати, всичко е нагънато все едно е блъскано с гумен чук. Колата беше паркирана в уличка до метростанция Г.М. Димитров. Всички коли наоколо бяха със сериозни поражения.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз извадих бая голям късмет. Тъкмо бях си затръгвал от работа и погледнах навън станало тъмно като в нощ.....викам си това няма да е на добре я по-добре да изчакам, че и мицката си стои кротко в подземния гараж. Тъкмо си мислех как този черен облак няма как да не носи и градушка, почнаха да се разбиват ледени топчета с размерите на орех :help: Този път отървах кожата и дано да не повтаря, че щетите на много хора са огромни след това бедствие :(

Редактирано от GalantDream
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ей за това говоря, само че оборудването не е само това, те са стотици неща, за различните детайли по колите.За това и не става от лаици . Лошото е ,че в България няма хляб в тая работа, защото всички го правят по селския начин , с обратния чук, заварка и кит.За това и момчетата работят вече само в западна Европа.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

http://prikachi.com/images/414/7473414v.jpg

 

Днес получих от Senax тази информация.

Да не се счита за реклама. Нямам идея колко струва и дали услугата им е качествена.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

При нас на 08 май 2011 г валя най-сериозната градушка, която съм виждал. Имаше парчета като орех заедно с обвивката докато са още зелени и по дърветата. Тъкмо прибрах мпс-тата и тръгвам по пътеката да влизам вътре и чух някакъв усилващ се грохот. Спрях и се заслушах за миг. Вятърът се усили сякаш някой пусна вентилатор с копче и почнаха да падат парчета лед с описаната големина. Отначало през секунда тупаха около мен, докато стигнах до вратата вече започна да побелява земята. Имаше счупени керемиди тогава.

А за тази в София на 8 юли т.г. един разказа как гледал през прозореца някакъв строител с кофа на главата да тича към стария си пасат. След като 3-4 павета се стоварили върху автомобила, той го отписал и се върнал тичешком обратно.

По дискавъри чанъл в един от епизодите на Сторм чейсърс момчетата попаднаха на много едра градушка. Според мен имаше с големина на топки за тенис. По едно време се изплашиха и се чуваха само някакви крясъци от купето, а предното стъкло се срина, единият или и двамата мъже отпред бяха окървавени и сериозно ранени. Даже един от тях се изказа по едно друго предаване, че е мислел че няма да оцелеят.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мицката е като войнишко канче :( Толкова е бита, че като я видях и ми се дорева. Жестока картинка. Чудя се, къде да я правя. Дали в БС могат да се справят!? Да не минат като лисицата с опашката - само да замажат положението.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Днеска един познат ми каза, че в деня на градушката му е било първото излизане с новата му кола. Седнал да почерпи и докато си пиел биричка гледал пред заведението какво се случва. :icon_doh:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

http://prikachi.com/images/414/7473414v.jpg

 

Днес получих от Senax тази информация.

Да не се счита за реклама. Нямам идея колко струва и дали услугата им е качествена.

Това е набор от инструменти за "изпъване" на подбитостите от градушка. Базовият комплект струва около 3000лв. Имат и курс за обучение - 10 дни. Иначе цената на услугата е 20-30 лева за вдлъбнатина. И то не много дълбоки. За няколко става, за да се избегне боядисването. Но при мен са над 40 :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На автомивката, човек ги беше броил на дъщеря му на колата, само на предния капак 200+ :)... х 20, 30лв... :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз писах май, но ще го напиша пак, инструментите ако са истински и пълния набор са доста по -скъпи.В момента има някакви китайски и до колкото знам се разработват български, които ще са около 4000 лв.Иначе приятел от детските ми години само това правят, няма значение колко е вдлъбнатината(в момента правят във Франция,имало е град на места колкото юмрук), но за жалост от години работят само в чужбина, тук никой не плаща, всеки предпочита при тенекеджията с обратния чук и флекса.Та тея дни говорихме и ми каза ,че се прибират късна есен и ще имат известен престой в Бг, та са решили да правят коли на познати, близки и техни познати, цените ще са около тези на качествено боядисване на детайл.Всичко обаче ще стане ясно като си дойде и ми оправи първо моята кола.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На автосалона в ЕКСПО Център София мисля преди две години имаше една фирма, която точно това рекламираше и даже имаше интересна демонстрация на място как оправят различни вдлъбнатини без чук с някакви инструменти само опъваха леко леко ламарината и тя си ставаше като нова. Хвалеха се, че преди години в Германия са работили по цял автопарк на завод за коли (по спомен мисля беше VW). Изправили чисто ново произведени около 10 000 автомобила помляни от градушка както си стояли в открития паркинг до завода. Начини има за изправяне зависи каква цена ще искат, все пак ремонт за няколко хиляди лева на току що произведен автомобил на стойност от порядъка 50 000лв. си заслужава. Реално обаче вече повечето Галант се намира в много добро състояние за 4000-5000лв.

 

П.С. Моята кола ако беше пострадала сигурно щях да изправя само тавана, а другите ламарини направо втора ръка, че даже същия цвят се намират :)

Редактирано от GalantDream
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Има китове на база силикон в ebay.de за доста по-малко кинти - ~EUR180 на EDELMANN .

 

Но хората които ми го препоръчаха това, казват че си иска опит и точна ръка ..

 

При всички положения тези които ще си ги правят е добре да изчакат 2-3 месеца според мен.. точно за да не ги претакат на конвеера и догодина пак..

Редактирано от Lyubo Dimitrov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...