Dilan Valentinoff Публикувано 26 декември 2013 Сподели Публикувано 26 декември 2013 Здравейте, колеги! Моля Ви да споделите малко опит с V6... От няколко дни съм собственик на еа5а 6а13, като преди това имах еа2а 4г63.Ве шестакът нещо не ми харесва как ускорява при ниските обороти... На пета, примерно, със 100 на междуградско искам да изпреваря... няма никой... трябва да сваля на 3-та, да напълня оборотомера -- тогава наистина излита.... Нормално ли е това? Колата е в заводския си облик, смених свещите с NGK PFR6G-11, капачката е уж добре, графита си се движи... Благодаря предварително за вниманието! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 26 декември 2013 Сподели Публикувано 26 декември 2013 (редакция) Явно не е оправдал очакванията ти, а те винаги са големи когато се говори за 6 цилиндъра. Имаш 136 и 163 коня. Не може първото да не върви, а второто да литне :rolleyes: .Изпреварванията правИ на 4-та предавка, макар че аз си изпреварвам на V-та и не си давам зор. 223 нютона и 163 коня толкова вървят. Ако те чупеха врат нямаше да има автомобили с по 500-1000 нм и 400-600 коня.Просто за сверка, от 70 на трета дай пълна газ на равно, сам в колата, ускори до 120 и засечи за колко секунди ще стане това. Ако конете са тук настройките са правилни и въобще колата е наред, би трябвало да стане за по-малко от 10 секунди. Направи ли ги за 8-9, това е. Редактирано 26 декември 2013 от Andy Van Der Drift Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GalantDream Публикувано 26 декември 2013 Сподели Публикувано 26 декември 2013 (редакция) Нормално е в ниските обороти на висока предавка да не поема много много. И при мен на 5-та когато съм горе долу с 70-80 го раздава мудно Атмосферният бензинов двигател си иска обороти за да върви без значение колко цилиндъра имаш. При мен най-много почва да дърпа от 3500 оборота нагоре. Това, което лично мен ме радва максимално е, че в диапазона 3500-6500 тегли като локомотив без да се задъхва и даже пита за още :icon_rock: Редактирано 26 декември 2013 от GalantDream Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 26 декември 2013 Сподели Публикувано 26 декември 2013 Преди малко замерихме моя с приятел и телефон андроид с програма, която мери различни дисциплини за добра физическа кондиция: 0-30 метра; 0-60 метра; 0-100 км/ч; 0-160 км/ч, 1/8 миля; 1/4 миля и 0-1000 метра. Премерихме всичко това, но ще кажа само резултата 70-120 на трета - 8,4 секунди без да претендираме за голяма точност. Мъглата беше гъста, пътят студен и влажен, а колата ми е с посредствени летни гуми накрая на живота си... много слаб старт, но доускорението на трета не беше повлияно, освен от може би по-големите от заводските предписания гуми (205/65 15 цола). 0-100 за 10,48 сек :icon_box: Не се смейте!За мен колата ти е в ред ако се донабере за ~8 сек. Ако даде 7-7,2 си на черешата. Колата ти има много тяга, близка до момента на напускане на завода и последващата разработка 5000 км. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 26 декември 2013 Сподели Публикувано 26 декември 2013 Преди малко замерихме моя с приятел и телефон андроид с програма, която мери различни дисциплини за добра физическа кондиция: 0-30 метра; 0-60 метра; 0-100 км/ч; 0-160 км/ч, 1/8 миля; 1/4 миля и 0-1000 метра. Премерихме всичко това, но ще кажа само резултата 70-120 на трета - 8,4 секунди без да претендираме за голяма точност. Мъглата беше гъста, пътят студен и влажен, а колата ми е с посредствени летни гуми накрая на живота си... много слаб старт, но доускорението на трета не беше повлияно, освен от може би по-големите от заводските предписания гуми (205/65 15 цола). 0-100 за 10,48 сек :icon_box: Не се смейте!За мен колата ти е в ред ако се донабере за ~8 сек. Ако даде 7-7,2 си на черешата. Колата ти има много тяга, близка до момента на напускане на завода и последващата разработка 5000 км. %7Bstyle_images_url%7D/offtop.gifИскаш да кажеш,че си минал 2000 оборота ли бе http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_doh.gif. Колега,потърси някой от форума с V6 за сравнение и пиши резултата,може да му има нещо на твоя. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dilan Valentinoff Публикувано 26 декември 2013 Автор Сподели Публикувано 26 декември 2013 Благодаря за отговорите! Да допълня, че усещането ми е, че колата се държи, все едно е Drive By Wire, а не е. На първа без съединител като дам газ пали гумите - там грешка няма.Същото нещо на мокро 4г63 го можеше, този не иска... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 26 декември 2013 Сподели Публикувано 26 декември 2013 Чей ся, кой не иска да върти гуми на първа от газ - 2000 или 2500? И двата требе си не щат гумеата. Специално за 2-литровите имаме рали гуру във форума - :worthy: stevensgr. Това е човекът с прекъсвачите на 2.0i, така че специално за 2.0i сверка САМО С НЕГО. За 2.5 ти казах. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dilan Valentinoff Публикувано 26 декември 2013 Автор Сподели Публикувано 26 декември 2013 (редакция) Чей ся, кой не иска да върти гуми на първа от газ - 2000 или 2500? И двата требе си не щат гумеата. Специално за 2-литровите имаме рали гуру във форума - :worthy: stevensgr. Това е човекът с прекъсвачите на 2.0i, така че специално за 2.0i сверка САМО С НЕГО. За 2.5 ти казах. Уточнявам:на първа на сух асфалт 2.0 върти, 2.5 - пили.на втора на мокро 2.0 върти, 2.5 врътва леко и се усеща сякаш нещо ми "връща газта" (не да усещам физическа намеса с крака си, ами "софтуерно", някак си... знам, че звучи абсурдно, просто не се сещам как по друг начин да го обясня...) Иначе гледах, жило си е от педала до дросела, като се даде газ до долу си го отваря твърдо. А на 5-а по магистралата с 2.0 си изпреварвах, с тази трябва да дам на 4-а... Редактирано 26 декември 2013 от Dilan Valentinoff Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 26 декември 2013 Сподели Публикувано 26 декември 2013 Може трекшън контрола при 2.5 да връща газта. Но пък като чета, стигам до извода за по-малко мощност като цяло.Дори 2.0 да е с по-голямото число на дифа, пак няма да е както го описваш. На първа ръка се увери, че работи на 6 цилиндъра и дали CАТ не се е запушил. Опипай джантите за прегряване (задържане на сп. апарат). След това потърси специалист да види зацепването и центровката.От кога имаш колата и какво си правил по нея откакто е у теб? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dilan Valentinoff Публикувано 26 декември 2013 Автор Сподели Публикувано 26 декември 2013 Може трекшън контрола при 2.5 да връща газта. Но пък като чета, стигам до извода за по-малко мощност като цяло.Дори 2.0 да е с по-голямото число на дифа, пак няма да е както го описваш. На първа ръка се увери, че работи на 6 цилиндъра и дали CАТ не се е запушил. Опипай джантите за прегряване (задържане на сп. апарат). След това потърси специалист да види зацепването и центровката.От кога имаш колата и какво си правил по нея откакто е у теб? от седмица. свещи смених и почистих капачката (лично, не обичам майстори) сега пак я карах, сякаш има запалителен проблем... кажете във Варна някой да я замери... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stefantraikov Публикувано 26 декември 2013 Сподели Публикувано 26 декември 2013 Купете се 4G63 turbo http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/yes3.gif и ще си изпреварватее кой ви е кеф....и когато ви е кеф .... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 27 декември 2013 Сподели Публикувано 27 декември 2013 (редакция) Преди и след манипулациите е било едно и също, така ли? Сигурно ли е това?Ако да, пусни й една самодиагностика. Може да изкара някакъв код за грешка и да даде насоки за проблем и къде да се рови. На диагностичната букса (която се намира над дясното коляно като седнеш да караш) свързваш 1 и 4 пин на късо. Тогава даваш контакт и следиш мигащия код на лампата "чек енджин". Мига ли монотонно (не помня как мигаше точно) значи няма записана грешка. Като свършиш с проследяването, гасиш контакта, слагаш ключа в джоба и чак тогава махаш моста! Редактирано 27 декември 2013 от Andy Van Der Drift Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
de4i Публикувано 27 декември 2013 Сподели Публикувано 27 декември 2013 Чакай сега. Зависи и от гумите, които имаш сега и които си имал на предишната.Ако старите са били вече на гьон, ще превърташ и на втора. Ако сега си с по-качествени гуми, няма как да превърташ колела, както преди. Аз двулитров не съм карал, за да сравнявам, но и с по-големия мотор, какъвто имам, се усеща разлика износени/нови гуми. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 27 декември 2013 Сподели Публикувано 27 декември 2013 Точно,много зависи с какви гуми си,на това мокрото няма как да усетиш пълния потенциал на мотора,особено и със зимни гуми.На пролет,ако сложиш нови нормални гуми ще видиш разликата със сега. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 27 декември 2013 Сподели Публикувано 27 декември 2013 Моите извинения, но ще дам ламерски съвет от каращ с гуми за мъглЪ - при доускорението, за което говорим, а именно от 100 на V-та с мръсна газ, гумите имат само едно значение и то е свързано с диаметъра и ширината. Дали е лятна, зимна и с какъв и колко грайфер е, няма значение за ускорението. Естествено изключвам гуми за бус с 5-7 ката плат и 10 кила тел в тях. Дай секундите от теста 70-120. Може да се струва тъп, но е много показателен за наличната тяга към момента. Направиш ли ги за 7,5 някъде, въобще не търси проблем. При мен имаше малко забавяне, защото казах "стоп" и приятеля спря хронометъра. За старт ми отброи 3-2-1 старт и газта беше в пода някъде на буквата "р"... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 29 декември 2013 Сподели Публикувано 29 декември 2013 (редакция) 1. Шестака ако има TCL ще връща газта при превъртане на гумите - това прави тази система. Изключи я от копчето и пробвай на воля. 2. Със 100 на 5-та няма да "излита", но ако е на равно, трябва да доускорява спокойно. Усещането за залепяне за седалката иска 3000+ оборота и предавка по-ниска от 5-та.3. Предавателните числа в скоростите на 2.0 и 2.5 са различни, но аз не си спомням да ми се налага да свалям под 5-та за да изпревяря на магистралата. Но и не карам със 100, всъщност съм почти през цялото време на круиз в лявата лента със 140 по километраж (135 по ГПС). Редактирано 29 декември 2013 от Lyubo Dimitrov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 29 декември 2013 Сподели Публикувано 29 декември 2013 (редакция) Преди малко замерихме моя с приятел и телефон андроид с програма, която мери различни дисциплини за добра физическа кондиция: 0-30 метра; 0-60 метра; 0-100 км/ч; 0-160 км/ч, 1/8 миля; 1/4 миля и 0-1000 метра. Премерихме всичко това, но ще кажа само резултата 70-120 на трета - 8,4 секунди без да претендираме за голяма точност. Мъглата беше гъста, пътят студен и влажен, а колата ми е с посредствени летни гуми накрая на живота си... много слаб старт, но доускорението на трета не беше повлияно, освен от може би по-големите от заводските предписания гуми (205/65 15 цола). 0-100 за 10,48 сек :icon_box: Не се смейте!За мен колата ти е в ред ако се донабере за ~8 сек. Ако даде 7-7,2 си на черешата. Колата ти има много тяга, близка до момента на напускане на завода и последващата разработка 5000 км.Каква е тая програма, я дай да я сравним с gtech-a.На магистралата ясно, доускорението от 80-90 км.ч е важно, но повечето коли с под 400 н.м не са особено динамични с 80 на последна предавка, която пък често е 6-та или седма. Аз почти винаги връщам предавка при изпреварване. Редактирано 29 декември 2013 от SLX Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 30 декември 2013 Сподели Публикувано 30 декември 2013 (редакция) Програмата е свободна за ползване от смартфон с андроид ОС. Казва се кар перформънс. Има и платен вариант, но аз съм с фрий версията. Не претендира за точност като г-тек естествено, но все пак дава някакъв ориентир. За хора като мен, които не усещат разлика между 18 и 16 секунди за 400 метра, е добре.Elapsed time:- до 60 фута - 4,458 или 45,14 км/ч- 330 фута - 8,491 - 83,05 км/ч- 1/8 миля 12,461 - 110,14 км/ч- 1000 фута - 15,498 - 127,29 км/ч- 1/4 миля - 18,492 - 141,73 км/ч Acceleration:- 0-20 - 2,491 сек. голямо въртене, не можах да тръгне два часа- 0-60 - 6,459 с.- 0-100 - 10,468 сек- 0-120 - 14,486 сек- 0-160 - 24,511 сек0- 200 - няма данни. В мъглата и това бе доста рисковано. Спирачки обаче има ако не друго.Отчита максимална постигната скорост на "рън". При мен тя бе 167,91 км/ч. Distance to start - 1.05 km. Total run time: 0:33.51 секунди, последните секунди бяха с върната газ и затова на километър ми отне време от понеделник до сряда. Дата 26 dec в 16:05:51 часа.Програмата е за аматьори. Много по-професионална от мен. Аз стартове не правя, че скъп бенца, гуми и съединител. Тръгнах от 2200 оборота, но пак превъртяха, както и очаквах. 3-4 пъти се правИх на TC и ESP едновременно, но просто нямам гуми и беше разкаляно от гъстата мъгла. От втора нагоре (от 60 км/ч натам) не усетих да врътва гуми. Дори и с ВР двигател да бях, времето до 100 щеше да е същото, ако не и по-слабо. Това е. Може да я пробваш и сравниш с г-тек. Има някакви настройки - 2-3 работи, но не съм ги пипал. Редактирано 30 декември 2013 от Andy Van Der Drift Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 30 декември 2013 Сподели Публикувано 30 декември 2013 Програмата е свободна за ползване от смартфон с андроид ОС. Казва се кар перформънс. Има и платен вариант, но аз съм с фрий версията. Не претендира за точност като г-тек естествено, но все пак дава някакъв ориентир. За хора като мен, които не усещат разлика между 18 и 16 секунди за 400 метра, е добре.Elapsed time:- до 60 фута - 4,458 или 45,14 км/ч- 330 фута - 8,491 - 83,05 км/ч- 1/8 миля 12,461 - 110,14 км/ч- 1000 фута - 15,498 - 127,29 км/ч- 1/4 миля - 18,492 - 141,73 км/ч Acceleration:- 0-20 - 2,491 сек. голямо въртене, не можах да тръгне два часа- 0-60 - 6,459 с.- 0-100 - 10,468 сек- 0-120 - 14,486 сек- 0-160 - 24,511 сек0- 200 - няма данни. В мъглата и това бе доста рисковано. Спирачки обаче има ако не друго.Отчита максимална постигната скорост на "рън". При мен тя бе 167,91 км/ч. Distance to start - 1.05 km. Total run time: 0:33.51 секунди. Дата 26 dec в 16:05:51 часаПрограмата е за аматьори. Много по-професионална от мен. Аз стартове не правя, че скъп бенца, гуми и съединител. Тръгнах от 2200 оборота, но пак превъртяха, както и очаквах. 3-4 пъти се правИх на TC и ESP едновременно, но просто нямам гуми и беше разкаляно от гъстата мъгла. От втора нагоре (от 60 км/ч натам) не усетих да врътва гуми. Дори и с ВР двигател да бях, времето до 100 щеше да е същото, ако не и по-слабо. Това е. Може да я пробваш и сравниш с г-тек. Има някакви настройки - 2-3 работи, но не съм ги пипал.Баси, пробвай на сухо. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 30 декември 2013 Сподели Публикувано 30 декември 2013 Хех, с чужд галант времената щяха да са доста представителни :icon_rock: Интересно ми е какво установи човека с невървящия V6. То че не вървят кой знае колко, е така, но не в такава степен. Всичко е плавно, дълги предавки и т.н. Като цяло аз не давам газ заради ... ще се повторя ... скъсаната връзка между динамика и жажда. Поне при моя е така. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dilan Valentinoff Публикувано 30 декември 2013 Автор Сподели Публикувано 30 декември 2013 (редакция) Здравейте отново,Давам едни луди извънредни смени на работа, а до там ходя с работната кола...Весело посрещане на всички, много здраве и късмет, след празника ще я видим работата.Някаква сбирка да има предстояща? Редактирано 30 декември 2013 от Dilan Valentinoff Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zexer Публикувано 2 януари 2014 Сподели Публикувано 2 януари 2014 (редакция) test1 скорост 5та - от 80 до 120 (~11,4сек) до 130 (~14,5сек) видео: test2 скорост 4та - от 80 до 120 (~7,7сек) до 130 (~9,8сек) видео: test3 скорост 3та - от 80 до 120 (~5,3сек) до 130 (~6,7сек) до 140 (~8,2сек) :mitsu-smiley: видео: Времената са замервани по кадрите на клиповете (с Avidemux 2.6 (32-bit) има точност до 1 милисекунда, но съм закръглял ) :icon_blush: Теста е на магистралата на прав и равен участък колата: ea5a 6a13 97ма ...има газ ама теста е на бензин ехехе :mitsu-smiley:Написъл съм и времената 80-120 понеже SLX каза, че това е стандартен тест... 80-130 е според темата тук и тази за дизела Редактирано 2 януари 2014 от zexer Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dilan Valentinoff Публикувано 2 януари 2014 Автор Сподели Публикувано 2 януари 2014 Колегата zexer ако е от Варна или има път насам получава едно питие от мен!Нямах възможност за тест, обаче отидох на гледачка и тя каза "tps". Напрежението на тихи скачаше и го мръднахме леко датчика и повече грешка нямаше.Резултатът: стана друха кола. Вече искам да я карам... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 2 януари 2014 Сподели Публикувано 2 януари 2014 Третата е хубавата скорост на шИстака, за жалост на моя такъв тест няма как да направя, щот кутията е със собствено мнение, хаха. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 2 януари 2014 Сподели Публикувано 2 януари 2014 (редакция) Този галант е сила! С какви гуми е? Аз засякох с хронометър 70-120. По-точно приятел до мен засече.При мен все си мисля, че освен гумите, имам и неизправности. Гумите са ми 205/65 15". Ако не се лъжа изчислих 5% отклонение в километража (разстояние 100 км старо и 95 сега) и доста точен скоростомер спрямо GPS. Ако беше премерил 70-120 щях да знам със сигурност, но и така, гледайки движенията на стрелките, твоят върви за 163 коня, а моя за 143 :icon_hmm:Няма да се учудя ако карам със запушен CAT. Редактирано 2 януари 2014 от Andy Van Der Drift Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.