Премини към съдържание

Проблем със спирачното усилие!


МИХТИ

Препоръчано мнение

Здравейте колеги!

Имам проблем с разпределението на усилието върху спирачките.

Когато разбрах , че го имам си помислих за водачите и цилиндрите .Имаше проблем при , който единия водач задържаше. Но след това пак същата песен!

Имам приятел , който се занимава с технически преглед и при замерването се шокирах.

 

Предно ляво направо го " няма " . След напомпване работи по - добре

Задни екстра с еднакъв товар

Ръчна без проблем

 

Смених няколко апарата за по - сигурно и пак няма ефект.

Свалих бушона на ABC - а пак няма ефект.

Прегледах тръбопровода и е нормално .

Гледах десния апарат и той е в нормално състояние не задържа , буталото е добре , водачите са ок .

Спирачна течност има .

Няма въздух в системата.

За сега само маркуч не съм сменял на това колело.

Колеги дайте някакви идеи.

 

Забравих да спомена нещо:

преди време имах проблем с дясното колело и то в частност с гривната на ABC системата - пукната.

Докато разбера какъв е точно проблема карах с повредата и блокиращата система съответно сработваше доста по бързо от нормалното. Тогава забелязах след сваляне на бушона ,че дясното колело задържа повече от лявото . Преди това не съм забелязвал да има проблем със спирачките!

Докато отстраня проблема карах без бушон на блокиращата система.

 

Възможно ли е да се е повредил някои клапан или бутало в блокиращата система?

 

Колеги по трасето има ли клапан .Например има място под АБС - а с 90 градуса завъртане в отливка за предните колела.

Редактирано от МИХТИ
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз залагам на електрохидравличния блок на ABS.Това е метален блок в двигателния отсек от който излизат 4 метални тръбички(за всяко колело)и доколкото знам аз на колите с АБС именно той регулира кое колело да освободи или задържи(не регулира точно спирачното усилие)

Редактирано от detonation_1
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Чакам колегата АЛЕКС 2511 да ми пусне един разпределител защото вътре има клапан . И ще се види дали е това .Ако не сменям маркуч и после вече става страшно ако не е и това!

Аз си мисля за сега ,че не е това колега защото като сваля бушона блока не работи . И без него пак е така с проблем .Но аз си го мисля това .Не знам правилно ли е !

Редактирано от МИХТИ
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз си мисля че е възможно след като блока може да освобождава всяко едно колело да е "блокирал" в определено положение в което да не прави налягане към въпросното колело което не държи.Но само си предполагам колега това ми изглежда логично.На предишаната ми кола фиат крома(мир на прахта и)имах такъв проблем ма беше от въздух в спирачките от спечени уплътнения на спирачните апарати. Дано се разминеш леко че с тия спирачки хич не си за път :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Според мен 100% не е спирачен маркуч. Когато каучукът се скапе и го запуши се получава следното : при натискане на спирачката, в резултат на голямото налягане течността преминава и задейства спирачния апарат. Но при освобождаване на педала течността не може да се върне защото по обратния път няма такова налягане. Тоест, спирачката остава блокирана в някаква степен. И това колело ще започне да "грее".

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз си мисля че е възможно след като блока може да освобождава всяко едно колело да е "блокирал" в определено положение в което да не прави налягане към въпросното колело което не държи.Но само си предполагам колега това ми изглежда логично.

Абсолютно правилна логика ..:good: Особено и щом колегата говори за задържане на спирачките, със сигурност има заседнал клапан в АБС- блока ..
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

колеги благодаря за предположенията . И специални благодарности за пратените части от АЛЕКС 2511 . Обаче няма промяна в състоянието на галанта :icon_crying:

Смених АБС системата , смених разпределител за задните тръби , смених цял тръбопровод и в крайна сметка има подобрение но за съжаление сага пак това дясно колело има мерак да спира повече от лявото. А не задържа апарата! Сега последното което ще направя е да сменя и десния апарат и от там на сетне сигурно ще сменя колата !

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги смених апарата и сега много малко се чувства ,че дърпа малко повече от лявото колело . Направо ми се взе акъла с тази спирачна система. :icon_doh:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Каква е разликата в двете предни колела на стенда в стойности? Като натискаш спирачката направо, когато автомобилът върви в права линия без да държиш волана, в каква степен се променя траекторията надясно?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги след тези дейности по системата не съм ходил още на стенда ! Но когато се движа с 80 и се започне постепенно спиране не рязко за 100 метра ме отклонява с около 2 а може и повече метра . При аварийно спиране не ме отклонява!! Ако на помпя втори път ме отклонява пак с по - голяма траектория !

Сега си мисля да подменя тръбата на левия преден апарат!

Утре смятам да ходя до стенда.

поздрави :drinks:

Редактирано от МИХТИ
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Но когато се движа с 80 и се започне постепенно спиране не рязко за 100 метра ме отклонява с около 2 а може и повече метра

На коя страна тегли като намаляваш?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Само предполагам, без претенции за достоверност. Възможно ли е преди ремонта гумите да са износени неравномерно и сега от там да идва отклонението? Стана ми много интересно и любопитно защо така се получава.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги след тези дейности по системата не съм ходил още на стенда ! Но когато се движа с 80 и се започне постепенно спиране не рязко за 100 метра ме отклонява с около 2 а може и повече метра . При аварийно спиране не ме отклонява!! Ако на помпя втори път ме отклонява пак с по - голяма траектория !

Сега си мисля да подменя тръбата на левия преден апарат!

Утре смятам да ходя до стенда.

поздрави :drinks:

 

Имам чувството, че на спирачната система на колата ти нищо й няма. Не забравяш, че почти всички пътища имат наклон надясно по посока на движението за отичане на водата.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Имам чувството, че на спирачната система на колата ти нищо й няма. Не забравяш, че почти всички пътища имат наклон надясно по посока на движението за отичане на водата.

 

И аз заради тази особеност се шашкам постоянно и си викам тая кола дърпа надясно,има и нещо. По някое време по-нататък пускам волана и леко тръгва наляво-ясно от пътя е цялата работа,ако дърпа на една страна,първо се проверяват гумите дали са балансирани правилно и тогава вече другите неща.

Колега,пробвай няколко по-силни спирания и слез и си пипни джантите дали са еднакво топли,ако имаш термометър-още по-добре.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Налягането на въздуха в гумите има по-голямо значение от баланса. Колата "тегли" на страната на меката гума. Това без спирачки даже.

И преди съм питал как стенда мери силата на спиране на колелата и по-точно - доколко числата на дисплея зависят от каучука на гумата. Щото според мен много зависи от това. Едва ли ще покаже същото ако прикарам по джанта, нали...

Редактирано от Andy Van Der Drift
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги за голямо мое съжаление всичко до тук казано е в ред .Като имате предвид , че до преди месец такъв проблем нямах . Днес ходих даже на реглаж ама всичко е наред . и на валяците показва , че дясното колело е с по - голямо натоварване от лявото.

Гумите са на 2 сезона .Грайфер да се скриеш , налягане 2,2 , баланс на нула при ротация, дискове - прави , центровка - идеална - на моста , макверсъни - здрави , пружини - здрави, бомбета - здрави , накрайници - здрави , накладки малко под половината , дисковете се трият по цялата ширина .

Ба. и ма....а!!!

Какво се случва ????

Не е реално !!!!!!

Няма логика да се държи така . Тия дни ще взема да сменя предните и задните накладки , не ми идва нищо друго на акъла . Ама маи първо ще сменя тръбата за лявото колело . Почвам вече на посоки! :icon_doh:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги за голямо мое съжаление всичко до тук казано е в ред .Като имате предвид , че до преди месец такъв проблем нямах . Днес ходих даже на реглаж ама всичко е наред . и на валяците показва , че дясното колело е с по - голямо натоварване от лявото.

Гумите са на 2 сезона .Грайфер да се скриеш , налягане 2,2 , баланс на нула при ротация, дискове - прави , центровка - идеална - на моста , макверсъни - здрави , пружини - здрави, бомбета - здрави , накрайници - здрави , накладки малко под половината , дисковете се трият по цялата ширина .

Ба. и ма....а!!!

Какво се случва ????

Не е реално !!!!!!

Няма логика да се държи така . Тия дни ще взема да сменя предните и задните накладки , не ми идва нищо друго на акъла . Ама маи първо ще сменя тръбата за лявото колело . Почвам вече на посоки! :icon_doh:

......а що не минеш през мен след седмица да видим за какво иде реч.....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами сигурно така ще стане докторе . Ако предвидените две интервенции не покажат ефект ще дойда на гости !

Редактирано от МИХТИ
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги смених лявата трьба и всичко се нареди . :icon_rock: Весело посрещане на новата година.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Коя тръба? Да не говориш за спирачния маркуч? Аз се обърках кое си сменил и кое не. Браво че се е оправил мицубиша :icon_dance: ! Занапред по-бързо да отстраняваш неизправностите! Айде, весело :icon_bye:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да колега тръбата от абс до колелото . :icon_thumbup:

Редактирано от МИХТИ
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да колега тръбата от абс до колелото . :icon_thumbup:

И какво и беше на тръбата, да не е натрупала лош холестерол ? :icon_hmm:
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Запушване или е смачкана някъде предполагам. :icon_thumbup: :drinks:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...