МИХТИ Публикувано 14 декември 2013 Сподели Публикувано 14 декември 2013 (редакция) Здравейте колеги! Имам проблем с разпределението на усилието върху спирачките. Когато разбрах , че го имам си помислих за водачите и цилиндрите .Имаше проблем при , който единия водач задържаше. Но след това пак същата песен!Имам приятел , който се занимава с технически преглед и при замерването се шокирах. Предно ляво направо го " няма " . След напомпване работи по - добре Задни екстра с еднакъв товар Ръчна без проблем Смених няколко апарата за по - сигурно и пак няма ефект.Свалих бушона на ABC - а пак няма ефект.Прегледах тръбопровода и е нормално .Гледах десния апарат и той е в нормално състояние не задържа , буталото е добре , водачите са ок .Спирачна течност има . Няма въздух в системата.За сега само маркуч не съм сменял на това колело.Колеги дайте някакви идеи. Забравих да спомена нещо: преди време имах проблем с дясното колело и то в частност с гривната на ABC системата - пукната.Докато разбера какъв е точно проблема карах с повредата и блокиращата система съответно сработваше доста по бързо от нормалното. Тогава забелязах след сваляне на бушона ,че дясното колело задържа повече от лявото . Преди това не съм забелязвал да има проблем със спирачките!Докато отстраня проблема карах без бушон на блокиращата система. Възможно ли е да се е повредил някои клапан или бутало в блокиращата система? Колеги по трасето има ли клапан .Например има място под АБС - а с 90 градуса завъртане в отливка за предните колела. Редактирано 14 декември 2013 от МИХТИ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
detonation_1 Публикувано 14 декември 2013 Сподели Публикувано 14 декември 2013 (редакция) Аз залагам на електрохидравличния блок на ABS.Това е метален блок в двигателния отсек от който излизат 4 метални тръбички(за всяко колело)и доколкото знам аз на колите с АБС именно той регулира кое колело да освободи или задържи(не регулира точно спирачното усилие) Редактирано 14 декември 2013 от detonation_1 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МИХТИ Публикувано 14 декември 2013 Автор Сподели Публикувано 14 декември 2013 (редакция) Чакам колегата АЛЕКС 2511 да ми пусне един разпределител защото вътре има клапан . И ще се види дали е това .Ако не сменям маркуч и после вече става страшно ако не е и това!Аз си мисля за сега ,че не е това колега защото като сваля бушона блока не работи . И без него пак е така с проблем .Но аз си го мисля това .Не знам правилно ли е ! Редактирано 14 декември 2013 от МИХТИ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
detonation_1 Публикувано 14 декември 2013 Сподели Публикувано 14 декември 2013 Аз си мисля че е възможно след като блока може да освобождава всяко едно колело да е "блокирал" в определено положение в което да не прави налягане към въпросното колело което не държи.Но само си предполагам колега това ми изглежда логично.На предишаната ми кола фиат крома(мир на прахта и)имах такъв проблем ма беше от въздух в спирачките от спечени уплътнения на спирачните апарати. Дано се разминеш леко че с тия спирачки хич не си за път Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
макс62 Публикувано 15 декември 2013 Сподели Публикувано 15 декември 2013 Според мен 100% не е спирачен маркуч. Когато каучукът се скапе и го запуши се получава следното : при натискане на спирачката, в резултат на голямото налягане течността преминава и задейства спирачния апарат. Но при освобождаване на педала течността не може да се върне защото по обратния път няма такова налягане. Тоест, спирачката остава блокирана в някаква степен. И това колело ще започне да "грее". Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 15 декември 2013 Сподели Публикувано 15 декември 2013 Аз си мисля че е възможно след като блока може да освобождава всяко едно колело да е "блокирал" в определено положение в което да не прави налягане към въпросното колело което не държи.Но само си предполагам колега това ми изглежда логично.Абсолютно правилна логика ..:good: Особено и щом колегата говори за задържане на спирачките, със сигурност има заседнал клапан в АБС- блока .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МИХТИ Публикувано 22 декември 2013 Автор Сподели Публикувано 22 декември 2013 колеги благодаря за предположенията . И специални благодарности за пратените части от АЛЕКС 2511 . Обаче няма промяна в състоянието на галанта :icon_crying: Смених АБС системата , смених разпределител за задните тръби , смених цял тръбопровод и в крайна сметка има подобрение но за съжаление сага пак това дясно колело има мерак да спира повече от лявото. А не задържа апарата! Сега последното което ще направя е да сменя и десния апарат и от там на сетне сигурно ще сменя колата ! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МИХТИ Публикувано 25 декември 2013 Автор Сподели Публикувано 25 декември 2013 Колеги смених апарата и сега много малко се чувства ,че дърпа малко повече от лявото колело . Направо ми се взе акъла с тази спирачна система. :icon_doh: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 26 декември 2013 Сподели Публикувано 26 декември 2013 Бре, не знам някой да е имал подобен проблем :icon_crying: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 26 декември 2013 Сподели Публикувано 26 декември 2013 Каква е разликата в двете предни колела на стенда в стойности? Като натискаш спирачката направо, когато автомобилът върви в права линия без да държиш волана, в каква степен се променя траекторията надясно? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МИХТИ Публикувано 26 декември 2013 Автор Сподели Публикувано 26 декември 2013 (редакция) Колеги след тези дейности по системата не съм ходил още на стенда ! Но когато се движа с 80 и се започне постепенно спиране не рязко за 100 метра ме отклонява с около 2 а може и повече метра . При аварийно спиране не ме отклонява!! Ако на помпя втори път ме отклонява пак с по - голяма траектория !Сега си мисля да подменя тръбата на левия преден апарат!Утре смятам да ходя до стенда. поздрави :drinks: Редактирано 26 декември 2013 от МИХТИ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 27 декември 2013 Сподели Публикувано 27 декември 2013 Но когато се движа с 80 и се започне постепенно спиране не рязко за 100 метра ме отклонява с около 2 а може и повече метраНа коя страна тегли като намаляваш? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S.Iliev Публикувано 27 декември 2013 Сподели Публикувано 27 декември 2013 Само предполагам, без претенции за достоверност. Възможно ли е преди ремонта гумите да са износени неравномерно и сега от там да идва отклонението? Стана ми много интересно и любопитно защо така се получава. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 27 декември 2013 Сподели Публикувано 27 декември 2013 Колеги след тези дейности по системата не съм ходил още на стенда ! Но когато се движа с 80 и се започне постепенно спиране не рязко за 100 метра ме отклонява с около 2 а може и повече метра . При аварийно спиране не ме отклонява!! Ако на помпя втори път ме отклонява пак с по - голяма траектория !Сега си мисля да подменя тръбата на левия преден апарат!Утре смятам да ходя до стенда. поздрави :drinks: Имам чувството, че на спирачната система на колата ти нищо й няма. Не забравяш, че почти всички пътища имат наклон надясно по посока на движението за отичане на водата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 27 декември 2013 Сподели Публикувано 27 декември 2013 Имам чувството, че на спирачната система на колата ти нищо й няма. Не забравяш, че почти всички пътища имат наклон надясно по посока на движението за отичане на водата. И аз заради тази особеност се шашкам постоянно и си викам тая кола дърпа надясно,има и нещо. По някое време по-нататък пускам волана и леко тръгва наляво-ясно от пътя е цялата работа,ако дърпа на една страна,първо се проверяват гумите дали са балансирани правилно и тогава вече другите неща.Колега,пробвай няколко по-силни спирания и слез и си пипни джантите дали са еднакво топли,ако имаш термометър-още по-добре. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 27 декември 2013 Сподели Публикувано 27 декември 2013 (редакция) Налягането на въздуха в гумите има по-голямо значение от баланса. Колата "тегли" на страната на меката гума. Това без спирачки даже. И преди съм питал как стенда мери силата на спиране на колелата и по-точно - доколко числата на дисплея зависят от каучука на гумата. Щото според мен много зависи от това. Едва ли ще покаже същото ако прикарам по джанта, нали... Редактирано 27 декември 2013 от Andy Van Der Drift Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МИХТИ Публикувано 27 декември 2013 Автор Сподели Публикувано 27 декември 2013 Колеги за голямо мое съжаление всичко до тук казано е в ред .Като имате предвид , че до преди месец такъв проблем нямах . Днес ходих даже на реглаж ама всичко е наред . и на валяците показва , че дясното колело е с по - голямо натоварване от лявото. Гумите са на 2 сезона .Грайфер да се скриеш , налягане 2,2 , баланс на нула при ротация, дискове - прави , центровка - идеална - на моста , макверсъни - здрави , пружини - здрави, бомбета - здрави , накрайници - здрави , накладки малко под половината , дисковете се трият по цялата ширина . Ба. и ма....а!!! Какво се случва ???? Не е реално !!!!!! Няма логика да се държи така . Тия дни ще взема да сменя предните и задните накладки , не ми идва нищо друго на акъла . Ама маи първо ще сменя тръбата за лявото колело . Почвам вече на посоки! :icon_doh: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 27 декември 2013 Сподели Публикувано 27 декември 2013 Колеги за голямо мое съжаление всичко до тук казано е в ред .Като имате предвид , че до преди месец такъв проблем нямах . Днес ходих даже на реглаж ама всичко е наред . и на валяците показва , че дясното колело е с по - голямо натоварване от лявото. Гумите са на 2 сезона .Грайфер да се скриеш , налягане 2,2 , баланс на нула при ротация, дискове - прави , центровка - идеална - на моста , макверсъни - здрави , пружини - здрави, бомбета - здрави , накрайници - здрави , накладки малко под половината , дисковете се трият по цялата ширина . Ба. и ма....а!!! Какво се случва ???? Не е реално !!!!!! Няма логика да се държи така . Тия дни ще взема да сменя предните и задните накладки , не ми идва нищо друго на акъла . Ама маи първо ще сменя тръбата за лявото колело . Почвам вече на посоки! :icon_doh:......а що не минеш през мен след седмица да видим за какво иде реч..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МИХТИ Публикувано 27 декември 2013 Автор Сподели Публикувано 27 декември 2013 (редакция) Ами сигурно така ще стане докторе . Ако предвидените две интервенции не покажат ефект ще дойда на гости ! Редактирано 27 декември 2013 от МИХТИ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МИХТИ Публикувано 30 декември 2013 Автор Сподели Публикувано 30 декември 2013 Колеги смених лявата трьба и всичко се нареди . :icon_rock: Весело посрещане на новата година. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 30 декември 2013 Сподели Публикувано 30 декември 2013 Коя тръба? Да не говориш за спирачния маркуч? Аз се обърках кое си сменил и кое не. Браво че се е оправил мицубиша :icon_dance: ! Занапред по-бързо да отстраняваш неизправностите! Айде, весело :icon_bye: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 30 декември 2013 Сподели Публикувано 30 декември 2013 От ABS помпата до подкалника е тръба,може би нея. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МИХТИ Публикувано 30 декември 2013 Автор Сподели Публикувано 30 декември 2013 (редакция) Да колега тръбата от абс до колелото . :icon_thumbup: Редактирано 30 декември 2013 от МИХТИ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 31 декември 2013 Сподели Публикувано 31 декември 2013 Да колега тръбата от абс до колелото . :icon_thumbup:И какво и беше на тръбата, да не е натрупала лош холестерол ? :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lesko Публикувано 31 декември 2013 Сподели Публикувано 31 декември 2013 Запушване или е смачкана някъде предполагам. :icon_thumbup: :drinks: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.