Премини към съдържание

detonation_1

Потребител
  • От него общо

    24
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    РУСЕ

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    Mitsubishi Carisma 1.9TD

detonation_1's Постижения

Начинаещ

Начинаещ (3/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Здравейте колеги. От около година се появи един странен проблем с моята Каризмичка. На студен мотор запалва на около 700 оборота, като работата на мотора е равномерна, но твърдичка. В процеса на загряване на двигателя оборотите се вдигат все повече и повече докъто не достигне 90 градуса като тогава оборотите си стават около 850 и моторът заработва по меко.Чувал съм, че на тия помпи Лукас се прецаква авансаторният клапан на помпата, но не зная дали може да е свързано с него. Колата пали от четвърт без значение от температурата навън, има си нормална като за нея мощност. Пробвал съм да регулирам оборотите от помпата, точно по стъпките както е описано в ръководството, но ако се настроят на около 850 на студен мотор, то на загрял си се качват на 1000.Температурният датчик на двигателя съм го сменил профилактично, но без никаква промяна. Ако някой е имал подобен проблем ще се радвам да сподели мнение...
  2. detonation_1

    Трудно палене

    И мойта е така и бях чел че можело да е нещо от центровката на двигателя или по скоро предварението на помпата.След десетина дена ще я водя да и видят центровката
  3. Да именно за горния U обреазен говоря
  4. Колеги и при мен настъпи момента да сменям горните носачи на предният мост защото шарнирите им са в окаяно състояние.Тампоните обаче са в добро състояние и ми се искаше да смена само шарнирите ,но след като свалих носача за оглед ми се струва ,че шарнирът е излят в него и май не подлежи на отделна подмяна.От друга страна в сайтовете се предлагат само шарнири и съм малко объркан.Та ако някой може да сподели възможно ли е да се сменят само шарнирите на носачите ще му бъда благодарен
  5. Така ,днес я покарах повечко и наистина долния маркуч и радиатора се затоплиха малко.Стрелката не мърда от 90градуса и се чудя въобще дали да се вкарвам във филма с термостата или не, щото си трябва разглобяване пък и той не е евтин (май към 40лева беше)
  6. Антифриза е бистър зелен без каквито и да е било утайки марката беше GP.Сега като спомена въздушна възглавница се сетих че свалях печката от колата и изтече малко антифриз и тогава доливах.Дали е възможно да не е обезвъздушена системата както трябва??И още нещо когато леко подавам газ се чува как водата тече през радиаторчето на парното.Същото се чува и когато включа печката и водната и помпа заработи.
  7. колеги пиша нова тема въпреки че в гугъл има поне 20 такива защото ми се струва че имам проблем сходен с другите теми които намерих ама не съвсем и се надявам на малко акъл .Така, работата е там че колата ми при нормална работна темп.(90 градуса) остава със студен радиатор и долен маркуч.Парното си е ок и духа топло,но странното е че перките се включват след определено време а радиатора е студен(топъл е само отгоре както и горният маркуч който влиза в него),а стрелката не мърда от мястото си дори и милиметър.Дори и след продължително каране положението остава същото като долният маркуч си е леден.Имам дизелова печка която като пусна затопля всички маркучи(включително и долният)но не и радиатора.След като я спра и стартирам двигателя долният маркуч остава топъл и в един момент рязко изстива(някъде към 85-90 градуса)което ме кара да си мисля че термостата може би отваря.Може ли някой да ми каже от къде на къде тече водата в охладителната система че нещо се обърквам - по схема термостата е свързан с домния маркуч а пък той постоянно студен.От друга страна горният е горещ а пък не е свързан с термостата.Много работи написах надявам се все някой да успее да проследи мисълта ми и да помогне
  8. Аз си мисля че е възможно след като блока може да освобождава всяко едно колело да е "блокирал" в определено положение в което да не прави налягане към въпросното колело което не държи.Но само си предполагам колега това ми изглежда логично.На предишаната ми кола фиат крома(мир на прахта и)имах такъв проблем ма беше от въздух в спирачките от спечени уплътнения на спирачните апарати. Дано се разминеш леко че с тия спирачки хич не си за път
  9. Аз залагам на електрохидравличния блок на ABS.Това е метален блок в двигателния отсек от който излизат 4 метални тръбички(за всяко колело)и доколкото знам аз на колите с АБС именно той регулира кое колело да освободи или задържи(не регулира точно спирачното усилие)
  10. Оп сега пък аз съм тоя който не чете докрай сори
  11. Колега идеята е проста с двата акумулатора колата пали по лесно тъй като стартера върти по енергично (надявам се си прочел това което съм написал по горе че колата е с 3 подгряващи свещи защото едната е счупена) а все пак това е предкамерен дизел.Има голяма разлика в паленето когато сваля акумулатора от зарядното вкъщи и го сложа в колата(пали си горе долу добре) а ако съм карал 1 седмица и леко се е разредил стартера започва да върти мудно и паленето става с няколко подгрявания и мъчене на стртер
  12. detonation_1

    Mitsubishi Galant 2.0 TDi

    Това с разтягането е съвсем вярно ..аз не го направих и после цял ден ме боля вратът и други места
  13. Благодаря на всички за отговорите и наистина най доброто решение е нов голям акумулатор но парите са кът а и какво да ги правя тия двата като са в добро състояние.Тия дни отивам на лов за кабели и клеми и я почвам.А на въпроса защо ми е по голям капацитет ....просто едната свещ е скъсана в главата и не съм я оправил а пък на печката ми и изгоря свеща която струва около 100 лв та затова сега търся такова "икономично" решение за зимата (поне до след празниците)пък после ще видим
  14. Аз съм 100% сигурен че на колата нищо няма да и стане но се притеснявам за акумулаторите и това че са различни марки (макар и един тип).Да не стане прецак и да остана и без двата.Това ми е тревогата и съответно питанката
  15. detonation_1

    Mitsubishi Galant 2.0 TDi

    Успех и дано получиш желания ефект
×
×
  • Създаване...