Премини към съдържание

Проблем с двигателя


BlackWolf

Препоръчано мнение

Здравейте. Вчера на магистралата ми изгасна колата. Като отворих капака от капачката за маслото беше излязло масло и двигателя пушеше известно време. Докато чаках пътна помощ видях, че и маслото изтича отдолу. Колата е Lancer 2009 DI-D. Според вас нещо много сериозно ли е? И какво ви е мнението? Да бъда ли оптимистичен? :icon_crying:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Като изгасна нямаше никакви сигнали, температурата на двигателя беше наред. Днес я замъкнах на сервиз и се оказа, че турбото е умряло. Все още не са проверили дали има щети и по двигателя.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Еми да ти кажа време му е било. Не усети ли някакви признаци преди това? Загуба на мощност, липса на тяга в ниските?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Разкачих турбото и го пратих в Пловдив. Оттам ми казаха, че всичко му е наред, само трябвало да сменят някакъв болт. Излиза, че проблема не е в него. Сега се оказа, че проблема е в това, че единият цилиндър не работи както трябва. Иначе аз не усетих абсолютно никакви признаци. Двигателя е останал без масло заради турбото. Не знам какво е ставало, но явно е засмукало масло. Преди да ми изгасне колата, заради този проблем, започна плавно да губи обороти.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

В турбото винаги циркулира маслото,проблема е,когато остане без същото. Случва се при повреда на турбото да започне да го изхвърля през горещата част и тогава двигателя остава без масло.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Разкачих турбото и го пратих в Пловдив. Оттам ми казаха, че всичко му е наред, само трябвало да сменят някакъв болт. Излиза, че проблема не е в него. Сега се оказа, че проблема е в това, че единият цилиндър не работи както трябва. Иначе аз не усетих абсолютно никакви признаци. Двигателя е останал без масло заради турбото. Не знам какво е ставало, но явно е засмукало масло. Преди да ми изгасне колата, заради този проблем, започна плавно да губи обороти.

Диагнозата ви е грешна като цяло, когато турбото вкарва масло в цилиндрите, не само че не гасне сама колата, а и да искаш да я загасиш не може ..

Търсете другаде причината, дюзи, клапани, бутала и сегменти, но не и в турбото ..

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Закарах я при друг майстор, който утре ще я прегледа и ще каже какво ще става. Иначе разбрах, че не е в турбото, но чак след като го пратих в Пловдив и ми казаха, че е наред. :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Разкачих турбото и го пратих в Пловдив. Оттам ми казаха, че всичко му е наред, само трябвало да сменят някакъв болт. Излиза, че проблема не е в него. Сега се оказа, че проблема е в това, че единият цилиндър не работи както трябва. Иначе аз не усетих абсолютно никакви признаци. Двигателя е останал без масло заради турбото. Не знам какво е ставало, но явно е засмукало масло. Преди да ми изгасне колата, заради този проблем, започна плавно да губи обороти.

Просто на VWто му е дошло времето и е сгънал цирка! :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Разкачих турбото и го пратих в Пловдив. Оттам ми казаха, че всичко му е наред, само трябвало да сменят някакъв болт. Излиза, че проблема не е в него. Сега се оказа, че проблема е в това, че единият цилиндър не работи както трябва. Иначе аз не усетих абсолютно никакви признаци. Двигателя е останал без масло заради турбото. Не знам какво е ставало, но явно е засмукало масло. Преди да ми изгасне колата, заради този проблем, започна плавно да губи обороти.

.....с какво масло моторно го карахте?Спецификациите какви бяха?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Какво стана с колата? Това 2.0 тди ше излезе малкия душегуб на фау-ве-тата. Е, на 180 000 да метне турбина ... Може, ама едва ли.

Проблемът вероятно е (бил) елементарен. Това с пиезо дюзи на Сименс ли е?

Чувал съм че като приключи някоя дюза, ЕКУ-то гаси колата и няма палене. Но може и букса да е загубила контакт. От някоя "забучваща" се към двигателя. Я виж под тандем-помпата имаш ли букса и ако имаш я извади и огледай крачетата за окисляване.

 

Моята теория е следната: запушва се клапан на картерата вентилация, маслото в двигателя се вижда в чудо от увеличеното налягане, плъцика се и напинЯ да излиза през уплътнението на капачката върху топлия двигател, от където е пушекът.

С това фантазията ми не се изчерпва, но кажи какво направи с хубавата кола? Има ли масло в двигателя, колко масло има, какво е маслото и върти ли на стартер?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

В момента е разглобена, утре ще отида да ми кажат точно какво е за смяна и какви пари ще струва. Масло в двигателя имаше, но докато чаках пътна помощ изтече и остана само малко. От сервиза ми казаха, че най-вероятно единия цилиндър е заминал.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако 2.0 дид е същият като на ваговете 2.0 тди с пиезо дюзите дето са много скъпи и с маслената помпа дето дава фира и двигателя умира вече със сигурност е малкият душегуб. Тук при нас са много известни с тези проблеми. Дано да не е така в този случай, и колегата да мине с възможно най-малко главоболия. Успех

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Маслото, поне на двигателите които съм виждал досега, не може да изтече на шосето пред теб през "заминал" цилиндър. Нещо е станало с херметичността на картера. Може да се е развила пробката за източване на маслото, или масления филтър да се е развил, или нещо да е пробило картера...

Трябва да намериш познат с добри познания по подобни двигатели и да отидете там където ти е колата. Ще се правите на аматьори и между другото той да проучи какво става с колата. Аз съм правил такъв номер, но с мотоциклет. Питах продавача в случая това ли е карбуратора и му соча ауспуха, той се развесели и изпя почти всичко...

Опасявам се че може да платиш за измислени повреди покрай истинската.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте отново! Днес ходих пак да погледна колата и направил няколко снимки.

http://i.imgur.com/49GUzID.jpg

Тук се вижда дупката, която се е получила.

http://i.imgur.com/IF5PsdF.jpg

Тук не съм сигурен дали се вижда добре, но е доста надрано. Като повърхността на нокът е.

 

PS: Извинявам се за големия размер на снимките. :icon_blush:

Редактирано от BlackWolf
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Кофти...

Да си я чипосвал тая печка? Или просто толкова си им е ресурса?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не е чипосвана и нищо не е модифицирано по колата. Но един път ми сипаха 10 литра бензин вместо дизел. Казаха ми, че най-вероятно от това се е получило.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 седмици ...

Оказа се, че най-вероятно проблемът е в дюзите. Но тук се отвори по-голям проблем. Майсторът, който се е заел с оправянето на колата искаше да изпраща 4-те дюзи в Германия за проверка и евентуална смяна на развалена дюза с рециклирана. Според неговите твърдения в България няма място, където да има подходящия стенд за такива дюзи. Където и да питах нямаше проблем за проверка на дюза от common rail двигател, но за помпа дюза двигатели никъде не успях да намеря. Накрая ми предложиха да се обадя в София в някаква фирма Super Diesel(според сайта им те работят с BOSCH), казаха, че няма проблем, имат нужния стенд за проверка на точно този тип дюзи. Пратих ги там и ми казаха, че след проверката всички показатели на 4-те дюзи за перфектни. Смениха и уплатненията на дюзите. Майсторът обаче се съмнява, че изобщо са проверявани и все още държи да ги праща в Германия, но проблемът е, че това ще докара доста допълнителни разходи. Та въпроса ми е - знаете ли друго място в България, където да проверяват този тип дюзи, а и ако имате опит - някакви мнения за тази фирма Super Diesel. Въпреки, че доколкото знам малко хора карат Lancer с помпа дюза двигател, се надявам някой да знае нещо. Мерси предварително. :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е веднага ти казвам :), не само Пламен ми провери дюзите ( мисля че тях ремонтирахме :) ), ами освен това поправи едната, мисля че беше около 400лв поправката и 200лв за проверката на дюзите ( 4 бр. ). Съветвам те, да се чуеш с него. Колата от тогава няма проблеми.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Оказа се, че най-вероятно проблемът е в дюзите. Но тук се отвори по-голям проблем. Майсторът, който се е заел с оправянето на колата искаше да изпраща 4-те дюзи в Германия за проверка и евентуална смяна на развалена дюза с рециклирана. Според неговите твърдения в България няма място, където да има подходящия стенд за такива дюзи. Където и да питах нямаше проблем за проверка на дюза от common rail двигател, но за помпа дюза двигатели никъде не успях да намеря. Накрая ми предложиха да се обадя в София в някаква фирма Super Diesel(според сайта им те работят с BOSCH), казаха, че няма проблем, имат нужния стенд за проверка на точно този тип дюзи. Пратих ги там и ми казаха, че след проверката всички показатели на 4-те дюзи за перфектни. Смениха и уплатненията на дюзите. Майсторът обаче се съмнява, че изобщо са проверявани и все още държи да ги праща в Германия, но проблемът е, че това ще докара доста допълнителни разходи. Та въпроса ми е - знаете ли друго място в България, където да проверяват този тип дюзи, а и ако имате опит - някакви мнения за тази фирма Super Diesel. Въпреки, че доколкото знам малко хора карат Lancer с помпа дюза двигател, се надявам някой да знае нещо. Мерси предварително. :)

......гледах снимките и горе долу определих че си имал детонационно горене ,което е предизвикано най вероятно от бензина, който са ти наляли в колата......имал съм такъв случай с Паджеро и гледката беше почти същата......така че според мен не ти е виновна дюзата ......Супер Дизел са добри , и аз понякога ползвам техните услуги ,така че не вярвам да са те лъгали нещо......

Ето и малко снимки от мен миналата година правени ......

http://media.snimka.bg/8628/023511545.jpg?r=0

http://media.snimka.bg/8628/023511544.jpg?r=0

Редактирано от DJ Tymbi
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мерси много. Имам малко съмнения около майстора, който се е заел с оправянето на колата, защото вече ме върти около месец и половина без да е направил почти нищо, а и много държеше дюзите да бъдат изпратени в Германия. Явно има някаква далавера от тази работа за него, но накрая се съгласи да се довери на Super Diesel.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мерси много. Имам малко съмнения около майстора, който се е заел с оправянето на колата, защото вече ме върти около месец и половина без да е направил почти нищо, а и много държеше дюзите да бъдат изпратени в Германия. Явно има някаква далавера от тази работа за него, но накрая се съгласи да се довери на Super Diesel.

........и според мен е така, мотае те нещо, до сега да си го събрал и запалил вече......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Оправданието за мотаенето беше, че всичко стана около Нова Година и бяха нерабодни дни, там отидоха около 2 седмици - да го разглоби, да каже от какво и тн. След нова година започна чуденето с дюзите, 1 седмица не прави нищо, вчера носих главата за правене на втулки, утре ще нося блока в Сливен да го оправят. Казаха ми, че на главата всъщност няма нужда от втулки, но е пробита и само ще я заварят. Но се очертават още седмица - две преди да се оправи проблема :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...