BlackWolf Публикувано 2 декември 2013 Сподели Публикувано 2 декември 2013 Здравейте. Вчера на магистралата ми изгасна колата. Като отворих капака от капачката за маслото беше излязло масло и двигателя пушеше известно време. Докато чаках пътна помощ видях, че и маслото изтича отдолу. Колата е Lancer 2009 DI-D. Според вас нещо много сериозно ли е? И какво ви е мнението? Да бъда ли оптимистичен? :icon_crying: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LiX Публикувано 2 декември 2013 Сподели Публикувано 2 декември 2013 Някакви предупредителни сигнали нямаше ли по таблото? От описаното нещата не изглеждат добре.. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BlackWolf Публикувано 2 декември 2013 Автор Сподели Публикувано 2 декември 2013 Като изгасна нямаше никакви сигнали, температурата на двигателя беше наред. Днес я замъкнах на сервиз и се оказа, че турбото е умряло. Все още не са проверили дали има щети и по двигателя. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LiX Публикувано 2 декември 2013 Сподели Публикувано 2 декември 2013 На колко километри го хвърли това турбо? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BlackWolf Публикувано 2 декември 2013 Автор Сподели Публикувано 2 декември 2013 ~180 000 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LiX Публикувано 3 декември 2013 Сподели Публикувано 3 декември 2013 Еми да ти кажа време му е било. Не усети ли някакви признаци преди това? Загуба на мощност, липса на тяга в ниските? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BlackWolf Публикувано 3 декември 2013 Автор Сподели Публикувано 3 декември 2013 Разкачих турбото и го пратих в Пловдив. Оттам ми казаха, че всичко му е наред, само трябвало да сменят някакъв болт. Излиза, че проблема не е в него. Сега се оказа, че проблема е в това, че единият цилиндър не работи както трябва. Иначе аз не усетих абсолютно никакви признаци. Двигателя е останал без масло заради турбото. Не знам какво е ставало, но явно е засмукало масло. Преди да ми изгасне колата, заради този проблем, започна плавно да губи обороти. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 4 декември 2013 Сподели Публикувано 4 декември 2013 В турбото винаги циркулира маслото,проблема е,когато остане без същото. Случва се при повреда на турбото да започне да го изхвърля през горещата част и тогава двигателя остава без масло. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 4 декември 2013 Сподели Публикувано 4 декември 2013 Разкачих турбото и го пратих в Пловдив. Оттам ми казаха, че всичко му е наред, само трябвало да сменят някакъв болт. Излиза, че проблема не е в него. Сега се оказа, че проблема е в това, че единият цилиндър не работи както трябва. Иначе аз не усетих абсолютно никакви признаци. Двигателя е останал без масло заради турбото. Не знам какво е ставало, но явно е засмукало масло. Преди да ми изгасне колата, заради този проблем, започна плавно да губи обороти.Диагнозата ви е грешна като цяло, когато турбото вкарва масло в цилиндрите, не само че не гасне сама колата, а и да искаш да я загасиш не може ..Търсете другаде причината, дюзи, клапани, бутала и сегменти, но не и в турбото .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BlackWolf Публикувано 4 декември 2013 Автор Сподели Публикувано 4 декември 2013 Закарах я при друг майстор, който утре ще я прегледа и ще каже какво ще става. Иначе разбрах, че не е в турбото, но чак след като го пратих в Пловдив и ми казаха, че е наред. :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil Sivkov-Noby Публикувано 16 декември 2013 Сподели Публикувано 16 декември 2013 Разкачих турбото и го пратих в Пловдив. Оттам ми казаха, че всичко му е наред, само трябвало да сменят някакъв болт. Излиза, че проблема не е в него. Сега се оказа, че проблема е в това, че единият цилиндър не работи както трябва. Иначе аз не усетих абсолютно никакви признаци. Двигателя е останал без масло заради турбото. Не знам какво е ставало, но явно е засмукало масло. Преди да ми изгасне колата, заради този проблем, започна плавно да губи обороти.Просто на VWто му е дошло времето и е сгънал цирка! :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 17 декември 2013 Сподели Публикувано 17 декември 2013 Разкачих турбото и го пратих в Пловдив. Оттам ми казаха, че всичко му е наред, само трябвало да сменят някакъв болт. Излиза, че проблема не е в него. Сега се оказа, че проблема е в това, че единият цилиндър не работи както трябва. Иначе аз не усетих абсолютно никакви признаци. Двигателя е останал без масло заради турбото. Не знам какво е ставало, но явно е засмукало масло. Преди да ми изгасне колата, заради този проблем, започна плавно да губи обороти......с какво масло моторно го карахте?Спецификациите какви бяха? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 17 декември 2013 Сподели Публикувано 17 декември 2013 Какво стана с колата? Това 2.0 тди ше излезе малкия душегуб на фау-ве-тата. Е, на 180 000 да метне турбина ... Може, ама едва ли.Проблемът вероятно е (бил) елементарен. Това с пиезо дюзи на Сименс ли е? Чувал съм че като приключи някоя дюза, ЕКУ-то гаси колата и няма палене. Но може и букса да е загубила контакт. От някоя "забучваща" се към двигателя. Я виж под тандем-помпата имаш ли букса и ако имаш я извади и огледай крачетата за окисляване. Моята теория е следната: запушва се клапан на картерата вентилация, маслото в двигателя се вижда в чудо от увеличеното налягане, плъцика се и напинЯ да излиза през уплътнението на капачката върху топлия двигател, от където е пушекът. С това фантазията ми не се изчерпва, но кажи какво направи с хубавата кола? Има ли масло в двигателя, колко масло има, какво е маслото и върти ли на стартер? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BlackWolf Публикувано 17 декември 2013 Автор Сподели Публикувано 17 декември 2013 В момента е разглобена, утре ще отида да ми кажат точно какво е за смяна и какви пари ще струва. Масло в двигателя имаше, но докато чаках пътна помощ изтече и остана само малко. От сервиза ми казаха, че най-вероятно единия цилиндър е заминал. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonino_g3 Публикувано 18 декември 2013 Сподели Публикувано 18 декември 2013 Ако 2.0 дид е същият като на ваговете 2.0 тди с пиезо дюзите дето са много скъпи и с маслената помпа дето дава фира и двигателя умира вече със сигурност е малкият душегуб. Тук при нас са много известни с тези проблеми. Дано да не е така в този случай, и колегата да мине с възможно най-малко главоболия. Успех Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 19 декември 2013 Сподели Публикувано 19 декември 2013 Маслото, поне на двигателите които съм виждал досега, не може да изтече на шосето пред теб през "заминал" цилиндър. Нещо е станало с херметичността на картера. Може да се е развила пробката за източване на маслото, или масления филтър да се е развил, или нещо да е пробило картера... Трябва да намериш познат с добри познания по подобни двигатели и да отидете там където ти е колата. Ще се правите на аматьори и между другото той да проучи какво става с колата. Аз съм правил такъв номер, но с мотоциклет. Питах продавача в случая това ли е карбуратора и му соча ауспуха, той се развесели и изпя почти всичко...Опасявам се че може да платиш за измислени повреди покрай истинската. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BlackWolf Публикувано 20 декември 2013 Автор Сподели Публикувано 20 декември 2013 (редакция) Здравейте отново! Днес ходих пак да погледна колата и направил няколко снимки.http://i.imgur.com/49GUzID.jpgТук се вижда дупката, която се е получила.http://i.imgur.com/IF5PsdF.jpgТук не съм сигурен дали се вижда добре, но е доста надрано. Като повърхността на нокът е. PS: Извинявам се за големия размер на снимките. :icon_blush: Редактирано 20 декември 2013 от BlackWolf Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tef4o Публикувано 21 декември 2013 Сподели Публикувано 21 декември 2013 Кофти... Да си я чипосвал тая печка? Или просто толкова си им е ресурса? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BlackWolf Публикувано 21 декември 2013 Автор Сподели Публикувано 21 декември 2013 Не е чипосвана и нищо не е модифицирано по колата. Но един път ми сипаха 10 литра бензин вместо дизел. Казаха ми, че най-вероятно от това се е получило. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BlackWolf Публикувано 9 януари 2014 Автор Сподели Публикувано 9 януари 2014 Оказа се, че най-вероятно проблемът е в дюзите. Но тук се отвори по-голям проблем. Майсторът, който се е заел с оправянето на колата искаше да изпраща 4-те дюзи в Германия за проверка и евентуална смяна на развалена дюза с рециклирана. Според неговите твърдения в България няма място, където да има подходящия стенд за такива дюзи. Където и да питах нямаше проблем за проверка на дюза от common rail двигател, но за помпа дюза двигатели никъде не успях да намеря. Накрая ми предложиха да се обадя в София в някаква фирма Super Diesel(според сайта им те работят с BOSCH), казаха, че няма проблем, имат нужния стенд за проверка на точно този тип дюзи. Пратих ги там и ми казаха, че след проверката всички показатели на 4-те дюзи за перфектни. Смениха и уплатненията на дюзите. Майсторът обаче се съмнява, че изобщо са проверявани и все още държи да ги праща в Германия, но проблемът е, че това ще докара доста допълнителни разходи. Та въпроса ми е - знаете ли друго място в България, където да проверяват този тип дюзи, а и ако имате опит - някакви мнения за тази фирма Super Diesel. Въпреки, че доколкото знам малко хора карат Lancer с помпа дюза двигател, се надявам някой да знае нещо. Мерси предварително. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 9 януари 2014 Сподели Публикувано 9 януари 2014 Е веднага ти казвам , не само Пламен ми провери дюзите ( мисля че тях ремонтирахме ), ами освен това поправи едната, мисля че беше около 400лв поправката и 200лв за проверката на дюзите ( 4 бр. ). Съветвам те, да се чуеш с него. Колата от тогава няма проблеми. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 9 януари 2014 Сподели Публикувано 9 януари 2014 (редакция) Оказа се, че най-вероятно проблемът е в дюзите. Но тук се отвори по-голям проблем. Майсторът, който се е заел с оправянето на колата искаше да изпраща 4-те дюзи в Германия за проверка и евентуална смяна на развалена дюза с рециклирана. Според неговите твърдения в България няма място, където да има подходящия стенд за такива дюзи. Където и да питах нямаше проблем за проверка на дюза от common rail двигател, но за помпа дюза двигатели никъде не успях да намеря. Накрая ми предложиха да се обадя в София в някаква фирма Super Diesel(според сайта им те работят с BOSCH), казаха, че няма проблем, имат нужния стенд за проверка на точно този тип дюзи. Пратих ги там и ми казаха, че след проверката всички показатели на 4-те дюзи за перфектни. Смениха и уплатненията на дюзите. Майсторът обаче се съмнява, че изобщо са проверявани и все още държи да ги праща в Германия, но проблемът е, че това ще докара доста допълнителни разходи. Та въпроса ми е - знаете ли друго място в България, където да проверяват този тип дюзи, а и ако имате опит - някакви мнения за тази фирма Super Diesel. Въпреки, че доколкото знам малко хора карат Lancer с помпа дюза двигател, се надявам някой да знае нещо. Мерси предварително. ......гледах снимките и горе долу определих че си имал детонационно горене ,което е предизвикано най вероятно от бензина, който са ти наляли в колата......имал съм такъв случай с Паджеро и гледката беше почти същата......така че според мен не ти е виновна дюзата ......Супер Дизел са добри , и аз понякога ползвам техните услуги ,така че не вярвам да са те лъгали нещо......Ето и малко снимки от мен миналата година правени ......http://media.snimka.bg/8628/023511545.jpg?r=0http://media.snimka.bg/8628/023511544.jpg?r=0 Редактирано 9 януари 2014 от DJ Tymbi Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BlackWolf Публикувано 9 януари 2014 Автор Сподели Публикувано 9 януари 2014 Мерси много. Имам малко съмнения около майстора, който се е заел с оправянето на колата, защото вече ме върти около месец и половина без да е направил почти нищо, а и много държеше дюзите да бъдат изпратени в Германия. Явно има някаква далавера от тази работа за него, но накрая се съгласи да се довери на Super Diesel. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 9 януари 2014 Сподели Публикувано 9 януари 2014 Мерси много. Имам малко съмнения около майстора, който се е заел с оправянето на колата, защото вече ме върти около месец и половина без да е направил почти нищо, а и много държеше дюзите да бъдат изпратени в Германия. Явно има някаква далавера от тази работа за него, но накрая се съгласи да се довери на Super Diesel.........и според мен е така, мотае те нещо, до сега да си го събрал и запалил вече...... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BlackWolf Публикувано 9 януари 2014 Автор Сподели Публикувано 9 януари 2014 Оправданието за мотаенето беше, че всичко стана около Нова Година и бяха нерабодни дни, там отидоха около 2 седмици - да го разглоби, да каже от какво и тн. След нова година започна чуденето с дюзите, 1 седмица не прави нищо, вчера носих главата за правене на втулки, утре ще нося блока в Сливен да го оправят. Казаха ми, че на главата всъщност няма нужда от втулки, но е пробита и само ще я заварят. Но се очертават още седмица - две преди да се оправи проблема Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.