макс62 Публикувано 17 декември 2013 Автор Сподели Публикувано 17 декември 2013 Обещах и докладвам подробно. След изминаване на 160 километра и след прецизни измервания и изчисления, използвайки съвременен високотехнологичен лабораторен инструментариум ( 60 милилитрова пластмасова спринцовка) се получиха следните резултати : от радиатора липсват 220 мл антифриз. 120 от тях са отишли в разширителното казанче и след повече от 10 часа не са се върнали в радиатора. 100 мл са изчезнали безследно. Така казано не изглежда много, но това си е литър за 1600 км. Мерките, които ще предприема : смяна на капачката на радиатора и наливане на течност за запушване на течове от охл. система. Знам, че много от вас няма да одобрят последното, но имам отличен резултат от такова третиране на "Витара" 1.6, бензин от преди няколко години със спукана или крива глава. Пресичаше маслото на всеки 400-500км. За колегите в подобна ситуация относно добавките за спиране на теч - нищо не твърдя, нищо не обещавам и нищо не препоръчвам. Само споделям личен опит. След двадесетина дни ще пиша за резултата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 17 декември 2013 Сподели Публикувано 17 декември 2013 А ако тая магическа добавка влезе в главата,какво ли ще запуши тогава ми е много чудно ??? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
danail_3 Публикувано 17 декември 2013 Сподели Публикувано 17 декември 2013 Зорлем искаш да си пре.еш колата ми се струва! Недей слага тез лайна в охладителната система. Доливай си антифриз и рано или късно ще видиш от къде тече (капе, сълзи)! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
макс62 Публикувано 27 Май 2014 Автор Сподели Публикувано 27 Май 2014 http://store.picbg.net/pubpic/41/B5/57567e311f0e41b5.JPGhttp://store.picbg.net/pubpic/ED/40/62fcb093a76fed40.JPG Уча се да качвам снимки .Моля някой да ми каже как се справих. :icon_doh: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TASSO Публикувано 27 Май 2014 Сподели Публикувано 27 Май 2014 http://store.picbg.net/pubpic/41/B5/57567e311f0e41b5.JPGhttp://store.picbg.net/pubpic/ED/40/62fcb093a76fed40.JPG Уча се да качвам снимки .Моля някой да ми каже как се справих. :icon_doh: Успешно си се справил колега :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 27 Май 2014 Сподели Публикувано 27 Май 2014 Много чист двигател . Аз не смея да измия там, че моят е бензинов Ако имаш желание вземи му 15-цолови джанти и тези ги остави за зимата с комплект зимни гуми. Едни бели мигачи мисля че ще му се отразят добре. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
макс62 Публикувано 27 Май 2014 Автор Сподели Публикувано 27 Май 2014 Andy, двигателят не е мит. Просто си е чист. Има малко прах, но не се вижда на снимката.За джантите си прав. В началото мислех да го направя, но се води промяна на конструкцията и трябва да минавам на някаква комисия. После свикнах да го гледам така, а на жена ми ( тя го кара)и е все едно с какви джанти е. А за зимните гуми - какво е това, бе, пич? Тука няма отрицателни температури,сняг и лед. През януари нощните са 5-8, дневните 10-15 градуса. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
spp Публикувано 27 Май 2014 Сподели Публикувано 27 Май 2014 .....За джантите си прав. В началото мислех да го направя, но се води промяна на конструкцията и трябва да минавам на някаква комисия....Който ти е казал това, че заради смяна на джантите трябва да минаваш комисия, му кажи той да отиде на комисия да се прегледа. Забивай му едни 16-ки и си го карай със здраве. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 27 Май 2014 Сподели Публикувано 27 Май 2014 Забравих че карате във Валенсия :rolleyes: Малките джанти и най-вече гуми ми правят впечатление при галантите, защото съм свикнал на осанката на моята железница. При серийно окачване има 3 мои пръста разстояние отпред, отзад, отстрани ... отвсякъде.При моя мих бомбета, декоративния капак отгоре, маркучлета, едно-друго и оня ден вдигнах капака да не клеяса затварящия механизъм и то всичко в мръсотия - засъхнала кал от дъждовете, пепеляк, разни листа и др. дървесни падащи неща. Една колежка изми колата си преди два дни и днес спряла до мен сравних мизерията по моята железница и по нейната кола - нейната е мааалко по-добре, но аз не съм я мил от повече от месец. То само вали ... егати. За какво да я мия. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
макс62 Публикувано 27 Май 2014 Автор Сподели Публикувано 27 Май 2014 Който ти е казал това, че заради смяна на джантите трябва да минаваш комисия, му кажи той да отиде на комисия да се прегледа. Забивай му едни 16-ки и си го карай със здраве. http://store.picbg.net/pubpic/9C/E9/e77f03af2ef19ce9.JPGНе знам дали се вижда добре. Срещу neumaticos пише на талона 185/65R14. Ако ида на ГТП не с други джанти, а само с гуми различни от тези, директно ме връщат. В конкретния случай - предишния собственик е изкарал разрешение за още 2 размера. Това е първата широка графа, под техническите данни. Пише Opciones incluidas.......Може да се слагат още 195/65R14 и 195/60R15. "Комисията" представлява един, двама инженери, които работят където се правят прегледите и се произнасят веднага става или не и дали е добре направено ( ако е за теглич, например). Думата им струва 70 евро. После това се вписва в талона и вече е законно. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sorry Публикувано 27 Май 2014 Сподели Публикувано 27 Май 2014 Честито за Колата колега Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
spp Публикувано 27 Май 2014 Сподели Публикувано 27 Май 2014 Сега виждам, че си в друга държава. Извинявай! :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: ... тук ако стане така ще вдигнем вой до небесата, обаче ще продължиим да врякаме че искаме да сме като в Европата. :nono: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 27 Май 2014 Сподели Публикувано 27 Май 2014 2-мата инженери да пътуват :rulez: Пендехос :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Todor V. Публикувано 27 Май 2014 Сподели Публикувано 27 Май 2014 Обещах и докладвам подробно. След изминаване на 160 километра и след прецизни измервания и изчисления, използвайки съвременен високотехнологичен лабораторен инструментариум ( 60 милилитрова пластмасова спринцовка) се получиха следните резултати : от радиатора липсват 220 мл антифриз. 120 от тях са отишли в разширителното казанче и след повече от 10 часа не са се върнали в радиатора. 100 мл са изчезнали безследно. Така казано не изглежда много, но това си е литър за 1600 км. Мерките, които ще предприема : смяна на капачката на радиатора и наливане на течност за запушване на течове от охл. система. Знам, че много от вас няма да одобрят последното, но имам отличен резултат от такова третиране на "Витара" 1.6, бензин от преди няколко години със спукана или крива глава. Пресичаше маслото на всеки 400-500км. За колегите в подобна ситуация относно добавките за спиране на теч - нищо не твърдя, нищо не обещавам и нищо не препоръчвам. Само споделям личен опит. След двадесетина дни ще пиша за резултата. Е ти сега снимки показа пък не каза какво е развитието на проблема ти с губенето на антифриза продължаваш ли да доливаш нещо друго прави ли? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
макс62 Публикувано 27 Май 2014 Автор Сподели Публикувано 27 Май 2014 Ами....не съм казал, защото нищо не съм направил. Както вече няколко пъти казвам, тази кола я кара жена ми. По 10 км на ден и кротко. Така не се губи антифриз. Проблемът се появява само при продължително каране на високи обороти. По магистрала и дълго пътуване, например. Само че при такива пътувания карам аз и естествено с моята кола. Това е едната причина. Втората е мързел. И комбинацията от двете водят до този резултат. :icon_doh: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
макс62 Публикувано 7 юли 2014 Автор Сподели Публикувано 7 юли 2014 Сега ще ви разкажа случка от вчера. Решаваме с жена ми да ходим на море. На 60 км е, половината магистрала, втората половина не. Отиваме с "Галант"-а, че има нужда от продухване на ауспуха. Карам аз, но без да прекалявам. На отиване няма проблем, наблюдавам температурата на всеки 10 секунди, всичко е 6. Връщаме се след 5 часа, точно се качвам на магистралата и стрелката тръгна нагоре. Късмет, след 300 метра изход за някакво село, излязох и се наврях в една горичка. С една плажна хавлия отварям капачката на радиатора и......знаете какво следва. Много красиво беше. Хавлията подскочи 20 см, но е голяма и тежка и си падна върху радиатора. В хладилната чанта бяха останали 2 литра вода и няколко кутийки бира. Сипах водата. Изчезна и се загуби. С болка в сърцето започнах да наливам бирата. След втората кутийка се покриха тръбичките на радиатора. Прибрахме се като не позволявах оборотите да се вдигнат над 2000. Даже и така, липсваха поне 300 - 400 мл. Понеже децата ми ще идват през август и тази кола я чакат доста км, трябва да направя нещо по въпроса. Намислил съм мързелив и лесен начин, защото да свалям глава.......няма да стане. Ако се получи - добре, ако не - здраве да е. Очаквайте продължение до 2-3 дни. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 7 юли 2014 Сподели Публикувано 7 юли 2014 Сега ще ви разкажа случка от вчера. Решаваме с жена ми да ходим на море. На 60 км е, половината магистрала, втората половина не. Отиваме с "Галант"-а, че има нужда от продухване на ауспуха. Карам аз, но без да прекалявам. На отиване няма проблем, наблюдавам температурата на всеки 10 секунди, всичко е 6. Връщаме се след 5 часа, точно се качвам на магистралата и стрелката тръгна нагоре. Късмет, след 300 метра изход за някакво село, излязох и се наврях в една горичка. С една плажна хавлия отварям капачката на радиатора и......знаете какво следва. Много красиво беше. Хавлията подскочи 20 см, но е голяма и тежка и си падна върху радиатора. В хладилната чанта бяха останали 2 литра вода и няколко кутийки бира. Сипах водата. Изчезна и се загуби. С болка в сърцето започнах да наливам бирата. След втората кутийка се покриха тръбичките на радиатора. Прибрахме се като не позволявах оборотите да се вдигнат над 2000. Даже и така, липсваха поне 300 - 400 мл. Понеже децата ми ще идват през август и тази кола я чакат доста км, трябва да направя нещо по въпроса. Намислил съм мързелив и лесен начин, защото да свалям глава.......няма да стане. Ако се получи - добре, ако не - здраве да е. Очаквайте продължение до 2-3 дни.За спукана глава няма мързелив и лесен начин, за съжаление. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
макс62 Публикувано 7 юли 2014 Автор Сподели Публикувано 7 юли 2014 Пичове, забравих, много ви моля, някой, който познава този двигател да ми каже къде е и как се спира водната помпа. Предполагам ще е с откачане на ремък. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
макс62 Публикувано 9 юли 2014 Автор Сподели Публикувано 9 юли 2014 Очевидно въпросът за водната помпа беше много глупав. Даже и така да е, щях да се радвам ако някой си беше направил труда да напише два реда. Вече няма значение, намерих я. Защо питах? ПродължениеПродуктът, който реших да използвам е малко по-различен от известните подобни за спиране на течове. В случая не става въпрос за загуба на антифриз, а за влизане на въздух под налягане в системата, което предизвиква изхвърлянето на антифриза. 500 мл метална кутийка е, на "Krafft" и пише над снимка на двидател "Suelda bloques", което означава " Заварява двигатели". Упътването по памет - изолират се радиаторите, спира се водната помпа, от най-горната възможна точка се налива вода в двигателя. Пали се и се изчаква да достигне 70-80 градуса. Гаси се, източва се малко и се налива продуктът. Пак се пали и се чака докато заври. После се източва водата, оставя се поне час така и след това се сглобява всичко. Какво направих аз? Понеже ми се видя тясно и шибано мястото да откачам тия ремъци, че и на всичкото отгоре е вътрешния, разреших на помпата да си се върти. Затапих двата маркуча на радиатора на парното и с подходяша тръба свързах двата на радиатора. Останалото си го направих по упътването с едно изключение. 500-те милилитра са за камиони и подобни, за леки коли трябваше да сложа 250. Понеже отсега нататък няма как да обичам кола, която за малко да ме остави на пътя, реших да играя малко грубо и сложих цялата опаковка. Към 10 минути трябваха за да заври водата. Разбра се лесно-единият от маркучите излезе с гръм и пара от тръбата. Оставих я 2 часа, сглобих и напълнх с вода. Резултатите от цялата играчкаМинах по неделния маршрут до морето и обратно, но с две утежняващи обстоятелства. Поддържах през цялото време между 3500 и 5000 оборота и в крайната точка нямаше време да изстине. Върнах се веднага. На другата сутрин отварям и допълвам с 60 мл спринцовка. Събра 2 и се напълни. Ами.....това е. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 9 юли 2014 Сподели Публикувано 9 юли 2014 Очевидно въпросът за водната помпа беше много глупав. Даже и така да е, щях да се радвам ако някой си беше направил труда да напише два реда. Вече няма значение, намерих я. Защо питах? ПродължениеПродуктът, който реших да използвам е малко по-различен от известните подобни за спиране на течове. В случая не става въпрос за загуба на антифриз, а за влизане на въздух под налягане в системата, което предизвиква изхвърлянето на антифриза. 500 мл метална кутийка е, на "Krafft" и пише над снимка на двидател "Suelda bloques", което означава " Заварява двигатели". Упътването по памет - изолират се радиаторите, спира се водната помпа, от най-горната възможна точка се налива вода в двигателя. Пали се и се изчаква да достигне 70-80 градуса. Гаси се, източва се малко и се налива продуктът. Пак се пали и се чака докато заври. После се източва водата, оставя се поне час така и след това се сглобява всичко. Какво направих аз? Понеже ми се видя тясно и шибано мястото да откачам тия ремъци, че и на всичкото отгоре е вътрешния, разреших на помпата да си се върти. Затапих двата маркуча на радиатора на парното и с подходяша тръба свързах двата на радиатора. Останалото си го направих по упътването с едно изключение. 500-те милилитра са за камиони и подобни, за леки коли трябваше да сложа 250. Понеже отсега нататък няма как да обичам кола, която за малко да ме остави на пътя, реших да играя малко грубо и сложих цялата опаковка. Към 10 минути трябваха за да заври водата. Разбра се лесно-единият от маркучите излезе с гръм и пара от тръбата. Оставих я 2 часа, сглобих и напълнх с вода. Резултатите от цялата играчкаМинах по неделния маршрут до морето и обратно, но с две утежняващи обстоятелства. Поддържах през цялото време между 3500 и 5000 оборота и в крайната точка нямаше време да изстине. Върнах се веднага. На другата сутрин отварям и допълвам с 60 мл спринцовка. Събра 2 и се напълни. Ами.....това е. Без помпа подгряваш до 70-80 градуса, така ли? Божке, добре че не сме ти казали кой ремък да откачиш... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 9 юли 2014 Сподели Публикувано 9 юли 2014 И като изгасиш сигурно става 120-130 градуса в двигателя. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
макс62 Публикувано 9 юли 2014 Автор Сподели Публикувано 9 юли 2014 Още не съм пил нищо, на български пишете и въпреки това не схващам какво искате да кажете. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 10 юли 2014 Сподели Публикувано 10 юли 2014 Още не съм пил нищо, на български пишете и въпреки това не схващам какво искате да кажете.Не им обръщай внимание, те не са прочели предишния ти пост, пък са и трезвеници и не знаят, че бирата е най доброто охлаждащо средство :lol: и не позволява на температурата да се вдигне до 130 градуса ..:DВажното е, че си спасил положението, ;) методът не е важен, но винаги като има бира, нещата вървят по добре .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
макс62 Публикувано 12 юли 2014 Автор Сподели Публикувано 12 юли 2014 Вчера врътнах на "Галант"-чето едни 250 км, 240 от които на магистрала. През цялото време поддържах 120км, което е максимално разрешената скорост. Оборотите са около 3000. Нямах проблеми по време на пътуването. Тази сутрин грабвам спринцовката да меря колко вода липсва и ...... изненада! Нито капка. Сега остава само да източа водата и да сложа антифриз. Вероятността за последното е много малка. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.