макс62 Публикувано 21 ноември 2013 Сподели Публикувано 21 ноември 2013 Здравейте нови колеги! Току-що се регистрирах във форума. От вчера съм собственик на " Галант" 99г, 2000см ТД. Колата е на 240 000 км, от първи собственик и в невероятно добро състояние. Знам, че нормалните хора първо питат после купуват, но при мен се получи обратното. А питането е само едно - ако имам проблеми в бъдеще мога ли да разчитам на вас? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TASSO Публикувано 21 ноември 2013 Сподели Публикувано 21 ноември 2013 Честито колега, а за разчитане, зависи до колко можем да помогнем Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 21 ноември 2013 Сподели Публикувано 21 ноември 2013 (редакция) ако имам проблеми в бъдеще мога ли да разчитам на вас?Разбира се че не. Просто забрави.Хайде честита да ти е "новата" кола и безаварийно да се поддържате един друг :icon_bye:Ще помагаме естествено. Що за въпрос задаваш... Редактирано 21 ноември 2013 от Andy Van Der Drift Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
макс62 Публикувано 22 ноември 2013 Автор Сподели Публикувано 22 ноември 2013 Благодаря! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S.Iliev Публикувано 22 ноември 2013 Сподели Публикувано 22 ноември 2013 Честити и пусни снимки да се похвалиш! Аз от Галанти не разбирам много, ама ще помагаме няма как! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikovas Публикувано 22 ноември 2013 Сподели Публикувано 22 ноември 2013 Здравейте нови колеги! Току-що се регистрирах във форума. От вчера съм собственик на " Галант" 99г, 2000см ТД. Колата е на 240 000 км, от първи собственик и в невероятно добро състояние. Знам, че нормалните хора първо питат после купуват, но при мен се получи обратното. А питането е само едно - ако имам проблеми в бъдеще мога ли да разчитам на вас?Честито колега,много безаварийни километри .Ще помагаме с каквото можем ,разбира се..И да знаеш че в това първо купуваш ,после питаш не си сам .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
badcookie666 Публикувано 22 ноември 2013 Сподели Публикувано 22 ноември 2013 Честито Колега , добре дошъл при големите батковци :icon_thumbup: . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
макс62 Публикувано 22 ноември 2013 Автор Сподели Публикувано 22 ноември 2013 За снимки......какво да ви кажа? Пълна трагедия съм. Мога да ги направя, но как да ги натикам в лаптопа - никаква идея. Обаче обещавам като се завърти насам някой хлапак да го хвана да свърши тази работа. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
макс62 Публикувано 25 ноември 2013 Автор Сподели Публикувано 25 ноември 2013 Моля някой да ми каже дали се получи със снимките или не. Благодаря! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TASSO Публикувано 25 ноември 2013 Сподели Публикувано 25 ноември 2013 Моля някой да ми каже дали се получи със снимките или не. Благодаря! Не, така както си ги посочил, можеш само ти да си ги виждаш(затова ще изтрия поста), направи си регистрация в snimka.bg и ги качи там. След това дай линк тук в темата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
макс62 Публикувано 9 декември 2013 Автор Сподели Публикувано 9 декември 2013 Ето че дойде време за първото проблемче. Като цяло съм изключително доволен от колата. Обаче се оказа, че след изминаване на 400 км изчезнаха около 200-250 мл антифриз. Някакво количество е в разширителния съд ( нивото се е повишило ) и си остава там, въпреки че нивото е по-високо от това на радиатора. Не духа, не пресича маслото и няма външни течове. Гарнитура ли? А някой опитвал ли е да реши такъв проблем в начална фаза с добавка в радиатора за спиране на течове? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 9 декември 2013 Сподели Публикувано 9 декември 2013 Ето че дойде време за първото проблемче. Като цяло съм изключително доволен от колата. Обаче се оказа, че след изминаване на 400 км изчезнаха около 200-250 мл антифриз. Някакво количество е в разширителния съд ( нивото се е повишило ) и си остава там, въпреки че нивото е по-високо от това на радиатора. Не духа, не пресича маслото и няма външни течове. Гарнитура ли? А някой опитвал ли е да реши такъв проблем в начална фаза с добавка в радиатора за спиране на течове? Ако не ти изтича навън антифриза, значи имаш проблем с гарнитурата на главата, което може да означава и пукната глава, зависи на колко км е колата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zexer Публикувано 9 декември 2013 Сподели Публикувано 9 декември 2013 (редакция) Абе не трябва да се плашиш толкова рано... 250мл вода нищо не е ... може да имало нужда от доливане в радиатора ... да е сипано в преливника и за тез 400км да си ги е дръпнало и сега да е Ок... долей си го пак и го следи. Отделно развии капачката на радиатора и виж и там как е нивото... и си го следи от тук нататък. Ако пак продължава да чезне вода се моли да капе от някъде ... ако от никъде не виждаш мокро.. кофти Лично мое мнение дори НЕ опитвай да слагаш добавка за запишване на течове по радиатор. Редактирано 9 декември 2013 от zexer Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 9 декември 2013 Сподели Публикувано 9 декември 2013 Според мен също е много рано да се тревожиш. На студен двигател развий капачката на радиатора - трябва да е догоре. Ако не е, доливаш. В преливника си забележи с молив докъде е нивото и след няколко дни пак вдигни капака и виж двете нива. При мен като сипя в разширителя до max и вземе че изчезне до min и така си седи. Радиатора ми е догоре и въобще не мисля да му се вталясвам. Охладителната течност се и изпарява, особено ако има някакъв проблем с термостата, защото охлаждането е сметнато отлично при нашите коли и прегряване е трудно да стане при всичко изправно. При кратко късно отваряне на термостата примерно може да прехвърли течност в казанчето и от там да го излее през маркучето на шосето и ти се чудиш какво се случва. Тревожно е ако ти надува маркучи, ако течността прави балончета, вземе да не пали и т.н. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МИХТИ Публикувано 9 декември 2013 Сподели Публикувано 9 декември 2013 Честито за колата и за първия проблем! :icon_crying: Покарай още малко и виж пак какво става защото колегата zexer е прав за тези добавки . Най доброто което правят е да ти запушат радиатора. Ти погледна ли и в купето - радиаторчето ? Поздрави ! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasko Публикувано 9 декември 2013 Сподели Публикувано 9 декември 2013 (редакция) Ето че дойде време за първото проблемче. Като цяло съм изключително доволен от колата. Обаче се оказа, че след изминаване на 400 км изчезнаха около 200-250 мл антифриз. остава там[b]Някакво количество е в разширителния съд ( нивото се е повишило ) и си е там, въпреки че нивото е по-високо от това на радиатора. Не духа, не пресича маслото и няма външни течове. Гарнитура ли? А някой опитвал ли е да реши такъв проблем в начална фаза с добавка в радиатора за спиране на течове? Виж да не ти се е откачило маркучето в разширителния съд и не може да засмуче обратно при изстиване.После капачката на радиатора /клапанчето/. Редактирано 9 декември 2013 от Krasko Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 9 декември 2013 Сподели Публикувано 9 декември 2013 Виж да не ти се е откачило маркучето в разширителния съд и не може да засмуче обратно при изстиване.После капачката на радиатора /клапанчето/. Дано, ама надали... защо ли на бензиновите Галанти маркучетата не се откачат и капачката на радиатора не прави проблеми? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
badcookie666 Публикувано 9 декември 2013 Сподели Публикувано 9 декември 2013 И аз минах през този път , само че при мен за 10 км изчезваха 2 литра вода( в големите жеги ) и температурата беше в лютеницата на последните 300-400 метра ( при това 3 пъти ) и главата не беше спукана. Вярно че съм със стария модел галант и мотора е чук за сега . Гарнитура смених и малко шлайф на главата. Не е страшно ,но е кофти . :rulez: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasko Публикувано 9 декември 2013 Сподели Публикувано 9 декември 2013 Дано, ама надали... защо ли на бензиновите Галанти маркучетата не се откачат и капачката на радиатора не прави проблеми? На мен и при бензиновите и сега при дизела /три години вече/ водата ми не мърда.А как си обясняваш, че водата отива в разширителния и си седи там?Поне така е обяснил. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МИХТИ Публикувано 9 декември 2013 Сподели Публикувано 9 декември 2013 (редакция) Не е лошо да рискуваш една капачка ! При мене тогава скъсах гумата на капачката защото явно главата беше крива и не можеше като охлади да дръпне достатъчно добре. След ремонта с капачката я покарах още доста време и след това правих шлайф .Като казвам ,че не е имало прегряване докато съм я карал . И след това ефекта пак го нямаше та може да вземеш капачка първо да пробваш . Защото има с кофти клапан . ако не е от завода , а и да е не ти пречи да пробваш . Аз съм имал такъв проблем с друг японски автомобил! Но ако не прави на хармоника маркуча не е добре работата и може да не е от клапана.Най - добре да кара още 200 км ако ще дебне проблема .Защото 1000 лв са му в кърпа вързани .Не е задължително да ти е пукната главата . Може да е крива !!!!! Виждал съм такова нещо .Поздрави ! Редактирано 9 декември 2013 от МИХТИ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 9 декември 2013 Сподели Публикувано 9 декември 2013 На мен и при бензиновите и сега при дизела /три години вече/ водата ми не мърда.А как си обясняваш, че водата отива в разширителния и си седи там?Поне така е обяснил. Когато колата достигне работна температура, водата загрява и се разширява, част от нея отива в казанчето. Когато изстива, водата би трябвало да се върне обратно, но ако има малка пукнатина на главата, вместо вода, създалия се вакуум ще засмуче въздух. Въздуха минава през малките цепнатини по-лесно от водата. Има ли логика? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 9 декември 2013 Сподели Публикувано 9 декември 2013 Не е лошо да рискуваш една капачка ! При мене тогава скъсах гумата на капачката защото явно главата беше крива и не можеше като охлади да дръпне достатъчно добре. След ремонта с капачката я покарах още доста време и след това правих шлайф .Като казвам ,че не е имало прегряване докато съм я карал . И след това ефекта пак го нямаше та може да вземеш капачка първо да пробваш . Защото има с кофти клапан . ако не е от завода , а и да е не ти пречи да пробваш . Аз съм имал такъв проблем с друг японски автомобил! Но ако не прави на хармоника маркуча не е добре работата и може да не е от клапана.Най - добре да кара още 200 км ако ще дебне проблема .Защото 1000 лв са му в кърпа вързани .Не е задължително да ти е пукната главата . Може да е крива !!!!! Виждал съм такова нещо .Поздрави ! Със сигурност няма да му се реши проблема със смяна на капачката. Този проблем го имат само дизелите, а капачките на всички модели двигатели са еднакви. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
danail_3 Публикувано 10 декември 2013 Сподели Публикувано 10 декември 2013 Ей, как го наплашихте, колегата!Най - вероятно има теч отнякъде, 250 мл охладителна течност за 400 км може да изчезнат по 10 различни начина, още повече че колата току що е сменила собственика си. Ако има проблем с главата и/или гарнитурата ѝ, много скоро нещата ще загрубеят и ще си проличи, ако ли не все някога по случайност, колегата ще забележи от къде е теча! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasko Публикувано 10 декември 2013 Сподели Публикувано 10 декември 2013 Когато колата достигне работна температура, водата загрява и се разширява, част от нея отива в казанчето. Когато изстива, водата би трябвало да се върне обратно, но ако има малка пукнатина на главата, вместо вода, създалия се вакуум ще засмуче въздух. Въздуха минава през малките цепнатини по-лесно от водата. Има ли логика? Разбира се че има Но, какво пречи преди да скалпира двигателя да провери първо по-лесното? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
макс62 Публикувано 11 декември 2013 Автор Сподели Публикувано 11 декември 2013 Благодаря на всички взели отношение по въпроса. Колата я използва жена ми за ходене на работа. 10 км на ден, 50 на седмица. Понеже не ми се стои в неизвестност един месец, мисля в събота или неделя да направя едно безцелно пътуване по магистралите наоколо и да видим какво ще покаже. Междувременно говорих с продавача и единствен собственик, каза че никога не е имал проблеми с охладителна система или каквото и да било друго. И няма как да е имал, защото според книжата е влизала в специализиран сервиз на всеки 7500км. До 220000км. Сега е на 246000. Ще ви държа в течение, ако има нещо ново или интересно. Лек ден на всички колеги! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.