Премини към съдържание

" Нов" Галант


макс62

Препоръчано мнение

Здравейте нови колеги! Току-що се регистрирах във форума. От вчера съм собственик на " Галант" 99г, 2000см ТД. Колата е на 240 000 км, от първи собственик и в невероятно добро състояние. Знам, че нормалните хора първо питат после купуват, но при мен се получи обратното. А питането е само едно - ако имам проблеми в бъдеще мога ли да разчитам на вас?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

ако имам проблеми в бъдеще мога ли да разчитам на вас?

Разбира се че не. Просто забрави.

Хайде честита да ти е "новата" кола и безаварийно да се поддържате един друг :icon_bye:

Ще помагаме естествено. Що за въпрос задаваш...

Редактирано от Andy Van Der Drift
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте нови колеги! Току-що се регистрирах във форума. От вчера съм собственик на " Галант" 99г, 2000см ТД. Колата е на 240 000 км, от първи собственик и в невероятно добро състояние. Знам, че нормалните хора първо питат после купуват, но при мен се получи обратното. А питането е само едно - ако имам проблеми в бъдеще мога ли да разчитам на вас?

Честито колега,много безаварийни километри .Ще помагаме с каквото можем ,разбира се..

И да знаеш че в това първо купуваш ,после питаш не си сам ..:)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За снимки......какво да ви кажа? Пълна трагедия съм. Мога да ги направя, но как да ги натикам в лаптопа - никаква идея. Обаче обещавам като се завърти насам някой хлапак да го хвана да свърши тази работа.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Моля някой да ми каже дали се получи със снимките или не. Благодаря!

 

Не, така както си ги посочил, можеш само ти да си ги виждаш(затова ще изтрия поста), направи си регистрация в snimka.bg и ги качи там. След това дай линк тук в темата.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Ето че дойде време за първото проблемче. Като цяло съм изключително доволен от колата. Обаче се оказа, че след изминаване на 400 км изчезнаха около 200-250 мл антифриз. Някакво количество е в разширителния съд ( нивото се е повишило ) и си остава там, въпреки че нивото е по-високо от това на радиатора. Не духа, не пресича маслото и няма външни течове. Гарнитура ли? А някой опитвал ли е да реши такъв проблем в начална фаза с добавка в радиатора за спиране на течове?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ето че дойде време за първото проблемче. Като цяло съм изключително доволен от колата. Обаче се оказа, че след изминаване на 400 км изчезнаха около 200-250 мл антифриз. Някакво количество е в разширителния съд ( нивото се е повишило ) и си остава там, въпреки че нивото е по-високо от това на радиатора. Не духа, не пресича маслото и няма външни течове. Гарнитура ли? А някой опитвал ли е да реши такъв проблем в начална фаза с добавка в радиатора за спиране на течове?

Ако не ти изтича навън антифриза, значи имаш проблем с гарнитурата на главата, което може да означава и пукната глава, зависи на колко км е колата.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Абе не трябва да се плашиш толкова рано... 250мл вода нищо не е ... може да имало нужда от доливане в радиатора ... да е сипано в преливника и за тез 400км да си ги е дръпнало и сега да е Ок... долей си го пак и го следи. Отделно развии капачката на радиатора и виж и там как е нивото... и си го следи от тук нататък. Ако пак продължава да чезне вода се моли да капе от някъде :) ... ако от никъде не виждаш мокро.. кофти :)

 

Лично мое мнение дори НЕ опитвай да слагаш добавка за запишване на течове по радиатор.

Редактирано от zexer
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Според мен също е много рано да се тревожиш. На студен двигател развий капачката на радиатора - трябва да е догоре. Ако не е, доливаш. В преливника си забележи с молив докъде е нивото и след няколко дни пак вдигни капака и виж двете нива.

При мен като сипя в разширителя до max и вземе че изчезне до min и така си седи. Радиатора ми е догоре и въобще не мисля да му се вталясвам. Охладителната течност се и изпарява, особено ако има някакъв проблем с термостата, защото охлаждането е сметнато отлично при нашите коли и прегряване е трудно да стане при всичко изправно. При кратко късно отваряне на термостата примерно може да прехвърли течност в казанчето и от там да го излее през маркучето на шосето и ти се чудиш какво се случва.

Тревожно е ако ти надува маркучи, ако течността прави балончета, вземе да не пали и т.н.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Честито за колата и за първия проблем! :icon_crying: Покарай още малко и виж пак какво става защото колегата zexer е прав за тези добавки . Най доброто което правят е да ти запушат радиатора.

Ти погледна ли и в купето - радиаторчето ?

Поздрави !

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ето че дойде време за първото проблемче. Като цяло съм изключително доволен от колата. Обаче се оказа, че след изминаване на 400 км изчезнаха около 200-250 мл антифриз. остава там[b]Някакво количество е в разширителния съд ( нивото се е повишило ) и си е там, въпреки че нивото е по-високо от това на радиатора. Не духа, не пресича маслото и няма външни течове. Гарнитура ли? А някой опитвал ли е да реши такъв проблем в начална фаза с добавка в радиатора за спиране на течове?

 

Виж да не ти се е откачило маркучето в разширителния съд и не може да засмуче обратно при изстиване.

После капачката на радиатора /клапанчето/.

Редактирано от Krasko
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Виж да не ти се е откачило маркучето в разширителния съд и не може да засмуче обратно при изстиване.

После капачката на радиатора /клапанчето/.

 

Дано, ама надали... защо ли на бензиновите Галанти маркучетата не се откачат и капачката на радиатора не прави проблеми?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И аз минах през този път , само че при мен за 10 км изчезваха 2 литра вода( в големите жеги ) и температурата беше в лютеницата на последните 300-400 метра ( при това 3 пъти ) и главата не беше спукана. Вярно че съм със стария модел галант и мотора е чук за сега . Гарнитура смених и малко шлайф на главата. Не е страшно ,но е кофти . :rulez:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Дано, ама надали... защо ли на бензиновите Галанти маркучетата не се откачат и капачката на радиатора не прави проблеми?

 

На мен и при бензиновите и сега при дизела /три години вече/ водата ми не мърда.

А как си обясняваш, че водата отива в разширителния и си седи там?

Поне така е обяснил.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не е лошо да рискуваш една капачка ! При мене тогава скъсах гумата на капачката защото явно главата беше крива и не можеше като охлади да дръпне достатъчно добре. След ремонта с капачката я покарах още доста време и след това правих шлайф .Като казвам ,че не е имало прегряване докато съм я карал . И след това ефекта пак го нямаше та може да вземеш капачка първо да пробваш . Защото има с кофти клапан . ако не е от завода , а и да е не ти пречи да пробваш . Аз съм имал такъв проблем с друг японски автомобил! Но ако не прави на хармоника маркуча не е добре работата и може да не е от клапана.

Най - добре да кара още 200 км ако ще дебне проблема .Защото 1000 лв са му в кърпа вързани .

Не е задължително да ти е пукната главата . Може да е крива !!!!! Виждал съм такова нещо .

Поздрави !

Редактирано от МИХТИ
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На мен и при бензиновите и сега при дизела /три години вече/ водата ми не мърда.

А как си обясняваш, че водата отива в разширителния и си седи там?

Поне така е обяснил.

 

Когато колата достигне работна температура, водата загрява и се разширява, част от нея отива в казанчето. Когато изстива, водата би трябвало да се върне обратно, но ако има малка пукнатина на главата, вместо вода, създалия се вакуум ще засмуче въздух. Въздуха минава през малките цепнатини по-лесно от водата. Има ли логика?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не е лошо да рискуваш една капачка ! При мене тогава скъсах гумата на капачката защото явно главата беше крива и не можеше като охлади да дръпне достатъчно добре. След ремонта с капачката я покарах още доста време и след това правих шлайф .Като казвам ,че не е имало прегряване докато съм я карал . И след това ефекта пак го нямаше та може да вземеш капачка първо да пробваш . Защото има с кофти клапан . ако не е от завода , а и да е не ти пречи да пробваш . Аз съм имал такъв проблем с друг японски автомобил! Но ако не прави на хармоника маркуча не е добре работата и може да не е от клапана.

Най - добре да кара още 200 км ако ще дебне проблема .Защото 1000 лв са му в кърпа вързани .

Не е задължително да ти е пукната главата . Може да е крива !!!!! Виждал съм такова нещо .

Поздрави !

Със сигурност няма да му се реши проблема със смяна на капачката. Този проблем го имат само дизелите, а капачките на всички модели двигатели са еднакви.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ей, как го наплашихте, колегата!

Най - вероятно има теч отнякъде, 250 мл охладителна течност за 400 км може да изчезнат по 10 различни начина, още повече че колата току що е сменила собственика си. Ако има проблем с главата и/или гарнитурата ѝ, много скоро нещата ще загрубеят и ще си проличи, ако ли не все някога по случайност, колегата ще забележи от къде е теча!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Когато колата достигне работна температура, водата загрява и се разширява, част от нея отива в казанчето. Когато изстива, водата би трябвало да се върне обратно, но ако има малка пукнатина на главата, вместо вода, създалия се вакуум ще засмуче въздух. Въздуха минава през малките цепнатини по-лесно от водата. Има ли логика?

 

Разбира се че има :yes3:

Но, какво пречи преди да скалпира двигателя да провери първо по-лесното?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички взели отношение по въпроса. Колата я използва жена ми за ходене на работа. 10 км на ден, 50 на седмица. Понеже не ми се стои в неизвестност един месец, мисля в събота или неделя да направя едно безцелно пътуване по магистралите наоколо и да видим какво ще покаже. Междувременно говорих с продавача и единствен собственик, каза че никога не е имал проблеми с охладителна система или каквото и да било друго. И няма как да е имал, защото според книжата е влизала в специализиран сервиз на всеки 7500км. До 220000км. Сега е на 246000. Ще ви държа в течение, ако има нещо ново или интересно. Лек ден на всички колеги!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...