Rangel Simov Публикувано 30 юни 2013 Сподели Публикувано 30 юни 2013 От днес имам нов и странен проблем, първа - газ, втора - газ, трета - газ, четвърта - газ и тук почва проблема, минава 2000 оборота и колата почва да се тресе цялата, все още леко, включвам пета и вече става МНОГО, изобщо не стигнах до шеста, не говоря за интензивно ускорение, просто си набира колата и проблема е налице, някакви идеи? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stefantraikov Публикувано 1 юли 2013 Сподели Публикувано 1 юли 2013 От днес имам нов и странен проблем, първа - газ, втора - газ, трета - газ, четвърта - газ и тук почва проблема, минава 2000 оборота и колата почва да се тресе цялата, все още леко, включвам пета и вече става МНОГО, изобщо не стигнах до шеста, не говоря за интензивно ускорение, просто си набира колата и проблема е налице, някакви идеи? Това ми мирише на дебитомер....Огледай и вакумите.... маркучи към турбото,букси.А ако караш на 4 скорост с над 4000обр кво става?..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 1 юли 2013 Автор Сподели Публикувано 1 юли 2013 Не стигнах до 4000 , нямам представа, на пета многп тресе и ме е шубе да не се строши нещо. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tzenov Публикувано 1 юли 2013 Сподели Публикувано 1 юли 2013 Дебитомер или дюза някоя .... прегледай ги! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 2 юли 2013 Автор Сподели Публикувано 2 юли 2013 Интересното е, че в първите минути на каране го няма, след някакво време се появява. Вчера бях при Пламен, ама имаше една камара коли за правене и само се повозихме да види проблема. Надявам се скоро да го отстраним и да пиша какво е :(. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Anatoli Публикувано 2 юли 2013 Сподели Публикувано 2 юли 2013 А може да е комплекс от няколко неща AGR и още нещо. Вече имам опит със един Грандис със дизеловия мотор.. не казвам че може да е но проблема е почти идентичен.При него се наложи и подмяна на турбото за съжаление. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 4 юли 2013 Автор Сподели Публикувано 4 юли 2013 Има нов симптом, открих, че когато цедя предавките и реално превключвам над 2500 оборота, не се появява. Тръгна ли от по-ниски обороти ускорението на 5та и 6та основно, вибрира цялата кола. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil Sivkov-Noby Публикувано 8 юли 2013 Сподели Публикувано 8 юли 2013 (редакция) Има нов симптом, открих, че когато цедя предавките и реално превключвам над 2500 оборота, не се появява. Тръгна ли от по-ниски обороти ускорението на 5та и 6та основно, вибрира цялата кола.Турбото в ниските ти го няма никакво! Заминава си! Ставаш 2.0 DI Редактирано 8 юли 2013 от Vasil Sivkov-Noby Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 8 юли 2013 Автор Сподели Публикувано 8 юли 2013 Абе знаеш ли, че и на мен това ми изглежда най-правдоподобно. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dino355 Публикувано 8 юли 2013 Сподели Публикувано 8 юли 2013 Абе знаеш ли, че и на мен това ми изглежда най-правдоподобно. Ама ти, не го ли сменя турбото... там във връзка с премахването на DPF-а? Имам някакъв спомен, че преди да го премахнеш, бая време престоя в Ратола и там май беше писал, че са ти сменяли турбокомресор... Или се лъжа? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 8 юли 2013 Автор Сподели Публикувано 8 юли 2013 Ремонтираха го господата от Ратола, след което имаше 1г. гаранция, аз ходих при тях, именно заради съмнения в турбото, защото има много масло, но те ми отказаха и само уважението ми към Мирослав и това че винаги е отзивчив, както и доброто ми възпитание ме е спряло да направя изцяло отделна, нова и прекрасна тема за сервиз РАТОЛА . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil Sivkov-Noby Публикувано 8 юли 2013 Сподели Публикувано 8 юли 2013 Ремонтираха го господата от Ратола, след което имаше 1г. гаранция, аз ходих при тях, именно заради съмнения в турбото, защото има много масло, но те ми отказаха и само уважението ми към Мирослав и това че винаги е отзивчив, както и доброто ми възпитание ме е спряло да направя изцяло отделна, нова и прекрасна тема за сервиз РАТОЛА .Е, мина ли година? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 8 юли 2013 Автор Сподели Публикувано 8 юли 2013 Е когато бях, не беше, имаше 10тина дни по протокол, както и да е, не ми се коментира . Този сервиз, за мен, вече го няма на картата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 11 юли 2013 Автор Сподели Публикувано 11 юли 2013 Колата от вчера е при Пламен , сега да видим какво ще излезе. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 11 юли 2013 Сподели Публикувано 11 юли 2013 Колата от вчера е при Пламен , сега да видим какво ще излезе...........до година по това време ще го видим......... :D :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 11 юли 2013 Автор Сподели Публикувано 11 юли 2013 30ти, 31ви тоя месец ))... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 15 юли 2013 Автор Сподели Публикувано 15 юли 2013 За сега нещата не са розови , май една от дюзите е за ремонт . Чакаме утре присъдата, трябва днес да си ги качвали на стенд или там каквото се правят . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StDOBREV Публикувано 15 юли 2013 Сподели Публикувано 15 юли 2013 (редакция) %7Bstyle_images_url%7D/offtop.gifЗа сега нещата не са розови , май една от дюзите е за ремонт . Чакаме утре присъдата, трябва днес да си ги качвали на стенд или там каквото се правят .Олеле!Май този двигател на Фолквагин наистина ще излезе калпав. Аз преди време четох разни теми тук, които ме накараха да се разтършувам за разни теми там (ВАГ форума)... даже дали не беше относно Грандис 2.0 дизеловия, та там четох кошмарни истории за тея дюзи.... конкретно на този двигател.Дано се окаже нещо по-леко за понасяне. И мен ме е мерак да се возя на мАдерен дизелов агрегат - ем икономичен, ем динамичен... но може и да се откажа . Ще следя темата с интерес.А иначе - чист бартер не приемаш ли за моята кола (поне не тресе, а и е бензин)? :D Редактирано 15 юли 2013 от Арх. Пътко Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 16 юли 2013 Сподели Публикувано 16 юли 2013 Верно ли е на VW този двигател? Леле, това е малкио душегуП :vsurprise: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 18 юли 2013 Автор Сподели Публикувано 18 юли 2013 Колата днес би трябвало да е готова. След теста на дюзите, за една бройка да се окажат всичките за ремонт, но след почистване, само една е била на 7% и само нея са ремонтирали, Пламен, е почистил всички горивни пътища, както и резервоара, който също е бил бъкам с мръсотия. Надявам се колата вече да е ток, Пламен я тестваше и каза, че вървяла доста добре . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 18 юли 2013 Сподели Публикувано 18 юли 2013 (редакция) Браво! Колата ти има ли чЕп или, понеже е гаранционна, не дават? Ти с ВагКом не можеш ли да си човриш и да си гледаш дюзи, турбо надуФ, тва-онова? Редактирано 18 юли 2013 от Andy Van Der Drift Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 18 юли 2013 Автор Сподели Публикувано 18 юли 2013 Първо не е в гаранция , второ няма чип и трето нямам отговор на последния ти въпрос . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 18 юли 2013 Автор Сподели Публикувано 18 юли 2013 Колата вече е в мен. Пламен е настроил турбото малко по-късно да надува, но пък след това колата върви по-добре от преди. Сега обаче имам въпрос, къде да зареждам, като навсякъде по резервоара и бензиновите пътища е имало боклучак, до сега зареждах на ЕКО? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sunnyboy115 Публикувано 18 юли 2013 Сподели Публикувано 18 юли 2013 Пробвай веднъж и на Ромпетрол, но на свършване на резервоара напълни. Бия по 10 км. до най-близкия Ромпетрол до мен, но поне съм доволен от качеството. Има един по пътя до Илиянци и един от моста Чавдар към МОЛ Сердика. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 18 юли 2013 Автор Сподели Публикувано 18 юли 2013 Мен това ми е мъката, че са много далеч, иначе аз така или иначе карам, до резерва и после пълна до горе. Иначе от всякъде чувам само хубави неща за Ромпетрол. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.