Премини към съдържание

Проблем при ускорение...


Препоръчано мнение

Съветвам те да не караш до резерва...точно тогава помпата засмуква тинята от резервоара. Имал съм случай с дизел, с празен резервоар, на баир...засмука натрупаната гняс и запуши нов филър...мотора почна да се спъва и угасна от липса на гориво до него...като отворих филтъра изпаднах в шок :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 84
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Турбото ти го настроих така, защото "издиша"....т.е. не е много добре твоето ,но за сега става - нали движи там бърлогата...... :D

Боклуци има навсякъде, ама и ти си сменяй гор. филтър малко по честичко , че съм го вадил с.........ножовка и клещи..... :D

И един ?, смърди ли в купето на нафта??? Че като отваряхме резервоара тук таме малко поразляхме и едно уплътнение се прецака, ама да живее силикона та така...... :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Първо, под резерва разбирам, да светне, а това значи още около 6-7-8л., второ, турбото ясна работата, все пак ми хареса как върви, макар и малко по-мудно в началото. Доволен съм за пореден път от сервиз Пламен :).

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ранга, то е ясно че резервата е до 10-тина литра (нали идеята е да имаш там за поне 100 км да стигнеш до бензиностанция). Въпроса е, че като хванеш баир, тия няколко литра отиват в другия край на резервоара :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз не мога да разбера, защо плюем двигателя? В една нормална държа, с едно нормално гориво, дали щях да имам проблеми? Тук е ясно, че дюзите са заминали заради мръсотия и некачествено гориво. Дали щях и с DPF-а да имам проблеми? Не е колата виновна (с изкл на дисковете), просто не е за тази държава.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Първо, под резерва разбирам, да светне, а това значи още около 6-7-8л., второ, турбото ясна работата, все пак ми хареса как върви, макар и малко по-мудно в началото. Доволен съм за пореден път от сервиз Пламен :).

...........то аз мога да ти направя турбото да включва по рано, но за сметка на по късен етап, когато мотора е вече на 2500-4500 об........пробвах го така и не ми хареса........освен това и разхода ще се вдигне.......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Пламене, мен така ми харесва :)! Аз съм доволен, освен това се доверявам на преценката ти, както всеки друг път.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Пламене, колата е повече от перфектна, 200км извънградско минах, върви страхотно. Обаче има все още лек проблем със спирачките. Пиша ти лично...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Пламене, колата е повече от перфектна, 200км извънградско минах, върви страхотно. Обаче има все още лек проблем със спирачките. Пиша ти лично...

Еми от 200 на 0 км/ч. ако спираш няколко пъти , нормално е да покриви дисковете......решението е карбонови дискове..........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Еми от 200 на 0 км/ч. ако спираш няколко пъти , нормално е да покриви дисковете......решението е карбонови дискове..........

 

Еми аз не съм спирал така ама пак ги покривих на 30к км :icon_n_king: просто са си калпави дисковете, ама карбонови дискове на обикновен семеен седан е прекалено според мен :rolleyes:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Пламене, не съм спирал от 200-0, а съм намалявал от 200 и то не интензивно. Има някакъв друг проблем. Ясно ми е, че ако скоча на спирачките от 200 до 0, може и от първия път да се изкривят. Освен това, проблема е, че спирачките самите май прегряват защото издават ужасен шум в един момент.

Редактирано от Rangel Simov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Абе, Рангеле, това нещо толкова развива, как може да го караш с 200... Ще го убиеш!

Ти ако се качиш в моя галант ще направиш дисковете на палачинки на второто кръстовище, а аз ги карам трета година и са прави (оригиналните за вграждане в модела). Оставям настрани факта, че ще пропуснеш точката за спиране с една влакова композиция ...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Абе, Рангеле, това нещо толкова развива, как може да го караш с 200... Ще го убиеш!

Ти ако се качиш в моя галант ще направиш дисковете на палачинки на второто кръстовище, а аз ги карам трета година и са прави (оригиналните за вграждане в модела). Оставям настрани факта, че ще пропуснеш точката за спиране с една влакова композиция ...

Стига бре, да не е порцеланова тая кола. Даваш газ и заминаваш. А че има някакъв сериозен проблем със спирачките има, но сигурно ще излезе в задкормилното устройство.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колата в момента безпроблемно стига до 200, дори не се замисля, също така и добре спира, само трябва да видим защо накладките стържат и шумят така, хайде криви дискове добре, ама другото защо се получава...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колата в момента безпроблемно стига до 200, дори не се замисля, също така и добре спира, само трябва да видим защо накладките стържат и шумят така, хайде криви дискове добре, ама другото защо се получава...

Уби интригата.........до вчера искаше да върви ,а сега искаш да спираш....... :drive: :D

Ела да й хвърля едно око, но не ти обещавам че ще я правим същия ден/седмица/месец/....... :D :D Може до година да стане ...... :D :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колата в момента безпроблемно стига до 200, дори не се замисля, също така и добре спира, само трябва да видим защо накладките стържат и шумят така, хайде криви дискове добре, ама другото защо се получава...

Не мисля, че ще откриете технически проблем по спирачките. В смисъл на повреда. Спирачната система на тази кола, като цяло може да се квалифицира като "техническо недоразумение", граничещо с криминално деяние. Недопустимо е да направиш автомобил, който да може с лекота да се движи с 200 км.ч., а да му поставиш спирачна система, адекватна на автомобил с мощност от не повече от 70 к.с., чиято максимална скорост да не е повече от 160 км.ч. Защото истината е, че точно това са направили "гениалните японци"!!! А лично аз не съм напълно убеден кое е по-важно - двигателят или водимостта и спирачките. Не, убеден съм - второто е по-важно! С тази кола станах майстор на скоростното каране без употреба на спирачки. Научих се как да си пазя спирачките. Страшна драма! Стърженето, за което говориш... и при мен се получава понякога. Това обаче не е стържене, както си се изразил, а е пак вибрация, но по-късо вълнова, която идва от задните, изкривени дискове. Случва се по-рядко, защото по принцип колата рядко ползва активно задните спирачки при спиране. Те взимат активно отношение при задържането на колата в три случая - при рязко, аварийно спиране до 0 от сравнително висока скорост, при агресивно спиране от много висока скорост, напр. от 180 до 90 км.ч. или при сравнително агресивно спиране при натоварен отзад автомобил, например с пътници и багаж. В останалите случаи, задните спирачки нямат решаващо значение за задържането на автомобила. Затова и те се нагряват до толкова, че да се изкривят, значително по-рядко. Когато обаче това се случи, например при здраво магистрално каране със скорости над 170 км. ч., тъй като задните дискове не само имат по-малък диаметър, но и контактната им площ е по-тясна, кривините, които се получават са по-къси. Така, при рязкото натискате на спирачката, се получават вибрации, придружени и от звук, подобен на стържене - р-р-р-р-р-р-р-р-р-р. Което може лесно да бъде объркано със стържене. Проблемът ще се реши със смяна на дисковете, например ето с тези: http://www.ebcbrakes.bg/products.php?pid=99278, съчетани с такива накладки: http://www.ebcbrakes.bg/products.php?pid=20928. Марката предлага и значително по-добри performance дискове, които са надупчени и нарязани и които съм виждал как подобряват спирачното представяне на BMW 335i с 30% в сравнение с оригиналните, без абсолютно никаква друга намеса по спирачната система. Но те не се предлагат за Лансер Х. Та подмяната на спирачните дискове с посочените или пък с някакви други читави дискове, ще реши въпроса с изкривяването, но той съвсем не е единственият проблем на спирачната система на колата. Истината е, че тя абсолютно цялата трябва да се смени, но това е финансово неоправдано мероприятие...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не мисля, че ще откриете технически проблем по спирачките. В смисъл на повреда. Спирачната система на тази кола, като цяло може да се квалифицира като "техническо недоразумение", граничещо с криминално деяние. Недопустимо е да направиш автомобил, който да може с лекота да се движи с 200 км.ч., а да му поставиш спирачна система, адекватна на автомобил с мощност от не повече от 70 к.с., чиято максимална скорост да не е повече от 160 км.ч. Защото истината е, че точно това са направили "гениалните японци"!!! А лично аз не съм напълно убеден кое е по-важно - двигателят или водимостта и спирачките. Не, убеден съм - второто е по-важно! С тази кола станах майстор на скоростното каране без употреба на спирачки. Научих се как да си пазя спирачките. Страшна драма! Стърженето, за което говориш... и при мен се получава понякога. Това обаче не е стържене, както си се изразил, а е пак вибрация, но по-късо вълнова, която идва от задните, изкривени дискове. Случва се по-рядко, защото по принцип колата рядко ползва активно задните спирачки при спиране. Те взимат активно отношение при задържането на колата в три случая - при рязко, аварийно спиране до 0 от сравнително висока скорост, при агресивно спиране от много висока скорост, напр. от 180 до 90 км.ч. или при сравнително агресивно спиране при натоварен отзад автомобил, например с пътници и багаж. В останалите случаи, задните спирачки нямат решаващо значение за задържането на автомобила. Затова и те се нагряват до толкова, че да се изкривят, значително по-рядко. Когато обаче това се случи, например при здраво магистрално каране със скорости над 170 км. ч., тъй като задните дискове не само имат по-малък диаметър, но и контактната им площ е по-тясна, кривините, които се получават са по-къси. Така, при рязкото натискате на спирачката, се получават вибрации, придружени и от звук, подобен на стържене - р-р-р-р-р-р-р-р-р-р. Което може лесно да бъде объркано със стържене. Проблемът ще се реши със смяна на дисковете, например ето с тези: http://www.ebcbrakes...s.php?pid=99278, съчетани с такива накладки: http://www.ebcbrakes....php?pid=20928. Марката предлага и значително по-добри performance дискове, които са надупчени и нарязани и които съм виждал как подобряват спирачното представяне на BMW 335i с 30% в сравнение с оригиналните, без абсолютно никаква друга намеса по спирачната система. Но те не се предлагат за Лансер Х. Та подмяната на спирачните дискове с посочените или пък с някакви други читави дискове, ще реши въпроса с изкривяването, но той съвсем не е единственият проблем на спирачната система на колата. Истината е, че тя абсолютно цялата трябва да се смени, но това е финансово неоправдано мероприятие...

 

Добро предположение за криви задни дискове, но тук трябва да се знае, че точно този лансер е със спирачна конверсия от галант ВР4.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не мисля, че ще откриете технически проблем по спирачките. В смисъл на повреда. Спирачната система на тази кола, като цяло може да се квалифицира като "техническо недоразумение" .......................................

 

Мисля , че точно Рангел беше покривил EBC дискове пак... ако не ме лъже паметта де...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мисля , че точно Рангел беше покривил EBC дискове пак... ако не ме лъже паметта де...

Може, може... Тези, които предлагат са стандартни за модела. Т.е. със същия диаметър, дебелина и т.н., като оригиналните... От високия си клас ЕВС не предлагат изобщо дискове за Лансер Х. И как биха могли, размерът им е 276 мм. Не се сещам за автомобил в същия клас с идентична мощност - около 140-150 к.с., който да има по-малки предни дискове... Близо 1500 кг. кола, на която 80% от масата е изсипана върху предния мост...???

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Така, определено Рангел е "виновен" във всички споменати случай :), първо EBC предлагат дупчени и рязани дискове, точно с диаметъра за оригиналните на Лансър, само че са под номер за бензиновия, но са същите и за дизела, кривил съм ги вече :), много кратно. Стигнах до 4тири изправяния май на тях :). Второ, моята кола все пак вече е с 295мм дискове и апарати от VR4, но драмата продължава, отново шапки долу за ПЛАМЕН, който при за РЕКЛАМАЦИЯ, новите накладките който сложи и ще ми ги смени с други безплатно, но се оказа, че и диска на АТЕ не струва, стана на петна, абе... най-добре Пламен, като се появи да обясни за какво иде реч, но за разлика от него, човека от Варна, от който купих дисковете, не пожела да им направим рекламация.... та за това казвам, отново шапки долу за Пламен!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз си мисля, че някой задкормилни устройства са за смяна. http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_hmm.gif

Това са коли за нормално каране по пътища, а не пистови автомобили, които трябва да спират от 150 до 50 на всеки трети завой!

Веднъж вече писах на Рангел каква може да е причината за изкривяването на дисковете при градско шофиране.

Не може да очаквате при спиране на светофар с червени (нагряти до 600-700 градуса) дискове и стоене с натиснат педал на спирачката поне 30 секунди, а понякога и повече, те да не се изкривят. Не ми се мисли какво им се случва на дисковете, ако в горната ситуация колата мине и през локва вода! http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_doh.gifhttp://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_box.gif

Дори автомобилите в DTM шампионата не стоят в бокса повече от 5-6 секунди, въпреки че дисковете и накладките са специални.

Да не говорим за Формула 1, където технологиите са космически, а спирачките работят в доста по-висок температурен диапазон. Предполагам някой са виждали как се палят спирачките им.

Редактирано от Николай Николов
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ще ме извиниш за грубия изказ, ама си търсим как да си оправдае недъзите на колите ни, Санта Фе-то, да не би да е направено за ДТМ? Да не би да не е по-тежко, че на все отгоре е и автомат, ГАЗ и спирачки, ГАЗ и спирачки, ГАЗ и спирачки... 100 000, не са пипани дори за изправяне дисковете, не му се чува звукче при спиране от 160-170 от спирачната система, хайде стига глупости, за задкормилни устройства, абсолютно недомислие е тая спирачна система, при Outlander от същата година е същата глупост. Това е положението, СПИРАЧКИТЕ НА ЛАНСЪРА спиран много добре, но са скъп консуматив :).

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз до сега не съм имал проблеми. Дори миналата Сряда, пътувайки за Смолян, направо се гаврих със спирачкитеhttp://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/drag.gif, понеже трябваше да бъдем преди 15 часа в центъра на града, но като ме спряка КАТ в Чепеларе и дъщерята повърна малко преди Смолян закъснях с 3 минути. Като спрях, за да я преоблечем, дисковете грееха като електрическа печка Елва, но няма кривене, вибрации или някакви странни звуци. http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_thumbup.gif

Бе вашите дискове да не са от някаква китайска стомана - менте?http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_hmm.gifhttp://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/hysterical.gif

А това за задкормилното устройство бе за разведряване и малко усмивки!http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/victory.gif Като се видим ще ти се извиня с подобаваща почерпка! http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_drunk.gifhttp://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/specool.gif

 

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...