Емил Димитров Публикувано 18 юли 2013 Сподели Публикувано 18 юли 2013 Съветвам те да не караш до резерва...точно тогава помпата засмуква тинята от резервоара. Имал съм случай с дизел, с празен резервоар, на баир...засмука натрупаната гняс и запуши нов филър...мотора почна да се спъва и угасна от липса на гориво до него...като отворих филтъра изпаднах в шок :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 18 юли 2013 Сподели Публикувано 18 юли 2013 Турбото ти го настроих така, защото "издиша"....т.е. не е много добре твоето ,но за сега става - нали движи там бърлогата...... :D Боклуци има навсякъде, ама и ти си сменяй гор. филтър малко по честичко , че съм го вадил с.........ножовка и клещи..... :D И един ?, смърди ли в купето на нафта??? Че като отваряхме резервоара тук таме малко поразляхме и едно уплътнение се прецака, ама да живее силикона та така...... :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 18 юли 2013 Автор Сподели Публикувано 18 юли 2013 Първо, под резерва разбирам, да светне, а това значи още около 6-7-8л., второ, турбото ясна работата, все пак ми хареса как върви, макар и малко по-мудно в началото. Доволен съм за пореден път от сервиз Пламен . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 19 юли 2013 Сподели Публикувано 19 юли 2013 Ранга, то е ясно че резервата е до 10-тина литра (нали идеята е да имаш там за поне 100 км да стигнеш до бензиностанция). Въпроса е, че като хванеш баир, тия няколко литра отиват в другия край на резервоара Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 19 юли 2013 Автор Сподели Публикувано 19 юли 2013 Аз не мога да разбера, защо плюем двигателя? В една нормална държа, с едно нормално гориво, дали щях да имам проблеми? Тук е ясно, че дюзите са заминали заради мръсотия и некачествено гориво. Дали щях и с DPF-а да имам проблеми? Не е колата виновна (с изкл на дисковете), просто не е за тази държава. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 19 юли 2013 Сподели Публикувано 19 юли 2013 Първо, под резерва разбирам, да светне, а това значи още около 6-7-8л., второ, турбото ясна работата, все пак ми хареса как върви, макар и малко по-мудно в началото. Доволен съм за пореден път от сервиз Пламен ............то аз мога да ти направя турбото да включва по рано, но за сметка на по късен етап, когато мотора е вече на 2500-4500 об........пробвах го така и не ми хареса........освен това и разхода ще се вдигне....... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 19 юли 2013 Автор Сподели Публикувано 19 юли 2013 Пламене, мен така ми харесва ! Аз съм доволен, освен това се доверявам на преценката ти, както всеки друг път. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 21 юли 2013 Автор Сподели Публикувано 21 юли 2013 Пламене, колата е повече от перфектна, 200км извънградско минах, върви страхотно. Обаче има все още лек проблем със спирачките. Пиша ти лично... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 21 юли 2013 Сподели Публикувано 21 юли 2013 Пламене, колата е повече от перфектна, 200км извънградско минах, върви страхотно. Обаче има все още лек проблем със спирачките. Пиша ти лично...Еми от 200 на 0 км/ч. ако спираш няколко пъти , нормално е да покриви дисковете......решението е карбонови дискове.......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
me4o Публикувано 21 юли 2013 Сподели Публикувано 21 юли 2013 Еми от 200 на 0 км/ч. ако спираш няколко пъти , нормално е да покриви дисковете......решението е карбонови дискове.......... Еми аз не съм спирал така ама пак ги покривих на 30к км :icon_n_king: просто са си калпави дисковете, ама карбонови дискове на обикновен семеен седан е прекалено според мен :rolleyes: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 22 юли 2013 Автор Сподели Публикувано 22 юли 2013 (редакция) Пламене, не съм спирал от 200-0, а съм намалявал от 200 и то не интензивно. Има някакъв друг проблем. Ясно ми е, че ако скоча на спирачките от 200 до 0, може и от първия път да се изкривят. Освен това, проблема е, че спирачките самите май прегряват защото издават ужасен шум в един момент. Редактирано 22 юли 2013 от Rangel Simov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 22 юли 2013 Автор Сподели Публикувано 22 юли 2013 Колкото до РОМПЕТРОЛ, мисля да почна да зареждам там, колкото и сложно да ми е. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 22 юли 2013 Сподели Публикувано 22 юли 2013 Абе, Рангеле, това нещо толкова развива, как може да го караш с 200... Ще го убиеш!Ти ако се качиш в моя галант ще направиш дисковете на палачинки на второто кръстовище, а аз ги карам трета година и са прави (оригиналните за вграждане в модела). Оставям настрани факта, че ще пропуснеш точката за спиране с една влакова композиция ... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 22 юли 2013 Сподели Публикувано 22 юли 2013 Абе, Рангеле, това нещо толкова развива, как може да го караш с 200... Ще го убиеш!Ти ако се качиш в моя галант ще направиш дисковете на палачинки на второто кръстовище, а аз ги карам трета година и са прави (оригиналните за вграждане в модела). Оставям настрани факта, че ще пропуснеш точката за спиране с една влакова композиция ...Стига бре, да не е порцеланова тая кола. Даваш газ и заминаваш. А че има някакъв сериозен проблем със спирачките има, но сигурно ще излезе в задкормилното устройство. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 22 юли 2013 Автор Сподели Публикувано 22 юли 2013 Колата в момента безпроблемно стига до 200, дори не се замисля, също така и добре спира, само трябва да видим защо накладките стържат и шумят така, хайде криви дискове добре, ама другото защо се получава... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 22 юли 2013 Сподели Публикувано 22 юли 2013 Колата в момента безпроблемно стига до 200, дори не се замисля, също така и добре спира, само трябва да видим защо накладките стържат и шумят така, хайде криви дискове добре, ама другото защо се получава...Уби интригата.........до вчера искаше да върви ,а сега искаш да спираш....... :D Ела да й хвърля едно око, но не ти обещавам че ще я правим същия ден/седмица/месец/....... :D :D Може до година да стане ...... :D :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dino355 Публикувано 23 юли 2013 Сподели Публикувано 23 юли 2013 Колата в момента безпроблемно стига до 200, дори не се замисля, също така и добре спира, само трябва да видим защо накладките стържат и шумят така, хайде криви дискове добре, ама другото защо се получава...Не мисля, че ще откриете технически проблем по спирачките. В смисъл на повреда. Спирачната система на тази кола, като цяло може да се квалифицира като "техническо недоразумение", граничещо с криминално деяние. Недопустимо е да направиш автомобил, който да може с лекота да се движи с 200 км.ч., а да му поставиш спирачна система, адекватна на автомобил с мощност от не повече от 70 к.с., чиято максимална скорост да не е повече от 160 км.ч. Защото истината е, че точно това са направили "гениалните японци"!!! А лично аз не съм напълно убеден кое е по-важно - двигателят или водимостта и спирачките. Не, убеден съм - второто е по-важно! С тази кола станах майстор на скоростното каране без употреба на спирачки. Научих се как да си пазя спирачките. Страшна драма! Стърженето, за което говориш... и при мен се получава понякога. Това обаче не е стържене, както си се изразил, а е пак вибрация, но по-късо вълнова, която идва от задните, изкривени дискове. Случва се по-рядко, защото по принцип колата рядко ползва активно задните спирачки при спиране. Те взимат активно отношение при задържането на колата в три случая - при рязко, аварийно спиране до 0 от сравнително висока скорост, при агресивно спиране от много висока скорост, напр. от 180 до 90 км.ч. или при сравнително агресивно спиране при натоварен отзад автомобил, например с пътници и багаж. В останалите случаи, задните спирачки нямат решаващо значение за задържането на автомобила. Затова и те се нагряват до толкова, че да се изкривят, значително по-рядко. Когато обаче това се случи, например при здраво магистрално каране със скорости над 170 км. ч., тъй като задните дискове не само имат по-малък диаметър, но и контактната им площ е по-тясна, кривините, които се получават са по-къси. Така, при рязкото натискате на спирачката, се получават вибрации, придружени и от звук, подобен на стържене - р-р-р-р-р-р-р-р-р-р. Което може лесно да бъде объркано със стържене. Проблемът ще се реши със смяна на дисковете, например ето с тези: http://www.ebcbrakes.bg/products.php?pid=99278, съчетани с такива накладки: http://www.ebcbrakes.bg/products.php?pid=20928. Марката предлага и значително по-добри performance дискове, които са надупчени и нарязани и които съм виждал как подобряват спирачното представяне на BMW 335i с 30% в сравнение с оригиналните, без абсолютно никаква друга намеса по спирачната система. Но те не се предлагат за Лансер Х. Та подмяната на спирачните дискове с посочените или пък с някакви други читави дискове, ще реши въпроса с изкривяването, но той съвсем не е единственият проблем на спирачната система на колата. Истината е, че тя абсолютно цялата трябва да се смени, но това е финансово неоправдано мероприятие... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 23 юли 2013 Сподели Публикувано 23 юли 2013 Не мисля, че ще откриете технически проблем по спирачките. В смисъл на повреда. Спирачната система на тази кола, като цяло може да се квалифицира като "техническо недоразумение", граничещо с криминално деяние. Недопустимо е да направиш автомобил, който да може с лекота да се движи с 200 км.ч., а да му поставиш спирачна система, адекватна на автомобил с мощност от не повече от 70 к.с., чиято максимална скорост да не е повече от 160 км.ч. Защото истината е, че точно това са направили "гениалните японци"!!! А лично аз не съм напълно убеден кое е по-важно - двигателят или водимостта и спирачките. Не, убеден съм - второто е по-важно! С тази кола станах майстор на скоростното каране без употреба на спирачки. Научих се как да си пазя спирачките. Страшна драма! Стърженето, за което говориш... и при мен се получава понякога. Това обаче не е стържене, както си се изразил, а е пак вибрация, но по-късо вълнова, която идва от задните, изкривени дискове. Случва се по-рядко, защото по принцип колата рядко ползва активно задните спирачки при спиране. Те взимат активно отношение при задържането на колата в три случая - при рязко, аварийно спиране до 0 от сравнително висока скорост, при агресивно спиране от много висока скорост, напр. от 180 до 90 км.ч. или при сравнително агресивно спиране при натоварен отзад автомобил, например с пътници и багаж. В останалите случаи, задните спирачки нямат решаващо значение за задържането на автомобила. Затова и те се нагряват до толкова, че да се изкривят, значително по-рядко. Когато обаче това се случи, например при здраво магистрално каране със скорости над 170 км. ч., тъй като задните дискове не само имат по-малък диаметър, но и контактната им площ е по-тясна, кривините, които се получават са по-къси. Така, при рязкото натискате на спирачката, се получават вибрации, придружени и от звук, подобен на стържене - р-р-р-р-р-р-р-р-р-р. Което може лесно да бъде объркано със стържене. Проблемът ще се реши със смяна на дисковете, например ето с тези: http://www.ebcbrakes...s.php?pid=99278, съчетани с такива накладки: http://www.ebcbrakes....php?pid=20928. Марката предлага и значително по-добри performance дискове, които са надупчени и нарязани и които съм виждал как подобряват спирачното представяне на BMW 335i с 30% в сравнение с оригиналните, без абсолютно никаква друга намеса по спирачната система. Но те не се предлагат за Лансер Х. Та подмяната на спирачните дискове с посочените или пък с някакви други читави дискове, ще реши въпроса с изкривяването, но той съвсем не е единственият проблем на спирачната система на колата. Истината е, че тя абсолютно цялата трябва да се смени, но това е финансово неоправдано мероприятие... Добро предположение за криви задни дискове, но тук трябва да се знае, че точно този лансер е със спирачна конверсия от галант ВР4. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
me4o Публикувано 23 юли 2013 Сподели Публикувано 23 юли 2013 Не мисля, че ще откриете технически проблем по спирачките. В смисъл на повреда. Спирачната система на тази кола, като цяло може да се квалифицира като "техническо недоразумение" ....................................... Мисля , че точно Рангел беше покривил EBC дискове пак... ако не ме лъже паметта де... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dino355 Публикувано 23 юли 2013 Сподели Публикувано 23 юли 2013 Мисля , че точно Рангел беше покривил EBC дискове пак... ако не ме лъже паметта де...Може, може... Тези, които предлагат са стандартни за модела. Т.е. със същия диаметър, дебелина и т.н., като оригиналните... От високия си клас ЕВС не предлагат изобщо дискове за Лансер Х. И как биха могли, размерът им е 276 мм. Не се сещам за автомобил в същия клас с идентична мощност - около 140-150 к.с., който да има по-малки предни дискове... Близо 1500 кг. кола, на която 80% от масата е изсипана върху предния мост...??? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 23 юли 2013 Автор Сподели Публикувано 23 юли 2013 Така, определено Рангел е "виновен" във всички споменати случай , първо EBC предлагат дупчени и рязани дискове, точно с диаметъра за оригиналните на Лансър, само че са под номер за бензиновия, но са същите и за дизела, кривил съм ги вече , много кратно. Стигнах до 4тири изправяния май на тях . Второ, моята кола все пак вече е с 295мм дискове и апарати от VR4, но драмата продължава, отново шапки долу за ПЛАМЕН, който при за РЕКЛАМАЦИЯ, новите накладките който сложи и ще ми ги смени с други безплатно, но се оказа, че и диска на АТЕ не струва, стана на петна, абе... най-добре Пламен, като се появи да обясни за какво иде реч, но за разлика от него, човека от Варна, от който купих дисковете, не пожела да им направим рекламация.... та за това казвам, отново шапки долу за Пламен! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 26 юли 2013 Автор Сподели Публикувано 26 юли 2013 За сега изчезна и пушеното сутрин. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Николай Николов Публикувано 26 юли 2013 Сподели Публикувано 26 юли 2013 (редакция) Аз си мисля, че някой задкормилни устройства са за смяна. http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_hmm.gifТова са коли за нормално каране по пътища, а не пистови автомобили, които трябва да спират от 150 до 50 на всеки трети завой!Веднъж вече писах на Рангел каква може да е причината за изкривяването на дисковете при градско шофиране. Не може да очаквате при спиране на светофар с червени (нагряти до 600-700 градуса) дискове и стоене с натиснат педал на спирачката поне 30 секунди, а понякога и повече, те да не се изкривят. Не ми се мисли какво им се случва на дисковете, ако в горната ситуация колата мине и през локва вода! http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_doh.gifhttp://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_box.gifДори автомобилите в DTM шампионата не стоят в бокса повече от 5-6 секунди, въпреки че дисковете и накладките са специални.Да не говорим за Формула 1, където технологиите са космически, а спирачките работят в доста по-висок температурен диапазон. Предполагам някой са виждали как се палят спирачките им. Редактирано 26 юли 2013 от Николай Николов Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 26 юли 2013 Автор Сподели Публикувано 26 юли 2013 Ще ме извиниш за грубия изказ, ама си търсим как да си оправдае недъзите на колите ни, Санта Фе-то, да не би да е направено за ДТМ? Да не би да не е по-тежко, че на все отгоре е и автомат, ГАЗ и спирачки, ГАЗ и спирачки, ГАЗ и спирачки... 100 000, не са пипани дори за изправяне дисковете, не му се чува звукче при спиране от 160-170 от спирачната система, хайде стига глупости, за задкормилни устройства, абсолютно недомислие е тая спирачна система, при Outlander от същата година е същата глупост. Това е положението, СПИРАЧКИТЕ НА ЛАНСЪРА спиран много добре, но са скъп консуматив . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Николай Николов Публикувано 26 юли 2013 Сподели Публикувано 26 юли 2013 Аз до сега не съм имал проблеми. Дори миналата Сряда, пътувайки за Смолян, направо се гаврих със спирачкитеhttp://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/drag.gif, понеже трябваше да бъдем преди 15 часа в центъра на града, но като ме спряка КАТ в Чепеларе и дъщерята повърна малко преди Смолян закъснях с 3 минути. Като спрях, за да я преоблечем, дисковете грееха като електрическа печка Елва, но няма кривене, вибрации или някакви странни звуци. http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_thumbup.gifБе вашите дискове да не са от някаква китайска стомана - менте?http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_hmm.gifhttp://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/hysterical.gifА това за задкормилното устройство бе за разведряване и малко усмивки!http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/victory.gif Като се видим ще ти се извиня с подобаваща почерпка! http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_drunk.gifhttp://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/specool.gif Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.