DJ Tymbi Публикувано 26 юли 2013 Сподели Публикувано 26 юли 2013 Бе вашите дискове да не са от някаква китайска стомана - менте?http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_hmm.gifhttp://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/hysterical.gifУви , най вероятно е така, лошото е ,че в Бг вече няма качествени стоки,особено за коли,мотори,и т.н.Всичко е "треторазрядно" и нагоре...... :icon_blush: В случая дисковете са виновни, тъй като са абсолютно менте по отношение на стандартите за качество на стоманата ,че дори и количествено не отговарят.......трябва да са 24 мм дебелина, а те единия 24 ,а другия 23.85-90мм....... :icon_blush: Какво повече да говорим :icon_censored: Ето ги въпросните АТЕ супер качествени дискове, които Рангел си поръча:http://media.snimka.bg/s1/2419/031081662.jpg?r=0 http://media.snimka.bg/s1/2419/031081664.jpg?r=0 http://media.snimka.bg/s1/2419/031081668.jpg?r=0 Това са въпросните дискове,след струговането им.........оказа се ,че има петна.Тези петна са от неразтопен чугун,като зърна останал още фабрично ......това според стругаря, а според мен това са примеси от друг материал( метал)....съответно чугуна е бил некачествен още при леенето му ,и най вероятно са го бракували или върнали за претопяване........вероятно са знаели че не трябва този продукт да стигне търговската мрежа,но въпреки това е стигнала........Тези петна са по твърд материал от останалия и когато минава накладката през тях, се получава шум......на единия диск дори някои петна бяха изпъкнали с малко.......в резултат на което освен "въввъъвъвъвъвъвъвъъвъвъвъ" се чува и нещо от сорта на "хръхръхръхръх " и т.н.........По лошото в случая е е се получават "микропрегрявания" и това води до спукване на диска, тъй като петната имат по висока температура от останалата част на диска при определени условия.......Клиента, както и майстора не могат да видят тези петна веднага, тъй като дисковете повечето се боядисват с цинкова боя и нищо не се вижда........чак като ги покараш малко ,тогава лъсва истината........Накладките ги смених за всеки случай, по желание и успокоение на клиента, въпреки че нищо им нямаше...........Това е първия проблем на тези коли, другия е, че конструктивно имат недостатък спирачките,което за такава кола е недопустимо....... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kesten Публикувано 27 юли 2013 Сподели Публикувано 27 юли 2013 (редакция) Опа, ти като ми смени задните дискове, нищо не каза за трето качество на пазара в БГ или разлика в дебелината Да уточня, преди някой да се е изсилил за причината за смяна, че се наложи заради блокирал спирачен апарат. Апропо. Преглеждайте си спирачните апаратчета! А, че проблема си е в драйвера е повече от ясно. Не може да си сменил един път дискове и да не си наясно със ситуацията. Колата е с оригинални и сдават багажа, какво остава с купени от тук!? Редактирано 27 юли 2013 от kesten Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 27 юли 2013 Автор Сподели Публикувано 27 юли 2013 Ок, в мен е проблема. В крайна сметка, който кара колата малко по Карайки я, знае за какво говоря, който само се вози-търси вината в мен. Само ще уточня пак, това не ми е първата кола... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tzenov Публикувано 28 юли 2013 Сподели Публикувано 28 юли 2013 Ок, в мен е проблема. В крайна сметка, който кара колата малко по Карайки я, знае за какво говоря, който само се вози-търси вината в мен. Само ще уточня пак, това не ми е първата кола... Проблемът не е в теб, а в това, че Lancer-о си се оказа http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/mitsu-smiley.gif japanese dacia http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/mitsu-smiley.gif !Дълго време ме крепеше надеждата, че моят като е за Хамериканският пазар и че, като дисковете са ми 294мм. и 302мм. ще са по-здрави от тези на Европейските версии.На 25-26К. км и моите се изкривиха и така сега съм на 65К. км ....... с 3-ти комплект, пак криви! http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_doh.gifТази тенденция (с дисковете) започнах да я наблюдавам и при аЛдитата, между другото. http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 28 юли 2013 Сподели Публикувано 28 юли 2013 Но явно проблема не е основно в самите дискове, след като са кривени и автър маркет дискове... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 28 юли 2013 Автор Сподели Публикувано 28 юли 2013 Емо, за това говорим, цялата спирачна е сбъркана тотал. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dino355 Публикувано 29 юли 2013 Сподели Публикувано 29 юли 2013 Ще ме извиниш за грубия изказ, ама си търсим как да си оправдае недъзите на колите ни, Санта Фе-то, да не би да е направено за ДТМ? Да не би да не е по-тежко, че на все отгоре е и автомат, ГАЗ и спирачки, ГАЗ и спирачки, ГАЗ и спирачки... 100 000, не са пипани дори за изправяне дисковете, не му се чува звукче при спиране от 160-170 от спирачната система, хайде стига глупости, за задкормилни устройства, абсолютно недомислие е тая спирачна система, при Outlander от същата година е същата глупост. Това е положението, СПИРАЧКИТЕ НА ЛАНСЪРА спиран много добре, но са скъп консуматив .Санта фе-то е нова кола, нов модел. Какво да кажа, като не съм имал подобен, изобщо някакъв проблем със спирачките на Е36, да не говорим за тези на Алфа 156 - коли по на над 11 години, модели отпреди 1997г., с дискове с по 1,5 мм. ръб и 1/2 накладки?! Спираха, особено Алфата, като свръхскоростен влак - без вибрация и безкомпромисно, независимо от скоростта. Виждал съм ги червени! Студени, топли - 36 метра от 100 до 0! Точка. Спирачките на настоящия ми Лансер, модел 2009г., към момента на 53 хил.км. и по-малко от 3 години, са аналогични на спирачките на първата ми кола, която карах преди повече от десетилетие вече и която си купих, когато беше на 11 години - Пежо 405 с 1,6 литров мотор с 90 к.с. Колата беше без АБС и с барабанни задни спирачки. Това е единствената спирачна система, която мога да нарека аналогична на тази на "новия ми Лансер", който НЕ Е 1,6 литра, и който НЕ Е 90 к.с., а 140 и който има максимална скорост от над 200 км.ч., а не 185, както Пежото...Така че, не знам... Дачията криви ли дисковете??? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Николай Николов Публикувано 29 юли 2013 Сподели Публикувано 29 юли 2013 Възможно е да има нещо по спирачната система и по-конкретно проблем в спирачните апарати. Това обаче може да се каже със сигурност, ако някой е сменил в комплект дискове, накладки и апарати. Да не забравяме, че ни сменяха кампанийно някакъв клапън на спирачната система, който създавал някакъв проблем. Аз специално не съм усетил разлика преди и след смяната и се питам дали това не е някакъв производствен проблем заложен още при разработването на спирачната система? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dino355 Публикувано 29 юли 2013 Сподели Публикувано 29 юли 2013 Възможно е да има нещо по спирачната система и по-конкретно проблем в спирачните апарати. Това обаче може да се каже със сигурност, ако някой е сменил в комплект дискове, накладки и апарати. Да не забравяме, че ни сменяха кампанийно някакъв клапън на спирачната система, който създавал някакъв проблем. Аз специално не съм усетил разлика преди и след смяната и се питам дали това не е някакъв производствен проблем заложен още при разработването на спирачната система?Нищо такова няма. Просто си е така конструктивно колата. За първи път чувам съвременен автомобил с мощност от 140 к.с., при това с ултра тежък дизелов двигател, да е оборудван с толкова малък диаметър дискове и с еднобутални спирачни апарати. Просто "евтинджос" изработка на всичко! Евтини дискове, евтини спирачни апарати, евтино... Хората отдавна са го казали - имаме хубави, имаме и евтини... Жалкото в случая е, че когато колата се появи на пазара, хич не беше евтина... Онзи ден един приятел си купи Тойта Корола 2008г. на 100 хил. км.... за 18 хил. лева. Като седнах в тая кочина... абе няма какво да говорим... Тоя мит за качествените японски коли от къде дойде... ако мога да разбера... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 29 юли 2013 Автор Сподели Публикувано 29 юли 2013 (редакция) Клапан? Хм мен не са ме известили за такова нещо? Редактирано 29 юли 2013 от Rangel Simov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
me4o Публикувано 29 юли 2013 Сподели Публикувано 29 юли 2013 Клапан? Хм мен не са ме известили за такова нещо? Ми и на мен за клапан не са ми казвали... за предните SRS сензори разбрах от форума например и трябваше да буча за да ми кажат , че съм за кампания. Това само тъпанарите от БС могат да си траят за сервизни кампании ( и то за жизнено важни неща като въздушни възглавници и спирачки)... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 30 юли 2013 Автор Сподели Публикувано 30 юли 2013 И за SRS нищо не знам ? хахахаха Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil Sivkov-Noby Публикувано 31 юли 2013 Сподели Публикувано 31 юли 2013 Е как бе. На мене по кампаниите и за спирачките и за въздушните възглавници ми пратиха писма! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DqdoMraz Публикувано 31 юли 2013 Сподели Публикувано 31 юли 2013 На мен пък само за датчиците на възглавниците ми пратиха писмо. За спирачки не са ме викали, странно! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
me4o Публикувано 31 юли 2013 Сподели Публикувано 31 юли 2013 Е как бе. На мене по кампаниите и за спирачките и за въздушните възглавници ми пратиха писма! В БС ли си обслужвал колата докато си бил в гаранция (масла и филтри), имам подозрения, че ако ходиш само в Ратола, от БС си траят за писмата.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 31 юли 2013 Автор Сподели Публикувано 31 юли 2013 Абе я кажете за нещо важно ли е, защото аз ни едното, ни другото? А по темата, Пламен, е успял да свали разхода на колата ми с около 1л/100км, което е много добре. Ще я видим утре живи и здрави София-Бургас, колко ще даде. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 31 юли 2013 Сподели Публикувано 31 юли 2013 Абе я кажете за нещо важно ли е, защото аз ни едното, ни другото? А по темата, Пламен, е успял да свали разхода на колата ми с около 1л/100км, което е много добре. Ще я видим утре живи и здрави София-Бургас, колко ще даде.......очаквах повече да смъкне......... :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
UNNAMED Публикувано 1 август 2013 Сподели Публикувано 1 август 2013 Някой бъдещ купувач на Лансър ако чете темата ще си помисли, че караме най-големите боклуци(сравнения с 20 годишни Пежа и Дачии). Но британците мислят друго ---> My link Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 1 август 2013 Сподели Публикувано 1 август 2013 %7Bstyle_images_url%7D/offtop.gifАз предлагам темата да се преименува на: Проблем със спиране. Рангеле,не се обиждай,ама с твоето каране,остана да сложиш спирачки от болид от Формула 1,обаче ме притеснява,че след месец-два и тях ще изкривиш http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/biggrin.gif. Само едно се чудя,ако караш така,че да не пробваш да си строшиш главата,дали няма да те изкарат малко по-вече време тия кашкавалени дискове ??? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
me4o Публикувано 1 август 2013 Сподели Публикувано 1 август 2013 Всъщност колата няма проблем със спирането, спира и то зверски. Колата има проблем с кривенето на дисковете , но не и със спирането :icon_bye: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dino355 Публикувано 2 август 2013 Сподели Публикувано 2 август 2013 (редакция) Някой бъдещ купувач на Лансър ако чете темата ще си помисли, че караме най-големите боклуци(сравнения с 20 годишни Пежа и Дачии). Но британците мислят друго ---> My linkВероятно се досещаш, че няма как "специалистите" от Warranty Direct да успеят да убедят във верността на класацията си... например Рангел, който, очевидно от постовете си, непрекъснато се занимава с колата си приблизително откакто я е купил... или от малко след това. Особено като се има предвид, че я наблюдава в непрекъснато сравнение с друг нов автомобил - Хюндай Санта Фе, който изобщо липсва в тази класация като модел. Разбира се, можем да приемем неговият случай за частен, защото действително, поне във форума, друг не е споделял чак такива проблеми с дизеловия Лансер Х, като изобщо не включвам тук въпросът за спирачките. От друга страна, "надежден" автомобил въобще не е тъждествено понятие на "хубав" автомобил. Ако забелязваш, в компанията на Лансер Х в тази класация, са единствено автомобили от несравнимо по-нисък клас, даже мисля от най-ниския клас - малки градски колички на стойност под 20 хил. лева. Изключение прави само Маздата, която също е малка и проста количка, само дето се води спортно кабрио. Което общо взето потвърждава всичко казано за качествата на Лансер Х. Кола на стойност между 30 и 50 хил. лева, на нивото на Дачия за 18 хил. лева, Тойота Айго за 19 хил. лева, Опел за 21 хил. лева и т.н. Простите коли са общо взето надеждни... защото са прости, в тях по принцип няма почти нищо съществено и ново, което да прави проблеми. Това обаче изобщо не означава, че са качествени и радващи сетивата. Те са просто едни стари и изпробвани МПС-ва.Дали Лансер Х спира "зверски"??? Хм... да, Еволюшън спира така... Но останалите :help: Редактирано 2 август 2013 от dino355 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Николай Николов Публикувано 2 август 2013 Сподели Публикувано 2 август 2013 (редакция) За да се изкриви диска, много вероятно да има неравномерно охлаждане, т.е. една част от него се охлажда по-бързо от друга и това води до деформация. Дисковете, както и накладките, не може да виним, защото вече има примери за комплексно сменяне и на двете, но резултата е бил същия. Следващият елемент е спирачният апарат. Според мен е възможно да не освобождава на време диска и по този начин да допринася за неравномерното охлаждане. Дали това може да идва от въпросния клапан, сменен на някой от нас или от повреда в самия апарат - предизвикана или не, трябва да се изследва. Имал съм проблем със спирачен апарат на друг автомобил предизвикан от прегряване на спирачките, а от тук изпичане на гуменият паншон предпазващ буталото от замърсяване. От тук нататък маншона се разпрашава, тъй като е загубил еластичността и замърсяванията имат пълна свобода на действие. Естествено при такава ситуация е възможно да се наблюдава неравномерно износване на диска, а при често екстремно спиране и изкривяване на диска. Това са само мои теории, но може да дадат насока за разсъждение на някой като DJ-я, който се занимава с автомобили непрекъснато. Редактирано 2 август 2013 от Николай Николов Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lesko Публикувано 2 август 2013 Сподели Публикувано 2 август 2013 Всичко се свежда до некачествените материали които се слагат сега.Моите дискове са оргиналните на около 250000.км.Колата е на 23 г.и не са криви ,но важно е преди всичко задкормилното устройство.Сигурен съм че ако карам нов Лансер няма да ги покривя до 100000 км. :icon_thumbup: :drinks: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ipj Публикувано 2 август 2013 Сподели Публикувано 2 август 2013 (редакция) Всичко се свежда до некачествените материали които се слагат сега.Моите дискове са оргиналните на около 250000.км.Колата е на 23 г.и не са криви ,но важно е преди всичко задкормилното устройство.Сигурен съм че ако карам нов Лансер няма да ги покривя до 100000 км. :icon_thumbup: :drinks:Колега не сравнявай "ония " коли със сегашните, нямат нищо общо явно в качеството на материалите.И аз на моя Галант(90набор) му врътнах 250 000 и така си дойде и така и го продадох с оригиналните дискове без да тресе(имаше по едно време драма, ама като сложих хубави накладки се оправи ) а и още живот имаше в тях и човека дето го купи още го кара без да ги е сменял. Редактирано 2 август 2013 от ipj Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 3 август 2013 Автор Сподели Публикувано 3 август 2013 (редакция) Абе пичоове, какво задкормилно изобщо коментираме. Вие се залъгвайте колкото искате, аз с достатъчно хора съм говорил, с достатъчно сервизи и с достатъчно хора, които СИ КАРАТ КОЛИТЕ, аз тази кола я карам така, както всяка друга, на тази се кривят - на другите НЕ! Живи и здрави да са тези от Мицубиши, читава кола, поне от 5г. не са правили, ни Аутлендъри струват, ни Колтове, ни Лансъри, сигурно аз съм виновен и за всички други недомислени неща! Сигурно и за DPF-а аз съм виновен, и за дюзата пр**бана под 100 000км, аз съм виновен, и за некадърното изпълнение на багажника, пак аз съм виновен... стига сме писали. Проблема от темата е решен, благодаря на Пламен, а всеки да си се вози в колата както иска, аз за съжаление не се возя, а си я карам... Редактирано 3 август 2013 от Rangel Simov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.