Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Проблем при ускорение...


Препоръчано мнение

Абе пичоове, какво задкормилно изобщо коментираме. Вие се залъгвайте колкото искате, аз с достатъчно хора съм говорил, с достатъчно сервизи и с достатъчно хора, които СИ КАРАТ КОЛИТЕ, аз тази кола я карам така, както всяка друга, на тази се кривят - на другите НЕ! Живи и здрави да са тези от Мицубиши, читава кола, поне от 5г. не са правили, ни Аутлендъри струват, ни Колтове, ни Лансъри, сигурно аз съм виновен и за всички други недомислени неща! Сигурно и за DPF-а аз съм виновен, и за дюзата пр**бана под 100 000км, аз съм виновен, и за некадърното изпълнение на багажника, пак аз съм виновен... стига сме писали. Проблема от темата е решен, благодаря на Пламен, а всеки да си се вози в колата както иска, аз за съжаление не се возя, а си я карам...

........не каза за разхода,колко е той.........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 84
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

150 км/ч автопилот, 6.5 някъде... Климатик нон стоп. Даже под 6.5...

Мисля че е добре......ама ти си прецени де......мога да го намаля ,но за сметка на мощността

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не, не... идеалка е колата и тези накладки не шумят изобщо, но още тресе, но искам да видя гумите първо...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А бе какво му говорите на момчето задкормилно устройство , не знам си кво. Пламен ми смени спирачните апарати с такива на вр4 отпред и отзад и дискоже съответно 294мм отпред и 280мм отзад, нарязани надупчени да си е* майката. И какво? 1800 км по-късно се появиха вибрации пр натискане на педала и намаляване от 140 до към 110. Не ме разбирайте погрешно сега галанта спира :icon_thumbup: . За първи път откакто имам прешъс, усетих що е то спирачки, но това не ми попречи да изкривя дисковете за има няма 1500км. Тия същите 294мм, като на Рангел :icon_bye: . Грешка дори по-добри от неговите, защото са нарязани и надупчени. Затова извода според мен, е че джапанките не са доизмислили нещо по системата. Фен съм на японските коли имал съм Тойота, а майка ми кара в момента Корола 2010г, е нема такова спиране изобщо, галанта е като школник пред Тойотата. Сега с новите апарати по-добре ама пак има какво да се желае. А бе знаех, си че трябва да мина на брембо и да се приключи ама пусти пари... Макар, че сега като си мисля не знам дали и брембото няма да изкривя :icon_n_king:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А бе какво му говорите на момчето задкормилно устройство , не знам си кво. Пламен ми смени спирачните апарати с такива на вр4 отпред и отзад и дискоже съответно 294мм отпред и 280мм отзад, нарязани надупчени да си е* майката. И какво? 1800 км по-късно се появиха вибрации пр натискане на педала и намаляване от 140 до към 110. Не ме разбирайте погрешно сега галанта спира :icon_thumbup: . За първи път откакто имам прешъс, усетих що е то спирачки, но това не ми попречи да изкривя дисковете за има няма 1500км. Тия същите 294мм, като на Рангел :icon_bye: . Грешка дори по-добри от неговите, защото са нарязани и надупчени. Затова извода според мен, е че джапанките не са доизмислили нещо по системата. Фен съм на японските коли имал съм Тойота, а майка ми кара в момента Корола 2010г, е нема такова спиране изобщо, галанта е като школник пред Тойотата. Сега с новите апарати по-добре ама пак има какво да се желае. А бе знаех, си че трябва да мина на брембо и да се приключи ама пусти пари... Макар, че сега като си мисля не знам дали и брембото няма да изкривя :icon_n_king:

 

Що ли ме съмнява,че няма да стане само с дискове и накладки,ами ще трябва да се сменят и главния спирачен цилиндър,ABS модула с управлението му,спортни мъркучета и ...... може пак да не стане работата и да изкривиш отново дисковете. Хубаво хвалите италианките,ама аз първия път като карах Алфа 156,щях да си разбия главата във волана,спирачката е отвратителна,не дава да я пипнеш,но за сметка на това съединителя е корав и след 10-тото натискане вече те боли левия крак.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Пламене, след като първо заредих на Петрол, а после допълних когато си тръгвах на Ромпетрол, разхода по същия път до София, на същия автопилот, падна с още 0.4-0.5 л/100 км. Тоест, средна скорост точно 140 км/ч, разход около 6.3 л/100 км.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Пламене, след като първо заредих на Петрол, а после допълних когато си тръгвах на Ромпетрол, разхода по същия път до София, на същия автопилот, падна с още 0.4-0.5 л/100 км. Тоест, средна скорост точно 140 км/ч, разход около 6.3 л/100 км.

.........това устройва ли те , или искаш да върви повече ,но да лапа повече или обратното....... :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За сега е идеална. Скоро, като се стабилизирам финансово, че сега другия месец и ангренажа да оправим и по на там, ще направим едно хибридно турбо и момчето от Адлер /Богомил/ ще й пипне софта и е като нова ;).

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...