Премини към съдържание

Проблем при ускорение...


Препоръчано мнение

От днес имам нов и странен проблем, първа - газ, втора - газ, трета - газ, четвърта - газ и тук почва проблема, минава 2000 оборота и колата почва да се тресе цялата, все още леко, включвам пета и вече става МНОГО, изобщо не стигнах до шеста, не говоря за интензивно ускорение, просто си набира колата и проблема е налице, някакви идеи?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 84
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

От днес имам нов и странен проблем, първа - газ, втора - газ, трета - газ, четвърта - газ и тук почва проблема, минава 2000 оборота и колата почва да се тресе цялата, все още леко, включвам пета и вече става МНОГО, изобщо не стигнах до шеста, не говоря за интензивно ускорение, просто си набира колата и проблема е налице, някакви идеи?

 

Това ми мирише на дебитомер....Огледай и вакумите.... маркучи към турбото,букси.А ако караш на 4 скорост с над 4000обр кво става?.....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не стигнах до 4000 :), нямам представа, на пета многп тресе и ме е шубе да не се строши нещо.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Интересното е, че в първите минути на каране го няма, след някакво време се появява. Вчера бях при Пламен, ама имаше една камара коли за правене и само се повозихме да види проблема. Надявам се скоро да го отстраним и да пиша какво е :(.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А може да е комплекс от няколко неща AGR и още нещо. Вече имам опит със един Грандис със дизеловия мотор.. не казвам че може да е но проблема е почти идентичен.

При него се наложи и подмяна на турбото за съжаление.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Има нов симптом, открих, че когато цедя предавките и реално превключвам над 2500 оборота, не се появява. Тръгна ли от по-ниски обороти ускорението на 5та и 6та основно, вибрира цялата кола.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Има нов симптом, открих, че когато цедя предавките и реално превключвам над 2500 оборота, не се появява. Тръгна ли от по-ниски обороти ускорението на 5та и 6та основно, вибрира цялата кола.

Турбото в ниските ти го няма никакво! Заминава си! Ставаш 2.0 DI

Редактирано от Vasil Sivkov-Noby
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Абе знаеш ли, че и на мен това ми изглежда най-правдоподобно.

 

Ама ти, не го ли сменя турбото... там във връзка с премахването на DPF-а? Имам някакъв спомен, че преди да го премахнеш, бая време престоя в Ратола и там май беше писал, че са ти сменяли турбокомресор... Или се лъжа?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ремонтираха го господата от Ратола, след което имаше 1г. гаранция, аз ходих при тях, именно заради съмнения в турбото, защото има много масло, но те ми отказаха и само уважението ми към Мирослав и това че винаги е отзивчив, както и доброто ми възпитание ме е спряло да направя изцяло отделна, нова и прекрасна тема за сервиз РАТОЛА :).

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ремонтираха го господата от Ратола, след което имаше 1г. гаранция, аз ходих при тях, именно заради съмнения в турбото, защото има много масло, но те ми отказаха и само уважението ми към Мирослав и това че винаги е отзивчив, както и доброто ми възпитание ме е спряло да направя изцяло отделна, нова и прекрасна тема за сервиз РАТОЛА :).

Е, мина ли година?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е когато бях, не беше, имаше 10тина дни по протокол, както и да е, не ми се коментира :). Този сервиз, за мен, вече го няма на картата.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колата от вчера е при Пламен :), сега да видим какво ще излезе.

..........до година по това време ще го видим......... :D :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За сега нещата не са розови :), май една от дюзите е за ремонт :). Чакаме утре присъдата, трябва днес да си ги качвали на стенд или там каквото се правят :).

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

%7Bstyle_images_url%7D/offtop.gif


За сега нещата не са розови :), май една от дюзите е за ремонт :). Чакаме утре присъдата, трябва днес да си ги качвали на стенд или там каквото се правят :).

Олеле!
Май този двигател на Фолквагин наистина ще излезе калпав. Аз преди време четох разни теми тук, които ме накараха да се разтършувам за разни теми там (ВАГ форума)... даже дали не беше относно Грандис 2.0 дизеловия, та там четох кошмарни истории за тея дюзи.... конкретно на този двигател.
Дано се окаже нещо по-леко за понасяне. И мен ме е мерак да се возя на мАдерен дизелов агрегат - ем икономичен, ем динамичен... но може и да се откажа :). Ще следя темата с интерес.

А иначе - чист бартер не приемаш ли за моята кола (поне не тресе, а и е бензин)? :D
Редактирано от Арх. Пътко
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колата днес би трябвало да е готова. След теста на дюзите, за една бройка да се окажат всичките за ремонт, но след почистване, само една е била на 7% и само нея са ремонтирали, Пламен, е почистил всички горивни пътища, както и резервоара, който също е бил бъкам с мръсотия. Надявам се колата вече да е ток, Пламен я тестваше и каза, че вървяла доста добре :).

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Браво! Колата ти има ли чЕп или, понеже е гаранционна, не дават? Ти с ВагКом не можеш ли да си човриш и да си гледаш дюзи, турбо надуФ, тва-онова?

Редактирано от Andy Van Der Drift
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колата вече е в мен. Пламен е настроил турбото малко по-късно да надува, но пък след това колата върви по-добре от преди. Сега обаче имам въпрос, къде да зареждам, като навсякъде по резервоара и бензиновите пътища е имало боклучак, до сега зареждах на ЕКО?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Пробвай веднъж и на Ромпетрол, но на свършване на резервоара напълни. Бия по 10 км. до най-близкия Ромпетрол до мен, но поне съм доволен от качеството. Има един по пътя до Илиянци и един от моста Чавдар към МОЛ Сердика.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мен това ми е мъката, че са много далеч, иначе аз така или иначе карам, до резерва и после пълна до горе. Иначе от всякъде чувам само хубави неща за Ромпетрол.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...