painkiller Публикувано 22 юни 2013 Сподели Публикувано 22 юни 2013 Добро утро.. Прибирайки се преди малко по един баир на около 2000 оборота колата заби муцуната, исфорсирах, беше на газ и минах на бензин, но резултата не беше голям.. В ниските обороти тресе и трудно поема все едно е на по малко цилиндри и стори ми се замириса на недобре изгоряло гориво, на около 4000 и на място работи почти нормално..Та къде да търся проблема че не са добре нещата :(( може да има скъсан тампон на двигателя по принцип иначе другия вариант ангренаж предполагам....:(( Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 22 юни 2013 Сподели Публикувано 22 юни 2013 Скъсан тампон едва ли е причина за влошаване работата на мотора, проверете центровката, кабели, свещи, дистрибутор, подаването на гориво и изобщо всичко що се сетите .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S.Iliev Публикувано 22 юни 2013 Сподели Публикувано 22 юни 2013 В това число и кабели, бобини, филтър за гориво. Все отнякъде трябва да се почне. Колата при това тресене как се усещаше? Все едно е изгубила цилиндър? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasipet Публикувано 22 юни 2013 Сподели Публикувано 22 юни 2013 Добро утро.. Прибирайки се преди малко по един баир на около 2000 оборота колата заби муцуната, исфорсирах, беше на газ и минах на бензин, но резултата не беше голям.. В ниските обороти тресе и трудно поема все едно е на по малко цилиндри и стори ми се замириса на недобре изгоряло гориво, на около 4000 и на място работи почти нормално..Та къде да търся проблема че не са добре нещата :(( може да има скъсан тампон на двигателя по принцип иначе другия вариант ангренаж предполагам....:(( Някой от цилиндрите си "почива". Почва се по реда на номерата: Пробил кабел; свършила свещ или прекъсната бобина. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Божидар Публикувано 22 юни 2013 Сподели Публикувано 22 юни 2013 Може и сам да си си дал диагностиката като казваш като че ли съм изгубил цилиндър Провери и компресията на всички цилиндри и виж да не е издухана гарнитурата на главата Дано не е че имах Рено 19 ходих на екскурзия при висока температура навън пришпорих колата с едно ауди и също заби муцуната Оказа се между два цилиндара гарнитурата беше издухана Дано не съм прав УСПЕХ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 22 юни 2013 Сподели Публикувано 22 юни 2013 Някой от цилиндрите си "почива". Почва се по реда на номерата: Пробил кабел; свършила свещ или прекъсната бобина.Колегата кара 6-так, там бобината е само една. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 22 юни 2013 Сподели Публикувано 22 юни 2013 (редакция) На бензин добре ли работеше преди това? На газ ясно че е ти е работила.Пробва ли да я палиш студена и какво става - запалва ли, прекъсва ли, не пали ли?Нещо около токовете търси. Ако има кой да ти помогне почнете от дистрибуторната капачка и палеца - цялост на палеца, следи от прегаряне на пластинката; контакти на капачката и външен оглед; после свещи (цвят и разстояние м/у електродите), налепни образувания по контактите на лулите.На опела стана нещо подобно преди години и се оказа прекъсната пластинка на палеца. "Сигналът" е прехвърчал на разстояние ~0,5 мм между получилите се две парчета пластина на палеца. Един вид пластината беше прегоряла и някак все пак прескачаше сигнал, но прекъсваше де.Пусни й една самодиагностика, ако знаеш как, за всеки случай. Забравих кои два пина се свързват с мост. Май бяха първи и трети. За първи е първи, ама другия не знам кой беше, хем го правих неотдавна :icon_blush: Редактирано 22 юни 2013 от Andy Van Der Drift Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 22 юни 2013 Сподели Публикувано 22 юни 2013 Добро утро.. Прибирайки се преди малко по един баир на около 2000 оборота колата заби муцуната, исфорсирах, беше на газ и минах на бензин, но резултата не беше голям.. В ниските обороти тресе и трудно поема все едно е на по малко цилиндри и стори ми се замириса на недобре изгоряло гориво, на около 4000 и на място работи почти нормално..Та къде да търся проблема че не са добре нещата :(( може да има скъсан тампон на двигателя по принцип иначе другия вариант ангренаж предполагам....:(( Не е проблема в тампоните, а в агренажа, запалването - някой кабел или свещ или някой цилиндър не работи - клапан,сегменти и т.н.Диагностика си трябва........... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
painkiller Публикувано 22 юни 2013 Автор Сподели Публикувано 22 юни 2013 (редакция) Проблема е че съм в провинцията.. :( сега ще търся проблема.. От друга страна карал съм кола с прескочил ремък и клапаните и чукаха доста, при мен не чукат та може и да не е ангренаж.. Редактирано 22 юни 2013 от painkiller Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 22 юни 2013 Сподели Публикувано 22 юни 2013 Съедини първи и четвърти пин на диагностичната букса. Може да използваш кламер. Задължително Първо ги съедини и после дай контакт. След като мине самодиагностиката, изключи от контакт и тогава махни кламера. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
painkiller Публикувано 22 юни 2013 Автор Сподели Публикувано 22 юни 2013 (редакция) Доколкото разбрах от самодиагностиката на абс имам грешки 22, 23 и 24 , на двигателя 41 След откачане на акумулатора чека мига постоянно, на празни обороти работи почти перфектно, но при подаване на газ притриса и поема трудно, отзад си мирише доста на бензин струва ми се..Майстора ме прати да търся друг кабел за да пробваме цилиндрите.. Редактирано 22 юни 2013 от painkiller Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
painkiller Публикувано 22 юни 2013 Автор Сподели Публикувано 22 юни 2013 И понеже е събота следобед и съм в благоевградско и мърфи се вихри на воля и няма ни кабели ни нищо и положението е тъпо :( Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 22 юни 2013 Сподели Публикувано 22 юни 2013 41 май е проблем с инжекторите - Injectors circuit malfunction? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
painkiller Публикувано 22 юни 2013 Автор Сподели Публикувано 22 юни 2013 И аз така прочетох ама не би ли трябвало на газ да е наред, а то не е.. А другите на абс какво им е значението?! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
painkiller Публикувано 23 юни 2013 Автор Сподели Публикувано 23 юни 2013 Здравейте колеги, при смяна на част от кабелите (предните цилиндри) имаше леко подобрение на работата на двигателя.. понеже съм в провинцията и евентуално проблема може да се окаже кабели или свещи или и двете.. та молбата ми е ако на някой му се намират излишни такива или за продажба, утре един познат може да ги вземе от софия и да ми ги донесе, като ако се окаже от тях ги взимам ако не да се разбереме да ги върна в същото състояние естествено.. ще съм благодарен за помощта, аз ще проверя и за нови но бих искал да видя дали е от тях ако не да се отвори да се види :( Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 23 юни 2013 Сподели Публикувано 23 юни 2013 (редакция) Ти отвори виж капачката и палеца как са, че сигурно и там няма да е добре работата... Моите стари ги дадох на Анди (не го знам дали ги е ползвал), иначе щеше да ги получиш... П.С Чакате ги да спрат тия коли, и после Мърфи ви виновен .. свещи, капачка, палец (и евентуално и кабели) са част от разширената профилактика на колата като се вземе.. това са консумативи . Редактирано 23 юни 2013 от Lyubo Dimitrov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
painkiller Публикувано 23 юни 2013 Автор Сподели Публикувано 23 юни 2013 забравих да спомена, капачката и палеца са ок.. реално погледнато наистина е трябвало да се прегледат по рано тия неща.. все пак по груби сметки и кабелите и свещите са на около 80 000 вече, обаче какво да се прави не са пипани и въпреки всичко не мога сега да извадя 500лв за кабели и свещи без да знам дали е от тях :( Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 23 юни 2013 Сподели Публикувано 23 юни 2013 (редакция) Ти отвори виж капачката и палеца как са, че сигурно и там няма да е добре работата... Моите стари ги дадох на Анди (не го знам дали ги е ползвал), иначе щеше да ги получиш... П.С Чакате ги да спрат тия коли, и после Мърфи ви щшщшвиновен .. свещи, капачка, палец (и евентуално и кабели) са част от разширената профилактика на колата като се вземе.. това са консумативи .Това е моята стара кола. Кабели магнекор, капачка, палец, о ринг ОЕМ, но оттогава новият собственик е минал близо 100 к. Подозирам дюза, заради газта. Редактирано 23 юни 2013 от SLX Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 23 юни 2013 Сподели Публикувано 23 юни 2013 (редакция) Е принципно пробега на свещите го дават 90к на двойно платинените (т.е. близо си, но не си го подминал), а капачката и кабелите със сигурност карат много повече - поне 2х свещите, извинявам се че съм се изказал неподготвен :icon_blush: Явно грешка 41 си е дюзи. Редактирано 23 юни 2013 от Lyubo Dimitrov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chino60 Публикувано 23 юни 2013 Сподели Публикувано 23 юни 2013 Имах подобен проблем още при монтажа на ГИ. Оказа се, не сработило реле в компютъра на ГИ, което прекъсва съответния бензинов инжектор. Релето беше зависнало в неутрално положение и съответно, въпросния цилиндър не работеше нито на газ, нито на бензин. Премерете на буксата на газовия компютър, дали излизат всички инжектори (мисля, че инжекторите бяха 12 Ома). Успех! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 23 юни 2013 Сподели Публикувано 23 юни 2013 Връзва се с кода. За тресенето и невървенето добре, но как да си обясним миризмата на бензин? Ако колата е на 5 цилиндъра и един бензинов инжектор не работи, един цилиндър не би трябвало да получава гориво. Той казва, че и на газ е много подобно. Освен да има два проблема - липса на ел. сигнал до една бензинова дюза и проблем със свещ или кабел на свещ. А може и лула. Тези свещи ако са 90-100 хил. км. нищо не може да ме учуди, с изключение на кода. Ти караш ли я на бензин и сигурен ли си че проблем с вървенето и работата на бензин не е имало доскоро? Щото аз подозирам казаното от chino60 плюс старички свещи. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Subsa Публикувано 24 юни 2013 Сподели Публикувано 24 юни 2013 Аз също мисля, че е протрит кабел или заминала свещ.Заминал инжектор - едва ли.Да си мил двигателя преди да тръгнеш за провинцията случайно? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
painkiller Публикувано 24 юни 2013 Автор Сподели Публикувано 24 юни 2013 (редакция) Не е мит мотора никога, свещите и кабелите са на около 80000 не 100 не че има голяма разлика де.. Грешката след откачане на акумулатора я няма, чек не е светвал, а тази грешка може би излезе защото на работещ мотор на газ откачахме дюзите за да видиме от кой цилиндър е.. Другия вариант е да не съм я прочел правилно и да е 14 не 41.. Колата винаги пали на бензин и понякога я покарвам също така.. Може ли да се запуши дюза така че и на газ и на бензин дя преебе работата..? Все пак ако някой прояви желание и възможност да услужи с свещи и кабели или едно от двете ще съм благодарен и евентуално ще ги взема ако се продават, ако не ще си поема разходите по изпращане и връщане после.. Редактирано 24 юни 2013 от painkiller Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 24 юни 2013 Сподели Публикувано 24 юни 2013 (редакция) Направо купувай нови свещи. Тези са си изпели песента. Моите ги смених защото не знаех откога са на колата, а само аз й врътнах едни 40 хилки. С новите забелязах едно леко претрисане на празен ход при загрял двигател. Не съм напълно сигурен че има промяна в работата на двигателя. Сигурно съм се заслушвал и вглеждал повече. Моите съм ги дал на един да ги слага на бмв компакт и ако не ги е сложил още, довечера ще си ги взема. Имам и още един комплект - този на Любо, за който той спомена. Дал ми е капачка и палец. Проблемът е че тях не мога да ги намеря. В един плик са и къде го заврях..... Почти съм сигурен че с който и да е от тези комплекти, колата ти ще заработи. Не може и на газ и на бензин да не ще от неработеща бензинова дюза. Не я бръмчи така, защото няма да се оправи сама, а неизгорелият бензин ще ликвидира катализатора. Редактирано 24 юни 2013 от Andy Van Der Drift Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
painkiller Публикувано 24 юни 2013 Автор Сподели Публикувано 24 юни 2013 А кабелите как се проверяваха дали подават ток, знам че е добре да е тъмно,за да се вижда искрата а къде да ги допра е въпроса..а още по гадното е че на три от цилиндрите е трудно достъпно:( Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.