Премини към съдържание

Проблем! двигателя тресе


Препоръчано мнение

Добро утро.. Прибирайки се преди малко по един баир на около 2000 оборота колата заби муцуната, исфорсирах, беше на газ и минах на бензин, но резултата не беше голям.. В ниските обороти тресе и трудно поема все едно е на по малко цилиндри и стори ми се замириса на недобре изгоряло гориво, на около 4000 и на място работи почти нормално..

Та къде да търся проблема че не са добре нещата :(( може да има скъсан тампон на двигателя по принцип иначе другия вариант ангренаж предполагам....:((

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Скъсан тампон едва ли е причина за влошаване работата на мотора, проверете центровката, кабели, свещи, дистрибутор, подаването на гориво и изобщо всичко що се сетите ..

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

В това число и кабели, бобини, филтър за гориво. Все отнякъде трябва да се почне. Колата при това тресене как се усещаше? Все едно е изгубила цилиндър?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Добро утро.. Прибирайки се преди малко по един баир на около 2000 оборота колата заби муцуната, исфорсирах, беше на газ и минах на бензин, но резултата не беше голям.. В ниските обороти тресе и трудно поема все едно е на по малко цилиндри и стори ми се замириса на недобре изгоряло гориво, на около 4000 и на място работи почти нормално..

Та къде да търся проблема че не са добре нещата :(( може да има скъсан тампон на двигателя по принцип иначе другия вариант ангренаж предполагам....:((

 

Някой от цилиндрите си "почива". Почва се по реда на номерата: Пробил кабел; свършила свещ или прекъсната бобина.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Може и сам да си си дал диагностиката като казваш като че ли съм изгубил цилиндър Провери и компресията на всички цилиндри и виж да не е издухана гарнитурата на главата Дано не е че имах Рено 19 ходих на екскурзия при висока температура навън пришпорих колата с едно ауди и също заби муцуната Оказа се между два цилиндара гарнитурата беше издухана Дано не съм прав УСПЕХ

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Някой от цилиндрите си "почива". Почва се по реда на номерата: Пробил кабел; свършила свещ или прекъсната бобина.

Колегата кара 6-так, там бобината е само една.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На бензин добре ли работеше преди това? На газ ясно че е ти е работила.

Пробва ли да я палиш студена и какво става - запалва ли, прекъсва ли, не пали ли?

Нещо около токовете търси. Ако има кой да ти помогне почнете от дистрибуторната капачка и палеца - цялост на палеца, следи от прегаряне на пластинката; контакти на капачката и външен оглед; после свещи (цвят и разстояние м/у електродите), налепни образувания по контактите на лулите.

На опела стана нещо подобно преди години и се оказа прекъсната пластинка на палеца. "Сигналът" е прехвърчал на разстояние ~0,5 мм между получилите се две парчета пластина на палеца. Един вид пластината беше прегоряла и някак все пак прескачаше сигнал, но прекъсваше де.

Пусни й една самодиагностика, ако знаеш как, за всеки случай. Забравих кои два пина се свързват с мост. Май бяха първи и трети. За първи е първи, ама другия не знам кой беше, хем го правих неотдавна :icon_blush:

Редактирано от Andy Van Der Drift
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Добро утро.. Прибирайки се преди малко по един баир на около 2000 оборота колата заби муцуната, исфорсирах, беше на газ и минах на бензин, но резултата не беше голям.. В ниските обороти тресе и трудно поема все едно е на по малко цилиндри и стори ми се замириса на недобре изгоряло гориво, на около 4000 и на място работи почти нормално..

Та къде да търся проблема че не са добре нещата :(( може да има скъсан тампон на двигателя по принцип иначе другия вариант ангренаж предполагам....:((

Не е проблема в тампоните, а в агренажа, запалването - някой кабел или свещ или някой цилиндър не работи - клапан,сегменти и т.н.Диагностика си трябва...........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Проблема е че съм в провинцията.. :( сега ще търся проблема.. От друга страна карал съм кола с прескочил ремък и клапаните и чукаха доста, при мен не чукат та може и да не е ангренаж..

Редактирано от painkiller
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Съедини първи и четвърти пин на диагностичната букса. Може да използваш кламер. Задължително Първо ги съедини и после дай контакт. След като мине самодиагностиката, изключи от контакт и тогава махни кламера.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Доколкото разбрах от самодиагностиката на абс имам грешки 22, 23 и 24 , на двигателя 41

След откачане на акумулатора чека мига постоянно, на празни обороти работи почти перфектно, но при подаване на газ притриса и поема трудно, отзад си мирише доста на бензин струва ми се..

Майстора ме прати да търся друг кабел за да пробваме цилиндрите..

Редактирано от painkiller
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И понеже е събота следобед и съм в благоевградско и мърфи се вихри на воля :) и няма ни кабели ни нищо и положението е тъпо :(

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И аз така прочетох ама не би ли трябвало на газ да е наред, а то не е.. А другите на абс какво им е значението?!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, при смяна на част от кабелите (предните цилиндри) имаше леко подобрение на работата на двигателя.. понеже съм в провинцията и евентуално проблема може да се окаже кабели или свещи или и двете.. та молбата ми е ако на някой му се намират излишни такива или за продажба, утре един познат може да ги вземе от софия и да ми ги донесе, като ако се окаже от тях ги взимам ако не да се разбереме да ги върна в същото състояние естествено.. ще съм благодарен за помощта, аз ще проверя и за нови но бих искал да видя дали е от тях ако не да се отвори да се види :(

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ти отвори виж капачката и палеца как са, че сигурно и там няма да е добре работата... Моите стари ги дадох на Анди (не го знам дали ги е ползвал), иначе щеше да ги получиш...

 

П.С Чакате ги да спрат тия коли, и после Мърфи ви виновен .. свещи, капачка, палец (и евентуално и кабели) са част от разширената профилактика на колата като се вземе.. това са консумативи .

Редактирано от Lyubo Dimitrov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

забравих да спомена, капачката и палеца са ок..

реално погледнато наистина е трябвало да се прегледат по рано тия неща.. все пак по груби сметки и кабелите и свещите са на около 80 000 вече, обаче какво да се прави не са пипани и въпреки всичко не мога сега да извадя 500лв за кабели и свещи без да знам дали е от тях :(

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ти отвори виж капачката и палеца как са, че сигурно и там няма да е добре работата... Моите стари ги дадох на Анди (не го знам дали ги е ползвал), иначе щеше да ги получиш...

 

П.С Чакате ги да спрат тия коли, и после Мърфи ви

щ

шщшвиновен .. свещи, капачка, палец (и евентуално и кабели) са част от разширената профилактика на колата като се вземе.. това са консумативи .

Това е моята стара кола. Кабели магнекор, капачка, палец, о ринг ОЕМ, но оттогава новият собственик е минал близо 100 к. Подозирам дюза, заради газта.

Редактирано от SLX
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е принципно пробега на свещите го дават 90к на двойно платинените (т.е. близо си, но не си го подминал), а капачката и кабелите със сигурност карат много повече - поне 2х свещите, извинявам се че съм се изказал неподготвен :icon_blush: Явно грешка 41 си е дюзи.

Редактирано от Lyubo Dimitrov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Имах подобен проблем още при монтажа на ГИ. Оказа се, не сработило реле в компютъра на ГИ, което прекъсва съответния бензинов инжектор. Релето беше зависнало в неутрално положение и съответно, въпросния цилиндър не работеше нито на газ, нито на бензин. Премерете на буксата на газовия компютър, дали излизат всички инжектори (мисля, че инжекторите бяха 12 Ома).

 

Успех!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Връзва се с кода. За тресенето и невървенето добре, но как да си обясним миризмата на бензин? Ако колата е на 5 цилиндъра и един бензинов инжектор не работи, един цилиндър не би трябвало да получава гориво. Той казва, че и на газ е много подобно. Освен да има два проблема - липса на ел. сигнал до една бензинова дюза и проблем със свещ или кабел на свещ. А може и лула.

Тези свещи ако са 90-100 хил. км. нищо не може да ме учуди, с изключение на кода.

 

Ти караш ли я на бензин и сигурен ли си че проблем с вървенето и работата на бензин не е имало доскоро? Щото аз подозирам казаното от chino60 плюс старички свещи.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз също мисля, че е протрит кабел или заминала свещ.

Заминал инжектор - едва ли.

Да си мил двигателя преди да тръгнеш за провинцията случайно?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не е мит мотора никога, свещите и кабелите са на около 80000 не 100 не че има голяма разлика де.. Грешката след откачане на акумулатора я няма, чек не е светвал, а тази грешка може би излезе защото на работещ мотор на газ откачахме дюзите за да видиме от кой цилиндър е.. Другия вариант е да не съм я прочел правилно и да е 14 не 41.. Колата винаги пали на бензин и понякога я покарвам също така.. Може ли да се запуши дюза така че и на газ и на бензин дя преебе работата..? Все пак ако някой прояви желание и възможност да услужи с свещи и кабели или едно от двете ще съм благодарен и евентуално ще ги взема ако се продават, ако не ще си поема разходите по изпращане и връщане после..

Редактирано от painkiller
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Направо купувай нови свещи. Тези са си изпели песента. Моите ги смених защото не знаех откога са на колата, а само аз й врътнах едни 40 хилки. С новите забелязах едно леко претрисане на празен ход при загрял двигател. Не съм напълно сигурен че има промяна в работата на двигателя. Сигурно съм се заслушвал и вглеждал повече. Моите съм ги дал на един да ги слага на бмв компакт и ако не ги е сложил още, довечера ще си ги взема. Имам и още един комплект - този на Любо, за който той спомена. Дал ми е капачка и палец. Проблемът е че тях не мога да ги намеря. В един плик са и къде го заврях..... Почти съм сигурен че с който и да е от тези комплекти, колата ти ще заработи. Не може и на газ и на бензин да не ще от неработеща бензинова дюза.

Не я бръмчи така, защото няма да се оправи сама, а неизгорелият бензин ще ликвидира катализатора.

Редактирано от Andy Van Der Drift
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А кабелите как се проверяваха дали подават ток, знам че е добре да е тъмно,за да се вижда искрата а къде да ги допра е въпроса..а още по гадното е че на три от цилиндрите е трудно достъпно:(

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...