lysaka68 Публикувано 19 юни 2013 Сподели Публикувано 19 юни 2013 Здравейте, нов съм във форума и тъй като от 15 години карам само японски автомобили, съм се спрял на Мицубиши Галант 2000г бензин 136коня, ако може малко по-компетентно мнение за качествата и недостатъците на Галанта и Акорда. Всичко японско съм карал без Сузуки и Дайхацу, но от Сивика и Колта съм най-доволен . Сега още си карам Сивика 1.5 101кончета който вече е на 328 хилки но си върви перфектно без абсолютни никакви ремонти, аз работя в Гърция, в Кавала и абсолютно всяка седмица се прибирам в БГ, и след два дена обратно за Кавала и така вече почти две години, та затова търся качествена издръжлива кола. Въпроса ми е, може ли Галанта да се справи с това предизвикателство и кой мотор е най-удачния за такива пътувания. Харесал съм си Галанта защото има страхотна визия и много добър комфорт и возия, обаче и Акорда има същите качества и затова е дилемата, коя да бъде.... не съм карал нито едната нито другата, като ме интересуват разхода и подръжката като пари Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Anatoli Публикувано 19 юни 2013 Сподели Публикувано 19 юни 2013 Колега, а кой е Акорда, преди или след 2003 година? Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 19 юни 2013 Сподели Публикувано 19 юни 2013 Колега, а кой е Акорда, преди или след 2003 година?Преди, очевидно. Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 19 юни 2013 Сподели Публикувано 19 юни 2013 (редакция) Е направи си труда да прочетеш малко из форума, дискутирано е многократно какви са стандартните за модела проблеми, кой мотор - какво и т.н. Да започна с това, че разходите по един Галант ще са ти в пъти по-големи от Сивика, във всяко отношение, и то не защото колата е лоша. За дълъг път, ако ще е Галант - 2.5 мотора с читава газ е моето мнение или дизела ако те влече, но дизелите не са се предлагали с круиз и автомат. 2.4 GDI не може да се газифицира (лесно), 2.0 на междуградско разхода му не е (много) по-нисък от 2.5 че да си заслужава + много рядко излизат с круиз и автомат двойки.. За Акорд чети в Хонда форума, тук я има някой да е карал, я не. Не знам дали са с екстри като круиз и типтроник толкова масово, само това мога да кажа. И като цяло след като постоянно пътуваш и това ти е важно, защо на толкова стари коли си се залетял е въпроса... Точно на края на живота си... Успех и късмет. Редактирано 19 юни 2013 от Lyubo Dimitrov Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 19 юни 2013 Сподели Публикувано 19 юни 2013 По - новия акорд е жестока каруца, тясна и неудобна...галанта печели по точки! Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Anatoli Публикувано 19 юни 2013 Сподели Публикувано 19 юни 2013 Преди, очевидно. А че аз ако сменям колата или Акоред след 2003 или пак Галант... за жалост за сега нямам тоя късмет И моето мнение е че Галанта е по-добрия избор ако ще е Акорд преди 2003, нямам кой знае какви впечатления от Хондите обаче колите втора ръка са голяма доза късмет. Но само като ги сложим една до друга Галанта грабва окото и докато не го поразгледаш хубаво не минаваш на Акорда, лично мое мнение. А реално след 2003, не виждам какво друго бих си взел на този етап, след като от Мицубиши няма алтернатива. Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vanko91 Публикувано 19 юни 2013 Сподели Публикувано 19 юни 2013 На мене ми харесва повече Мицубишито и то не защото карам тая марка. Казвам го аз като казвам,че си търсех Хонда Сивик 1,4ис или 1,5илс заради това,че са пъргави и горят малко. Това беше до момента в който видях Каризмата ми(просто ми допадаше и преди двигателя,но визията на тея преди 99-00г. не,попаднах на моята и край търсенето) . Та за Хонда тея китюци Акорд нещо не ми харесват толкова,сякаш са по тромави,а иначе имат добра визия,но Галанта е много по-красив според мене и по ще върви. Имам предвид,че харесвам Мицубиши,Мазда,Хонда и др.,и не съм против никоя от тея коли,но мисля че е по приемлив Галанта... ако имах още мангизи за коли-освен мойта още японци щях да събера :icon_dance: :icon_angel: Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StDOBREV Публикувано 19 юни 2013 Сподели Публикувано 19 юни 2013 Единственият очебиещ, съществен и достатъчен плюс на Галанта е, че има зашеметяващ дизайн за тези пари и години. Което май се оказва "клопката", на която всички кълват :D - за добро или лошо... разбира се - за добро е . Лично аз, ако се колебаех коя кола да избера, бих се спрял на Галантния. Иначе, според мен, и двете коли са еднакво здрави, еднакво комфортни, от един клас, със сходни проблеми и с близка по финанси поддръжка.Дори бих заложил на комби (наскоро имаше такова питане в друга тема) - по-красиво е според мен, а седана ми стои прекалено "изтъркано" като концепция... Но този избор е строго индивидуален.Има достатъчно теми за Галанта (не просто достатъчно, а форума е зарит с теми за Галант), само на 1-ва страница има няколко подобни теми. Напоследък наистина доста хора са решили да взимат Галант .И така, моят съвет - колега, ако за теб дизайна е достатъчен фактор, да избереш Галанта, нека бъде той. Ако си фен на Хонда (заради Сивика), избери Акорд. Всичко друго е относително - състояние на конкретната кола и късмет за бъдещето ѝ експлоатиране.Още един факт нека спомена (в съвсем общ план) - Мицубиши правят доста различни по характер МПС-та, за разлика от Хонда, което не знам какво ще рече... Аз лично, след Колт-а (от който съм безкрайно доволен ), не знам какво бих взел в бъдеще. Жалко, че Мицубиши вече не предлагат това, което са предлагали досега. Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 20 юни 2013 Сподели Публикувано 20 юни 2013 Единственият начин е да покараш по 2 от всеки модел - 2 хонди и 2 мицубишита. По две защото между колите има големи разлики според моментното им състояние. На мен галанта ми е удобен и бързо гълта километрите. Най-дългият ми преход беше около 1650 км без спане. Не се бях одървил от седени и можех спокойно да се разхождам край р. Дунав докато чакам ферибота да се дотътри, че той прави едни маневри не е истина... Даже можех да се забавлявам наум, мислейки - ако тая щайга потъне по средата на реката, добре че не мога да плувам повече от 3 минути, иначе ловех за гушата тоя на руля ако ми потъне колата :rolleyes: . Акорд не съм карал и дори не съм се качвал. Само съм чувал, че бензиновите са много добри и са здрави коли. Има история за 2.0, който са карали без антифриз (бил изтекъл) и чак в края на деня доляли. Каране е била в града на къси отсечки, но е подавано газ, защото е била служебна кола. Аз я помня тази кола, но не знам това дали е вярно. Каращите я са ми разказвали. Доволни бяха от нея. Един сив акорд седан 2.0i.На този път и то редовно каране, ти трябва добра кола. Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lysaka68 Публикувано 20 юни 2013 Автор Сподели Публикувано 20 юни 2013 Благадаря на всички за бързите отговори, наистина се поразрових из форумите и попрочетох някои отзиви за галанта и май това ще бъде новата ми стара кола, защото преди всичко за дългия път ме интересува комфорта,возията и издръжливоста съчетани в едно. Аз съм фен на бензина (не харесвам дизел) и мислех да бъде галант с gdi мотора... но разбрах от форумите че са капризни на гориво и затова ще бъде някакъв друг мотор но над 100 коня да е задължително. Но...иначе съм си заклет фен на Хонда още от времето когато Макларън Хонда бяха номер едно с великия Аертон Сена. И друго нещо...не забравяйте че когато излезе иконата NSX през далечната 1992г Сена заедно с един отбор автомобилни журналисти единодушно решиха че това е най-съвършеното автомобилно творение създавано някога от автомобилната индустрия, но пък цената му е убийствена 50000евро за кола 92г....както и да ерешил съм вече галанта пък каквото сабя покаже, като ще си запазя сивика... като го дам на баща ми и продам неговата тойота която вече е доста стара... Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TASSO Публикувано 20 юни 2013 Сподели Публикувано 20 юни 2013 Щом си се ориентирал към бензин, значи нямаш ядове, всичките мотори са над 100 коня Казано по-закръглено за конете 130(2.0), 150(ГДИ), 160(2.5) и 280(VR4), като за GDI-то е по-икономичен не знам колко е капризен към бензин, но определено има дразги с газта. Остава само да попаднеш на запазен екземпляр, общо взето по темите са обсъдени проблемите на тези коли. Успех и да се похвалиш, като вземеш нещо Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lysaka68 Публикувано 20 юни 2013 Автор Сподели Публикувано 20 юни 2013 Благодаря колега, взема ли го обезателно ще постна снимки.....Успех и на теб.... Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 20 юни 2013 Сподели Публикувано 20 юни 2013 (редакция) Я да се изкажа и аз по темата, за ужас на модераторите... Сравнение галант ЕА и 6-та генерация акорд, двигатели 1,8 хонда 136 и двулитров галант със същата мощност Галантплюсове:- в пъти по красив от акорда- значително по-добра возия, комфорт и пътно поведение в завои- малко по-добра вътрешна организация на интериора, но разликите са малки, тоест усещането е субективно- произведено в Япония, вместо в Англия, но този плюс е силно дискусионен- по евтин за първоначална покупкаминуси- осезаемо по ненадежден, серийни проблеми с повдигачи, долни носачи, предни спирачни дискове, при двулитровите са редки, но има проблеми с лагери на скоростна кутия, корозия по задните вежди в почти всички екземпляри- рядко се предлага с автопилот, круиз контрол, което при над 35 000 км. годишен извъградски пробег е важно Акордплюсове:- общо по-надежден от техническа гледна точка минуси- 1,8 двигателят на автоматична кутия е слаб- малко, но по-скъпи резервни части, но вж. по-горе плюсчето:icon_thumbup: В обобщение:Нито галант, нито хонда на възраст 13- 15 години са добър избор при пробег от 35 к+ годишно, независимо от това, че този пробег е извънградски, а в Гърция често се шофира с 90 км. час. За препоръчване е по-нова, макар и по-нисък клас кола. За седма генерация акорд (след 2003 г.) съм напълно съгласен с Илия. Баща ми имаше такава от магазина за 4,5 години, наистина тесновата, но доста прилична и надеждна кола. Редактирано 20 юни 2013 от SLX Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
olele Публикувано 20 юни 2013 Сподели Публикувано 20 юни 2013 Не вземай хонда ! ! ! Галанта е скъпа играчка, но поне има защо, а хонда е скъпа играчка и няма за какво калпави са Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
olele Публикувано 20 юни 2013 Сподели Публикувано 20 юни 2013 (редакция) За бога братя не купувайте Хонда и трошльота ! Редактирано 21 юни 2013 от TASSO Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 20 юни 2013 Сподели Публикувано 20 юни 2013 забога братя не купувайте хонда и трошльота !Асене, какво ти стана, бре?:icon_thumbup: Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 20 юни 2013 Сподели Публикувано 20 юни 2013 Асене, какво ти стана, бре?:icon_thumbup:Ами в общи линии е прав за Хондата .........малко по безпроблемни са, но са скучни...... Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StDOBREV Публикувано 20 юни 2013 Сподели Публикувано 20 юни 2013 Ами в общи линии е прав за Хондата .........малко по безпроблемни са, но са скучни......Скучни са, защото са по-безпроблемни ли? :DАкорда няма ли хидравлични компенсатори? А окачването отпред какво е - многораменно както при Галанта ли? Или с по един носач?Айде, за лагерите - мога да го преглътна, в смисъл - лагер се чупи и се сменя на която и да е марка.Ръждата също - забелязва се при всички японски производители от "онези" години.Дисковете предните - това вече го тълкувам като сериен проблем. Но не мисля, че е кой знае какво... и моите тресат, но ги карам още Друго май няма Абе като цяло, май носят на бой Хондите :DДа не разколебавам колегата обаче, Галантът е добър избор!Честно казано, ако аз се колебаех и не можех да реша, бих търсил и двата модела и за който намеря по-запазен екземпляр на разумна цена - той да е. Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
olele Публикувано 20 юни 2013 Сподели Публикувано 20 юни 2013 (редакция) ЗА БОГА ХОРА ! Не са безпроблемни това е мит, напротив много проблемни са ! По-проблемни от стар опел ! Само, че частите са безумно скъпи, пази боже от такива черни дупки ! Хонда е с най-скъпите части от всички япончета ! Който се колебае между Галант и др японска да види мазда 6 от първите фейслифт, имат най-адекватния дизел ( след премахване на калапвите ДПФ'и ) с много добра мощност и високо японско качество и не скъпи части. Хонда и Трошльота като дявол от тамян, само като ги чуя и ми се сгажда Редактирано 21 юни 2013 от TASSO Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
olele Публикувано 21 юни 2013 Сподели Публикувано 21 юни 2013 Забравих да кажа, че акорда преди 2004та гние поголовно окачване всичко се разлага от ръжда, а по новия след 2004 е хубав но толкова скъп за поддръжка, дизела се чупи постоянно, пука колектори, чупи шарнири и поне е с по кекаво окачване, гумата удря калника както при жигулитата. Едно жалко тампонче е 5-600лв, съединител от 2500 до 5000 лв за оригинален. 2.4 тайп ес 190 коня са чупливи и не издържат много км. По малкия бензин е мъртвец както и 2.2 дизела 140 коня не се помръдва застопорен е просто, като дадеш газ и сякаш някой го е занитил за асфалта Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StDOBREV Публикувано 21 юни 2013 Сподели Публикувано 21 юни 2013 Олеле! :DОлеле, всичко, което описваш за Хонда, може и така да е, аз не знам, понеже не съм ги карал тези коли. Но да не забравяме, че авторът на темата вече е имал (и още има) Хонда (Хонда Сивик 1.5) и е безкрайно доволен от нея. Даже е и фен на Хонда . Може пък, въпреки всичко, да не са чааак толкова зле, колкото ги описваш . Освен това казва, че е карал всички японски марки без Сузуки и Дайхатсу, и е доволен най-много от Колт и Сивик. Следователно има опит, на който да стъпи.И все си мисля, че на Тойота и Мазда са най-скъпите части от японските :icon_hmm:. Но може и да греша.Със сигурност частите на Мицубиши са едни от най-евтините, но това не се отнася за Галантния (лично мнение), просто заради по-високия клас. Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
olele Публикувано 21 юни 2013 Сподели Публикувано 21 юни 2013 Човека иска кола, сега си има хонда, едно е да сравняваш кола на 20 години модел, с безброй части на всякакви фирми, друго много по нова кола, среден клас ( висок за хонда ) и Жигулито се поддържа със стотинки и има доволни от тях. 11лв е нова пружина 12лв амортесьор, 2.40 брава за вратата това нови ОЕМ части Ако отиде с тоя сивик 1.5 да го възкресят в бултрако ще му коства приблизително колкото нов Мерцедес Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 21 юни 2013 Сподели Публикувано 21 юни 2013 Олеле! :DОлеле, всичко, което описваш за Хонда, може и така да е, аз не знам, понеже не съм ги карал тези коли. Но да не забравяме, че авторът на темата вече е имал (и още има) Хонда (Хонда Сивик 1.5) и е безкрайно доволен от нея. Даже е и фен на Хонда . Може пък, въпреки всичко, да не са чааак толкова зле, колкото ги описваш . Освен това казва, че е карал всички японски марки без Сузуки и Дайхатсу, и е доволен най-много от Колт и Сивик. Следователно има опит, на който да стъпи.И все си мисля, че на Тойота и Мазда са най-скъпите части от японските :icon_hmm:. Но може и да греша.Със сигурност частите на Мицубиши са едни от най-евтините, но това не се отнася за Галантния (лично мнение), просто заради по-високия клас. Хонда са с относително най-скъпи части. Последните предни накладки, които проверявах в Бултрако за моя акорд струваха 328 лв. преди 6 години.:rolleyes: Сивик от това поколение е много здрава кола, затова се превърна във втори голф 2 в България :icon_thumbup: . Нито акорд, нито галант обаче са толкова надеждни, нито толкова неудобни, малки и друсащи :icon_dance: . Повечето от нещата по-горе са някави митологични щуротии..., които не помагат никому за правилен избор на кола. Както съм казвал 100 пъти, това че съм имал една кола, не ме прави представителен в оценките. Особено, ако съм си купил возилото на 123 560 км. от Горубляне.:icon_thumbup: За да не е безсмислен поста ми, искам да кажа, че напоследък забелязвам ясна тенденция умните купувачи на коли да игнорират новия внос и да търсят употребяван автомобил, закупен от официален вносител с пълна и доказуема сервизна история тук. Ако една такава кола струва средно 20 до 30 на сто повече от италианската си посестрима, то тя си струва всяка стотинка. А иначе има пословично здрави модели, както и такива с подчертано евтина поддръжка. Нито акорд, нито галант са в тези категории, така че остава да избираме по красота. Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lysaka68 Публикувано 21 юни 2013 Автор Сподели Публикувано 21 юни 2013 Здравейте колеги, с интерес изчетох коментарите ви за плюсовете и минусите на галанта и акорда. Искам да кажа първо на колегата олеле...че преценката му за хонда е адски грешна, това са може би най-дуракоустойчивите коли на пазара, карал съм 3 хонди и то за години и нито една от тях не е влизала в сервиз, само не ми казвай че е просто късмет, това са 3 различни коли. Първо, цените за моя сивик 95г са същите като на голфа, т.е много евтини и затова търся кола до 2000г за да бъдат евтини частите и второ че не разполагам за момента с пари за кола от 2003 нагоре. Колегата SLX се изказа може би най-точно за плюсовете и минусите на двата автомобила. И друго нещо, щом моята стара хондичка 95г издържа без никакъв ремонт тези абсолютно ежеседмични пътувания до Гърция и обратно в продължение на повече от година защо един галант 2000г да не издържи....т,е за какво ми е по-нова кола както ме посъветва някой.. Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
olele Публикувано 21 юни 2013 Сподели Публикувано 21 юни 2013 Колега извини ме, мненията ни за хонда са различни, ти говориш за ходите до 95 там съм 100% с теб, и аз съм бил в спорта знам какво е Б16/Б18/К20/Ф20Ц това са легенди. Но ! англииските модели след 98 до наши дни са абсолютно неадекватни на пазара, нито като надеждност нито като изработка нито като екстри, мотори и ск. кутии. Горещо ти препоръчвам мазда 6 фейслифта 2004-5 много е добра ! и можеш да си я позволиш като поддръжка ;) Просто хонда и тойота много пропаднаха напоследък, а за мицубиши не коментирам, те вече правят само климатици Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение