SLX Публикувано 28 януари 2013 Сподели Публикувано 28 януари 2013 Роска, във форума на Мицубиши не се дават рангове за мнения. Я преброй соствените си и тези на Пламен мтения в тази тема. :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TASSO Публикувано 29 януари 2013 Сподели Публикувано 29 януари 2013 Каквото и да си говорим във всяка кола си има проблемни зони и скъпи и евтини. Мисля, че нещата които смятате трябва да са притеснение за по-скъпите коли. Ако ми се счупи турбото.. голяма работа - ако не ми се занимава да търся, остава ми цяла кола за части и спокойно мога да си взема пак същия Галант. Това важи и за много други модели и марки. Важното е човека, който кара колата да е доволен, всичко останало е само уплътняване на свободно време събрано в една тема. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
maroki Публикувано 29 януари 2013 Сподели Публикувано 29 януари 2013 Темата нали беше Дизелът при другите японски марки Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 29 януари 2013 Сподели Публикувано 29 януари 2013 (редакция) Абе аз не мога да разбера, едно, Светльо, как може да правиш сравнение на твоята кола / която за мен е много хубава и изобщо няма нужда да й се изтъква, каквото и да е било/ с кола 10 години по-нова и по-сложна от твоята. По твоята логика, дай да вземем по една бензинова Фиеста 1.1, имам тука една сигурно на 400 000км ( първата ми кола 87-88г. ) и общо ремонтите й сигурно не са на ремонта на турбото на Лансъра ми, тези сравнения са някакво безумие, чак до Хонда стигнахте, ама оставете хора да си карат, каквото искат и могат да си позволят. И едно не разбирам, всеки път някой мрънка, когато се появяват теми като тази от УПРАВАТА, но въпреки това, на определен период от време правим по една, да не ние скучно. А да се върна пак на темата, защо аз си купих дизел, преди карах Форд Фокус 1.8 бензин 115hp., на моето каране харчеше между 12 и 13л/100км, печката ми върви два пъти повече и харчи зимата, между 9-10, като го ръчкам , иначе 8-9, за 90000км правим елементарна аритметика: 90000км/100х12х2.50=27000лв, правим същата аритметика за дизела, 90000/100х9х2.60=21060, като дизела на моменти е под 6, а бензина не е падал под 7.5, но това няма да го взимаме на предвид. Та, остават ми едни 6000лв да си ремонтирам мислим а? И накрая, да не забравяме, КОЛА и ЖЕНА се взимат на късмет. Така че, да се надяваме, кой каквото си е избрал, просто да е читаво, а не да си мерим на кой, каква му е колата. Редактирано 29 януари 2013 от Rangel Simov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetlin_dbg Публикувано 29 януари 2013 Сподели Публикувано 29 януари 2013 (редакция) ....И за това 1800 лева на 160 000 км + съединителя целия комплект отделно. Няма такова недоразумение, като "съвременния дизел". Иначе вибрациите при обикновените маховици се поемат от пружините на феродовия диск в предишните модели и всичко си беше идеално.Само не разбрах-смяната на демферен маховик на 160 000 км правило ли е или изключение?Питам защото съм чувал,че при други производители въпросните маховици издържат 300,400 дори и 500 000 км-това вече е нормано според мен и някак си високата цена е приемлива сама по себе си... Да попитам бензиновата Хонда от същото поколение и тя ли е с такъв(демферен)маховик-2.0(155) и 2.4(190)? %7Bstyle_images_url%7D/offtop.gifМой приятел преди 5-6 месеца си взе дизелово Пежо 406 за сума под 4000 лв,2001 г.Преди седмцица се чухме и буквално му се ревеше по телефона-въпросното Пежо било с демферен маховик и се налагало смяната му,заено с комплект съединител за сумата от 1200 лв общо.....Явно "реалните" 150 000 км,излязоха меко казано,нереални...Така,че май не само новите дизели могат да те вкарат във финансов колапс-там поне си дал едно 10-15 к лв и някакси имаш готовност за подобни ремонти,докато в случая,където ремонта стига 1/3 от стойността на колата,важи израза:цитирам моя приятел -"Ще ми липсва храната следващите месеци....." Редактирано 29 януари 2013 от svetlin_dbg Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 29 януари 2013 Сподели Публикувано 29 януари 2013 Хайде сега си кажи с ръка на сърцето за болежките на новия Оутлендър с 2,4 MIVEC и автоматична кутия - защото масово са с нея.Не ми се рови в темите да ти извадя някои подробности.8 литра разход с този автомобил е постижим ама с много условности, ако кажеш, че гори средно извънградско около 10 и градско около 13-15 ще съм по-съгласен. На колко километра му заминава великата автоматична кутия, колко струва ремонта, на колко километра му се прави реглаж на клапаните и на колко километра се сваля главата за ремонт пак заради клапаните, мисля че може да дадеш примерни цифри за тези ремонти.Колко струва подмяна на веригата?С какви масла се кара този автомобил - цена?Колко струва газова уредба за този автомобил с монтаж? Както и да ги въртим нещата средния разход на дизелов автомобил е с около 30-40% по-нисък от средния разход на същия бензинов автомобили с приблизително еднаква мощност, това идва от принципа на работа на двата типа двигателя, а принципа не е променен от създаването на тези двигатели.Аз нямам нищо общо с темата......на средностатистическия българин му показваме заблудата че кара дизел и си мисли че му е икономично......ето това показвам в случая.......а по темата за посочения автомобил, аз не съм привърженик на автомата,освен това този конкретен автомобил е на метан и при това много нескопостено сложена, неправилно настроена и т.н.......от там дойдоха проблемите, а не защото самите мотори са кекави......)След като дизела бил 30-40% по иконномичен, ще задам един въпрос към всички.........защот такситата карат бензинови коли а не дизел???Отиди , качи се в едно такси и го питай бакшиша какво ще ти отговори........ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo Lenkov Публикувано 29 януари 2013 Сподели Публикувано 29 януари 2013 Аз нямам нищо общо с темата......на средностатистическия българин му показваме заблудата че кара дизел и си мисли че му е икономично......ето това показвам в случая.......а по темата за посочения автомобил, аз не съм привърженик на автомата,освен това този конкретен автомобил е на метан и при това много нескопостено сложена, неправилно настроена и т.н.......от там дойдоха проблемите, а не защото самите мотори са кекави......)След като дизела бил 30-40% по иконномичен, ще задам един въпрос към всички.........защот такситата карат бензинови коли а не дизел???Отиди , качи се в едно такси и го питай бакшиша какво ще ти отговори........Сутрин да не закусваш с шоколад "Кума Лиса",та хитруващ така. :icon_thumbup: Ние с теб си знаем кое е горивото,за дизелджийте ше трябва време. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
FOXO Публикувано 29 януари 2013 Сподели Публикувано 29 януари 2013 (редакция) Незнам как да кажааа....ъъъъ аз съм господин никой и имам 35% отстъпка в магазин за авточасти и то качествени.......тааа частите ли са скъпиии.....или надценките са големи незнам!А има хора,като повечето майстори,които са и с по-голяма отстъпка от мен!И се питам следното нещо:Ко праим сега?Та купувам си Honda Accord HONDA ACCORD IX (CU) 2.2 i-DTEC и изведнъж ми се налага да сменя въпросната част......LuK ZMS маховик на цена от 2020.00лв.Скъпо а?Изваждаме 35% и се получава.......1313лв.Има разлика нали?Та къде отиват парите?В сервиза в който е водена Хондата не само,че надценката е чудна ами на всичкото отгоре и пари за труд взимат сериозни!Да вкараме и друга версия.Баща ми е професионален шофьор 50`ти набор и на неговата лична кола за 28год. има 160 000км. Имам в предвид следното:Ако татко е бил собственик на такъв Акорд, за пробег 160 000 и 30 год. експлоатация при късмет той е нямало да смени нищо от тези скъпи неща по колата!Замисляте ли се реално,че 160 000 са и много, и малко км.Цял живот за едни и 2год. за други!И да обобщим:Ако имате въпросният Акорд и му се наложи смяна на маховик на средата на живота му....подръжката ли му е скъпа или дебелаците по веригата са ненаситни?Цена в магазина 2020лв.+500лв. за смяна = 2520 срещу 1313!Вие ми кажете,кой е прибрал разликата :icon_dance: Редактирано 29 януари 2013 от FOXO Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 30 януари 2013 Сподели Публикувано 30 януари 2013 Аз се поинтересувах точно за въпросната кола и докопах човек с такава, 240 000км нищо не е сменяно сериозно, най-малко части струващи половин кола. Говоря за същата кола, същия двигател. Тук по-скоро случая на Светльо е частен, а явно той е бил афектиран от нещо, което аз лично съм пропуснал някъде по темите, за Галанта. Пак казвам, за мен ГАЛАНТА е по-хубавата кола, само дето няма обновена версия, докато Акорда си има . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Реконструктор Публикувано 30 януари 2013 Сподели Публикувано 30 януари 2013 На дизела също не се сменя всеки път. Та разлика от 1100 лв. на пробег 150 000 км викаш :icon_thumbup: Роска, следва да се отчете, че 90% от българите, вкл. и от тоя форум, си купуват кола втора употреба. Която, обикновено, е точно около тия километри. И нали се сещаш, че тая разлика от 1100 лв. означава автоматично оскъпяване на покупката ти с толкова. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 30 януари 2013 Сподели Публикувано 30 януари 2013 Ето данни за такъв акорд. Вече кара девета година на 200 000 км. в момента, изминати близо 64 000 км. при настоящия си собственик.Всеки разход, включително автомивките и течността за чистачки, думасови маховици, турбо, дюзи и каквото там е надлежно описан. Също може да се види средният разход на база над 60 к. км. Гледа, смята и чете човек.http://www.carspending.com/bg/vehicles/1-honda-accord-i-ctdi-executive Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonino_g3 Публикувано 30 януари 2013 Сподели Публикувано 30 януари 2013 Само факта че в този модел има такава скъпа част прави покупката му рискова, и точно както казвате всеки да си прецени дали може да си позволи да си купи точно тази версия с мощен дизел да върви много и да гори малко, а после като дойде време за ремонт да се реве и припада пред сервизите, а най-голямата грешка е да се смята, че 'на мен няма да се случи'- гаранция за това няма, всичко зависи как е била карана колата. Такива коли са само и единствено в плюс на първият собственик който и е скъсал г..а от каране и се е оттървал на време пък после някой друг да плаща, без да и се радва. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 30 януари 2013 Сподели Публикувано 30 януари 2013 (редакция) Само факта че в този модел има такава скъпа част прави покупката му рискова, и точно както казвате всеки да си прецени дали може да си позволи да си купи точно тази версия с мощен дизел да върви много и да гори малко, а после като дойде време за ремонт да се реве и припада пред сервизите, а най-голямата грешка е да се смята, че 'на мен няма да се случи'- гаранция за това няма, всичко зависи как е била карана колата. Такива коли са само и единствено в плюс на първият собственик който и е скъсал г..а от каране и се е оттървал на време пък после някой друг да плаща, без да и се радва.Във всяка кола има скъпи части, но в сегашните модерни дизели има невероятно скъпи части,маховик -около 1.8 к лв, дюзи - около 1-1.5к лв бройката,турбо - около 2к лв, ГНП - на повечето комън рейли се ремонтират успешно( за разлика от дюзите) и там 0.7-1.0к лв...........пропускам да отбележа и консумативите, които са по скъпи..... Редактирано 30 януари 2013 от DJ Tymbi Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 30 януари 2013 Сподели Публикувано 30 януари 2013 (редакция) Бах тия нови коли, много трошливи, бре....И бензинки, и дизели. Пък и частите им - все по една каруца пари....Дали да не си пусна поне ситният Колт пак за продажба?Имайте предвид, че е 97 година - тоест, от оня - здравият матриал, и е бензин - няма дюзи по иляди лева, маховици по иляди на втора лева и ГНП по още по-иляди пари...Под за купуване на жребчето мисля да е 5 000 лв/два маховика/, стъпка на надаване - 200 лева...................................................................Ай спрете с тази абсурдна тема, че за смях станахме вече! Редактирано 31 януари 2013 от valboss Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zexer Публикувано 7 октомври 2014 Сподели Публикувано 7 октомври 2014 Темата е преди година и повече, ама понеже вчера ми се наложи да търся части точно за такъв Акорд да споделя малко инфо Относно частите за смяна на веригата (те са 2 вериги Снимка едната верига е на маслената помпа)верига основна - 185плъзгач - 79плъзгач 2 - 61обтегач - 93хидр. обтегач - 275 верига масл. - 124плъзгач - 91плъзгач 2 - 25хидр. обтегач - 263Това са цените в лева с намалени! Общо 1195лв. В Англия цената около £550 (~1390 лв).Отделно на доста места в нета видях че трябва да си вземеш и смениш Injector Seals след такова обслужване Веригата я дават че се сменя на 250 000км (като цяло може би не е толкова скъпо ако го сравниш с няклко смени на ремъци за този пробег.. ако се сравнява с цена за ремък)Съединителя за дизеловия Акорд например на ЛУК в Англия е £485 + около ~30лв доставка - кажи речи 1250лв.Толкова за частите... другото за труд И аз напоследък се оглеждат за такив Акорд ама бензинов... за които читав си е изключителна рядкост да намериш в България Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 7 октомври 2014 Сподели Публикувано 7 октомври 2014 (редакция) Темата е преди година и повече, ама понеже вчера ми се наложи да търся части точно за такъв Акорд да споделя малко инфо Относно частите за смяна на веригата (те са 2 вериги Снимка едната верига е на маслената помпа) Това са цените в лева с намалени! Общо 1195лв. В Англия цената около £550 (~1390 лв).Отделно на доста места в нета видях че трябва да си вземеш и смениш Injector Seals след такова обслужване Веригата я дават че се сменя на 250 000км (като цяло може би не е толкова скъпо ако го сравниш с няклко смени на ремъци за този пробег.. ако се сравнява с цена за ремък)Съединителя за дизеловия Акорд например на ЛУК в Англия е £485 + около ~30лв доставка - кажи речи 1250лв.Толкова за частите... другото за труд И аз напоследък се оглеждат за такив Акорд ама бензинов... за които читав си е изключителна рядкост да намериш в България Интересно ми е колко струват три смени на ангренажен ремък с ролки на подобна кола...:icon_blush: при препоръчителен интервал за смяна 80 000 - 90 000 км. Тези цени по-горе за ОЕМ или алтернативни части се отнасят? Уплътненията на дюзите трябва да струват около 30 лв. сигурно за 4 те дюзи:icon_thumbup: Демферните маховици, безспорно, са скъпи. Честата им градска употреба си иска едни 2000 лв. на 150 до 180 000 км. Редактирано 7 октомври 2014 от SLX Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zexer Публикувано 7 октомври 2014 Сподели Публикувано 7 октомври 2014 (редакция) Да, цените са за ОЕМ (без цената за съединителя... освен ако случайно Хонда не монтират ЛУК .. и тогава би било нещо подобно на ОЕ хехе ) Редактирано 7 октомври 2014 от zexer Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 3 ноември 2014 Автор Admin Сподели Публикувано 3 ноември 2014 За голямо щастие на потребителите, Хонда обяви официално преди няколко месеца, че спира модела Акорд. :icon_bye: Ето и една снимка от вчера от Хамилтън (Онтарио) от моя приятел Иво Николов. http://prikachi.com/images/672/7701672H.jpg https://www.facebook.com/profile.php?id=100005052857346&fref=nf&pnref=story Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pendoc Публикувано 14 януари 2015 Сподели Публикувано 14 януари 2015 За голямо щастие на потребителите, Хонда обяви официално преди няколко месеца, че спира модела Акорд. :icon_bye: Този факт може да е голямо щастие за производителите, но едва ли за потребителите. Ако си прави човек справки може да види интересна информация по отношение на надежността на автомобилите. Че Honda е най-надеждният автомобил в САЩ за последните 25 години- USAtoday или че Honda е обявен за производител на най-надеждните коли в света за осма поредна година в класацията на WhatCar и Warranty Direct, че най-дбрите коли продавани в САЩ се правят от Хонда - анализ от Consumer Reports от 2008г, че е в рекордите на Гинес за най-малко дефекти в произведените двигатели и т.н. и т.н. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 14 януари 2015 Автор Admin Сподели Публикувано 14 януари 2015 Този факт може да е голямо щастие за производителите, но едва ли за потребителите. Ако си прави човек справки може да види интересна информация по отношение на надежността на автомобилите. Че Honda е най-надеждният автомобил в САЩ за последните 25 години- USAtoday или че Honda е обявен за производител на най-надеждните коли в света за осма поредна година в класацията на WhatCar и Warranty Direct, че най-дбрите коли продавани в САЩ се правят от Хонда - анализ от Consumer Reports от 2008г, че е в рекордите на Гинес за най-малко дефекти в произведените двигатели и т.н. и т.н. Може ли линкове, в които се доказва, че Хонда (Дизел) е най-надеждният автомобил в САЩ за последните 25 години, също така и линкове към What Car и Warranty Direct? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pendoc Публикувано 15 януари 2015 Сподели Публикувано 15 януари 2015 (редакция) Може ли линкове, в които се доказва, че Хонда (Дизел) е най-надеждният автомобил в САЩ за последните 25 години, също така и линкове към What Car и Warranty Direct? Отделно проучвания за надежност само за дизеловия вариант на Хонда не съм срещал, тези които съм посочил са за цялостна оценка. Вярно е, че в САЩ са само бензинови версии на Хонда и дизел там не се предлага. За 2.2 дзизела навсякъде се пише със суперлативи, дори Автобилд и АДАК. Този двигател стана двигател на годината -International Engine of the Year Awards 2005. Същата година мисля Honda Accord 2.2 i-CTDi постави 19 световни скоростни рекорда на писта “Папенбург” в Германия при контрола на ФИА. Има и рекорд за икономичност - разстоянието “Папенбург” - Висбаден е изминато със среден разход на гориво 3.07 л/100 км.Има достатъчно информация в нета за интересуващите се. Бих искал да попитам защо беше изтрито тази сутрин от тази тема мнението на колегата SLX? PS. Да се съобразим и с факта, че този двигател е на пазара само 4,5 г. години, а след него идва от 2008г. второ поколение i-DTEC до 2014г и от 2015 е налице трето поколение дизелов агрегат на Хонда 1,6 i-DTEC- 350 Nm, 160 к.с. Редактирано 15 януари 2015 от pendoc Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 15 януари 2015 Автор Admin Сподели Публикувано 15 януари 2015 Всичките тези неща са ала-бала-портокала. Ама бил си чел, ама си бил чул, ама еди коя си платена публикация имало, че Акорд бил харчел среден разход 3.07 на сто са несериозни! Кой постигна такъв разход някога и някъде? Нали стана голям скандал, че от Хонда излъгаха! Прочети отново началото на темата и тогава пиши! Явно ти убягват доста неща. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 15 януари 2015 Сподели Публикувано 15 януари 2015 http://www.forbes.com/sites/jimgorzelany/2013/12/12/the-best-new-car-engines-for-2014/ - )) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 15 януари 2015 Сподели Публикувано 15 януари 2015 (редакция) Jim Gorzelany - журналист на свободна практика и сътрудник на forbes.Казано иначе - човек пишещ за пари.http://iguida.com/users/jim-gorzelany Редактирано 15 януари 2015 от valboss Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zexer Публикувано 16 януари 2015 Сподели Публикувано 16 януари 2015 Хора ... много бързо забравихте колко фалшиви и купени са тези класации, ето едно припомняне: http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=31320Питайте познати и приятели, прочетете мненията на обикновенния потребител (както тук) и си карайте к'вото ви е кеф... ама не вярвайте много много на класации на медии или други подобни купени "професионалисти". Не малко се изписа в темата за цени за евентуални проблеми и за приключващи производства ... който е разбрал... разбрал... после почва спама :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.