Troublemaker Публикувано 29 октомври 2012 Сподели Публикувано 29 октомври 2012 Здравейте на Всички съфорумници Притежател съм на галант 2.4GDI но както повечето от Вас знаят няма галант които да не гори :( Проблемът при мен е че освен че гори много и не върви като за 110kw,може би защото е автоматик,може би поради друга причина-не знам????Смея да твърдя че съм карал и притежавал(и все още притежавам) достатъчно автомобили 110kw и нагоре за да заявя твърдо -колата не върви!!!Изчетох почти всичко свързано с GDI моторите консултирах се с мой приятели монтьори и стигнах до извода че по евтино ще ми излезе ако мога в такъв галант да сложа двигател от Lancia Dedra Integrale 2.0 turbo+LPG+(скорости и полуоски и евентуално макферсоните) каквито до няколко дни ще притежавам .Моля Ви ако някой от вас е правил нещо подобно на галант(трансплантация на двигател от друга марка),да сподели своя опит-ще съм благодарен на всеки.Благодаря предварително.. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TASSO Публикувано 29 октомври 2012 Сподели Публикувано 29 октомври 2012 Щом си изчел всичко за GDI мотора, значи знаеш към кой да се обърнеш за самият мотор, но колегата е от Пловдив.. ако има някакъв проблем с мотора, той би ти помогнал.Според мен, ако стигнеш до смяна на мотор, то най-приятния вариант би бил този: http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=26403 Вярно малко ще се изместиш от темата за икономичност, но си заслужава. Пък с останалите части ще си покриеш част от парите.Просто до момента не се сещам за някой колега, да се е залавял с такава задача. Но се надявам да не се вкараш в прекалено голям филм :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 30 октомври 2012 Сподели Публикувано 30 октомври 2012 Абе, как ще сложиш на галант макферсони, като е със съвсем различно окачване бре??? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 30 октомври 2012 Сподели Публикувано 30 октомври 2012 Най-лесно и евтино ще е на Дедра Интегралето да сложиш предния капак, фаровете и бронята на Галанта.....И за цената съм убеден че ще е най-ниска. :icon_doh: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Troublemaker Публикувано 9 ноември 2012 Автор Сподели Публикувано 9 ноември 2012 (редакция) Здравейте отново Относно проекта ми-спирам го,но не поради това че е неосъществим,а поради факта че колата която си взех е в почти перфектно състояние(след намесата на мои приятел монтьор де :rolleyes: ),а и плюс това вече поставят газови уредби на GDI :icon_thumbup: .За щастие имам един газов инжекцион излишен от старата ми вектра които най вероятно ще влезе в :mitsu-smiley: лошото е че освен цената която сам плащал преди време за него сега най вероятно ще трябва да се бръкна с още поне 500 лева и то газовото ми ще отиде на почти два бона но такъв е живота :D .Но мога да пожелая успех на всички който са решили да си направят "Home made west coast custom" Редактирано 9 ноември 2012 от Troublemaker Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 10 ноември 2012 Сподели Публикувано 10 ноември 2012 .........а и плюс това вече поставят газови уредби на GDI :icon_thumbup:......... То от доста време поставят газ на джедайките.Приблизително, 500 до 1000 км преди да прецакаш двигателя.....Като цялата процедура си има и плюс, разбира се - курдисваш автомобила на двора и става разкошен апартамент за домашни любимци! http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/good.gif Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 10 ноември 2012 Сподели Публикувано 10 ноември 2012 То от доста време поставят газ на джедайките.Приблизително, 500 до 1000 км преди да прецакаш двигателя..... Е то на него и без това не му трябва двигателя :D нали ще слага от Ланча .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
габо Публикувано 10 ноември 2012 Сподели Публикувано 10 ноември 2012 То от доста време поставят газ на джедайките.Приблизително, 500 до 1000 км преди да прецакаш двигателя..... Газови се слагат и колите си вървят ,всичко е личен избор и кой ги слага няма да пиша-колите нямат проблеми зимата и лятото. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Troublemaker Публикувано 10 ноември 2012 Автор Сподели Публикувано 10 ноември 2012 (редакция) То от доста време поставят газ на джедайките.Приблизително, 500 до 1000 км преди да прецакаш двигателя.....Като цялата процедура си има и плюс, разбира се - курдисваш автомобила на двора и става разкошен апартамент за домашни любимци! http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/good.gifАми колега какво да ти кажа???На 36 съм освен тези 5 автомобила пред нас съм имал поне още 15-20,работил съм известно време и като монтьор така че не съм толкова бос на тема автомобили(питал съм за гаранция на монтажа, а и мога сам да преценя как и дали работи добре мотора без да се допитвам до майстор).Пък и дали с газово и прецакан мотор или без газово и със здрав мотор все си стой пред нас-все пак не мога да карам повече от един автомобил още повече с бензин,пък и все пак тръпката от турбо мотора :plane: само този който я е усещал знае за какво говоря Редактирано 10 ноември 2012 от Troublemaker Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 10 ноември 2012 Сподели Публикувано 10 ноември 2012 М-да....Въпрос към ra6о и Troublemaker:-Не че се съмнявам в компетентността ви, но можете ли да ми обясните, как се съчетават различните режими на двигателят с директно впръскване на гориво и комбинирането с газ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 10 ноември 2012 Сподели Публикувано 10 ноември 2012 (редакция) Забравил си да споменеш и предварението, което компа задава от време на време в някой от тези режими, но... нека това остане малка изненада :icon_angel: Редактирано 10 ноември 2012 от Lyubo Dimitrov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rbelchev Публикувано 11 ноември 2012 Сподели Публикувано 11 ноември 2012 най-добре си сложи мотор от VR-4 галант с ръчна кутия и ще върви и ще гори но ще оправдава горенето с вървенето поне ... :D а още по добрия вариант е да продадеш твоя и да си купиш истинска VR-4ка вместо да мислите глупости. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
wonderwalker Публикувано 14 ноември 2012 Сподели Публикувано 14 ноември 2012 най-добре си сложи мотор от VR-4 галант с ръчна кутия и ще върви и ще гори но ще оправдава горенето с вървенето поне ... :D а още по добрия вариант е да продадеш твоя и да си купиш истинска VR-4ка вместо да мислите глупости. И да му сложиш два изпарителя и 200 литрова бутилка в багажника :D . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Troublemaker Публикувано 15 ноември 2012 Автор Сподели Публикувано 15 ноември 2012 М-да....Въпрос към ra6о и Troublemaker:-Не че се съмнявам в компетентността ви, но можете ли да ми обясните, как се съчетават различните режими на двигателят с директно впръскване на гориво и комбинирането с газ?Привет колега. Относно Съчетаването-става въпрос за газов инженцион.При настроика на въпросното газово докато беше на старата ми кола(С лаптоп-а в колата при мен) лично видях как на два от цилиндрите зададе да работят на бензин докато другите два работеха в него момент на газ-нещо првеха проблем дюзите май.Така че, ако майстора е достатъчно кадърен с лаптоп-а(в случая да разполага с правилния софтуер), не виждам причина да не може да ги комбинира двете горива.До колкото съм запознат трябва да има вариант да пуска по 10-15 процента бензин постоянно за да се охлаждат бензиновите дюзи.А иначе това е маистора://www.gazovi-uredbi.net/bg/polezna_informacia.html?id=6 ако има някой колега от Варна който го познава,моля да сподели инфо за сервиза. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 15 ноември 2012 Сподели Публикувано 15 ноември 2012 Зарежи я ти настроиката.... Може ли да споменете марката на газовата уредба за двигател с директно впръскване на Mitsubishi. Ще е полезно за колегите които питат постоянно. И колега даваш препоръка за маистор, ама неразбрах в същото време питаш за мнение за сервиза му във Варна ли?? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Troublemaker Публикувано 15 ноември 2012 Автор Сподели Публикувано 15 ноември 2012 Зарежи я ти настроиката.... Може ли да споменете марката на газовата уредба за двигател с директно впръскване на Mitsubishi. Ще е полезно за колегите които питат постоянно. И колега даваш препоръка за маистор, ама неразбрах в същото време питаш за мнение за сервиза му във Варна ли??Марката на уредбата е фобос(българска) евентуално някой допълнителни датчици ако има нужда(по думите на инженера първо иска да види с какво разполагам тъй като му казах че съм си го свалял от старата ми кола).А относно препоръката-не съм давал такава,просто споменах кой и каде ще ми монтира газовото(евентуално). Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 15 ноември 2012 Сподели Публикувано 15 ноември 2012 Странно във всичките им каталози от саита пише че този двигател не се конвертира на газ с тяхна система. Отправих им директно запитване, отговора ще ви го сложа тук.....Между другото досега с доста фирми съм направил така, отговора е един и същ. Затова ако някой знае марка или модел специално за GDI нека спомене. Не ме интересуват оферти за FSI-та и JTS.... там знам че има много редки изключения. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Troublemaker Публикувано 15 ноември 2012 Автор Сподели Публикувано 15 ноември 2012 най-добре си сложи мотор от VR-4 галант с ръчна кутия и ще върви и ще гори но ще оправдава горенето с вървенето поне ... :D а още по добрия вариант е да продадеш твоя и да си купиш истинска VR-4ка вместо да мислите глупости.Ами колега какво да ти кажа на скоро говорих с един колега от Враца има VR-4-ка,даже май я продаваше по едно време а може и още да я продава,та въпростния колега си каза че тия 280 коня с тоя автоматик и 4х4 изобщо не се усещат.И съм склонен да му вярвам защото съм един от първите които имах "удоволствието" да се возя в ево Х преди 2 години.Та въпростното ево беше първото ево Х което се регистрираше в България и доста чакаха докато го регистрират(нямаше данни за него в кат :D .От ускорението изобщо не бях впечатлен може би поради факта че още не беше разработено (под 5000 км)и не му били паднали защитите или от това че е автомат или и двете а уж с две турбини и то.....По голямо ускорение съм правил с една Примера 1.6 разредена с турбина na 1.5-2 bar(Made in Greece).Е верно че два три пъти чупи буталата между сегментите и вече мотора е сток ама какво беше усещането.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Borislav Penev Публикувано 16 декември 2012 Сподели Публикувано 16 декември 2012 Не знам какво ви съветват тези майстори и какво ви лъжат ама само знам от всичко изчетено до сега,че който сложи ГИ на ГДИ се вкарва в голям филм...... :icon_angel: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 17 декември 2012 Сподели Публикувано 17 декември 2012 Не разбрах....ЕВО-то с две турбини било така ли??? :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veskobsl Публикувано 17 декември 2012 Сподели Публикувано 17 декември 2012 Не разбрах....ЕВО-то с две турбини било така ли??? :icon_blush:Е, ти пък, 1,2,3, кой ти ги брои. Важното е да пишем :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.