Премини към съдържание

Troublemaker

Потребители
  • От него общо

    14
  • Регистрация

  • Беше тук

За Troublemaker

  • Рожден ден 11/13/1975

Местоживеене

  • Град
    Бургас

Интернет контакт

  • Уебсайт адрес
    http://mostwanted75@abv.bg
  • Skype
    public_enemy-nr1

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    Mitsubishi Galant GDI Lancia Dedra Integrale Lancia Dedra Integrale Opel Calibra C20XE Opel Kadett Bertone Cabrio

Troublemaker's Постижения

Начинаещ

Начинаещ (3/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Благодаря за отговора,ще проверя нивото на маслото,но мисля че майстора така ми замерваше нивото(имам някакъв бегъл спомен).Все пак ако някой от колегите тук във форума продава такава кутия здрава(надявам се че ще са коректни),нека пише тука или тел ми е:0895744726 Енчо,понеже в секция продава не видях да се предлага. Поздрави.
  2. Днес видях че един колега продава автомат от вр,ако е наред кутията да взема да я купя и да я монтирам,гледам не иска много пари а е 5 степенен автомата,и без друго съм я пуснал да я продавам,поне който я купи да ме споменава с добро,че и без това много ми е наточена колицата....само дето не върви за сто и педесятка.... :(
  3. Колата си я докарах 2012 януари,когато се прибрах от Германия с нея.Още тогава като я взех колата вървеше така,затова от Германия до тук изгорих почти 500 евра бензин.Колата беше със 17 Цола джанти 225/45 гуми сега съм със 205/55.Нищо не съм правил по нея,единствено съм я карал за диагностика в мицубиши сервиз Бургас ,където ми казаха че колата е шест,дадоха ми разпечатка от диагностиката всичко беше ОК.По колата смених маслото на скоростната кутия и филтъра който е отгоре на кутията(май имало още един вътре в кутията но трябвало да се сваля кутията-него не съм сменил).Маслото което взехме е репсол със нужната спецификация за модела.Взех 8 литра но не смениха всичкото масло понеже не можело,останалото е в мен,Но и след смяната на маслото нямаше никаква промяна във вървежа на колата,Колата отдавна не я карам,поради простата причина че много гори,пък и вече ми мина мерака за нея.
  4. Карал съм същият галант но 2.5 мотора,само че със старата кутия,която не е типтроник-еми няма нищо общо със моята.Там давам газ и тръгва веднага и върви а не мисли,а моята трябва постоянно да е в обороти за да върви...да не казвам че на директ на 120,при подаване на газ бучи и не върви чуди се...абе нямам думи.Имам и една цедка автомат 2.2 дизел....там вървенето изобщо не го коментирам,но там пускам спирачката и колата тръгва и то сериозно...освен ако наклона не е много голям де.
  5. Здравейте,ето че дойде време за ремонт.Проблема ми е следния:при включване на Д (директ) и пускане на спирачка автомобила не потегля,при лек наклон дори тръгва назад.Трябва да подам газ и автомобила да стигне 1600-1800 оборота за да потегли.При смяна на предавките не блъска(разбира се че сменя само по звука на двигателя).Карах колата в сервиз мицубиши за диагностика,но там категорично ми заявиха че колата е перфектна,и така трябвало да тръгва.Само да добавя че маслото в кутията е сменено и филтъра отгоре на кутията който е също.Въпросът ми е:проблема в торка ли е или в кутията,понеже вече чух няколко предположения.Колата е галант 2.4 гди 1999 г. автомат-типтроник. Благодаря на всички включили се.
  6. Eто за точно този двигател ти говоря http://www.heed-auto...ry=17&Itemid=72 и ТУК здравей колега,еи така и аз от любопитство да попитам, ако още не си продал двигателя колко струва???
  7. Ами колега какво да ти кажа на скоро говорих с един колега от Враца има VR-4-ка,даже май я продаваше по едно време а може и още да я продава,та въпростния колега си каза че тия 280 коня с тоя автоматик и 4х4 изобщо не се усещат.И съм склонен да му вярвам защото съм един от първите които имах "удоволствието" да се возя в ево Х преди 2 години.Та въпростното ево беше първото ево Х което се регистрираше в България и доста чакаха докато го регистрират(нямаше данни за него в кат :D .От ускорението изобщо не бях впечатлен може би поради факта че още не беше разработено (под 5000 км)и не му били паднали защитите или от това че е автомат или и двете а уж с две турбини и то.....По голямо ускорение съм правил с една Примера 1.6 разредена с турбина na 1.5-2 bar(Made in Greece).Е верно че два три пъти чупи буталата между сегментите и вече мотора е сток ама какво беше усещането....
  8. Марката на уредбата е фобос(българска) евентуално някой допълнителни датчици ако има нужда(по думите на инженера първо иска да види с какво разполагам тъй като му казах че съм си го свалял от старата ми кола).А относно препоръката-не съм давал такава,просто споменах кой и каде ще ми монтира газовото(евентуално).
  9. Привет колега. Относно Съчетаването-става въпрос за газов инженцион.При настроика на въпросното газово докато беше на старата ми кола(С лаптоп-а в колата при мен) лично видях как на два от цилиндрите зададе да работят на бензин докато другите два работеха в него момент на газ-нещо првеха проблем дюзите май.Така че, ако майстора е достатъчно кадърен с лаптоп-а(в случая да разполага с правилния софтуер), не виждам причина да не може да ги комбинира двете горива.До колкото съм запознат трябва да има вариант да пуска по 10-15 процента бензин постоянно за да се охлаждат бензиновите дюзи.А иначе това е маистора://www.gazovi-uredbi.net/bg/polezna_informacia.html?id=6 ако има някой колега от Варна който го познава,моля да сподели инфо за сервиза.
  10. Ами колега какво да ти кажа???На 36 съм освен тези 5 автомобила пред нас съм имал поне още 15-20,работил съм известно време и като монтьор така че не съм толкова бос на тема автомобили(питал съм за гаранция на монтажа, а и мога сам да преценя как и дали работи добре мотора без да се допитвам до майстор).Пък и дали с газово и прецакан мотор или без газово и със здрав мотор все си стой пред нас-все пак не мога да карам повече от един автомобил още повече с бензин,пък и все пак тръпката от турбо мотора :plane: само този който я е усещал знае за какво говоря
  11. Здравейте отново Относно проекта ми-спирам го,но не поради това че е неосъществим,а поради факта че колата която си взех е в почти перфектно състояние(след намесата на мои приятел монтьор де :rolleyes: ),а и плюс това вече поставят газови уредби на GDI :icon_thumbup: .За щастие имам един газов инжекцион излишен от старата ми вектра които най вероятно ще влезе в :mitsu-smiley: лошото е че освен цената която сам плащал преди време за него сега най вероятно ще трябва да се бръкна с още поне 500 лева и то газовото ми ще отиде на почти два бона но такъв е живота :D .Но мога да пожелая успех на всички който са решили да си направят "Home made west coast custom"
  12. Здравейте на Всички съфорумници Притежател съм на галант 2.4GDI но както повечето от Вас знаят няма галант които да не гори :( Проблемът при мен е че освен че гори много и не върви като за 110kw,може би защото е автоматик,може би поради друга причина-не знам????Смея да твърдя че съм карал и притежавал(и все още притежавам) достатъчно автомобили 110kw и нагоре за да заявя твърдо -колата не върви!!!Изчетох почти всичко свързано с GDI моторите консултирах се с мой приятели монтьори и стигнах до извода че по евтино ще ми излезе ако мога в такъв галант да сложа двигател от Lancia Dedra Integrale 2.0 turbo+LPG+(скорости и полуоски и евентуално макферсоните) каквито до няколко дни ще притежавам .Моля Ви ако някой от вас е правил нещо подобно на галант(трансплантация на двигател от друга марка),да сподели своя опит-ще съм благодарен на всеки.Благодаря предварително. .
  13. Търся митсубиши галант 97 нагоре с блокирал двигател,счупена скоростна кутия или без двигател и скоростната кутия
×
×
  • Създаване...