Премини към съдържание

Препоръчано мнение

Здравейте на Всички съфорумници :) Притежател съм на галант 2.4GDI но както повечето от Вас знаят няма галант които да не гори :( Проблемът при мен е че освен че гори много и не върви като за 110kw,може би защото е автоматик,може би поради друга причина-не знам????Смея да твърдя че съм карал и притежавал(и все още притежавам) достатъчно автомобили 110kw и нагоре за да заявя твърдо -колата не върви!!!Изчетох почти всичко свързано с GDI моторите консултирах се с мой приятели монтьори и стигнах до извода че по евтино ще ми излезе ако мога в такъв галант да сложа двигател от Lancia Dedra Integrale 2.0 turbo+LPG+(скорости и полуоски и евентуално макферсоните) каквито до няколко дни ще притежавам :).Моля Ви ако някой от вас е правил нещо подобно на галант(трансплантация на двигател от друга марка),да сподели своя опит-ще съм благодарен на всеки.Благодаря предварително.

.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Щом си изчел всичко за GDI мотора, значи знаеш към кой да се обърнеш за самият мотор, но колегата е от Пловдив.. ако има някакъв проблем с мотора, той би ти помогнал.

Според мен, ако стигнеш до смяна на мотор, то най-приятния вариант би бил този: http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=26403 Вярно малко ще се изместиш от темата за икономичност, но си заслужава. Пък с останалите части ще си покриеш част от парите.

Просто до момента не се сещам за някой колега, да се е залавял с такава задача. Но се надявам да не се вкараш в прекалено голям филм :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Абе, как ще сложиш на галант макферсони, като е със съвсем различно окачване бре???

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Най-лесно и евтино ще е на Дедра Интегралето да сложиш предния капак, фаровете и бронята на Галанта.....И за цената съм убеден че ще е най-ниска. :icon_doh:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Здравейте отново :)

Относно проекта ми-спирам го,но не поради това че е неосъществим,а поради факта че колата която си взех е в почти перфектно състояние(след намесата на мои приятел монтьор де :rolleyes: ),а и плюс това вече поставят газови уредби на GDI :icon_thumbup: .За щастие имам един газов инжекцион излишен от старата ми вектра които най вероятно ще влезе в :mitsu-smiley: лошото е че освен цената която сам плащал преди време за него сега най вероятно ще трябва да се бръкна с още поне 500 лева и то газовото ми ще отиде на почти два бона но такъв е живота :D .Но мога да пожелая успех на всички който са решили да си направят "Home made west coast custom"

Редактирано от Troublemaker
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

.........а и плюс това вече поставят газови уредби на GDI :icon_thumbup:.........

 

То от доста време поставят газ на джедайките.

Приблизително, 500 до 1000 км преди да прецакаш двигателя.....

Като цялата процедура си има и плюс, разбира се - курдисваш автомобила на двора и става разкошен апартамент за домашни любимци! http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/good.gif

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

То от доста време поставят газ на джедайките.

Приблизително, 500 до 1000 км преди да прецакаш двигателя.....

 

Е то на него и без това не му трябва двигателя :D нали ще слага от Ланча ..
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

То от доста време поставят газ на джедайките.

Приблизително, 500 до 1000 км преди да прецакаш двигателя.....

 

 

Газови се слагат и колите си вървят ,всичко е личен избор и кой ги слага няма да пиша-колите нямат проблеми зимата и лятото.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

То от доста време поставят газ на джедайките.

Приблизително, 500 до 1000 км преди да прецакаш двигателя.....

Като цялата процедура си има и плюс, разбира се - курдисваш автомобила на двора и става разкошен апартамент за домашни любимци! http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/good.gif

Ами колега какво да ти кажа???На 36 съм освен тези 5 автомобила пред нас съм имал поне още 15-20,работил съм известно време и като монтьор така че не съм толкова бос на тема автомобили(питал съм за гаранция на монтажа, а и мога сам да преценя как и дали работи добре мотора без да се допитвам до майстор).Пък и дали с газово и прецакан мотор или без газово и със здрав мотор все си стой пред нас-все пак не мога да карам повече от един автомобил още повече с бензин,пък и все пак тръпката от турбо мотора :plane: само този който я е усещал знае за какво говоря :drive:

Редактирано от Troublemaker
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

М-да....

Въпрос към ra6о и Troublemaker:

-Не че се съмнявам в компетентността ви, но можете ли да ми обясните, как се съчетават различните режими на двигателят с директно впръскване на гориво и комбинирането с газ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Забравил си да споменеш и предварението, което компа задава от време на време в някой от тези режими, но... нека това остане малка изненада :icon_angel:

Редактирано от Lyubo Dimitrov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

най-добре си сложи мотор от VR-4 галант с ръчна кутия и ще върви и ще гори но ще оправдава горенето с вървенето поне ... :D а още по добрия вариант е да продадеш твоя и да си купиш истинска VR-4ка вместо да мислите глупости.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

най-добре си сложи мотор от VR-4 галант с ръчна кутия и ще върви и ще гори но ще оправдава горенето с вървенето поне ... :D а още по добрия вариант е да продадеш твоя и да си купиш истинска VR-4ка вместо да мислите глупости.

 

И да му сложиш два изпарителя и 200 литрова бутилка в багажника :D .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

М-да....

Въпрос към ra6о и Troublemaker:

-Не че се съмнявам в компетентността ви, но можете ли да ми обясните, как се съчетават различните режими на двигателят с директно впръскване на гориво и комбинирането с газ?

Привет колега. Относно Съчетаването-става въпрос за газов инженцион.При настроика на въпросното газово докато беше на старата ми кола(С лаптоп-а в колата при мен) лично видях как на два от цилиндрите зададе да работят на бензин докато другите два работеха в него момент на газ-нещо првеха проблем дюзите май.Така че, ако майстора е достатъчно кадърен с лаптоп-а(в случая да разполага с правилния софтуер), не виждам причина да не може да ги комбинира двете горива.До колкото съм запознат трябва да има вариант да пуска по 10-15 процента бензин постоянно за да се охлаждат бензиновите дюзи.А иначе това е маистора://www.gazovi-uredbi.net/bg/polezna_informacia.html?id=6 ако има някой колега от Варна който го познава,моля да сподели инфо за сервиза.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Зарежи я ти настроиката.... Може ли да споменете марката на газовата уредба за двигател с директно впръскване на Mitsubishi. Ще е полезно за колегите които питат постоянно.

 

И колега даваш препоръка за маистор, ама неразбрах в същото време питаш за мнение за сервиза му във Варна ли??

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Зарежи я ти настроиката.... Може ли да споменете марката на газовата уредба за двигател с директно впръскване на Mitsubishi. Ще е полезно за колегите които питат постоянно.

 

И колега даваш препоръка за маистор, ама неразбрах в същото време питаш за мнение за сервиза му във Варна ли??

Марката на уредбата е фобос(българска) евентуално някой допълнителни датчици ако има нужда(по думите на инженера първо иска да види с какво разполагам тъй като му казах че съм си го свалял от старата ми кола).А относно препоръката-не съм давал такава,просто споменах кой и каде ще ми монтира газовото(евентуално).

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Странно във всичките им каталози от саита пише че този двигател не се конвертира на газ с тяхна система. Отправих им директно запитване, отговора ще ви го сложа тук.....Между другото досега с доста фирми съм направил така, отговора е един и същ. Затова ако някой знае марка или модел специално за GDI нека спомене. Не ме интересуват оферти за FSI-та и JTS.... там знам че има много редки изключения.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

най-добре си сложи мотор от VR-4 галант с ръчна кутия и ще върви и ще гори но ще оправдава горенето с вървенето поне ... :D а още по добрия вариант е да продадеш твоя и да си купиш истинска VR-4ка вместо да мислите глупости.

Ами колега какво да ти кажа на скоро говорих с един колега от Враца има VR-4-ка,даже май я продаваше по едно време а може и още да я продава,та въпростния колега си каза че тия 280 коня с тоя автоматик и 4х4 изобщо не се усещат.И съм склонен да му вярвам защото съм един от първите които имах "удоволствието" да се возя в ево Х преди 2 години.Та въпростното ево беше първото ево Х което се регистрираше в България и доста чакаха докато го регистрират(нямаше данни за него в кат :D .От ускорението изобщо не бях впечатлен може би поради факта че още не беше разработено (под 5000 км)и не му били паднали защитите или от това че е автомат или и двете а уж с две турбини и то.....По голямо ускорение съм правил с една Примера 1.6 разредена с турбина na 1.5-2 bar(Made in Greece).Е верно че два три пъти чупи буталата между сегментите и вече мотора е сток ама какво беше усещането....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...

Не знам какво ви съветват тези майстори и какво ви лъжат ама само знам от всичко изчетено до сега,че който сложи ГИ на ГДИ се вкарва в голям филм...... :icon_angel:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не разбрах....ЕВО-то с две турбини било така ли??? :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не разбрах....ЕВО-то с две турбини било така ли??? :icon_blush:

Е, ти пък, 1,2,3, кой ти ги брои. Важното е да пишем :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...