Премини към съдържание

Съвет за кола


GrimReaper

Препоръчано мнение

Здравейте бъдещи (надявам се) колеги ! Решил съм да си закупя нова кола в близките няколко седмици и след обстоен преглед по автокъщите и автомобилните сайтове за покупко-продажба се спрях на 2 модела на митсубиши. Галант- след 2000 година и Каризма- също след 2000 година. Чета форума ви от близо седмица и нещата които съм прочел за Галанта до някъде отговарят и на моите изисквания. А именно- (вози като лодка), в завоите е изключително стабилен, на визия ми харесва страшно много. Единственото което ме притеснява е двигателя. Забравих да спомена, че и 2-та модела държа да са с дизелов двигател. Та дали този който е 90 коня не е малко муден за такъв тип кола.

 

За Каризмата честно казано не съм чел кой знае колко, но това което знам е, че поддръжката и е по- евтина и дава по- малък разход на гориво- независимо дали е с 1.9 дид двигателя или 1.9 тди ( или както се води другия- 90 коня който е). От друга страна от самия двигател останах с добро впечатление тъй като един приятел кара спейс стар с 1.9 дид двигателя- стори ми се доста пъргав, пък и мисля, че след като Каризмата е по- лека ще дърпа по-добре. На визия също ми допадат, но сякаш Галанта ми по-харесва. Не знам как стоят нещата с возията.

 

Искам да допълня също, че съм момче на 21 години. Не търся някаква супер бърза кола-до 100 коня. Предишната кола, която карах беше Венто-то на баща ми 1.9 тди-90 коня. Ако някой е карал такова до сега ще го помоля да направи сравнения между 3-те автомобила като двигател( и по скоро с Галанта, тъй като мисля ,че повече клоня към него). Бюджета ми е 3500 лева максимум.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте бъдещи (надявам се) колеги ! Решил съм да си закупя нова кола в близките няколко седмици и след обстоен преглед по автокъщите и автомобилните сайтове за покупко-продажба се спрях на 2 модела на митсубиши. Галант- след 2000 година и Каризма- също след 2000 година. Чета форума ви от близо седмица и нещата които съм прочел за Галанта до някъде отговарят и на моите изисквания. А именно- (вози като лодка), в завоите е изключително стабилен, на визия ми харесва страшно много. Единственото което ме притеснява е двигателя. Забравих да спомена, че и 2-та модела държа да са с дизелов двигател. Та дали този който е 90 коня не е малко муден за такъв тип кола.

 

За Каризмата честно казано не съм чел кой знае колко, но това което знам е, че поддръжката и е по- евтина и дава по- малък разход на гориво- независимо дали е с 1.9 дид двигателя или 1.9 тди ( или както се води другия- 90 коня който е). От друга страна от самия двигател останах с добро впечатление тъй като един приятел кара спейс стар с 1.9 дид двигателя- стори ми се доста пъргав, пък и мисля, че след като Каризмата е по- лека ще дърпа по-добре. На визия също ми допадат, но сякаш Галанта ми по-харесва. Не знам как стоят нещата с возията.

 

Искам да допълня също, че съм момче на 21 години. Не търся някаква супер бърза кола-до 100 коня. Предишната кола, която карах беше Венто-то на баща ми 1.9 тди-90 коня. Ако някой е карал такова до сега ще го помоля да направи сравнения между 3-те автомобила като двигател( и по скоро с Галанта, тъй като мисля ,че повече клоня към него). Бюджета ми е 3500 лева максимум.

 

УЕЛКАМ http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/biggrin.gif

Специално към двигателя на Галант няма кво да се притесняваш.....Пъргав е..икономичен,широк автомобил със супер зверска мутра....с всичките си му глизотийки вътре......За поддръжката ...не слушай кво ти се говори.....няма кола с ефтина поддръжка...е,има...ЛАДА,МОСКВИЧ,ТРАБАНТ....

Поддръжката на Галанта не е скъпа.....Различни хора разбират различно изречениято "скъпа поддръжка" ....За някой 150лв за ремаци с ролки е скъпо.....за други е ефтино.Стига да се грижиш за ГАЛАНТА....той ще ти отвърне с същото,като не ти създава проблеми......Единственото шибано нещо е страха от покупката на кола 2ра ръка.........човек си няма и на идея на какво ще попадне....на какъв екземпляр.

Аз лично бих заложил на Галант....по-ми харесва от Каризма....без да обиждам никой....това е въпрос на вкус.

Успех....аз си изказах мнението.....

Тук има хора които биха ти помогнали за каквито и да било проблеми свързани с бъдещото ти Мицу....макар че съм сигурен че няма да ти се налага.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Най-напред добре дошъл.

За тези пари по добре търси Каризма. От колегите от форума знаем, че това е здрав и пъргав автомобил, който поради специфика в окачването на Галанта се обслужва с по-малко средства.

Най-вече имай предвид, че търсиш кола на около 10 години. КАКВАТО И КОЛА да вземеш, както и където и да е карана, проблемите с чарковете тепърва предстоят. Не че е задължително, но такава е логиката на живота. Ето защо трябва да помислиш освен за цената за покупката, и за цената за първоначално/последващо обслужване.

Не е хубаво да вземеш кола, която да стои и прашлясва или да се кара, докато всичко по нея престане да работи.

Редактирано от de4i
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Какво търсиш в една кола? Ясно е, че при мощности 90-115 коня няма как да е бърза, камо ли супер бърза.

Ще ти помогна малко като ти кажа какво търсех аз преди 4 години:

- седан от средния клас

- да има интересен външен вид и не всеки пети да кара такъв

- да има достатъчно мощност и комфорт за дълги пътувания за 4 човека и багаж (всеки с куфар)

- да е надежден (редки повреди)

- да осигурява прилично ускорение

- да следва уверено зададената траектория, а не да ми заметлява завоите когато не искам и да ми подскача при неравност

- от време на време да ходя да го видя, е така - за кеф :icon_thumbup:

 

Каризмата Ди-Д е редичка като бройки на пазара като гледам. Една такава или тди ще ти харчи по-малко от галанта и ще бяга повече, но не много повече. Поддръжката и ремонтите ще са ти надолу в сравнение с галанта. За удоволствието от шофирането не знам, но аз съм предубеден. Просто не харесвам коли с врътки тип "раховец" и плюс това таблото на каризмите много ми напомня за бмв. Не че е лошо, но ми се струва малко архаично.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Какво търсиш в една кола? Ясно е, че при мощности 90-115 коня няма как да е бърза, камо ли супер бърза.

Ще ти помогна малко като ти кажа какво търсех аз преди 4 години:

- седан от средния клас

- да има интересен външен вид и не всеки пети да кара такъв

- да има достатъчно мощност и комфорт за дълги пътувания за 4 човека и багаж (всеки с куфар)

- да е надежден (редки повреди)

- да осигурява прилично ускорение

- да следва уверено зададената траектория, а не да ми заметлява завоите когато не искам и да ми подскача при неравност

- от време на време да ходя да го видя, е така - за кеф :icon_thumbup:

 

Каризмата Ди-Д е редичка като бройки на пазара като гледам. Една такава или тди ще ти харчи по-малко от галанта и ще бяга повече, но не много повече. Поддръжката и ремонтите ще са ти надолу в сравнение с галанта. За удоволствието от шофирането не знам, но аз съм предубеден. Просто не харесвам коли с врътки тип "раховец" и плюс това таблото на каризмите много ми напомня за бмв. Не че е лошо, но ми се струва малко архаично.

 

Добре нека отговоря по твоите параграфи:

- По принцип си търся хечбек, но от тези на които се бях спрял(голф 4, ауди а3) нямяше как да намеря запазени за тези пари. Гледах преди около 3-4 дена алмера 2.2 дци, но като се замисля, разходите по застрахования+данък мпс ще ми излезе много солено. След като не успях да си харесам друг хеч в този ценови клас, започнах да гледам всичко останало, без комбита и ванове.

- Честно казано много държа на външния вид, а на интериора още повече. Не случайно точно заради интериора отписах астрите, корсите, сивиците, и др. Адски много ми хареса въпросната алмера като дизайн, но както вече казах- не е за мен.

- В колата рядко ще пътуват повече от 2-3 човека, освен когато не пътувам със семейството при останалите роднини: 4-5 пъти в годината, натоварена кола на дистанция от около 180 км. Колата ще се кара предимно градско, но ще има и не малко излизания от града).

- Да е надежден.

- 80 до 100 коня дизел.

- Возията не е от първо значение, но все пак не искам някакво пълно дърво. Да е стабилна в завои, здраво окачване.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Знам че има. Едно време заглеждах хечбеците с климатроник само заради начина, по който изглежда колата отвътре и то само 1.8 бензин (не гди), обаче не си намерих. Стана по-добре.

Дизелово ауди а3 за по-малко от 4500 трудна работа. Отговаря на изискванията ти ако можеш да се съгласиш с 2-те врати. с 4 са много скъпи.

Алмерата хваща окото, но щом казваш, че не е за теб...

Каризмата изглежда добро предложение.

Разгледа ли Мазда 323 2.0 DITD? 90 коня са (до 2001 г.) и имат много симпатични седани. Не знам как ги водят тези. Един познат купи такава скоро за 2500. На живо изглежда много по-добре отколкото на снимки. Сядах в нея и мога да кажа, че е доста удобна и приятна колца. Или не щеш седан?

Точно към този сегмент автомобили според мен е насочен приоритетно интересът на купувачите - към компактните хечбеци с икономични и енергични двигатели.

Ситроен Ксара 2.0HDI също са 90 коня и има какво да предложи.

Фиат Стило и Алфа 147 1.9 мултиджет са над 100 коня. Има и добри сред тях, но има някои, които са доста карани. В Италия карат като бесни.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Разгледа ли Мазда 323 2.0 DITD? 90 коня са (до 2001 г.) и имат много симпатични седани. Не знам как ги водят тези. Един познат купи такава скоро за 2500. На живо изглежда много по-добре отколкото на снимки. Сядах в нея и мога да кажа, че е доста удобна и приятна колца. Или не щеш седан?

Фиат Стило и Алфа 147 1.9 мултиджет са над 100 коня. Има и добри сред тях, но има някои, които са доста карани. В Италия карат като бесни.

Точно на този модел на Мазда хеча ми харесва страшно много, много повече му отива от седана. А и аз не харесвам седан по принцип - или хеч, или комби. Но както и да го погледнеш, таблото е с врътки :D. То коя ли японка от тези години не е... а и врътката е изпитан метод за контрол и управление :). 1.9 на Фиат май го има и под 100 коня (по старите модификации) или греша? Ланчия, нещо...? не се сещам сега. Но няма значение, темата е за "Или Каризма, или Галант", аз съм ЗА Каризмата - по-евтина подръжка по окачване и двигател (всъщност за двг не знам, единия е френски, другия японски), но хич да не е - по-икономична би трябвало да е. И все пак - говоря наизуст - нямам преки наблюдения. Дизайнът разбира се е в полза на Галанта, но да бъдем практични в тези времена.. :) И всичко зависи от състоянието на конкретната кола. Успех в търсенето!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

 

За тези пари по добре търси Каризма. От колегите от форума знаем, че това е здрав и пъргав автомобил, който поради специфика в окачването на Галанта се обслужва с по-малко средства.

 

Да, ама Галанта е по красив :D и освен това е по красив ..
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами по принцип марката мазда не ми харесва много много, а иначе като цяло съм се спрял на немска или японска кола. Хич не харесвам френските.

Искам да попитам също и кой от двигателите в каризмата е френският ? Би трябвало да е тди-то, но не съм сигурен.

За галантите също прочетох, че гниели, а и пръскали главите. Това така ли е наистина ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Просто не харесвам коли с врътки тип "раховец" и плюс това таблото на каризмите много ми напомня за бмв. Не че е лошо, но ми се струва малко архаично.

 

Той галанта защото е с много по-различно табло. Мда, всъщност е същото, но не е толкова загладено. :D

 

 

Дизеловият двигател на Каризмa преди фейслифта е само един, той е френският :) Иначе да, TDI-то е на Рено. Удоволствието от шофирането на Каризма и Галант ще е едно и също, без значение от красотата на фаровете. Е, зависи кой шофира и какво очаква от шофирането. Возията е малко по-твърда от обичайното, но не е нещо фрапантно. Каризмата ще ти е по-евтина за поддръжка /спорно е, зависи от поддръжката, но все пак/ и е по-здрава. Конкретно за каризма с дизелов двигател нямам лични наблюдения, но ако го извадим от уравнението, ми се струва, че ако е добре поддържана би била по-добрият избор. А и в маздата няма нищо лошо :)

Редактирано от Dell
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

 

 

 

Дизеловият двигател на Каризмa преди фейслифта е само един, той е френският :) Иначе да, TDI-то е на Рено. Удоволствието от шофирането на Каризма и Галант ще е едно и също, без значение от красотата на фаровете. Е, зависи кой шофира и какво очаква от шофирането. Возията е малко по-твърда от обичайното, но не е нещо фрапантно. Каризмата ще ти е по-евтина за поддръжка

Той и след фейса пак е един :) и пак е Френски ..

А за поддръжката нещата са много спорни ..

Ако се сравнява галанта със старата каризма да, по скъпа е поддръжката, ама пък и удоволствието от галанта е по- голямо, нищо че е по тежък, 26-те нютона отгоре го правят по- голяма пъргавелка ..:)

Ама ако го сравняваме с каризма след фейса, поддръжката му е направо безплатна ..:D

Там вече каризмата има само едни по евтини шарнири които се сменят, от там нататък всичко е огън и пламИк ..Дискове и накладки- по скъпи,съединител- многокранто по скъп, турбина- при галантите в повечето случаи надживява мотора, при каризмата се налага смяна от време на време, цената няма да я коментираме :D няма да казваме и за дюзите и помпата, само ще кажа, че един датчик за помпата на каризмата, струва колкото цялата помпа на галанта ..

Ама нали кефа нямал цена :) обаче за мен лично, по голям кеф е да карам галант ..

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Той и след фейса пак е един :) и пак е Френски ..

А за поддръжката нещата са много спорни ..

Ако се сравнява галанта със старата каризма да, по скъпа е поддръжката, ама пък и удоволствието от галанта е по- голямо, нищо че е по тежък, 26-те нютона отгоре го правят по- голяма пъргавелка ..:)

Ама ако го сравняваме с каризма след фейса, поддръжката му е направо безплатна ..:D

Там вече каризмата има само едни по евтини шарнири които се сменят, от там нататък всичко е огън и пламИк ..Дискове и накладки- по скъпи,съединител- многокранто по скъп, турбина- при галантите в повечето случаи надживява мотора, при каризмата се налага смяна от време на време, цената няма да я коментираме :D няма да казваме и за дюзите и помпата, само ще кажа, че един датчик за помпата на каризмата, струва колкото цялата помпа на галанта ..

Ама нали кефа нямал цена :) обаче за мен лично, по голям кеф е да карам галант ..

 

Абе аз странно защо си мислех, че са два. 102 и 116 к.с, нищо, че пак са на Рено. И както казах по-горе, лични наблюдения нямам, и също така както пиша по-горе "като изключим двигателя от уравнението. 26-те нютона при 150 кг. отгоре и 250 оборота по-късно надали го опъргавеляват кой знае колко повече :P Накладките са по-скъпи да, с десетина лева. Дисковете с по-малко. И като ги изкриви веднъж-два пъти годишно, икономията от двадесет лева се изпарява. :D И за главата си забравил да споменеш. Кефа цена няма, и както пак писах горе, зависи какво търсиш и какво разбираш под кеф. И повтарям, аз от дизеловият двигател на галанта не разбирам много и дизели не карам. Писах: основно ако го изключим от сметката. Но пък обичам да чета, и го правя внимателно. Има много теми, от които можеш да разбереш доста за един или друг двигател, дори без да караш такъв. И тук ми се налага да постна нещо от тема конктерно за дизелова Каризма и Галант и да попитам пак:

 

 

DJ Tymbi написа:

..вървенето /на дизеловият Галант/ спрямо F8Q мотора е доста по добра,но до тук, след това идват минусите, един от най големите - спрямо Каризмата е неговата цена на подръжката......

 

Ей туй е вече смешен коментар .. И двете са с еднаква максимална скорост, като каризмата ускорява с близо секунда по бързо от 0 до 100, а разхода който омаловажаваш е 1- 1.5 л. разлика, което финансово си е доста ..

Също така пропусна да кажеш за главите, което не пропускаш в нито една тема, когато става дума за бензинов и дизелов Галант ..:D

 

Мазда 626 и Галанта са с напълно идентични горивни системи (Денсо), като Маздата е с 16 клапана, което води до по добри параметри и разход .. Щом и за нея не си чул добро, какво очакваш да чуеш за Галанта, който е малко по стара технология от нея ..

Както казва един колега, Галанта е само по красив и другото му предимство е, че е по красив ..

Щом толкова си се запалил скачай на Галант, но по добрият избор е Каризма DID, пак да го кажа, ако съм пропуснал .

 

Последно каризмата DID ли е по-добрият избор, а и ускорява по-бързо, или галанта е по-голяма пъргавелка и той въобще не е огън и пламИк ?

Редактирано от Dell
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

При Галант комфортът на возене (т. нар. возия) е много приятен при достатъчно силна (и качествена) музика. Целта е абстрахиране от всички шумове при движението и съсредоточаване само върху начина, по който той се движи. Дори и да има неравности те не се усещат при голяма скорост.

Понеже те влече към немските и съм се возил в голф ІV и а3, последните две са "тръскала" и колкото и странно да прозвучи голфарата вози по-приятно от аудито. Ако си се спрял на 90-те конски сили като двигател, гледай да не е с код ALH, защото доколкото знам е с демпферен маховик и цената около смяната на съединителя няма да ти хареса. Не че не може да се преправи...

Галантите са по-евтини не защото са по-лоши автомобили, а защото "фауветата" са несравнимо по-търсени. В масовия случай при дизелов галант ще имаш много по-малко поводи нещо да се поправя и ремонтира, отколкото при гореспоменатите два модела. От друга страна за тях много по-лесно може да се намерят части, но който знае къде да търси, намира :icon_n_king: . Също така галантът работи доста по-меко и някак звука на празен ход дори гали ухото. Няма го онова тракане "на дизел" като при ФВ-тата. Галант е по-емоционален избор заради това, че е по-рядко срещан и малко познат като модел.

От една кола можеш да добиеш само обща представа за даден модел автомобил. Трябва да покараш поне две-три от всеки харесан модел, за да видиш разликите, защото разлика от кола до кола има и то голяма (при конкретен модел). Добрата кола по принцип си личи след първите 500 метра до 3-4 км., но нищо не се знае разбира се. "Крокодили" има и при галантите, има и при каризмите, има и при другите марки и модели. Все пак говорим за "възрастни" и в голяма степен амортизирани екземпляри.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Абе аз странно защо си мислех, че са два. 102 и 116 к.с, нищо, че пак са на Рено. И както казах по-горе, лични наблюдения нямам, и също така както пиша по-горе "като изключим двигателя от уравнението. 26-те нютона при 150 кг. отгоре и 250 оборота по-късно надали го опъргавеляват кой знае колко повече :P Накладките са по-скъпи да, с десетина лева. Дисковете с по-малко. И като ги изкриви веднъж-два пъти годишно, икономията от двадесет лева се изпарява. :D И за главата си забравил да споменеш. Кефа цена няма, и както пак писах горе, зависи какво търсиш и какво разбираш под кеф. И повтарям, аз от дизеловият двигател на галанта не разбирам много и дизели не карам. Писах: основно ако го изключим от сметката. Но пък обичам да чета, и го правя внимателно. Има много теми, от които можеш да разбереш доста за един или друг двигател, дори без да караш такъв. И тук ми се налага да постна нещо от тема конктерно за дизелова Каризма и Галант и да попитам пак:

 

 

 

Последно каризмата DID ли е по-добрият избор, а и ускорява по-бързо, или галанта е по-голяма пъргавелка и той въобще не е огън и пламИк ?

 

Като стана на въпрос- за колко секунди ускорява галанта от 0-100 тъй като никъде няма дадена статистика. Също искам отново да попитам, тъй като никой не ми отговори до сега- действително ли проблем са им ръждата и пукането на глави или това са само митове ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Като стана на въпрос- за колко секунди ускорява галанта от 0-100 тъй като никъде няма дадена статистика. Също искам отново да попитам, тъй като никой не ми отговори до сега- действително ли проблем са им ръждата и пукането на глави или това са само митове ?

 

Ръждите много зависят от това къде е карана колата, но като цяло ламарината не им е от най-здравата(мисля че това не е само за Галант или само Мицубиши), специално за задните вежди основният проблем е ръба който събира влага и мърсотия. Относно Главите, мисля че това е предимно проблем на задкормилното устройство. В предишна тема бях писал за това, така да кажем в семейството минаха 5 дизела от които 4 японеца, от всички само един Нисан Примера сцепи глава, но го караха като бензин.. цедка до червено. Специално за Галантите сега януари месец имаме 2 дизелови, които ще направят 3 години от как са при нас и до сега нямаме проблеми с главите, аз съм направил 50 000км до момента.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За около 12.8. Проблем с ръждата биха били веждите, но и повечето коли на тази възраст имат там. Спукани глави има, но дали е проблем или просто повече случаи....други трябва да кажат.

Редактирано от Dell
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Абе аз странно защо си мислех, че са два. 102 и 116 к.с, нищо, че пак са на Рено. . Но пък обичам да чета, и го правя внимателно. Има много теми, от които можеш да разбереш доста за един или друг двигател, дори без да караш такъв. И тук ми се налага да постна нещо от тема конктерно за дизелова Каризма и Галант и да попитам пак:

 

 

 

Последно каризмата DID ли е по-добрият избор, а и ускорява по-бързо, или галанта е по-голяма пъргавелка и той въобще не е огън и пламИк ?

Само си мислиш, че четеш внимателно ..По горе съм написал, че
Ако се сравнява галанта със старата каризма да, по скъпа е поддръжката, ама пък и удоволствието от галанта е по- голямо, нищо че е по тежък, 26-те нютона отгоре го правят по- голяма пъргавелка ..
е ти понеже много четеш, веднага реши, че пъргавелка значи по добро ускорение от 0 до 100, само че ние колите не ги караме само на градско, от светофар до светофар ..

По пъргав си е Галанта в движение и това си е от повечето нютони, но това няма как да го разбереш, без да прокараш и двете коли, само с четене не става ..:) .

После съм написал, че новата каризма е по скъпа за поддръжка, което си е пълна истина и там дума за вървене не става ..

Тъй, че последно, ако говорим за вървене ДИД е по добрия мотор, но поддръжката му е по скъпа ..И мотора си е 1- F9Q, но с различни управления и турбини, за това мислиш, че са 2 и защото много четеш ..;)

И не ми вади 1 цитат, където бъзикам Пламен, че е забравил за главите, ако поровиш из по старите теми, ще видиш, че тук във форума са се търсили повече глави за каризма, отколкото за галант . Даже и примери с доста колеги с галанти съм давал, дето все още не са успели да ги спукат ..

Та ако мислиш да спорим още ей тъй само за спорта, аз спирам ..Ако искаш да спорим по темата, първо покарай и 3-те дизела и заповядай ..

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Човека търси автомобил до 100к.с, така че според мен Каризма с DID двигател директно отпада.

Ами не съм сигурен дали двигателя се води с малкия данък. Ако е така, то той не отпада :)

Казвам това защото знам, че голфовете(а и не само те) с по 101 к.с. се водят по малкия данък, тъй като се мерят киловатите.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Само си мислиш, че четеш внимателно ..... е ти понеже много четеш

 

Такаа... чукча не читател, чукча писател. Това в кръга на шегата, само с четене не става, хубаво, ама и само с писане няма как да стане. Темата беше - Галант или Каризма. Аз не мисля, че в цитата имаше нещо за поддръжка, но няма значение, хубаво беше да обясниш пак подробно. Цитатът беше за предимството на Каризмата пред Галанта, поддръжка никъде не се споменава. Пъргавината е въпрос на гледна точка, но тъй като ние тук колите само на градско ги караме между светофарите, а вие цяла България обикаляте сигурно си прав. Аз все си мисля обаче, че това за което аз говоря е пъргав двигател, а това за което говориш ти - по-еластичен. Но няма значение. Все пак оставаме на мнение, че Каризмата е по-добрият избор. Или?

 

P.s. Тъй като не съм си служил досега с бутона за спам, ще допълня нещо тук. Аз не споря с никого, още по-малко с теб. Слагането на директен цитат не е спор, а по-скоро въпрос: след като по-рано явно Каризмата е била по-добрият избор /в тесните граници на тази тема/, сега излиза, че не е. Още нещо: от трите дизели съм карал единият и нямам никакво намерение да карам другите два, а засега нямам и намерение да карам какъвто и да било дизел, с каквато и да било суровина. Въпросът беше принципен. И тъй като съвсем оспамихме темата, аз все пак смятам, че в конкретният случай Каризма би бил по-подходящият автомобил. Нищо, че Галанта е с почти безплатна поддръжка в сравнение с него.

Редактирано от Dell
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И аз да се впиша за съвет!

Привет!

Търсим си нова японска кола :) Отдавна съм фен на Митсубиши Лансър :-) Новия Спортбек е... :rulez: , вътре е леко "дървен",ама може да се прежаля. Обаче...

Чета темите из форума и установявам,че никак не са икономични двигателите, търся бензинов.

Бях се ориентирала към 1,8, тъй като съм карала дизелов 2,0, 140 к.с. и като цяло "радостта от шофирането" е един признак , по-който избирам. Обаче много лапат май тези двигатели на Митсубиши, а ми се иска да е по-икономичен, да е удобен за дълги пътувания за 4 човека, да ускорява достатъчно бързо, за да не ме нервира в надпревара с камиони, колони и т.н.... 1, 6 дали ще ме задоволи. Карахме пробно ASX- 1,6 бензин, много шумен и много слабичък действително :)При Лансъра дали пак ги има тези дразнещи факти?

Какво ще кажете ? :help: Започвам да се разколебавам...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ех колежке, искаш Ферари на цената на Датчия (то кой ли не иска). Хем мощно, хем малко да гори, хем ефтино пък вътре фулл лукс ;)

Мен ако питаш - гледаш, сядаш, караш и ако те грабне - вземаш :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това , което търси колежката се нарича турбо мотор, но за съжаление марката не предлага с изключение на дизеловите.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

От 2.0 140к.с. турбодизел, ако седнеш на 1.8 бензин, ще ти се струва, че си дръпнала ръчната спирачка, еле пък с включен климатик :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

и Ево и Ево :icon_thumbup:

ЕВО-то си е ЕВО, ама не знам как се съчетава с това :
Чета темите из форума и установявам,че никак не са икономични двигателите
..:)
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...