Премини към съдържание

Проблем със скоростите!


Blafiora

Препоръчано мнение

Друг път ще ме слушаш мен......... :icon_bye:

То какво ли не беше,напълниха ти главата с мухи -синхронизатори да сменяш,ремонт на кутията, пък направо нова да туриш........

 

Дааа, първо направих това което ти предложи. Абе сигурно и синхроните ми са за смяна, но поне така по лесно включва и не ме дразни толкова.

Благодаря за съветите.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Добре, а ако налея това масло и аз за което стана на въпрос мислите ли че ще има ефект или няма смисъл да сменям маслото ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Чакайте аз да питам, да ми се уясни хептем :)Значи първа не влиза в движение (да кажем ако скоростта е над 10), ако искам все пак да включа в движение, да подам газ? А на какво се дължи това и при другите марки така ли е?

Аз миналата зима поради някои особености на терена си бях зазимил Милото и няколко месеца карах едно Пежо.

Последното е толкова разтропано, че можеш да включиш всякаква предавка при всякаква скорост.

Пролетта като си се качих на колата не можех да включвам скорости. И понеже егото ми нашепваше, че причината е не в мен, а в другото, ходих при майсторите и бях готов скоросната кутия да цепят. А те - кутията ти е наред. Така разбрах, че аз съм отвикнал. При мен първа влиза само до около 5 км.ч. Не съм пробвал, но при по голяма скорост не би трябвало ни с междинна, ни с никаква газ да влиза.

Редактирано от de4i
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Влиза първа. Ако искаш да я включиш от 20 трябва да видиш къде седи оборотомера на първа с 20. След това:

1. изключваш от скорост

2. пускаш съединителя

3. подаваш газ малко над тях, за да имаш време за смяната

4. натискаш съединителя и включваш първа.

Това за половин секунда трябва да стане и си се включва, макар и не като втора (без никакви упражнения за "бързина в синхрон").

 

Аз я ръчкам обаче по-внимателно. Първо и второ добре. След това задържам газта до тези обороти и включвам на първа скорост. Така имаш много време, но все пак скоростта от 20 не трябва да се променя много - да не падне или да се увеличи при спускане на баир.

Ползвам го преди много стръмно изкачване с неравности - когато трябва мощност при ниска скорост на движение. Мощността на първа с 1400 оборота е три пъти повече от тази на втора с 850 оборота. Иначе трябва да спра насред баира, да включа първа почти спрял и със съединител да наваксвам. А най-добре преди баира да си спреш и да се качиш на първа. Тя на първа май при 40 е с 4000 оборота (и влачи по баир МВ 300Д на трета, който не ще да запали). При тези обороти мощността е толкова голяма, че единствено сцеплението на предните гуми е лимитиращият фактор за това ще продължи ли да се движи автомобила, или ще спре с буксуващи предни гуми без значение настилката.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Така ... да ъпдейтна случая със скоростите.

Източих маслото Фукс 75/90 и налях синтетик 75/80. Опитах няколко пъти след смяната, като изчаках да минат два-три дни за да пробвам и сутрин когато е студена. Ефекта е невероятен. :icon_thumbup: До преди смяната втората влизаше със зор, като я опъвам назад и с по високи обороти. Сега си я дърпам и си влиза супер, съвсем леко усещам някакво почти незначително триене при самото включване. Дано да не се влошат нещета по нататък с времето, но тогава ще сложа добавка. За сега не ми се дават толкова пари да й правя кутията.

"Паживьом - пасмотрим" както казват братушките. :)

 

А колко литра масло събира скоростната кутия и би ли казал от къде си го закупил и каква му е цената .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

2.2 литра при разглобявана кутия. Мисля че така пишеше в мануала. Когато взех колата и смених маслото в скоростите в края на втората тубичка от 1 литър протече от пробката, а когато я сглобихме хвана 2 литра и сипах 200 мл добавка, но не помня каква. Май някаква на кастрол беше, забравих вече.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А колко литра масло събира скоростната кутия и би ли казал от къде си го закупил и каква му е цената .

2.2л събира само че освен новото масло бутни и ето тази добавка, поне да знаеш че си направил всичко възможно, ако има пак грижи с кутията лошо :rolleyes:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 4 месеца ...

Колеги, съжалявам че връщам темата. Та моя проблем със скоростите съм го коментирал и преди - стандартното както при повечето от нас - трудности при студена трансмисия на 1,2 и 3. Има едно "разклонение" което обаче е видно от около 10-на дни насам. Та когато запаля Галант-а сутрин педала на съединителя потъва с лекота. Зацепва почти долу - съответно смяната на скоростите включително и първоначалното включване на 1-ва е с доста по-голямо съпротивление и от преди. Това продължава докато поотработи колата за около 10-на 15 минути. След това педала на съединителя отново възвръща нормална еластичност така да се каже и не потъва, отделя си нормално (доколкото мога да преценя). Не ми е прибуксувал за сега.

 

Трябва да му намеря чалъма че да не прецакам тотале ск. кутия. Имате ли насоки за профилактика, нещо произтичащо от амбр. помпи или евентуално за смяна на съединител говорим? Благодаря ви!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, съжалявам че връщам темата. Та моя проблем със скоростите съм го коментирал и преди - стандартното както при повечето от нас - трудности при студена трансмисия на 1,2 и 3. Има едно "разклонение" което обаче е видно от около 10-на дни насам. Та когато запаля Галант-а сутрин педала на съединителя потъва с лекота. Зацепва почти долу - съответно смяната на скоростите включително и първоначалното включване на 1-ва е с доста по-голямо съпротивление и от преди. Това продължава докато поотработи колата за около 10-на 15 минути. След това педала на съединителя отново възвръща нормална еластичност така да се каже и не потъва, отделя си нормално (доколкото мога да преценя). Не ми е прибуксувал за сега.

 

Трябва да му намеря чалъма че да не прецакам тотале ск. кутия. Имате ли насоки за профилактика, нещо произтичащо от амбр. помпи или евентуално за смяна на съединител говорим? Благодаря ви!

Вероятно горната помпа на съединителя ти е за смяна.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Както ти бе отговорил бате Марин преди време - аз пък ще кажа че може би е долната помпа и все някой ще познае :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Както ти бе отговорил бате Марин преди време - аз пък ще кажа че може би е долната помпа и все някой ще познае :)

Ако е долната помпа, спирачната течност ще изтича навън, ако е горната, течноста си остава в системата. Може малко да прокапе в купето, но няма да изтече цялата течност. Освен това по разбираеми причини горната помпа се износва по-бързо.

Надявам се позналия повредата да съм аз :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако е долната помпа, спирачната течност ще изтича навън, ако е горната, течноста си остава в системата. Може малко да прокапе в купето, но няма да изтече цялата течност. Освен това по разбираеми причини горната помпа се износва по-бързо.

Надявам се позналия повредата да съм аз :icon_thumbup:

........дъвкате тема, която е на 100 години.......тук.......сега аз съм позналия..... :P :lol: :lol:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:) Бе да си кажа имам едни ремонтни комплекти за горна и долна - митляркат ми се в кутията между седалките още от Август месец мин. година :D, така и не съм ги сменял - един познат ме успокои че едва ли ше се разреши проблема с трудните скорости само с това. Първо с тая профилактика ще почна. Просто исках да сверя случая и да имам в предвид нещо друго евентуално ако има относно помпите. Благодаря за съветите! :good: :first:
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 седмици ...

Да доложа само (със срам :icon_doh: ) - след като преди 1 седмица с един приятел сменихме рем. комплект на горната помпа на съединителя (самата помпа е напълно изрядна) и 1ч. ручкахме да обезвъздушим, проблема с инатливите скорости намери повече от задоволително решение! 2-ра АКО ИЗОБЩО среща някакви трудности е в единични случаи, 3та няма никакви грижи. Следващата седмица мисля да сменя маслото на кутията + добавка и Гатлинг-а ще е all in tact :good:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги моля ви за мнение по един проблем, който се появи преди около седмица. Става въпрос за трудно или почти невъзможно включване на скоростите.Един час след като проблема се появи, тръгвам да я карам при майстора, за смяна на съединител, и всичко си работеше без абсолютно никакви проблеми. Реших да изчакам малко с ремонта, но на другия ден проблема отново се появи.Закарах я, сменихме съединитела, имало някакво отчупено пърче от феродовия диск, и от това бил проблема с трудното влизане на скоростите.Е да ама като я покарах малко и...... същата работа. Трябва да напомпам съединителя няколко пъти и нещтата временно се оправят.Началото на седмицата ще му я закарам пак, да я мислим нещо.Ако някой има идея от къде идва проблема да помага.Автомобила е GALANT 2000куб. 136к. 99г.

Редактирано от kaloian4o
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги моля ви за мнение по един проблем, който се появи преди около седмица. Става въпрос за трудно или почти невъзможно включване на скоростите.Един час след като проблема се появи, тръгвам да я карам при майстора, за смяна на съединител, и всичко си работеше без абсолютно никакви проблеми. Реших да изчакам малко с ремонта, но на другия ден проблема отново се появи.Закарах я, сменихме съединитела, имало някакво отчупено пърче от феродовия диск, и от това бил проблема с трудното влизане на скоростите.Е да ама като я покарах малко и...... същата работа. Трябва да напомпам съединителя няколко пъти и нещтата временно се оправят.Началото на седмицата ще му я закарам пак, да я мислим нещо.Ако някой има идея от къде идва проблема да помага.Автомобила е GALANT 2000куб. 136к. 99г.

..........брех, страшен майстор си имате.........

Проблема е от помпите ,а не от съединителя.....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...