Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Blafiora

Потребител
  • От него общо

    49
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    Стара Загора

Blafiora's Постижения

Сътрудник

Сътрудник (5/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Да точно това мисля да направя... на първо време капачката... Айде да пълни казанчето по бързо и да не даржи 1 бар налягане.. (0.9 по точно) ми примерно 0.5 и да го пълни по бързо.. но това леко бълбукане от къде може да се появи... За прояснение антифриза мисля че е стар тъй като не съм го сменял от мн време, но не мисля че той има някаква роля в това.. разбира се може и да греша.
  2. А по принцип трябва ли да се промени нещо в загрявнето на колата ? смисъл да почне да покачва повече температурата.. тъй като на таблото ми показва винаги нормална работна температура
  3. Гарнитурата метална ли е или клингеритена? ЕДИТ: Има ли някаква вероятност проблема да е в капачката на радиатора?. Ясно може да държи по малко барове и да пълни казанчето по бързо, но дали бълбукането може да идва от там ?
  4. Амии не знам. Съмнява ме да е проблем с главата.. тъй като когато го забелязах този проблем бях на път към Гърция. Тогава антифриза беше чак до капачката на разширителния съд и пак бълбукаше. Но пък успях да стигна близо 500 километра и после 500 километра връщане, без да съм доливал нищо. Ако беше пукната глава мисля че нямаше да успея да ида пък камоли и да се върна.. Не знам все пак вие ще кажете.
  5. Здравейте колеги. Преди време бях писал по този въпрос.. сега имам едни наблюдения и малко се притеснявам. Значи преди малко се върнах от едно село.. на 20 километра от тук. Горе долу 40 километра да съм карал. Отворих капака за да видя как стоят нещата с антифриза и разширителния съд. Покачил се беше малко над максимума и бълбукаше. От къде може да идва това бълбукане. До сега не съм забелязал да губи антифриз, а само едно лутане нагоре и надолу. Маркуча си е надул, но не бих казал че е твърд даже изобщо. лесно си го стискам с ръце. EDIT: Колата е ТДИ
  6. Blafiora

    Загрява

    Благодаря на всички за добрите идеи. Значи за карането 10 часа, имах предвид, че на връщане карах 10 часа от Гърция почти без почивка ..(само една за 15 мин). Снощи само съм долял антифриз и съм напълнил казанчето до средата. Днес съм я покарал малко, около 10 кил и няма и не съм видял никакви загуби( нивото си е на същото място). Тия дни мисля да ида по някой баири и да я карам на висока предавка да видим какви ще ги свърши и дали ще заври отново. А капачката я гледах и всичките и уплътнения и т.н изглеждат здрави. Но предполагам ако е проблем в нея няма да се види просто така.. ЕДИТ: На Колегата "Lyubo Dimitrov" се извинявам още един път, ако му се е сторило, че съм реагирал малко по остро.. Ще се радвам да сподели идеи и мнения по темата.
  7. Blafiora

    Загрява

    Искам само да попитам.. Ако случайно е главата както повечето казахте... Какъв е шанса да карам 10 часа по баири и завой без колата да умре? Да спомена само че разширителното казанче беше празно а в радиатора съм долял към 500 мл антифриз.
  8. Blafiora

    Загрява

    Някаква ориентировачна цена за нова и за старо ? :icon_crying:
  9. Blafiora

    Загрява

    Перките работят. За капачката ще видя как да я проверя с точност дали няма проблем. Ако е глава може ли една ориентировачна цена на самата главата(нова и на старо). Толкова си обичам колата че просто ми се реве.... :icon_crying:
  10. Blafiora

    Загрява

    Lyubo Dimitrov - не искам да се карам с никой... питам защото има много по компетентни хора тук от мен...Съжелявам че не съм дал пълната информация която ви е нужна. Питайте ще казвам.. За перката работеше... ще я проверя ЕДИТ: Пак вметвам... Антифриза завря, а на таблото ми показва нормална работна темепратура..
  11. Blafiora

    Загрява

    Да напълно здрава.. А въпроса за антифриза пък за какво беше.. ? Няма значение какъв антифриз съм налял. Така или иначе на пътешествието си фърли антифриза и съм доливал.. Марка не знам...
  12. Blafiora

    Загрява

    Извинявам се. Дизел 97 година.
  13. Blafiora

    Загрява

    Здравейте колеги. Имам много много лош проблем. Тия дни ходих до Гърция и минах през Златоград.. Пътят е доста лош с нагорнища и много завой. По средата на пътя вдигнах капака да видя какво става и казанчето на антифриза вреше. Беше пълно до горе и антифриза беше заврял, а на таблото ми показва нормална работна температура.. Стрелката не мръдна. Стоеше си малко под средата. Къде може да е проблема ? или той е ясен .. пукната глава?
  14. Blafiora

    Задни вежди

    Така..Дойде и моя ред да правя вежди. Изчетох всички 7 страници и все пак има някой неща които не ми станаха ясни. Първо аз такива преправени побългарени работи не обичам.. и мисля да си взема вежди точно от галант за да може всичко да пасне както трябва. Така само не разбрах за тоя ръб който трябва да се изреже? Къде се намира.. ? Загрозява ли като го няма? И ако случайно го оставя какво точно да направя че да не избие ражда от там. Да и ме интересува за самото третиране на веждата.. Какви са тия силикони и цици?? :help: . Смисъл тези допълнителни материали, кога се използват? Повреме или след направата на новата вежда. И да ако може да кажете с какво точно и как да се третира? :mitsu-smiley: :drinks:
  15. Blafiora

    Интересна случка...

    Може само да си пожелаем от Мицубиши да върнат Галант на чертожната дъска. Да оправят скапаната визия на 2004г и да върнат агресивния и комфортен галант.. Така момчето ще може да си купи точно Галанта който добре познаваме :mitsu-smiley:
×
×
  • Създаване...