Премини към съдържание

Проблем при първоначално стартиране на двигателя на Галанта!


SNS

Препоръчано мнение

При 2.0 няма дистрибуторна капачка с палец.

Често точно такъв род проблеми се хващат най-трудно.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 71
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

покарах извънградско около 150км с shell v power.

Ей тука се крие ключа от палатката, Станиславе. Това е задължително да се прави периодично, особено на дълъг път.

Редактирано от mmotors
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Като запали и поработи малко и влезе в режим работи добре, както на газ така и на бензин.Не мога на 100% да твърдя, че работи на 3 цилиндъра (тъй като технически съм слаб ), но имам това усещане, защото подавайки газ колата като че ли се чуди какво да прави, оборотите падат и гасне.Няма как да върна старите кабели и свещи, защото със старите имаше едно придърпване (оттечка на някъде от кабелите към 2-ри цилиндър, така поне каза майстора в сервиза като слагахме новите кабели и свещи). А ако е бензинова помпа не би трябвало, когато се "настъпи" колата на високите обороти да не й достига мощност и да се зачудва все едно е до прекъсвач? Четейки отново и отново темата май ще пробвам с тази добавка STP ( или както там се казва) пък да видим какво ще стане ...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Като запали и поработи малко и влезе в режим работи добре, както на газ така и на бензин.Не мога на 100% да твърдя, че работи на 3 цилиндъра (тъй като технически съм слаб ), но имам това усещане, защото подавайки газ колата като че ли се чуди какво да прави, оборотите падат и гасне.Няма как да върна старите кабели и свещи, защото със старите имаше едно придърпване (оттечка на някъде от кабелите към 2-ри цилиндър, така поне каза майстора в сервиза като слагахме новите кабели и свещи). А ако е бензинова помпа не би трябвало, когато се "настъпи" колата на високите обороти да не й достига мощност и да се зачудва все едно е до прекъсвач? Четейки отново и отново темата май ще пробвам с тази добавка STP ( или както там се казва) пък да видим какво ще стане ...

Както описваш твоя проблем според мен няма нищо общо с моя, не ми се вярва да се оправи само с добавка, ако имаш възможност по-добре отиди на диагностика.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Като запали и поработи малко и влезе в режим работи добре, както на газ така и на бензин.Не мога на 100% да твърдя, че работи на 3 цилиндъра (тъй като технически съм слаб ), но имам това усещане, защото подавайки газ колата като че ли се чуди какво да прави, оборотите падат и гасне.Няма как да върна старите кабели и свещи, защото със старите имаше едно придърпване (оттечка на някъде от кабелите към 2-ри цилиндър, така поне каза майстора в сервиза като слагахме новите кабели и свещи). А ако е бензинова помпа не би трябвало, когато се "настъпи" колата на високите обороти да не й достига мощност и да се зачудва все едно е до прекъсвач? Четейки отново и отново темата май ще пробвам с тази добавка STP ( или както там се казва) пък да видим какво ще стане ...

За да се даде правилен отговор, трябва да се направи една хубава диагностика, и то от човек, който знае какво прави и какво да гледа.........искам да кажа ,че ако той се занимава с немски и европейски коли, то няма как да знае какво прави по японски коли, в частност - по Мицубиши.......

По темата,аз залагам на запушени дюзи,но по втората част на проблема, иначе по първата,че не пали веднага от раз ,а едва от втория или третия път -там проблема е друг.........

Освен това няма кой да чете по старички теми , в които съм/сме ( има и други колеги тук ,не съм само аз ) описали защо и къде е проблема,но явно по новите потребители не четат форума а направо си задават ?-сите.........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Освен това няма кой да чете по старички теми , в които съм/сме ( има и други колеги тук ,не съм само аз ) описали защо и къде е проблема,но явно по новите потребители не четат форума а направо си задават ?-сите.........

 

+1 .. никой не чете..

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

+1 .. никой не чете..

 

Аз лично, ако бях намерил аналогична тема на моята, нямаше да я отварям :icon_doh:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

В отварянето на една нова тема може да се изговорят нови неща, които не са били споменавани с старата :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Хубаво има теми, но много от тях имат едни заглавия... Въобще не се разбира за какво става въпрос. Едни от фаворитите ми: Странен проблем, Помогнете, Проблем с колата и т. н. Заглавията трябва да показват за какво е темата и да не е необходимо да я отвориш за да разбереш. Това би спестило еднотипни теми.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

%7Bstyle_images_url%7D/offtop.gif

Аз лично, ако бях намерил аналогична тема на моята, нямаше да я отварям :icon_doh:


В случая нямах предвид че ти не си чел, а че по принцип болшинството от новите не се задълбочават да търсят/четат, понякога дори отговорите в собствените им теми :icon_angel: .. признавам си че дори не погледнах кой е пуснал темата ..
Редактирано от Lyubo Dimitrov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Привет колеги, малко новини - оставих колата в сервиз, изчистиха дюзите и дросела, но за съжаление никакво подобрение :( Тази сутрин колата отново запали трудно. Интересе факт беше, че не успяхме да направим диагностика на колата, като закачихме компютъра той не успя да се свърже и да намери устройство. ДАли е възможно газаджиите да са пипали нещо по компа на колата и от там сега да бърка и прави този проблем? Ще ходя и при тях пък да видим какво ще стане

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Проблем ли е да направиш видео клип да видим нагледно за какво става въпрос?

 

Един познат с М. Веnz W124 2.0 бензин с ГИ имаше проблем с паленето - припалваше и гаснеше. Каза че се прибрал, изгасил е двигателя, отишъл е да си отвори гаража (отваря се само отвътре) и после колата не е могла да запали. Викнал е сина си и за я бутнали вътре. Свалихме един капак над дросела и почукна на нещо, но не мога да се сетя на какво. Колата отпецна и тръгна. До днес е без проблем, а я кара всеки ден.

При нашите стари машини малко неща могат да се хванат на диагностика. Е например на другата ми кола не идва ел. сигнал до дюзата. На диагностика нищо и половина - всичко наред.

Пробвал съм на моята :mitsu-smiley: (V6) да чуя къде какво цъка при подаване на контакт и нищо не чувам. Нито релета, нито помпата ... тишина. На другата кола не е така.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Привет колеги, малко новини - оставих колата в сервиз, изчистиха дюзите и дросела, но за съжаление никакво подобрение :( Тази сутрин колата отново запали трудно. Интересе факт беше, че не успяхме да направим диагностика на колата, като закачихме компютъра той не успя да се свърже и да намери устройство. ДАли е възможно газаджиите да са пипали нещо по компа на колата и от там сега да бърка и прави този проблем? Ще ходя и при тях пък да видим какво ще стане

 

Спокойно,малко са диагнозите,които успяват да закачат Галант 97-03. Намери майстор с CARMAN SCAN и се моли да знае какво да прави,че и с нея не е толкова лесно (кабела трябва да е с двете букси OBD+японския стандарт и да са включени и двете в колата естествено :)).

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Явно няма да стане по лесния начин! Бях при газаджиите - закачиха се за компа на колата, но от никъде никакъв проблем не излезе, всичко е чисто! Аз от към идеии се изчерпах :( Ще им я оставя една вечер пък да видим на сутринта като се опитат да запалят дали няма да намерят тогава от къде идва проблема. Колега Andy ще се опитам сега уикенда да направя клипче.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

По темата,аз залагам на запушени дюзи,но по втората част на проблема, иначе по първата,че не пали веднага от раз ,а едва от втория или третия път -там проблема е друг.........

... клапана на бензиновата рейката който подържа налягането в нея. Изтърва и то пада. И докато въртиш стартера че само тогава работи безиновта помпа (или запали) така се получава ;) Да ме поправят колегите ако греша.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

... клапана на бензиновата рейката който подържа налягането в нея. Изтърва и то пада. И докато въртиш стартера че само тогава работи безиновта помпа (или запали) така се получава ;) Да ме поправят колегите ако греша.

 

Тоя клапан не е ли при помпата?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Проблема с паленето от втория път е клапана ,който държи налягането на бензина в рейката и бензинопровода.........той се намира на изхода на помпата и представлява едно гумено триъгълниче........когато мотора работи, то всичко е ок, но когато го изгасите, тогава в рейката си оставя едно 2-3 бара налягане,кодето се държи от това клапанче,ако то изпуска ,то лека полека налягането пада и в един момент рейката и бензинопровода оставят празни.........какво се получава от там нататък - когато на следващия ден примерно речете да запалите, няма да запали от раз, тъй като помпата сработва по команда на ЕКУ-то само при положение на въртене на стартера,а не при подаване на контакт, по този начин греда - докато помпата подкачи и вдигне налягането поне до 1.5 бара иска време, в което мотора не пали а вие въртите стартера няколко секунди....именно през това време помпата продължава да върти и за това второто въртене на стартер пали от раз мотора......помпата продължава да върти около 3-5 сек. дори и след като сте въртяли на стартер, мотора не е запалил и колата е на контакт......по този начин след 3-5 сек, в рейката има 3-3.5 атм. налягане ........к0лапана не се ремонтира, той се сменя заедно с помпата ,което е скъпо удоволствие, тъй като една помпа струва м/у 100 и 320 лв.........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

В петък ходих при газаджиите, та те успяха да се възжат към компютъра на колата и да погледнат, но от никъде никаква грешка не дава.. Ако е помпата или ако там по нея някъде е проблема не би ли могло да се види? Аз явно сега трябва да сменя и помпата, но има начин да съм на 100% сигурен, че проблема е в нея?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако палеше от 2-рия път щях да съм много доволен :) Има сутрини, в които може би въртя около 20 пъти докато запали...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Щом си от София питай DJ Tymbi кога ще може да види колата ти. Ще ти види налягането в рейката, ще прегледа това-онова. Това трябва да го оправиш час по-скоро, защото като стане студено акумулаторът ще коленчи, а и няма смисъл да съсипваш и стартера. Тя като не качва гориво под налягане няма да запали.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Щом си от София питай DJ Tymbi кога ще може да види колата ти. Ще ти види налягането в рейката, ще прегледа това-онова. Това трябва да го оправиш час по-скоро, защото като стане студено акумулаторът ще коленчи, а и няма смисъл да съсипваш и стартера. Тя като не качва гориво под налягане няма да запали.

 

Ами две са вероятните причини - няма ток на свещите или няма бензин в рейката. Първото се проверява лесно с една извадена лула. Има ли ток на свещите, остана горивото с основни заподозряни помпа и възвратен клапан. Помпата се чува, давайки на контакт под задната седалка ще се чуе едно 5 секундно бръмчене, ако не се чува ясно. Ако няма ток на свещта, вече ще се изключват различни неща, има датчици за положението на вала, бобини и прочее. Ходи на една читава диагностика, най-добре остави колата да пренощува пред сервиза на Пламен, той на студен мотор с включена диагностична апаратура ще ти прочете ЕКУ-то докато неуспешно се опитва да я пали.

Редактирано от SLX
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

DJ Tymbi, зов за помощ :) Къде се намира сервиза ти и кога е удобно да ти оставя колата?

Не пред ,а вътре във сервиза ще пренощува, обаче дай да е за другата седмица че нямам "теренов" капацитет вече....... :D

А каква е колата? Мотора де и годината......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...