Andy Van Der Drift Публикувано 29 септември 2012 Сподели Публикувано 29 септември 2012 При 2.0 няма дистрибуторна капачка с палец.Често точно такъв род проблеми се хващат най-трудно. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 1 октомври 2012 Сподели Публикувано 1 октомври 2012 (редакция) покарах извънградско около 150км с shell v power. Ей тука се крие ключа от палатката, Станиславе. Това е задължително да се прави периодично, особено на дълъг път. Редактирано 1 октомври 2012 от mmotors Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitaka dimitrov Публикувано 1 октомври 2012 Сподели Публикувано 1 октомври 2012 Като запали и поработи малко и влезе в режим работи добре, както на газ така и на бензин.Не мога на 100% да твърдя, че работи на 3 цилиндъра (тъй като технически съм слаб ), но имам това усещане, защото подавайки газ колата като че ли се чуди какво да прави, оборотите падат и гасне.Няма как да върна старите кабели и свещи, защото със старите имаше едно придърпване (оттечка на някъде от кабелите към 2-ри цилиндър, така поне каза майстора в сервиза като слагахме новите кабели и свещи). А ако е бензинова помпа не би трябвало, когато се "настъпи" колата на високите обороти да не й достига мощност и да се зачудва все едно е до прекъсвач? Четейки отново и отново темата май ще пробвам с тази добавка STP ( или както там се казва) пък да видим какво ще стане ... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SNS Публикувано 1 октомври 2012 Автор Сподели Публикувано 1 октомври 2012 Като запали и поработи малко и влезе в режим работи добре, както на газ така и на бензин.Не мога на 100% да твърдя, че работи на 3 цилиндъра (тъй като технически съм слаб ), но имам това усещане, защото подавайки газ колата като че ли се чуди какво да прави, оборотите падат и гасне.Няма как да върна старите кабели и свещи, защото със старите имаше едно придърпване (оттечка на някъде от кабелите към 2-ри цилиндър, така поне каза майстора в сервиза като слагахме новите кабели и свещи). А ако е бензинова помпа не би трябвало, когато се "настъпи" колата на високите обороти да не й достига мощност и да се зачудва все едно е до прекъсвач? Четейки отново и отново темата май ще пробвам с тази добавка STP ( или както там се казва) пък да видим какво ще стане ...Както описваш твоя проблем според мен няма нищо общо с моя, не ми се вярва да се оправи само с добавка, ако имаш възможност по-добре отиди на диагностика. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 1 октомври 2012 Сподели Публикувано 1 октомври 2012 Като запали и поработи малко и влезе в режим работи добре, както на газ така и на бензин.Не мога на 100% да твърдя, че работи на 3 цилиндъра (тъй като технически съм слаб ), но имам това усещане, защото подавайки газ колата като че ли се чуди какво да прави, оборотите падат и гасне.Няма как да върна старите кабели и свещи, защото със старите имаше едно придърпване (оттечка на някъде от кабелите към 2-ри цилиндър, така поне каза майстора в сервиза като слагахме новите кабели и свещи). А ако е бензинова помпа не би трябвало, когато се "настъпи" колата на високите обороти да не й достига мощност и да се зачудва все едно е до прекъсвач? Четейки отново и отново темата май ще пробвам с тази добавка STP ( или както там се казва) пък да видим какво ще стане ...За да се даде правилен отговор, трябва да се направи една хубава диагностика, и то от човек, който знае какво прави и какво да гледа.........искам да кажа ,че ако той се занимава с немски и европейски коли, то няма как да знае какво прави по японски коли, в частност - по Мицубиши.......По темата,аз залагам на запушени дюзи,но по втората част на проблема, иначе по първата,че не пали веднага от раз ,а едва от втория или третия път -там проблема е друг.........Освен това няма кой да чете по старички теми , в които съм/сме ( има и други колеги тук ,не съм само аз ) описали защо и къде е проблема,но явно по новите потребители не четат форума а направо си задават ?-сите......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 1 октомври 2012 Сподели Публикувано 1 октомври 2012 Освен това няма кой да чете по старички теми , в които съм/сме ( има и други колеги тук ,не съм само аз ) описали защо и къде е проблема,но явно по новите потребители не четат форума а направо си задават ?-сите......... +1 .. никой не чете.. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SNS Публикувано 2 октомври 2012 Автор Сподели Публикувано 2 октомври 2012 +1 .. никой не чете.. Аз лично, ако бях намерил аналогична тема на моята, нямаше да я отварям :icon_doh: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitaka dimitrov Публикувано 2 октомври 2012 Сподели Публикувано 2 октомври 2012 В отварянето на една нова тема може да се изговорят нови неща, които не са били споменавани с старата Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 2 октомври 2012 Сподели Публикувано 2 октомври 2012 Хубаво има теми, но много от тях имат едни заглавия... Въобще не се разбира за какво става въпрос. Едни от фаворитите ми: Странен проблем, Помогнете, Проблем с колата и т. н. Заглавията трябва да показват за какво е темата и да не е необходимо да я отвориш за да разбереш. Това би спестило еднотипни теми. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 3 октомври 2012 Сподели Публикувано 3 октомври 2012 (редакция) %7Bstyle_images_url%7D/offtop.gif Аз лично, ако бях намерил аналогична тема на моята, нямаше да я отварям :icon_doh:В случая нямах предвид че ти не си чел, а че по принцип болшинството от новите не се задълбочават да търсят/четат, понякога дори отговорите в собствените им теми :icon_angel: .. признавам си че дори не погледнах кой е пуснал темата .. Редактирано 3 октомври 2012 от Lyubo Dimitrov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitaka dimitrov Публикувано 5 октомври 2012 Сподели Публикувано 5 октомври 2012 Привет колеги, малко новини - оставих колата в сервиз, изчистиха дюзите и дросела, но за съжаление никакво подобрение :( Тази сутрин колата отново запали трудно. Интересе факт беше, че не успяхме да направим диагностика на колата, като закачихме компютъра той не успя да се свърже и да намери устройство. ДАли е възможно газаджиите да са пипали нещо по компа на колата и от там сега да бърка и прави този проблем? Ще ходя и при тях пък да видим какво ще стане Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 5 октомври 2012 Сподели Публикувано 5 октомври 2012 Проблем ли е да направиш видео клип да видим нагледно за какво става въпрос? Един познат с М. Веnz W124 2.0 бензин с ГИ имаше проблем с паленето - припалваше и гаснеше. Каза че се прибрал, изгасил е двигателя, отишъл е да си отвори гаража (отваря се само отвътре) и после колата не е могла да запали. Викнал е сина си и за я бутнали вътре. Свалихме един капак над дросела и почукна на нещо, но не мога да се сетя на какво. Колата отпецна и тръгна. До днес е без проблем, а я кара всеки ден. При нашите стари машини малко неща могат да се хванат на диагностика. Е например на другата ми кола не идва ел. сигнал до дюзата. На диагностика нищо и половина - всичко наред. Пробвал съм на моята :mitsu-smiley: (V6) да чуя къде какво цъка при подаване на контакт и нищо не чувам. Нито релета, нито помпата ... тишина. На другата кола не е така. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 5 октомври 2012 Сподели Публикувано 5 октомври 2012 Привет колеги, малко новини - оставих колата в сервиз, изчистиха дюзите и дросела, но за съжаление никакво подобрение :( Тази сутрин колата отново запали трудно. Интересе факт беше, че не успяхме да направим диагностика на колата, като закачихме компютъра той не успя да се свърже и да намери устройство. ДАли е възможно газаджиите да са пипали нещо по компа на колата и от там сега да бърка и прави този проблем? Ще ходя и при тях пък да видим какво ще стане Спокойно,малко са диагнозите,които успяват да закачат Галант 97-03. Намери майстор с CARMAN SCAN и се моли да знае какво да прави,че и с нея не е толкова лесно (кабела трябва да е с двете букси OBD+японския стандарт и да са включени и двете в колата естествено ). Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitaka dimitrov Публикувано 5 октомври 2012 Сподели Публикувано 5 октомври 2012 Явно няма да стане по лесния начин! Бях при газаджиите - закачиха се за компа на колата, но от никъде никакъв проблем не излезе, всичко е чисто! Аз от към идеии се изчерпах :( Ще им я оставя една вечер пък да видим на сутринта като се опитат да запалят дали няма да намерят тогава от къде идва проблема. Колега Andy ще се опитам сега уикенда да направя клипче. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 5 октомври 2012 Сподели Публикувано 5 октомври 2012 Колега,накарай ги да ти проверят и бубините дали работят правилно. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 5 октомври 2012 Сподели Публикувано 5 октомври 2012 По темата,аз залагам на запушени дюзи,но по втората част на проблема, иначе по първата,че не пали веднага от раз ,а едва от втория или третия път -там проблема е друг............ клапана на бензиновата рейката който подържа налягането в нея. Изтърва и то пада. И докато въртиш стартера че само тогава работи безиновта помпа (или запали) така се получава ;) Да ме поправят колегите ако греша. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Реконструктор Публикувано 5 октомври 2012 Сподели Публикувано 5 октомври 2012 ... клапана на бензиновата рейката който подържа налягането в нея. Изтърва и то пада. И докато въртиш стартера че само тогава работи безиновта помпа (или запали) така се получава ;) Да ме поправят колегите ако греша. Тоя клапан не е ли при помпата? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 5 октомври 2012 Сподели Публикувано 5 октомври 2012 Проблема с паленето от втория път е клапана ,който държи налягането на бензина в рейката и бензинопровода.........той се намира на изхода на помпата и представлява едно гумено триъгълниче........когато мотора работи, то всичко е ок, но когато го изгасите, тогава в рейката си оставя едно 2-3 бара налягане,кодето се държи от това клапанче,ако то изпуска ,то лека полека налягането пада и в един момент рейката и бензинопровода оставят празни.........какво се получава от там нататък - когато на следващия ден примерно речете да запалите, няма да запали от раз, тъй като помпата сработва по команда на ЕКУ-то само при положение на въртене на стартера,а не при подаване на контакт, по този начин греда - докато помпата подкачи и вдигне налягането поне до 1.5 бара иска време, в което мотора не пали а вие въртите стартера няколко секунди....именно през това време помпата продължава да върти и за това второто въртене на стартер пали от раз мотора......помпата продължава да върти около 3-5 сек. дори и след като сте въртяли на стартер, мотора не е запалил и колата е на контакт......по този начин след 3-5 сек, в рейката има 3-3.5 атм. налягане ........к0лапана не се ремонтира, той се сменя заедно с помпата ,което е скъпо удоволствие, тъй като една помпа струва м/у 100 и 320 лв......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitaka dimitrov Публикувано 8 октомври 2012 Сподели Публикувано 8 октомври 2012 В петък ходих при газаджиите, та те успяха да се възжат към компютъра на колата и да погледнат, но от никъде никаква грешка не дава.. Ако е помпата или ако там по нея някъде е проблема не би ли могло да се види? Аз явно сега трябва да сменя и помпата, но има начин да съм на 100% сигурен, че проблема е в нея? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitaka dimitrov Публикувано 8 октомври 2012 Сподели Публикувано 8 октомври 2012 Ако палеше от 2-рия път щях да съм много доволен Има сутрини, в които може би въртя около 20 пъти докато запали... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 8 октомври 2012 Сподели Публикувано 8 октомври 2012 Щом си от София питай DJ Tymbi кога ще може да види колата ти. Ще ти види налягането в рейката, ще прегледа това-онова. Това трябва да го оправиш час по-скоро, защото като стане студено акумулаторът ще коленчи, а и няма смисъл да съсипваш и стартера. Тя като не качва гориво под налягане няма да запали. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 8 октомври 2012 Сподели Публикувано 8 октомври 2012 (редакция) Щом си от София питай DJ Tymbi кога ще може да види колата ти. Ще ти види налягането в рейката, ще прегледа това-онова. Това трябва да го оправиш час по-скоро, защото като стане студено акумулаторът ще коленчи, а и няма смисъл да съсипваш и стартера. Тя като не качва гориво под налягане няма да запали. Ами две са вероятните причини - няма ток на свещите или няма бензин в рейката. Първото се проверява лесно с една извадена лула. Има ли ток на свещите, остана горивото с основни заподозряни помпа и възвратен клапан. Помпата се чува, давайки на контакт под задната седалка ще се чуе едно 5 секундно бръмчене, ако не се чува ясно. Ако няма ток на свещта, вече ще се изключват различни неща, има датчици за положението на вала, бобини и прочее. Ходи на една читава диагностика, най-добре остави колата да пренощува пред сервиза на Пламен, той на студен мотор с включена диагностична апаратура ще ти прочете ЕКУ-то докато неуспешно се опитва да я пали. Редактирано 8 октомври 2012 от SLX Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitaka dimitrov Публикувано 8 октомври 2012 Сподели Публикувано 8 октомври 2012 DJ Tymbi, зов за помощ Къде се намира сервиза ти и кога е удобно да ти оставя колата? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 8 октомври 2012 Сподели Публикувано 8 октомври 2012 DJ Tymbi, зов за помощ Къде се намира сервиза ти и кога е удобно да ти оставя колата?Не пред ,а вътре във сервиза ще пренощува, обаче дай да е за другата седмица че нямам "теренов" капацитет вече....... :D А каква е колата? Мотора де и годината...... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitaka dimitrov Публикувано 9 октомври 2012 Сподели Публикувано 9 октомври 2012 Колата е Галант '97 година 2.0 двигател 136 кончета Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.