Премини към съдържание

Покупка на Галант 2.5V6 бензин/газ


Препоръчано мнение

Здравейте колеги,

нов съм във форума и бих искал да получа съвет от Вас при покупка на автомобил: Mitsubishi Galant 2.5 V6 - бензин/газов инжекцион! На какво да обърна сериозно внимание при покупка на тази кола? Запознат съм с някои факти за автомобила, като например, че поддръжката му не е евтина, но пък рядко се чупи, че гори 14-15 газ при умерено шофиране, но пък си знаеш за какво ги гори и знаеш че караш самолет и наистина хубав,стабилен, луксозен и еднакво с това спортен автомобил! Изхождам лично от собствена гледна точка и съм преценил, че съотношението относно поддържането на колата касаещо цена:качество е много добро във този си клас по сравнение с много други подобни марки - набори на Галанта! От гр.Варна съм и харесах един Галант в града, но ме съмнява, че има проблем по ходовата част: когато започне агресивно на набира има теглене на ляво при това се усеща завидно! Видяхме, че гумите му са много меки, когато се върнахме от пробата, напомпаха ги, но трябва да я пробвам пак с добри гуми и на малко по-дълъг път! Ето и Галанта:

 

http://nfs.mobile.bg...7855&f1=details

С газов инжекцион е и внос от Белгия, а всичко останало го пише в обявата! Моля помогнете ми с мнения и съвети като цяло за марката и този модел. От къде да потърся в България такава кола? Казаха ми да проверя в Горубляне, но знам принципно, че в покупката на кола втора ръка 50% е доза късмет.

 

Благодаря Ви предварително за указаното съдействие. Силно се интересувам от обяви за продажба на Mitsubishi Galant 2.5V6 бензин/газов инжекцион и ще очаквам също така предложения за сделка!

Редактирано от Светльо Ангелов
Премстена тема в раздел "Galant".
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Имай в предвид, че щом кожата на волата е побеляла (изтрита), значи колата е над 200 к км. Ако предната лява гума е била чувствително по-мека от дясната - нормално е да тегли наляво, но ако са били еднакво меки, значи е имала удар вляво. Огледай внимателно предната лява страна на колата. Освен това цената е много висока - не би трябвало да струва над 5000 лв.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И като гледам тапетите на вратите,май не е оригиналната кожа,иначе изглежда много добре.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, колега! Този Галант лично съм го гледал и ми направи впечатление, че е каран доста. На 100% км не са реални, имай предвид че там за да му сложат газово е каран наистина много.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, колега! Този Галант лично съм го гледал и ми направи впечатление, че е каран доста. На 100% км не са реални, имай предвид че там за да му сложат газово е каран наистина много.

И очевидно е удрян отзад.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да колега има удар отзад, ляво! По кое го позна)) евала...

 

вижда се на снимката,където колата е снимана отзад,вгледай се в луфтовете между багажника и стоповете

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, колега! Този Галант лично съм го гледал и ми направи впечатление, че е каран доста. На 100% км не са реални, имай предвид че там за да му сложат газово е каран наистина много.

 

Гледам че пише, че караш такава кола каквато аз искам! Колко и дава разход при стъпка в града и колко при нормално каране? Благодаря ти за инфото)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да колега има удар отзад, ляво! По кое го позна)) евала...

 

Не виждаш ли, че капакът има увеличен процеп отляво и стърчи нагоре, видно над стопа, на бронята не съвпадат линиите отляво, като че ли и цветът има разлика...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Гледам че пише, че караш такава кола каквато аз искам! Колко и дава разход при стъпка в града и колко при нормално каране? Благодаря ти за инфото)

 

На бензин не съм я засичал, но на газ извънградско гори около 10л./100км, при каране 130-140км.ч. 11.5л/100км. с климатик това са ми последните засичания според компа който сложих :good:

Градско съм я засичал само зимата един път и беше около 17л./100км.

Ако се кара агресивно горните показания, може да се завишат значително :icon_clap:

Иначе е много стряскащо да видиш моментен разход от 98л./100км, но като го настъпиш от място дава и такива показания :icon_doh:

Иначе на празен ход при загрял мотор дава 1.4л. на час :yes3:

Ако те интересува нещо питай, може и да ти покажа Галанта и да те посъветвам на какво да обърнеш внимание при покупка :good:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не виждаш ли, че капакът има увеличен процеп отляво и стърчи нагоре, видно над стопа, на бронята не съвпадат линиите отляво, като че ли и цветът има разлика...

 

Да определено е правен отзад, със сигурност има удар въпроса е дали е сериозен. Повечето коли ,които се вкарват в БГ, да не кажа всичките са си удряни.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На бензин не съм я засичал, но на газ извънградско гори около 10л./100км, при каране 130-140км.ч. 11.5л/100км. с климатик това са ми последните засичания според компа който сложих :good:

Градско съм я засичал само зимата един път и беше около 17л./100км.

Ако се кара агресивно горните показания, може да се завишат значително :icon_clap:

Иначе е много стряскащо да видиш моментен разход от 98л./100км, но като го настъпиш от място дава и такива показания :icon_doh:

Иначе на празен ход при загрял мотор дава 1.4л. на час :yes3:

Ако те интересува нещо питай, може и да ти покажа Галанта и да те посъветвам на какво да обърнеш внимание при покупка :good:

Да наистина бих искал да ми покажеж кое как, малко поне да вдявам в детайли....благодаря за инфото за разхода)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Имай в предвид, че щом кожата на волата е побеляла (изтрита), значи колата е над 200 к км.

 

Това за волана не е много сигурно, много хора незнаят и го бършат с мокри кърпи.......в това число влизам и аз :icon_doh:

Докато се осетя и волана вече изглежда така, а беше почти като нов. Да не говорим ,че кола може да навърти и 300к с калъф за волан!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това за волана не е много сигурно, много хора незнаят и го бършат с мокри кърпи.......в това число влизам и аз :icon_doh:

Докато се осетя и волана вече изглежда така, а беше почти като нов. Да не говорим ,че кола може да навърти и 300к с калъф за волан!

Да колега може и така да е ама съм по-склонен да вярвам да е каран много и да е истъркан отколкото да е от мокри кърпички в предвид и положението с внос-а на коли тук)))

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Освен горното указание за размера на фугите е добре да имаш едно наум, когато надписите на задния капак липсват. Там трябва да има емблема в средата и надписи в зависимост от модела. Като изчукват и пребоядисват, забравят да сложат пак. Според мен е по-добра идея да газифицираш колата в България. Ще избереш инжекцион и софтуер за него, ще имаш къде да го донастроят. Ако колата няма сервизна книжка, просто забрави за пробега, който е изписан на таблото, това с 99% е стъкмено. Приеми, че всяка кола без надеждни документи е на поне 250 000 км., които за галант не са малко. Дори да има обаче сервизни документи, провери името на дилъра, потърси в интернет, запиши номера на шасито и опитай да се свържеш с тях, питайки за данни за колата. В някои фирмени сервизи пазят електронни записи за пробега на колата в гаранционния срок. Е, ако колата е била на 100 000 км. в края на втората година, може ли на 12-тата да е на 156 000?:icon_clap:

Ударът отзад вляво може и да е бил козметичен, но хубаво огледай отдолу дали не е поддало дъното на багажника. Ако има възможност, а точно сега май има, огледай кола, купена от България. Предимството да си сигурен в пробега и сервизното обслужване многократно надхвърля недостатъците от лошите пътища.

 

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това за волана не е много сигурно, много хора незнаят и го бършат с мокри кърпи.......в това число влизам и аз :icon_doh:

Докато се осетя и волана вече изглежда така, а беше почти като нов. Да не говорим ,че кола може да навърти и 300к с калъф за волан!

Не искам да споря с никого, но едва ли някой ще си сложи калъф на волана на нова кола. Досега съм виждал сложени калъфи само на захабени волани. Ако волана е трит с кърпичка, то тогава целия ще е побелял, а не само на местата, където най-често се държи.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Никой не обърна внимание на съчетанието "2.5 + автоматик". Нека аз да го направя:

Колега, не взимай автоматик, освен ако не държиш на това и не си готов да дадеш към 1000 лв за ремонт на ск. кутия след известно време (може да са 5-6 години, а може и 5-6 месеца). Има много изписано из форума по тази тема, а и колегите и майсторите могат да обяснят пак. Относно ръчната ск. кутия - тя също има болежки, така че се ослушвай за виещи лагери, хъркане и т.н. При нея, ако се налага ремонт, също можеш да стигнеш към 500 лв...

С една дума - зареши този екземпляр (аргументи - автомат, блъскан, много км). Също гледай за ръжда по двигателя и на задните вежди; както и да не друса при рязко спиране, т.е. за криви дискове. Успех в намирането на Галанта! :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Никой не обърна внимание на съчетанието "2.5 + автоматик". Нека аз да го направя:

Колега, не взимай автоматик, освен ако не държиш на това и не си готов да дадеш към 1000 лв за ремонт на ск. кутия след известно време (може да са 5-6 години, а може и 5-6 месеца). Има много изписано из форума по тази тема, а и колегите и майсторите могат да обяснят пак. Относно ръчната ск. кутия - тя също има болежки, така че се ослушвай за виещи лагери, хъркане и т.н. При нея, ако се налага ремонт, също можеш да стигнеш към 500 лв...

С една дума - зареши този екземпляр (аргументи - автомат, блъскан, много км). Също гледай за ръжда по двигателя и на задните вежди; както и да не друса при рязко спиране, т.е. за криви дискове. Успех в намирането на Галанта! :)

Пък за мен автоматика е най-голямата екстра и не виждам, защо би се лишавал от нея. Дали рано или късно ще дава пари за торк за автомата или ще сменя лагери + съединител за ръчката, не мисля, че ще има голяма разлика в цената за ремонт.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Пък за мен автоматика е най-голямата екстра и не виждам, защо би се лишавал от нея. Дали рано или късно ще дава пари за торк за автомата или ще сменя лагери + съединител за ръчката, не мисля, че ще има голяма разлика в цената за ремонт.

+1 Да живее автомата :plane:. Въобще не ти пречи, че е автомат, само гледай да е по-новата кутийка с типтроник. колегите ти казаха какво трябва да гледаш, като на всяка кола- ходова част, дискове предните ги криви и мотора да е о.к другото ще го преживееш. Успех! :rulez:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И от мен +1 за автомата! Вече 3-та година след съответната поддръжка не е мръднала. Доволен съм много от количката и много си я глезя.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...