Премини към съдържание

Проблем с палене - Galant 2.5V6 98г.


Препоръчано мнение

Тъй, колеги и моя прояви характер - Galant 98г, 2.5V6 - бензин/газ, ръчка.

 

 

Проблема е в това, че колата пали без проблем - върви на бензин/газ, но ако я загася - повторното палене в рамките

на следващите 30сек е невъзможно - засякох с хронометър - паля на бензин, работи 1 мин примерно, гася и в следващите

30 сек ако опитам да запаля - върти само стартера, изчакам ли - 35сек - пали нормално. Ако запаля и прехвърли на газ - същата работа.

 

Случи ми се два пъти да загасва и сама (докато карам на газ) ... на кръстовища (приятно а http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/biggrin.gif).

Днес беше втория път, още не беше съвсем загряла и "бой" на втора до към 6k rpm ... спирам на светофара и хоп газовата да превкючи на бензин,

но двигателя изгасна ... шаш.

Дросела е чистен април-май месец, сменени - кабели/дистрибутор - палец+капачка.

 

Общо взето ми се струва, че се записва някаква грешка в компютъра която пречи на повторно запалване, но след 30 сек се изчиства сама ...

Сега съм откачил минуса на акумулатора, да видим утре как ще се държи ...

Въпроса е - какво предизвиква това поведение ... някой датчик може би http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_hmm.gif.

Моля вещите лица да се изкажат по въпроса ...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Като ясно изразено НЕвещо лице все пак ще се осмеля да драсна някой ред.

Никога не съм гасил колата веднага щом запали и не знам дали ще запали ако не изчакам 30 сек. Според мен ще си запали. Само че на теб ти и гасне.

Къде седи комутатора на 6А13-ките? Ако той е причината няма да ти покаже грешка на диагностика, нито чек енджина ще светне. Но ако е датчика на коляновия вал или на разпределителен вал, ще го отчете. Може да започнеш от диагностика.

А може и да смесва газ и бензин, да я дави с гориво и затова да гасне така. Пробва ли да я караш само на бензин дали ще прави тези проблеми?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Роска, за него ми мина първо през главата ... каква е брадвата за оригинален и всъщност така ли изглежда: http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/link.gif § http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/link.gif.

Какви са вариантите за заместител - от Хюндай примерно ...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Роска, за него ми мина първо през главата ... каква е брадвата за оригинален и всъщност така ли изглежда: http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/link.gif § http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/link.gif.

Какви са вариантите за заместител - от Хюндай примерно ...

 

 

Така изглежда, като на твоите снимки, а ето къде се намира (ако не знаеш де):

 

http://195.149.248.189:8080/2012-07-19/c82bf62c1d17439ec368e67a452e8b2e_120x90.jpg

 

Номера е MD303088 и като гледам би трябвало да е около 200лв. Ако излезе той на диагностика и се наложи смяна, можеш да провериш за добра цена примерно тук.

 

Успех.

Редактирано от Lyubo Dimitrov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Конекттора не е долу а е най горе ,при капаците на агр. ремък...........

Долу е самия датчик ,който не може да бъде целия в кал ако са му здрави капаците, може единствено да бъде в масло,идващо от някой семеринг.........

Ао е от него, никога няма да запали мотора, има само около 10% случаи, в който един от каналилте за управление на бобините изчезва, но това е за ЕА2х моделите на Галант........от Хюндай не стават......

Датчика на разпр. вал седи в делкото.......

Свети ли чека???

Редактирано от DJ Tymbi
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мерси Любо, вчера веднага проверих в detali.ru какво излиза за този датчик и се разтърсих - покрай MD303088 излезнаха още резултати като парт номера и след търсене се появи това (като някаква алтернатива)

 

Вчера като потеглях от работа, пробвах още нещо във връзка с периода след който пали и установих, че не е необходимо да чакам 30 сек. за да запали, ами само 10 сек. - ха сега де си викам.

 

1.Като паля колата за първи път - подавам на контакт - светват SRS / ABS / Check Engine / червена/жълта лампа за маслото - след 3-4 сек ABS / Check Engine изгасват и паля - SRS / червена/жълта лампа за маслото гаснат, лампата за ABS-а светва за 2 - 3 сек и изгасва.

2.След като изгася и подам на контакт - светват SRS / ABS / Check Engine / червена/жълта лампа за маслото - без да опитвам да паля - Check Engine премигва и остава да свети - загасва само тази за ABS-а ... съответно върти само стартера.

Оставям 10 сек без контакт и съм отново на позиция 1. - така тествано поне 20 ина пъти.

 

Направих и едно видео ... с телефона -

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Във Фуго видя ли за цена?

 

http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=5070

 

Иначе и аз мисля, че е камшафт сензора.

Такива са симптомите в началото и после изведнъж отказва и край!

Виж Пламен да направи диагностика за 20 секунди и ще се разбере какво и е.

Но почти съм сигурен, че е от него.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Провери клапана за налягянето на бензина... Онзи където е на реиката с инжекторите. Измъкни вакумчето, ако от него тече бензин смени го.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Провери клапана за налягането на бензина... Онзи където е на реиката с инжекторите. Измъкни вакумчето, ако от него тече бензин смени го.

 

Сега проверих въпросния регулатор - няма теч като извадих маркучето (всичко е сухо) - нито при загасен двигател / нито при работещ - само вакуум от маркучето.

 

Пламене, пусни ми едно лично къде ти е сервиза (евентуално утре да закачиш компютъра).

Редактирано от konoko
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Сега проверих въпросния регулатор - няма теч като извадих маркучето (всичко е сухо) - нито при загасен двигател / нито при работещ - само вакуум от маркучето.

 

Пламене, пусни ми едно лично къде ти е сервиза (евентуално утре да закачиш компютъра).

Отивай на диагностика, момче :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Сега проверих въпросния регулатор - няма теч като извадих маркучето (всичко е сухо) - нито при загасен двигател / нито при работещ - само вакуум от маркучето.

 

Пламене, пусни ми едно лично къде ти е сервиза (евентуално утре да закачиш компютъра).

Ул. Жак Дюкло 53 в кв. Малашевци.........утре съм там до обяд обаче ........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Датчик на колянов вал е това 100% съм убеден, чека няма да ти свети когато колата работи защото датчика е изправен, ако е някой друг датчик ще светне и ще угасне евентуално.

Но понеже датчика на коляновия вал ти е пред тотален дефект, за момента те прави на луд.

Ако закачите колата на диагностика когато работи нормално, и грешка може да не ти покаже, но когато не иска да запали 100% ще покаже че е това проблема.

На голяма част от колите точно така се получава.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Дори да не е това причината, все пак колко струва този датчик (на коляновия вал) и трудно ли се сменя?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

След като автомобила бе закачен на компютъра при Пламен, показа следните грешки:

54 IMMOB. COMM и 21 ECI COMM. FAIL ... общо взето ще следвам следната схема:

http://img839.imageshack.us/img839/4259/codes54and21.jpg

 

 

За датчика за колянов вал получих цени от 150-160лв - ОЕМ.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

След като автомобила бе закачен на компютъра при Пламен, показа следните грешки:

54 IMMOB. COMM и 21 ECI COMM. FAIL ... общо взето ще следвам следната схема:

 

 

 

За датчика за колянов вал получих цени от 150-160лв - ОЕМ.

 

Имобилайзер или ЕКУ, освен ако не е кабел, но ако не си пипал наскоро, надали. Дано да е имобилайзера, поне по-вероятно звучи. Батерия в ключа има ли?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Имобилайзер или ЕКУ, освен ако не е кабел, но ако не си пипал наскоро, надали. Дано да е имобилайзера, поне по-вероятно звучи. Батерия в ключа има ли?

 

Нищо не е пипано около модулите на Имобилайзера и EKУ-то, ключа е без батерия ... т.е. си е заливка ... като ми остане време ще сваля корите около централната конзола и ще огледам как е положенето.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Нищо не е пипано около модулите на Имобилайзера и EKУ-то, ключа е без батерия ... т.е. си е заливка ... като ми остане време ще сваля корите около централната конзола и ще огледам как е положенето.

 

Имаш ли втори ключ за тая кола? Защо не го покараш с него ден, два?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Имаш ли втори ключ за тая кола? Защо не го покараш с него ден, два?

 

Имам ги и трите ключа за "ръждивка", пробвах с втория (на който е дистанционното за централното) да видя как ще е - същото положение, та си продължих с текущия (с дистанционното за алармата) ... но казваш да покарам няколко дни така ... ще пробвам да видя какво ще стане :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Имам ги и трите ключа за "ръждивка", пробвах с втория (на който е дистанционното за централното) да видя как ще е - същото положение, та си продължих с текущия (с дистанционното за алармата) ... но казваш да покарам няколко дни така ... ще пробвам да видя какво ще стане :)

Не ще да е от ключа тогава. Да не е изпаткал някой кондензатор на главното ЕКУ? Само тая грешка ли даде диагностиката, нямаше ли такива по запалването?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не ще да е от ключа тогава. Да не е изпаткал някой кондензатор на главното ЕКУ? Само тая грешка ли даде диагностиката, нямаше ли такива по запалването?

 

 

Мога да го отворя EKУ-то, не е грижа да видя вътре и отремонтирам евентуално, иначе като закачи компютъра - единствено беше записало грешка 54 IMMOB. COMM - изчистихме я и пробвахме да палим веднага след загасяне на двигателя, да се види какво ще се запише - беше се записала - 21 ECI COMM. fail ...

В събота като имам време ще разкостя там двата модула да погледна какво се случва физически ...

Засега колата върви без проблеми, влиза си в 6к rpm на газ/бензин, не ми е гаснала.

Редактирано от konoko
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 година ...

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...