konoko Публикувано 18 юли 2012 Сподели Публикувано 18 юли 2012 Тъй, колеги и моя прояви характер - Galant 98г, 2.5V6 - бензин/газ, ръчка. Проблема е в това, че колата пали без проблем - върви на бензин/газ, но ако я загася - повторното палене в рамкитена следващите 30сек е невъзможно - засякох с хронометър - паля на бензин, работи 1 мин примерно, гася и в следващите30 сек ако опитам да запаля - върти само стартера, изчакам ли - 35сек - пали нормално. Ако запаля и прехвърли на газ - същата работа. Случи ми се два пъти да загасва и сама (докато карам на газ) ... на кръстовища (приятно а http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/biggrin.gif).Днес беше втория път, още не беше съвсем загряла и "бой" на втора до към 6k rpm ... спирам на светофара и хоп газовата да превкючи на бензин, но двигателя изгасна ... шаш.Дросела е чистен април-май месец, сменени - кабели/дистрибутор - палец+капачка. Общо взето ми се струва, че се записва някаква грешка в компютъра която пречи на повторно запалване, но след 30 сек се изчиства сама ...Сега съм откачил минуса на акумулатора, да видим утре как ще се държи ...Въпроса е - какво предизвиква това поведение ... някой датчик може би http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_hmm.gif.Моля вещите лица да се изкажат по въпроса ... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 19 юли 2012 Сподели Публикувано 19 юли 2012 Като ясно изразено НЕвещо лице все пак ще се осмеля да драсна някой ред. Никога не съм гасил колата веднага щом запали и не знам дали ще запали ако не изчакам 30 сек. Според мен ще си запали. Само че на теб ти и гасне. Къде седи комутатора на 6А13-ките? Ако той е причината няма да ти покаже грешка на диагностика, нито чек енджина ще светне. Но ако е датчика на коляновия вал или на разпределителен вал, ще го отчете. Може да започнеш от диагностика.А може и да смесва газ и бензин, да я дави с гориво и затова да гасне така. Пробва ли да я караш само на бензин дали ще прави тези проблеми? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 19 юли 2012 Сподели Публикувано 19 юли 2012 Датчик за положението на вала. Обикновено се влошава с течение на времето и почва да гасне по-често и да не пали по-често. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
konoko Публикувано 19 юли 2012 Автор Сподели Публикувано 19 юли 2012 Роска, за него ми мина първо през главата ... каква е брадвата за оригинален и всъщност така ли изглежда: http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/link.gif § http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/link.gif.Какви са вариантите за заместител - от Хюндай примерно ... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 19 юли 2012 Сподели Публикувано 19 юли 2012 (редакция) Роска, за него ми мина първо през главата ... каква е брадвата за оригинален и всъщност така ли изглежда: http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/link.gif § http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/link.gif.Какви са вариантите за заместител - от Хюндай примерно ... Така изглежда, като на твоите снимки, а ето къде се намира (ако не знаеш де): http://195.149.248.189:8080/2012-07-19/c82bf62c1d17439ec368e67a452e8b2e_120x90.jpg Номера е MD303088 и като гледам би трябвало да е около 200лв. Ако излезе той на диагностика и се наложи смяна, можеш да провериш за добра цена примерно тук. Успех. Редактирано 19 юли 2012 от Lyubo Dimitrov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 19 юли 2012 Сподели Публикувано 19 юли 2012 Диагностика и то точно в тези 30 сек. безуспешно въртене. Ще си каже за 2минути. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 19 юли 2012 Сподели Публикувано 19 юли 2012 (редакция) Конекттора не е долу а е най горе ,при капаците на агр. ремък...........Долу е самия датчик ,който не може да бъде целия в кал ако са му здрави капаците, може единствено да бъде в масло,идващо от някой семеринг.........Ао е от него, никога няма да запали мотора, има само около 10% случаи, в който един от каналилте за управление на бобините изчезва, но това е за ЕА2х моделите на Галант........от Хюндай не стават......Датчика на разпр. вал седи в делкото.......Свети ли чека??? Редактирано 19 юли 2012 от DJ Tymbi Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
konoko Публикувано 20 юли 2012 Автор Сподели Публикувано 20 юли 2012 Мерси Любо, вчера веднага проверих в detali.ru какво излиза за този датчик и се разтърсих - покрай MD303088 излезнаха още резултати като парт номера и след търсене се появи това (като някаква алтернатива) Вчера като потеглях от работа, пробвах още нещо във връзка с периода след който пали и установих, че не е необходимо да чакам 30 сек. за да запали, ами само 10 сек. - ха сега де си викам. 1.Като паля колата за първи път - подавам на контакт - светват SRS / ABS / Check Engine / червена/жълта лампа за маслото - след 3-4 сек ABS / Check Engine изгасват и паля - SRS / червена/жълта лампа за маслото гаснат, лампата за ABS-а светва за 2 - 3 сек и изгасва.2.След като изгася и подам на контакт - светват SRS / ABS / Check Engine / червена/жълта лампа за маслото - без да опитвам да паля - Check Engine премигва и остава да свети - загасва само тази за ABS-а ... съответно върти само стартера.Оставям 10 сек без контакт и съм отново на позиция 1. - така тествано поне 20 ина пъти. Направих и едно видео ... с телефона - Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 20 юли 2012 Admin Сподели Публикувано 20 юли 2012 Във Фуго видя ли за цена? http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=5070 Иначе и аз мисля, че е камшафт сензора.Такива са симптомите в началото и после изведнъж отказва и край! Виж Пламен да направи диагностика за 20 секунди и ще се разбере какво и е.Но почти съм сигурен, че е от него. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 20 юли 2012 Сподели Публикувано 20 юли 2012 Провери клапана за налягянето на бензина... Онзи където е на реиката с инжекторите. Измъкни вакумчето, ако от него тече бензин смени го. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
konoko Публикувано 20 юли 2012 Автор Сподели Публикувано 20 юли 2012 (редакция) Провери клапана за налягането на бензина... Онзи където е на реиката с инжекторите. Измъкни вакумчето, ако от него тече бензин смени го. Сега проверих въпросния регулатор - няма теч като извадих маркучето (всичко е сухо) - нито при загасен двигател / нито при работещ - само вакуум от маркучето. Пламене, пусни ми едно лично къде ти е сервиза (евентуално утре да закачиш компютъра). Редактирано 20 юли 2012 от konoko Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 20 юли 2012 Сподели Публикувано 20 юли 2012 Сега проверих въпросния регулатор - няма теч като извадих маркучето (всичко е сухо) - нито при загасен двигател / нито при работещ - само вакуум от маркучето. Пламене, пусни ми едно лично къде ти е сервиза (евентуално утре да закачиш компютъра).Отивай на диагностика, момче :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 20 юли 2012 Сподели Публикувано 20 юли 2012 Сега проверих въпросния регулатор - няма теч като извадих маркучето (всичко е сухо) - нито при загасен двигател / нито при работещ - само вакуум от маркучето. Пламене, пусни ми едно лично къде ти е сервиза (евентуално утре да закачиш компютъра).Ул. Жак Дюкло 53 в кв. Малашевци.........утре съм там до обяд обаче ........ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Anatoli Публикувано 21 юли 2012 Сподели Публикувано 21 юли 2012 Датчик на колянов вал е това 100% съм убеден, чека няма да ти свети когато колата работи защото датчика е изправен, ако е някой друг датчик ще светне и ще угасне евентуално.Но понеже датчика на коляновия вал ти е пред тотален дефект, за момента те прави на луд.Ако закачите колата на диагностика когато работи нормално, и грешка може да не ти покаже, но когато не иска да запали 100% ще покаже че е това проблема.На голяма част от колите точно така се получава. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 21 юли 2012 Сподели Публикувано 21 юли 2012 Дори да не е това причината, все пак колко струва този датчик (на коляновия вал) и трудно ли се сменя? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
konoko Публикувано 31 юли 2012 Автор Сподели Публикувано 31 юли 2012 След като автомобила бе закачен на компютъра при Пламен, показа следните грешки:54 IMMOB. COMM и 21 ECI COMM. FAIL ... общо взето ще следвам следната схема:http://img839.imageshack.us/img839/4259/codes54and21.jpg За датчика за колянов вал получих цени от 150-160лв - ОЕМ. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 31 юли 2012 Сподели Публикувано 31 юли 2012 След като автомобила бе закачен на компютъра при Пламен, показа следните грешки:54 IMMOB. COMM и 21 ECI COMM. FAIL ... общо взето ще следвам следната схема: За датчика за колянов вал получих цени от 150-160лв - ОЕМ. Имобилайзер или ЕКУ, освен ако не е кабел, но ако не си пипал наскоро, надали. Дано да е имобилайзера, поне по-вероятно звучи. Батерия в ключа има ли? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sandimen Публикувано 31 юли 2012 Сподели Публикувано 31 юли 2012 дано е в букса проблема! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
konoko Публикувано 31 юли 2012 Автор Сподели Публикувано 31 юли 2012 Имобилайзер или ЕКУ, освен ако не е кабел, но ако не си пипал наскоро, надали. Дано да е имобилайзера, поне по-вероятно звучи. Батерия в ключа има ли? Нищо не е пипано около модулите на Имобилайзера и EKУ-то, ключа е без батерия ... т.е. си е заливка ... като ми остане време ще сваля корите около централната конзола и ще огледам как е положенето. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 31 юли 2012 Сподели Публикувано 31 юли 2012 Нищо не е пипано около модулите на Имобилайзера и EKУ-то, ключа е без батерия ... т.е. си е заливка ... като ми остане време ще сваля корите около централната конзола и ще огледам как е положенето. Имаш ли втори ключ за тая кола? Защо не го покараш с него ден, два? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
konoko Публикувано 31 юли 2012 Автор Сподели Публикувано 31 юли 2012 Имаш ли втори ключ за тая кола? Защо не го покараш с него ден, два? Имам ги и трите ключа за "ръждивка", пробвах с втория (на който е дистанционното за централното) да видя как ще е - същото положение, та си продължих с текущия (с дистанционното за алармата) ... но казваш да покарам няколко дни така ... ще пробвам да видя какво ще стане Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 31 юли 2012 Сподели Публикувано 31 юли 2012 Имам ги и трите ключа за "ръждивка", пробвах с втория (на който е дистанционното за централното) да видя как ще е - същото положение, та си продължих с текущия (с дистанционното за алармата) ... но казваш да покарам няколко дни така ... ще пробвам да видя какво ще стане Не ще да е от ключа тогава. Да не е изпаткал някой кондензатор на главното ЕКУ? Само тая грешка ли даде диагностиката, нямаше ли такива по запалването? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
konoko Публикувано 31 юли 2012 Автор Сподели Публикувано 31 юли 2012 (редакция) Не ще да е от ключа тогава. Да не е изпаткал някой кондензатор на главното ЕКУ? Само тая грешка ли даде диагностиката, нямаше ли такива по запалването? Мога да го отворя EKУ-то, не е грижа да видя вътре и отремонтирам евентуално, иначе като закачи компютъра - единствено беше записало грешка 54 IMMOB. COMM - изчистихме я и пробвахме да палим веднага след загасяне на двигателя, да се види какво ще се запише - беше се записала - 21 ECI COMM. fail ... В събота като имам време ще разкостя там двата модула да погледна какво се случва физически ...Засега колата върви без проблеми, влиза си в 6к rpm на газ/бензин, не ми е гаснала. Редактирано 31 юли 2012 от konoko Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Subsa Публикувано 12 септември 2013 Сподели Публикувано 12 септември 2013 какво се оказа ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.