Премини към съдържание

Мицубиши Галант подходящ ли е за не толкова заможни хора?


Препоръчано мнение

Въпросът е дали частите са на доста по-високи цени в сравнение с тези на други марки автомобили. Най много ме интересува в сравнение с Форд (Фокус или Мондео) и Шкода Октавия. Едно Мицубиши Гланат 1999г. дизеловия мотор 1,9ТДИ / 90 к.с. със сменени ремъци, ролки и пр. без маслото и филтрите преди 5000км. Цената на този автомобил е 4000лв. Не е толкова скъпа не ме е страх после поддръжката и т.н. Чух, че трошели често биалетките. Вярно ли е? Ще Ви бъда много благодарен ако ме посъветвате обективно, а не субективно като фенове на Мицубиши.

Редактирано от Lyubo Ivanov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Въпрос:

Мицубиши Галант подходящ ли е за не толкова заможни хора?

 

Отговор:

 

Не е подходящ!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

октавията е много по добре, но обърни внимание да не е демпферен съединител.

 

 

и аз съм много навит на октавията ама знам ли... не съм толкова вещ в автомобилите и частите за тях за това се обръщам към вас. До колкото знам новите фордове са с ангренажна верига и за това питам и за тях не че са кой знае колко добри коли. Може ли да те питам как да разбера с какъв съединител е? Да питам примерно продавача? Или ако отида с някой познат майстор той ще може да разбере? Сигурно вече повече от месец се лутам и се чудя каква кола да си купя за да ми бъде по-евтина поддръжката. Благодаря ви много за инфото което ми давате

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

ами отивате в сервиз, майсторът ще каже. шкодата има много скъп демпферен съединител, струва над 1500 лв. останалото е бетон. е, стига да не е на над 350000 км.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами то така не се започва. Гледам имаш интернет, влез във форумите на отделните марки и чети. Все се открояват основните теми, които могат да ориентират бъдещия им потенциален колега.

После, какво означава за теб не толкова заможни ? С годишен приход под 200 000 лв.? 10 000 лв. ?

Освен това е важно да знаеш, че всеки автомобил втора употреба е риск заради възможно немърливо отношение на предишния собственик. И съществува потенциален риск от това да вземеш кола, която после ще ти продъни джоба, но не защото марката/моделът са скапани.

За избрания от теб модел, ако започнеш да търсиш, вземай със себе си най-вече специалист по двигатели. От четенето във форума ти казвам, че двигателят е добър, но не е предвиден за зверства, а ти не познаваш манталитета на предишния собственик.

Биалетите не се повреждат често. Не по често от всяка друга кола. Но не е зле да се поинтересуваш дали те устройват цените на частите по окачването, защото родните ни пътища биха съсипали и танк, но Галанта поради спецификата на окачването е по-скъп за обслужване в срвавнение с например Октавия.

Горещо ти препоръчвам да отделиш време, да прецениш какъв ти е бюджета, да четеш авто-форумите за марките/моделите, на които си се спрял и така да направиш избор. Успех.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега. Аз съм чувал че шкодичките са най-популярни след като са лангъркани като такси 10г да се пребоядисат, върне километража и да се пуснат на пазара. Имай едно на ум, да не се сдобиеш с милионерка :icon_hmm:

Поздрави

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Значи първоначалното обслужване на галанта, което би се състояло в следното: смяна на ремъци, ролки, водна помпа( желателно е) , предни дискове и накладки, защото често са за смяна, масло, филтри и т.н излиза към 1000 лв. След това разходите ти по колата на година при среден пробег 20 000 км ( съдейки по мен самия) без да смятаме горивото възлиза на около 1000 лв - дали ще ти се строши носач, лагер главина, скоростна кутия или нещо друго на година над хиляда лева няма да даваш по нея. П.С. - това е кола с характер - караш ли я зверски, както каза колегата по горе - ще береш ядове, щото ще си ти го върне тъпкано, но иначе е страшна! :mitsu-smiley: :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички за инфото което ми давате и което ще ми бъде от голяма полза. Ако трябва да отговарям на въпросите зададени към мен относно доходите моят е 1000лв. месечно :) и ми се струва, че наистина ако си взема Галант ще му стана роб именно заради родните ни пътища

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

1000лв трябва да стигнат. Все пак като го вземеш и почне да се разкапва това ще са части, които преди това никога не са били сменяни или сменени с такива менте. Би трябвало после да устиска много след ремонта и не би трябвало да подменяш редовно едни и същи части всяка година. Останал съм с впечатление че предимно се прецакват елементи по носачите в предницата. Ако е комби може да има проблеми с намирането на пружини и амортисьори за задницата. Друго, което трябва да се гледа на дизелов галант е дали главата не е спукана, защото това е чест дефект при зверско каране. Дизела си е обикновен турбодизел, нищо че ще е 99 година. Също така ако е бил внос от Австрия или Германия вероятно ще има ръжда - гният най-вече задните вежди. Ако не държиш на Галант има и други модели на :mitsu-smiley: с по-опростено окачване, по-евтини за поддръжка по нашите кратери. Ако напишеш в google "кола за милионери" ще ти излезе една тема какво те чака, ако вземеш най-евтиния и чупен галант.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

1000лв трябва да стигнат. Все пак като го вземеш и почне да се разкапва това ще са части, които преди това никога не са били сменяни или сменени с такива менте. Би трябвало после да устиска много след ремонта и не би трябвало да подменяш редовно едни и същи части всяка година. Останал съм с впечатление че предимно се прецакват елементи по носачите в предницата. Ако е комби може да има проблеми с намирането на пружини и амортисьори за задницата. Друго, което трябва да се гледа на дизелов галант е дали главата не е спукана, защото това е чест дефект при зверско каране. Дизела си е обикновен турбодизел, нищо че ще е 99 година. Също така ако е бил внос от Австрия или Германия вероятно ще има ръжда - гният най-вече задните вежди. Ако не държиш на Галант има и други модели на :mitsu-smiley: с по-опростено окачване, по-евтини за поддръжка по нашите кратери. Ако напишеш в google "кола за милионери" ще ти излезе една тема какво те чака, ако вземеш най-евтиния и чупен галант.

 

 

Колега, благодаря за инфото и предложенията. Но все пак би ли ми предложил друм модел, който е с по-евтини части и т.н., но говорим по възможност след 2000година или най-много 1999г. За галанта мисля, че серията на дизела е 97-01г. говоря за двигателя, защото гледах един 99г. след това 01г. и двигателите бяха като две капки вода.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Дизеловия мотор при галанта е един и същ.

 

модел, който е с по-евтини части и т.н., но говорим по възможност след 2000година или най-много 1999

 

Някоя каризма 1,6 на газ е оптималния вариант за по-евтина поддръжка и малки разходи. Нещо такова: http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11338974776020290&f1=details

Нафтова от по-новите http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11338738285018535&f1=details при тях май дизела е с демпферен маховик

Проблема е че ще ти друса повече от галанта.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Дизеловия мотор при галанта е един и същ.

 

 

 

Някоя каризма 1,6 на газ е оптималния вариант за по-евтина поддръжка и малки разходи. Нещо такова: http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11338974776020290&f1=details

Нафтова от по-новите http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11338738285018535&f1=details при тях май дизела е с демпферен маховик

Проблема е че ще ти друса повече от галанта.

 

 

Колега тая charisma много ме кефи ама викаш, че ще друса.... Галанта като го карах минавах през дупки и т.н. и да ти кажа, че си е голема возия. Ще го мисля още. Много ти благодаря за съветите

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, благодаря за инфото и предложенията. Но все пак би ли ми предложил друм модел, който е с по-евтини части и т.н., но говорим по възможност след 2000година или най-много 1999г. За галанта мисля, че серията на дизела е 97-01г. говоря за двигателя, защото гледах един 99г. след това 01г. и двигателите бяха като две капки вода.

 

Колега след 2000 година да си купиш готина кола среден клас до 4000лв. е доста добър виц .... :icon_rock: По-евтини части какво значи за теб ,всеки ден ще сменяш ходова част ,спирачна система ,съединител и т.н. .Ориентирал си се правилно но бюджета ти е малък

 

п.с. Няма да можеш да си вземеш читав Галант след 2000 г. за 4000 лв. повярвай ми ! :icon_dance:

Редактирано от alex2511
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

викаш, че ще друса

Усеща се като караш по път с дупки, но не чак да ти изпадат пломбите. Като искаш да не ти друса, трябва да се примириш, че ще обслужваш по-сложно окачване било то на галант или на някоя друга марка.

Редактирано от vladimirov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, благодаря за инфото и предложенията. Но все пак би ли ми предложил друм модел, който е с по-евтини части и т.н., но говорим по възможност след 2000година или най-много 1999г. За галанта мисля, че серията на дизела е 97-01г. говоря за двигателя, защото гледах един 99г. след това 01г. и двигателите бяха като две капки вода.

Добре де, какво е значението дали ще вземеш Галант ТД 97 или Галант ТД 99? Аз лично предпочитам по-стара, но по-запазена - има и такива... Това, че колата е по-нова, не е гаранция, че няма да имаш проблеми с нея. Според мен (останах с впечатлението, че не си се ориентирал към марка/модел, имаш само следните задължителни условия: дизел, бюджет 4000 лв, около 2000г. среден клас кола, с нескъпа поддръжка) трябва първо да избереш кое от двете има превес - да караш комфортна кола със стил и характер, готин дизайн и т.н. (говоря за Галант-а) или да караш "малко по-нормална" ежедневно срещана кола (Шкода, Форд) и с по-евтини части? Комбинация от двете няма! Или едното или другото - и когато си отговориш на въпроса, ще избереш твоята кола много по-уверено и спокойно. Разбира се, както казаха колегите - има по-евтини за обслужване модели :mitsu-smiley: - в това отношение Каризма е твоята кола (всички японки возят малко по-твърдо). Аз лично не бих си взел VW или Opel, защото искам да карам малко по-различна кола от другите... (никога не казвай "никога" :P) Карам Колт с напълно достъпно обслужване (Лансер и Каризма също са достъпни).

Само да вметна, че Октавия модел 2000 е далеч по-икономична от Галант 2000 (за дизел говоря).

 

Колега след 2000 година да си купиш готина кола среден клас до 4000лв. е доста добър виц .... :icon_rock:

п.с. Няма да можеш да си вземеш читав Галант след 2000 г. за 4000 лв. повярвай ми ! :icon_dance:

 

Да, за запазен Галант след 2000г. 4000 лв са малко... Но по принцип пазара е зарит, и мисля, че в този бюджет спокойно ще намериш хубава кола. Ако пък се спираш на Галант, казах по-горе, че не трябва да имаш притеснения да вземеш и 97г. - 2.0 ТД мисля, че е едно и също през цялото десетилетие на модела :) Успех!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, кола на старо се взима с голяма доза късмет. Ако попаднеш на читав Галант, може много време да си го караш без да те вкарва в излишни разходи, както и обратното. Най-добре отиди някъде и покарай малко такъв Галант(както каза колегата дали ще е 97-ма или 2000-та няма особенна разлика), ако и след това продължава чуденето ти, то най-вероятно това не е колата за теб. Според мен колата не трябва да се взима само по едната подръжка, а и по това което предлага :rolleyes:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

1000лв трябва да стигнат. Все пак като го вземеш и почне да се разкапва това ще са части, които преди това никога не са били сменяни или сменени с такива менте. Би трябвало после да устиска много след ремонта и не би трябвало да подменяш редовно едни и същи части всяка година. Останал съм с впечатление че предимно се прецакват елементи по носачите в предницата. Ако е комби може да има проблеми с намирането на пружини и амортисьори за задницата. Друго, което трябва да се гледа на дизелов галант е дали главата не е спукана, защото това е чест дефект при зверско каране. Дизела си е обикновен турбодизел, нищо че ще е 99 година. Също така ако е бил внос от Австрия или Германия вероятно ще има ръжда - гният най-вече задните вежди. Ако не държиш на Галант има и други модели на :mitsu-smiley: с по-опростено окачване, по-евтини за поддръжка по нашите кратери. Ако напишеш в google "кола за милионери" ще ти излезе една тема какво те чака, ако вземеш най-евтиния и чупен галант.

 

за колата ли? а храна, битови сметки и социален живот... шегувам се. шкодилакът е чуден избор, само да е читав.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Кола и жена когато ги взимаш са на късмет.

Всяка една има с какво да те изненада, точно когато най-малко го очакваш.

Хвърляй се и взимай каквото ти е на душата, защото ако не я слушаш, ще те напусне http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/drinks.gif

А що се отнася до това дали ще е читава или не ... зависи от това колко си вещ в тази среда, ако гледаш хубаво ще разбереш много неща които са маскирани по един автомобил.

Накрая е все едно и също, очи гледали - очи плакали http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/biggrin.gif

 

http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/rulez.gif

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

за колата ли? а храна, битови сметки и социален живот.

 

Би трябвало да може да задели някакви средства при такъв доход в най-бедната част на провинцията. И 90 коня е в малкия данък. Остава застраховка, винетка, консумативи, нафта от ефтината и ако не дай си боже нещо се счупи... Вече ако не стигат да си покрие най-елементарните разходи няма да пита за галант или друга кола, а за градския транспорт или за евтини обувки с по-здрави подметки. 1000лв на месец за провинцията не са чак толкова малко пари. Има го и другия вариант да не може да изкара с 1000лв и 2-3 дена, тогава пак няма да пита за галант и то нафтов. Да прочете темите и да си прецени, дали може да поддържа галанта или не, без да го разубеждаваме насила.

Редактирано от vladimirov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Вземай каквото ти е на сърце. Всичко се чупи все някога. Месечния доход е само едната страна на медала, разходите са по-важното нещо.

Познавам хора без кола, с по 900 лева заплата и пак едвам се оправят, понеже са им широки пръстите: цигари, алкохол...... то ако си прахосник, и 5 бона на месец няма да ти стигнат.

Ако чувстваш, че ГАЛАНТ-а е "твоята" кола, другото може да се подреди при желание.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ще ти стигнат тези пари, не се притеснявай! Аз работя за много по-малко :icon_hmm: Моята е с 2500 кубиковия двигател. Това нещо не се чупи всеки ден, нито всеки месец. Е ти ако искаш да го счупиш, ще го счупиш. Вкарай го в някоя крива улица с по 10-15 санта камънак, настъпи го до дупка да си изпокъса точилата и тя ще се строши.

Както ти казаха, има коли с много несменявани части (по моята съм сменил един прав носач, осталите са откакто това е станало на кола), пазени и що годе гледани коли, не юркани, обаче ще дойде време когато някоя и друга възлова част ще трябва да се смени поради амортизацията. Никой не те кара накуп да оправиш всички забележки. По малко - този месец това, другия друго и така. При всяка една кола, независимо от марка и модел, без значение колко е прославяна като здрава и надежджна, си има неща, които се повреждат и не са евтини за отремонтиране и замяна. Няма такова нещо като вечна машина.

Желая ти успех в намирането на запазена кола, която да отговори на очкванията ти и да ти носи радост.

Редактирано от Andy Van Der Drift
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък съм студент и без проблем подържам галанта в сравнително добро състояние. Имам го 9-10 месеца и засега успявам с 250лв на месец + каквото заработя летните месеци. Има си нови гуми, ГИ, сменени консумативи, 2 вътрешни накрайника и един горен шарнир/носач. Е вярно че си карам с хъркащ синхронизатор на втора скорост и виещ преден десен лагер ама... Синхронизатора не ми пречи защото ползвам шлепа предимно извън градско, понякога ми се иска да накажа на светофара някое голфче с големи джанти и голям кюнец ама няма.. това ми е един вид "родителски контрол" :D . Скоростна кутия има за 300-400лв или само синхтонизатор за 170лв, главина нова за 140лв ама сега няма финанси. Даже в момента си стои под навеса с изтекла гражданска. Ако имах 1000лв месечно щеше да карам VR4 или поне някой шестак.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Пичове, болезнената истина е, че 13-15 годишните галанти са основно главоболие, както и повечето от останалите марки на сходна възраст с тая разлика, че има други автомобили, които са едновременно по-надеждни и с по-евтина поддръжка.

Поне има такива, при които не в 88% от случаите да се налага да се прави кутия или спукана глава. Бива фенство, но това прилича повече на загуба на съзнание...:icon_clap:

Редактирано от SLX
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не става въпрос за фенство, Роска. Никой не отрича съществуването на по-добри предложения откъм поддръжка/надеждност. Обаче не са много моделите, които да доставят това удоволствие от управлението на галантен мицубиш. Говорим за коли за по 3500-5000 хил. лева и с този дизайн, удобство и комфорт не са много възможностите за избор.

Виж, ако вдигнем летвата и мога да си го позволя, повече ми харесва Тойота Авенсис 2003-та DiD+, Акорда от тези години, някое А4 или дори А3 2005-та, мерцедесите "C" и "E" са хубави, беемветата (335d) седан и т.н.

Не е толкова зле положението със скоростите. Имаш 400 лева съединител и 400-600 ремонт на скорости. Кръгло са 1000 лева, които се дават веднъж на 7-8 години. Нещо такова. А при VAG, Рено и мн. други, както ти сам каза, само съединител + демпферен маховик прескача тази стойност.

В горния сегмент на средния клас, където разполагам галанта, не виждам евтини коли за поддържане. Комфортът иска жертви. Има няколко потенциално скъпи повреди при галанта, но те се компенсират в голяма степен от по-ниската покупна цена и факта, че като се подмени дадена част, забравяш кога е сменена. Дори на по-нови модели коли само като им видя таблото и се разочаровам. Галант си има вид, прилично табло ... я се сети каква кола е бил преди 10-12 години, а :icon_dance: ... сега окото е свикнало на други форми, течения в дизайна, обзавеждането и с колкото по-големи фин. възможности е човек, толкова е по-капризен. От една страна хората с малка покупателна способност избягват модела заради поддръжката (когато се счупи нещо), а от друга хората с повече доходи направо ги подминават.

Пежака 406 е с евтини чаркове ... например. Фокус само като му видя пожълтелите фарове и ми се отщява ...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Гост
Тази тема е затворена за допълнителни отговори.
×
×
  • Създаване...