Премини към съдържание

Мицубиши Галант подходящ ли е за не толкова заможни хора?


Препоръчано мнение

Така е Анди, така е, галантния за парите си е поставил висока летва при евентуалната му смяна...определено няма какво като аналог...колите, за които бих го сменил надвишават 2 пъти стойността му, а после каква поддръжка си имат...не е истина, нищо общо с тази на галанта :rulez:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Така е Анди, така е, галантния за парите си е поставил висока летва при евентуалната му смяна...определено няма какво като аналог...колите, за които бих го сменил надвишават 2 пъти стойността му, а после каква поддръжка си имат...не е истина, нищо общо с тази на галанта :rulez:

Не мога да разбера за каква подръжка говорите, че и да се плашите от нея... Първия ми Галант беше на 43 000 км и на 3,5 години - карах го до миналата пролет, направи 100 000 км и не съм имал никакви ядове с него. Април миналата година си взех двулитрово комби (2001г), беше на 162 000 км, сега е на 182 000 без да съм правил нещо по него - само наливам бензин и карам.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не мога да разбера за каква подръжка говорите, че и да се плашите от нея... Първия ми Галант беше на 43 000 км и на 3,5 години - карах го до миналата пролет, направи 100 000 км и не съм имал никакви ядове с него. Април миналата година си взех двулитрово комби (2001г), беше на 162 000 км, сега е на 182 000 без да съм правил нещо по него - само наливам бензин и карам.

 

%7Bstyle_images_url%7D/offtop.gif
Ами купи си '97 на "169000" врътнат от 370 000 и ще разбереш :first:
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

 

В горния сегмент на средния клас, където разполагам галанта, не виждам евтини коли за поддържане.

Ми не гледаш както трябва ..:) Точно в този клас и точно за дизел, галанта е с най скъпа поддръжка и най капризен ..

Веднага ти посочвам конкуренти, в пъти по безпроблемни- Акорд, Авенсис, Мазда 626 .... При дизеловите варианти и на трите, само сипваш и караш ..

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Ми не гледаш както трябва ..:) Точно в този клас и точно за дизел, галанта е с най скъпа поддръжка и най капризен ..

Веднага ти посочвам конкуренти, в пъти по безпроблемни- Акорд, Авенсис, Мазда 626 .... При дизеловите варианти и на трите, само сипваш и караш ..

 

Пак започнаха басните...

Фразата "Само сипваш и караш" ми е любима за сериозен форум.

Айде да бяхме деца да се ловим на тези приказки...

Имаме и двата модела долу пред блока.

Никога не сме сипвали и карали, много повече сме ходили по ремонти от Галанта.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Пак започнаха басните...

Фразата "Само сипваш и караш" ми е любима за сериозен форум.

Айде да бяхме деца да се ловим на тези приказки...

Имаме и двата модела долу пред блока.

Никога не сме сипвали и карали, много повече сме ходили по ремонти от Галанта.

Хех, няма сипваш и караш, това е само в гаранционния срок и то в зависимост от произволното четене на гаранционните условия от дилъра. Кола на 14 години просто няма какво да я обсъждаме. Обичайно мястото и е в депото за рециклиране, а не четвърта младост по бг улиците. Ама с ограничен бюджет - толкова. Иначе въпросът, на който даваме отговор е супер як, няма начин да не е повлиян от темата за милионерската кола :icon_thumbup: :icon_thumbup: Преди седмица се видях с купувача на стария ми галант, който вече е на 14 години. Бяха изминати - 40, 50 000 км. от покупката и купувачът беше супер доволен, здрава кола, икономична, супер :icon_thumbup:

Моята субективна теза е, че най-добрите коли втора употреба на пазара са хюндай и шкода. Не ми се влиза в детайли, нито в обяснения какъв е животът на една дизелова дюза, но определено има по-надеждни автомобили от галант за целта. Иначе за доходът и социалния живот се шегувах, май даже го написах, но полетът на въображението на Владимиров е бил рязко прекъснат от нещо.... та останах неразбран. Истината е, че за 5000 лв. е по-скоро трудно да се купи каквато и да е кола, камо ли добра.

ПП. Анди, че има супер чар галантът е несъмнено. Затова имах неблагоразумието да си взема пак такава, но това не променя рационалните доводи.

Редактирано от SLX
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Чешката версия на "народната кола" никога няма да бъде добра алтернатива за втора употреба кола.

Като нова на някой може и да му харесва, на мен не.

Става за служебна да я юркаш и да не я мислиш, без емоция, да я правят монтьорите в сервиза и до там.

Имал съм Хюндай - като стана на 150 хиляди се разпадна и го продадох.

Така че всеки с мнението си. Не виждам защо трябва във всяка една тема да се повтаря това.

Трябва да се знае, че няма нищо по-добро от кола произведена в Япония втора употреба.

Цената и е достатъчно изгодна, а механиката безупречна.

Има части и то на много изгодни цени.

Няма смисъл да говорим за изхабени коли, които са минали 400 хиляди с върнати километражи на 136 хиляди.

Тогава да е произведена на Марс, все тая.

 

П.П.

Трябва да се има в предвид и факта, че в нашия форум може да се намери буквално всичко.

Силен клуб сме, хората могат да купят дори и втора употреба добри части, ако нямат пари за нови.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Пак започнаха басните...

Фразата "Само сипваш и караш" ми е любима за сериозен форум.

Айде да бяхме деца да се ловим на тези приказки...

Имаме и двата модела долу пред блока.

Никога не сме сипвали и карали, много повече сме ходили по ремонти от Галанта.

Да, басните даже не са спирали ..:icon_thumbup:

Я сега да се уточним .. Ти кога си си взел дизелов Галант и си забравил да се похвалиш и да почерпиш ? ..:D

И другият въпрос, кои 2 от гореизброените дизели имаш пред блока и какви точно ремонти сте правили ? ..

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Да, басните даже не са спирали ..:icon_thumbup:

Я сега да се уточним .. Ти кога си си взел дизелов Галант и си забравил да се похвалиш и да почерпиш ? ..:D

И другият въпрос, кои 2 от гореизброените дизели имаш пред блока и какви точно ремонти сте правили ? ..

 

Айде аз да ти припомня дизеловата ти Хонда как тракаше. :D

Имаме три японки - Мазда 6 , Акорд и Галанта + Королата. Даже и един Stream...

За радост не са дизелови, нали знаеш, че дизел не карам.

Най-добре е Галанта, само тая ражда ме побърква.

Пак оспамихме темата на човека.

Освен ако главата на Галанта е добре, другото е ясно.

Коментирали сме го това милион пъти.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Айде аз да ти припомня дизеловата ти Хонда как тракаше. :D

 

Пак оспамихме темата на човека.

 

Ми хайде напомни ми :D че аз съм забравил .. Може да е тракала, то кой ли дизел не трака, ама не съм барал нищо по нея ..:)

Сега карам същия мотор и пак смятам нищо да не барам в близките години ..:icon_angel:..

И да, прав си, пак оспамихте темата на човека, :D ама то кога е било някой да попита за дизел в този форум и да не се появят спамерите с бензинките ..

То ще е чудо ако си замълчат някой път ..:)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Ми хайде напомни ми :D че аз съм забравил .. Може да е тракала, то кой ли дизел не трака, ама не съм барал нищо по нея ..:)

 

Послъгваш малко ми се струва. :)

Бая ремонт и прави, даже я бяха отписали предишните собственици тази кола. Знам и историята.

От кога ти казвам, че Хонда могат да правят мотоциклети и косачки за трева, ама кой да ме чуе. :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Последните от седмина от Вас съфорумци мисля сте прави, но доколкото ви познавам по постовете, всеки си гледа от своя мироглед.

Пак отговарям на питащия в темата - за приготвената от теб сума може и да се намери читава кола, но това ще е изключение/късмет.

Така че ако си се насочил към :mitsu-smiley: , търси и се консултирай със специалист.

Така ще си по уверен, че заплатата ти ще стига за поддръжка на колата, битови такси и социални. Защото е възможно.

Ако не си фен/пристрастен/с изгубен разсъдък, хващай молива и тефтера и смятай - теми във форумите на изброените от теб марки колкото щеш. Ще си направиш аритметиката, а и избора.

 

Моят опит /като фен на марката/, но обективно - доволен съм от модела. Ако бях пресметлив можеше и да съм спестил нещо, но това ми доставя удоволствие, във възможностите ми е, дали съм имал други пропуснати възможности - не ми пука, щом така съм добре.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ка-хъм...

Аз таквоз, да взема отношение!

Галанта хубаво се кара - спор няма.http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/good.gif

Само дето има едно изказване -"Какво е по-хубаво от галант - два галанта".

Ма защо?

Щото да можеш да караш поне единият......http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/tongue.gifhttp://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/laugh.gifhttp://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_tongue.gif

.................................

Предлагам прочит на ТАЗИ тема, както и на едноименният раздел във форума.

Грижи - никакви! Дуракоустойчивост - максимална! Икономичност - пълна!

Визия - на кошница, но приемлива! Части - народни! КЕФ - ПЪЛЕН!!!http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/first.gif

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е, като седнеш от ГТР-а или от ВР-а на атмосферката и два пъти проверяваш да не си забравил ръчната.

Моето мнение изключва дизеловата модификация поради липсата на досег с нея. Колата все още е актуална за нашия стандарт. Щом хора се обръщат да й видят задницата като мина, значи хваща окото. Пък и галантният круиз е изпълнен с кеф. Щом му се кефя почти 4-та година... Иначе и на мен ми се кара нещо с 500++ нютона, по възможност със задно да си оправдая ника ..., ама няма :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Мисля вече сериозно на въпроса:

 

Каква кола да си купя? Мицубиши или някоя друга.

 

Отговора да бъде:

 

Купи си каквато си искаш и да се заключва темата.

 

Форума заприлича на селска вечеринка.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Гост
Тази тема е затворена за допълнителни отговори.
×
×
  • Създаване...