Премини към съдържание

Газов инжекцион за V6


Препоръчано мнение

Здравейте колеги. Съвсем нов съм. Не искам да пускам теми, които вероятно са писани безкрай пъти. За това пиша в тази. Днес купих галант 2.5 автоматик 2003. Дали някъде в България се монтират Виали и има ли смисъл от тази инвестиция. Ако не, коя газова уредба и сервиз бихте ми препоръчали. От София съм.

Благодаря колеги.

Виале новия модел ЛПй за 6 цил. мотор е около 5-5.5. бона, така че е безмислено да се слага такава АГУ, иначе е много хубаво, но на кола до 3-4 години........иначе е финансово не рентабилно.........Има други марки АГУ с течна фаза на впръскване, но и те гонят 4-4.5 бона за този мотор.......

Най добър компромисен вариант е да сложиш качествена АГУ, макар и не с течна фаза, струва от 1.6 до 2.0 бона.......Аз заложих на Романо, италиански и не се подведох, и двете ми коли се държат прекрасно........Романото ги монтира Иво Ленков,потърси му профила и му пиши за повече инфо........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 84
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Здравейте колеги. Съвсем нов съм. Не искам да пускам теми, които вероятно са писани безкрай пъти. За това пиша в тази. Днес купих галант 2.5 автоматик 2003. Дали някъде в България се монтират Виали и има ли смисъл от тази инвестиция. Ако не, коя газова уредба и сервиз бихте ми препоръчали. От София съм.

Благодаря колеги.

:icon_clap: :icon_clap: :icon_clap:

Честито, сложи снимки на убавеца :rulez:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

...така че е безмислено да се слага такава АГУ, иначе е много хубаво, но на кола до 3-4 години........иначе е финансово не рентабилно.........

Що да е безмислено. Не зная колегата с новата придобивка /да му е честита и хиляди безаварийни/ дали е от този тип, но за вреклите се :wub: :icon_n_huglove: във вечна вярност :worthy: , си е екстра.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е, вечна... Нали за бенЦин ще дава по 25-26 лева средно за всеки 100 км. Даже аз давам по повече. Значи за 20 000 км. ще е платил уредбата. Мнозина ги изминават за една година. Ако реши да продава машината, ще я свали от галанта.

Честито и от мен! Да те слуша и много да й се радваш на колцата :icon_n_king:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колеги за топлото посрещане! И на вас много безаварийни километри пожелавам! Ще сложа, но малко не ми е ясно още дали има тема за снимки, да не разводнявам тази. Успех и ще пиша пак. Вероятно за начало ще остане на бензин, докато пооправим финансовата дисциплина, но след това ще се мисли и за газ.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Пусни снимки в тази тема. Темата ти си я почнал, а и ние искаме да я видим.

Колкото по-рано сложиш газ толкова по-добре.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги ,да се бодна и аз в темата. Някой с впечатления от БРЦ в тракия, дето ги монтират? Интересува ме и фобос - как го понася галанта? Някви цени на 6 цилиндровите, колко пари да си приготвям? Интересува ме по бюджетен вариант.

Редактирано от somalietsa
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега,аз си слагах газовата в сервиза им в Пловдив,да ти кажа много съм доволен,професионално работят момчетата,нищо че в него ден бяха само 2-ма. Проблеми досега не съм имал,имах възможност да наблюдавам част от монтажа и мога да заявя,че не пипат през пръсти и не спестяват нищо. За Фобоса,съм изказвал достатъчно негативни мнения,там всичко опира до това да си сложиш евтина уредба,качеството е ясно,че е на второ място.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега,аз си слагах газовата в сервиза им в Пловдив,да ти кажа много съм доволен,професионално работят момчетата,нищо че в него ден бяха само 2-ма. Проблеми досега не съм имал,имах възможност да наблюдавам част от монтажа и мога да заявя,че не пипат през пръсти и не спестяват нищо. За Фобоса,съм изказвал достатъчно негативни мнения,там всичко опира до това да си сложиш евтина уредба,качеството е ясно,че е на второ място.

 

 

Какви пари ти излезе,колега, и колко им е гаранцията?

Редактирано от somalietsa
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега,гаранцията е година и половина,но не би трябвало да я ползваш,ако я монтират правилно. Цените са като в сайта,има и телефон по-добре се обади или иди на място да се увериш сам.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

...За Фобоса,съм изказвал достатъчно негативни мнения,там всичко опира до това да си сложиш евтина уредба,качеството е ясно,че е на второ място.

Само от любопитство кое качество е на 2ро място? Смисъл при Фобос само компютъра е български и аз поне до колкото съм чел от него има много рядко оплаквания...да не кажа че от към software и support е без конкуренция. Инжектори, рейки, изпарители, датчици, бутилка са както на всички масово слагани ГИ.. турски, италиянски.. к'вото си избереш варианти има много пък за какво ти се плаща е друг въпрос :)

А и 1400лв за ГИ не ми се вижда никак евтино.. какво точно е евтиното на Фобос? Вече има много по-евтини варианти...

Редактирано от zexer
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Например в Пловдив за TAMONA с италиански части (но с турски изпарителя и БГ бутилка) за 6цил. е 870лв. И други вариянти има по-евтини от Фобос... и пак казвам датчици, изпарител, инжектори, бутилка... масово са еднакви разликата е компютъра. Пък вече задължителното условие за кадърния монтаж се спомена хиляди пъти...

Редактирано от zexer
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Сигурно са реални тези числа, но 0-200 за 25 секунди е по-скоро нереално за нашите коли. Може би и да стане по продължителен баир надолу. Виж, вр4 би трябвало да ги обърне за 20 сек. по равното.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това което аз съм пробвал е 400метра за 16.3сек при терминална скорост 145км/ч.... ако има сила да вдигне за оставащите по-малко от 9секунди до 200км/ч ... може и да е възможно...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги какво мислите за това за мен е нереално или има нещо с малак шрифт , но .... има ли 6 цилиндрова и да не е инжекция??

"

 

автосервиз предлага продажба и монтаж обикновенни газови уредби за автомобили(4цилиндъра) моно и пълен инжекцион-400лв -MIMGAS-

 

за 6 цилиндъра-500лв

 

комплекта включва-евро сонда , бутилка по избор,за6титен клапан на бутилката ,автомати4ен ключ,изпарител до 150 к.с.,комплект тръби и маркучи ,симулатор на дюзите,газов клапан и смесител.

 

посо4ения комплект АГУ е обикновенна газова уредба не е газов инжекцион !!!!

 

гаранция 1 година

Редактирано от tintovs
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Има 6-цилиндрови без да са с дюза на всеки цилиндър, ама след 92-ра насам не се сещам за такъв. ГАЗ 53 е V8 и с карбуратори. На него ГИ му не требе.

За 500 лева обикновена газова, да, няма нищо странно.

На пълна инжекция също може да се сложи обикновена газова уредба. Освен по-ниската първоначална цена друго предимство май няма при тях. А, и няма какво толкова да се скапе, щото е елементарно на фона на газовите инжекциони. Стига ти големия разход на газ и да гръмне както си му е ред или в дросела или в дебитомера и приключи икономията. Особено при двигателите с пластмасови колектори едно рЕскане се отразява много зле.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ще кандидатствам на изплащане то се видяло. Ако някои каже за сервиз които работи на изплащане и да е доволен (в София)да казва.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това което аз съм пробвал е 400метра за 16.3сек при терминална скорост 145км/ч.... ако има сила да вдигне за оставащите по-малко от 9секунди до 200км/ч ... може и да е възможно...

 

Моята я пробвах на сливенската писта и показа 15.3сек, а можеше и по-добре. От 0 до 200км/ч бях качил едно клипче ТУК и се вижда (преди няколко години, от сайта развалиха качеството на клипа), как ги прави за около 26сек.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 година ...

Виале новия модел ЛПй за 6 цил. мотор е около 5-5.5. бона, така че е безмислено да се слага такава АГУ, иначе е много хубаво, но на кола до 3-4 години........иначе е финансово не рентабилно.........Има други марки АГУ с течна фаза на впръскване, но и те гонят 4-4.5 бона за този мотор.......

Най добър компромисен вариант е да сложиш качествена АГУ, макар и не с течна фаза, струва от 1.6 до 2.0 бона.......Аз заложих на Романо, италиански и не се подведох, и двете ми коли се държат прекрасно........Романото ги монтира Иво Ленков,потърси му профила и му пиши за повече инфо........

 

Тия цени на Vialle–то още ли са такива? Доста стряскащо.

 

Това Романо още ли ти служи вярно? Аз съм със 6G72 178 коня Монтеро Спорт 2002г и се чудя в каква посока да се засиля.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...