Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

TheGrave

Потребители
  • От него общо

    7
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    София

Посетили профила

Този блок е изключен и не се вижда от други потребители

TheGrave's Постижения

Присъстващ

Присъстващ (2/14)

  • Първа Публикация
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец
  • Една Година

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. TheGrave

    сервиз Рубин

    Мошенници и некадърници! Прибраха ми 600лв за ремонти, от които знаеха, че полза няма да има никаква (да не казвам, че бяха правили "подобрения" без да съм ги поискал или одобрил) и най-интересното - бяха готови да ги върнат без да ги искам. За капак на всичко ми върнаха колата по-счупена отколкото им я оставих. Върнах я да докарат поне до положението, в което съм я оставил и тоя наглец управителя им (Николай Филипов) имаше наглостта да ми поиска 56лв за баланс на кардани (после отидох в друг сервиз и проблемът се оказа в генерацията). След като се развиках на придворната му изведнъж таксата отпадна. Стойте далеч от тия боклуци!
  2. Човек, същата история. Прибраха ми 600лв за ремонти, от които знаеха, че полза няма да има никаква (да не казвам, че бяха правили "подобрения" без да съм ги поискал или одобрил) и най-интересното - бяха готови да ги върнат без да ги искам. За капак на всичко ми върнаха колата по-счупена отколкото им я оставих. Върнах я да докарат поне до положението, в което съм я оставил и тоя наглец управителя им (Николай Филипов) имаше наглостта да ми поиска 56лв за баланс на кардани (после отидох в друг сервиз и проблемът се оказа в генерацията). След като се развиках на придворната му изведнъж таксата отпадна. Стойте далеч от тия боклуци!
  3. Прилагам без редакции писмото, което пуснах до управителя на Ратола Галин Бахов на 15 юли тази година: Здравейте, Казвам се Стефан Стефанов, управител на фирма В6 Хорайзънс ООД и дългогодишен клиент на сервиза ви. Пиша ви във връзка с автомобил Mitsubishi Montero Sport с регистрационен номер CA7294BX. Ще се опитам да възстановя събитията по спомени, защото както може да видите от фактурите колата е била 10 пъти в сервиза ви за период от 8 месеца и някои неща вече ми се губят. Тъй като детайли липсват по повечето фактури се надявам, че можете да ги възстановите по вътрешна документация на фирмата. През ноември месец миналата година вкарвам колата за преглед на окачване и спирачки. Увещават ме, че има сериозни проблеми със спирачната система - блокирали апарати, дискове за смяна и т.н. Казвам ОК, действайте. 1600лв по-късно при взимане на колата не установявам кой знае каква разлика, но продължавам да я карам. С приемчика се уговаряме следващия месец да я оставя за смяна на ремъци ролки. Колата съм я оставил декември месец, не помня кога точно, с обещанието до 2 седмици да я направят. Това не се случва и взимам колата на 26 януари, като твърдят, че всичко е перфектно по нея. На 2км от сервиза колата прегрява, установявам празен разширителен съд за антифриза и я връщам обратно. На следващия ден я изписват с обяснение, че са сменили някаква гарнитура и отново ме увещават, че всичко е перфектно. Потеглям за Русе и по средата на пътя установявам, че колата прегрява отново. Огледът отново показва празен разширителен съд, но за щастие имам 1 бутилка антифриз под ръка и някакси стигаме до Русе. Минавам през местен сервиз, правят оглед и решават да сменят една скоба, която изглеждаше хлабава и антифризът беше омазал около маркуча до нея. Това не помага и докато стигна обратно до сервиза на Ратола през радиатора минават още 50л антифриз от джоба ми докато успея да я върна февруари месец в София обратно. Поредни гарнитури и не помня какво още, поредни 300лв и на 23 февруари за пореден път ми я връщат "перфектна", карана, проверена и не знам какво още. Разбира се, историята се повтаря, нови 70лв за неясни ремонти на 11 март, пак връщам колата и най-накрая някой се сеща, че забравили да поръчат водна помпа към комплекта за смяна на ремъци и ролки, което било "по книга". Аз в документацията на Mitsubishi не открих инструкции да се сменя водна помпа заедно с ремъци и ролки, но както и да е - нови 230лв и на 14 април я взимам с оправени течове най-накрая. Тази част от сагата е при приемчик Александър Господинов, който след всяко вкарване в сервиза ме увещаваше, че е карал колата след ремонта и всичко било по мед и масло. Юни месец вкарвам отново колата заради прегряване. Новото 20 е, че перката на вентилатора не работела като хората и трябвало да се смени заедно с виското, а освен това имало изгоряло бушонно табло, което щели да оправят. Казвам и за проблем с примигващ индикатор на ръчната спирачка, твърдят че е от спирачната течност, която съм проверил, че е на ниво. Приемчикът (Павел Донков) настоява, че фарът от шофьорската страна на колата не работел като хората, ел. инсталацията не била читава и механикът ви гарантирал, че ако сменят кабелите и сложат ваш баласт всичко щяло да бъде цветя и рози. Съгласявам се, правят смяната, "оправят ръчната", оставям аванс 500лв за части и се уговаряме да докарам колата когато пристигнат частите. Колата я закарва жена ми миналата седмица (разбира се, с примигващ индикатор за ръчната). На следващият ден ми звънят, че е готова и я пращам да я взема. Два часа по-късно, на влизане в Ботевград тя установява, че няма фарове, освен това от самото начало и свети индикатора на airbag-а и на следващия ден получавам прекрасните снимки, които съм ви прикачил. Колата отново прегрява, за което приемчикът ви се опита да ми обяснява, че това било нормално в тези жеги, а тази кола преди да стъпи във вашия сервиз за смяна на ролки и ремъци не е мърдала от средно положение дори през август месец на 45 градуса външна температура. Това, което преля чашата обаче беше фантастичната му теория, че крушката сама се била мръднала и запалила тялото на фара и това нямало ама нищо общо с ремонтите извършени от Ратола. Аз тази крушка и с просто око на снимката виждам, че не се е пръснала - нещо, което неминуемо щеше да се случи, ако беше допряла тялото на фара и беше причинила пожара. Това при положение, че с предишния баласт, който работеше проблем не съм имал и единствените, които са пипали по този фар са вашите механици. Накратко, това което искам от вас е да се оправят поразиите причинени от сериите некадърни изпълнения на механиците ви за ваша сметка. Искам тази кола като я изкарам от сервиза ви да има работещ airbag, сменено тяло на фар (+баласт/крушка 55W/кабели - каквото е поразено) и да не прегрява. Сам можете да направите сметка колко хиляди лева съм хвърлил при вас за тези 8 месеца - можете да ги удържите от заплатата на изпълнителите на това чудо. За 10 влизания в сервиза не е имало нито едно излизане, в което да е свършена работата, която е поръчана и да не се е наложило да връщам колата за доработки. Колко пари съм хвърлил за коли под наем през тези 8 месеца (от които 4 е престояла при вас) няма да приказвам. С уважение, Стефан Стефанов Файловете по казуса можете да намерите тук: Фактури и съсипан фар Отговор не последва. След няколко дни му се обадих и коментарът беше: "Да, да, явно е станал проблем, ще проверим и ще ви се обадя." Обаждане не последва. Един от служителите му (Павел Донков, приемчик при повечето от тези безобразия...другият се казва Александър Господинов, който не работи там вече) ми звънна да ми каже, че колата е "оправена". Как я бяха "оправили" разбрах след 2-3 седмици като гръмна баласта на здравия фар - бяха използвали резервни баласти, които държах в багажника си за зор-заман, а върху изгорелият план сложили 2 метални планки да държат крушката да не падне. Освен това, отрязали всички конектори между баластите и крушките и сложили изолирбанд на кабели усукани на ръка. В резултат на това вече не мога да сменя нито баласт, нито крушка на тази кола без да купя чисто нов комплект ксенон. За това, че не са подменили изгорелия фар няма и да коментирам. Та да си знаете, ако случайно ви хрумне да ходите при тия престъпници.
  4. Търся цяла раздатка или части за такава за Montero Sport LS 2002 3.0L 177hp на 6G72 двигател с 4-степенна автоматична скоростна кутия, лява дирекция. Раздатката е тип Super Select доколкото разбрах, part number-а на оригиналната е: MR953996. Колата е в София, но може и с куриер да свършим работа.
  5. TheGrave

    Газов инжекцион за V6

    Тия цени на Vialle–то още ли са такива? Доста стряскащо. Това Романо още ли ти служи вярно? Аз съм със 6G72 178 коня Монтеро Спорт 2002г и се чудя в каква посока да се засиля.
  6. И аз толкова го гледам в някакви стари документации, поръчвам 5л пък дано стигне
  7. Тръгнах да сменям маслото на Montero Sport 2002-ри набор със 6G72 двигател и намерих няколко противоречиви мнения относно количеството масло, което събира. Някой сменял ли е на подобна кола или двигател сам? уЖ 5л щели да ме оправят, ама много ме съмнява тази работа за 3000 куб.см.
×
×
  • Създаване...