DJ Tymbi Публикувано 7 ноември 2012 Сподели Публикувано 7 ноември 2012 Здравейте колеги. Съвсем нов съм. Не искам да пускам теми, които вероятно са писани безкрай пъти. За това пиша в тази. Днес купих галант 2.5 автоматик 2003. Дали някъде в България се монтират Виали и има ли смисъл от тази инвестиция. Ако не, коя газова уредба и сервиз бихте ми препоръчали. От София съм. Благодаря колеги.Виале новия модел ЛПй за 6 цил. мотор е около 5-5.5. бона, така че е безмислено да се слага такава АГУ, иначе е много хубаво, но на кола до 3-4 години........иначе е финансово не рентабилно.........Има други марки АГУ с течна фаза на впръскване, но и те гонят 4-4.5 бона за този мотор.......Най добър компромисен вариант е да сложиш качествена АГУ, макар и не с течна фаза, струва от 1.6 до 2.0 бона.......Аз заложих на Романо, италиански и не се подведох, и двете ми коли се държат прекрасно........Романото ги монтира Иво Ленков,потърси му профила и му пиши за повече инфо........ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
set Публикувано 7 ноември 2012 Сподели Публикувано 7 ноември 2012 Благодаря колега Ди джей Тумби. Ще потърся колегата. Живот и здраве ще мина и при теб за мнения. Успех! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 8 ноември 2012 Сподели Публикувано 8 ноември 2012 Здравейте колеги. Съвсем нов съм. Не искам да пускам теми, които вероятно са писани безкрай пъти. За това пиша в тази. Днес купих галант 2.5 автоматик 2003. Дали някъде в България се монтират Виали и има ли смисъл от тази инвестиция. Ако не, коя газова уредба и сервиз бихте ми препоръчали. От София съм. Благодаря колеги. :icon_clap: :icon_clap: :icon_clap: Честито, сложи снимки на убавеца :rulez: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
de4i Публикувано 8 ноември 2012 Сподели Публикувано 8 ноември 2012 ...така че е безмислено да се слага такава АГУ, иначе е много хубаво, но на кола до 3-4 години........иначе е финансово не рентабилно.........Що да е безмислено. Не зная колегата с новата придобивка /да му е честита и хиляди безаварийни/ дали е от този тип, но за вреклите се :wub: :icon_n_huglove: във вечна вярност :worthy: , си е екстра. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 8 ноември 2012 Сподели Публикувано 8 ноември 2012 Е, вечна... Нали за бенЦин ще дава по 25-26 лева средно за всеки 100 км. Даже аз давам по повече. Значи за 20 000 км. ще е платил уредбата. Мнозина ги изминават за една година. Ако реши да продава машината, ще я свали от галанта.Честито и от мен! Да те слуша и много да й се радваш на колцата :icon_n_king: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
set Публикувано 8 ноември 2012 Сподели Публикувано 8 ноември 2012 Благодаря колеги за топлото посрещане! И на вас много безаварийни километри пожелавам! Ще сложа, но малко не ми е ясно още дали има тема за снимки, да не разводнявам тази. Успех и ще пиша пак. Вероятно за начало ще остане на бензин, докато пооправим финансовата дисциплина, но след това ще се мисли и за газ. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 8 ноември 2012 Сподели Публикувано 8 ноември 2012 Пусни снимки в тази тема. Темата ти си я почнал, а и ние искаме да я видим. Колкото по-рано сложиш газ толкова по-добре. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
set Публикувано 9 ноември 2012 Сподели Публикувано 9 ноември 2012 Сложих в другата. Извинявам се за спама. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 9 ноември 2012 Сподели Публикувано 9 ноември 2012 Не, че е кой знае колко важно, ама по външен вид мяза да е 99год тоз галант Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tigara111 Публикувано 9 ноември 2012 Сподели Публикувано 9 ноември 2012 (редакция) Колеги ,да се бодна и аз в темата. Някой с впечатления от БРЦ в тракия, дето ги монтират? Интересува ме и фобос - как го понася галанта? Някви цени на 6 цилиндровите, колко пари да си приготвям? Интересува ме по бюджетен вариант. Редактирано 11 ноември 2012 от somalietsa Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 10 ноември 2012 Сподели Публикувано 10 ноември 2012 Колега,аз си слагах газовата в сервиза им в Пловдив,да ти кажа много съм доволен,професионално работят момчетата,нищо че в него ден бяха само 2-ма. Проблеми досега не съм имал,имах възможност да наблюдавам част от монтажа и мога да заявя,че не пипат през пръсти и не спестяват нищо. За Фобоса,съм изказвал достатъчно негативни мнения,там всичко опира до това да си сложиш евтина уредба,качеството е ясно,че е на второ място. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tigara111 Публикувано 11 ноември 2012 Сподели Публикувано 11 ноември 2012 (редакция) Колега,аз си слагах газовата в сервиза им в Пловдив,да ти кажа много съм доволен,професионално работят момчетата,нищо че в него ден бяха само 2-ма. Проблеми досега не съм имал,имах възможност да наблюдавам част от монтажа и мога да заявя,че не пипат през пръсти и не спестяват нищо. За Фобоса,съм изказвал достатъчно негативни мнения,там всичко опира до това да си сложиш евтина уредба,качеството е ясно,че е на второ място. Какви пари ти излезе,колега, и колко им е гаранцията? Редактирано 11 ноември 2012 от somalietsa Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 11 ноември 2012 Сподели Публикувано 11 ноември 2012 Колега,гаранцията е година и половина,но не би трябвало да я ползваш,ако я монтират правилно. Цените са като в сайта,има и телефон по-добре се обади или иди на място да се увериш сам. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zexer Публикувано 11 ноември 2012 Сподели Публикувано 11 ноември 2012 (редакция) ...За Фобоса,съм изказвал достатъчно негативни мнения,там всичко опира до това да си сложиш евтина уредба,качеството е ясно,че е на второ място.Само от любопитство кое качество е на 2ро място? Смисъл при Фобос само компютъра е български и аз поне до колкото съм чел от него има много рядко оплаквания...да не кажа че от към software и support е без конкуренция. Инжектори, рейки, изпарители, датчици, бутилка са както на всички масово слагани ГИ.. турски, италиянски.. к'вото си избереш варианти има много пък за какво ти се плаща е друг въпрос А и 1400лв за ГИ не ми се вижда никак евтино.. какво точно е евтиното на Фобос? Вече има много по-евтини варианти... Редактирано 11 ноември 2012 от zexer Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 11 ноември 2012 Сподели Публикувано 11 ноември 2012 .. какво точно е евтиното на Фобос? Вече има много по-евтини варианти...Като например? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zexer Публикувано 11 ноември 2012 Сподели Публикувано 11 ноември 2012 (редакция) Например в Пловдив за TAMONA с италиански части (но с турски изпарителя и БГ бутилка) за 6цил. е 870лв. И други вариянти има по-евтини от Фобос... и пак казвам датчици, изпарител, инжектори, бутилка... масово са еднакви разликата е компютъра. Пък вече задължителното условие за кадърния монтаж се спомена хиляди пъти... Редактирано 11 ноември 2012 от zexer Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 12 ноември 2012 Сподели Публикувано 12 ноември 2012 Сигурно са реални тези числа, но 0-200 за 25 секунди е по-скоро нереално за нашите коли. Може би и да стане по продължителен баир надолу. Виж, вр4 би трябвало да ги обърне за 20 сек. по равното. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zexer Публикувано 12 ноември 2012 Сподели Публикувано 12 ноември 2012 Това което аз съм пробвал е 400метра за 16.3сек при терминална скорост 145км/ч.... ако има сила да вдигне за оставащите по-малко от 9секунди до 200км/ч ... може и да е възможно... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 12 ноември 2012 Сподели Публикувано 12 ноември 2012 Значи е абсолютно невъзможно. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tintovs Публикувано 12 ноември 2012 Сподели Публикувано 12 ноември 2012 (редакция) Колеги какво мислите за това за мен е нереално или има нещо с малак шрифт , но .... има ли 6 цилиндрова и да не е инжекция?? " автосервиз предлага продажба и монтаж обикновенни газови уредби за автомобили(4цилиндъра) моно и пълен инжекцион-400лв -MIMGAS- за 6 цилиндъра-500лв комплекта включва-евро сонда , бутилка по избор,за6титен клапан на бутилката ,автомати4ен ключ,изпарител до 150 к.с.,комплект тръби и маркучи ,симулатор на дюзите,газов клапан и смесител. посо4ения комплект АГУ е обикновенна газова уредба не е газов инжекцион !!!! гаранция 1 година Редактирано 12 ноември 2012 от tintovs Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 12 ноември 2012 Сподели Публикувано 12 ноември 2012 Има 6-цилиндрови без да са с дюза на всеки цилиндър, ама след 92-ра насам не се сещам за такъв. ГАЗ 53 е V8 и с карбуратори. На него ГИ му не требе.За 500 лева обикновена газова, да, няма нищо странно. На пълна инжекция също може да се сложи обикновена газова уредба. Освен по-ниската първоначална цена друго предимство май няма при тях. А, и няма какво толкова да се скапе, щото е елементарно на фона на газовите инжекциони. Стига ти големия разход на газ и да гръмне както си му е ред или в дросела или в дебитомера и приключи икономията. Особено при двигателите с пластмасови колектори едно рЕскане се отразява много зле. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tintovs Публикувано 12 ноември 2012 Сподели Публикувано 12 ноември 2012 Ще кандидатствам на изплащане то се видяло. Ако някои каже за сервиз които работи на изплащане и да е доволен (в София)да казва. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bluffer Публикувано 12 ноември 2012 Сподели Публикувано 12 ноември 2012 Това което аз съм пробвал е 400метра за 16.3сек при терминална скорост 145км/ч.... ако има сила да вдигне за оставащите по-малко от 9секунди до 200км/ч ... може и да е възможно... Моята я пробвах на сливенската писта и показа 15.3сек, а можеше и по-добре. От 0 до 200км/ч бях качил едно клипче ТУК и се вижда (преди няколко години, от сайта развалиха качеството на клипа), как ги прави за около 26сек. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
D.Valchanov Публикувано 17 ноември 2012 Сподели Публикувано 17 ноември 2012 Колеги интересува ме от къде да намеря газво втора ръка за галант 2.5 V6 1999 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TheGrave Публикувано 18 март 2014 Сподели Публикувано 18 март 2014 Виале новия модел ЛПй за 6 цил. мотор е около 5-5.5. бона, така че е безмислено да се слага такава АГУ, иначе е много хубаво, но на кола до 3-4 години........иначе е финансово не рентабилно.........Има други марки АГУ с течна фаза на впръскване, но и те гонят 4-4.5 бона за този мотор.......Най добър компромисен вариант е да сложиш качествена АГУ, макар и не с течна фаза, струва от 1.6 до 2.0 бона.......Аз заложих на Романо, италиански и не се подведох, и двете ми коли се държат прекрасно........Романото ги монтира Иво Ленков,потърси му профила и му пиши за повече инфо........ Тия цени на Vialle–то още ли са такива? Доста стряскащо. Това Романо още ли ти служи вярно? Аз съм със 6G72 178 коня Монтеро Спорт 2002г и се чудя в каква посока да се засиля. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.